ja, mooi!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde net dat Rusland DSQ wordt ...als ..
Vond ik altijd wel lekker hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Misschien wil Fann een hapje...
[ afbeelding ]
Over worst moet je geen grappen maken, zijn dieren voor gestorven...quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
was ook de enige worst die ik lustte trouwens
ja ja la maar zitten die grappen
Zonder baard zou het best een mooie vrouw zijn volgens mij, en zonder dat lange haar en ookquote:
Ja, dat dan weer welquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over worst moet je geen grappen maken, zijn dieren voor gestorven...![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Zonder baard zou het best een mooie vrouw zijn volgens mij, en zonder dat lange haar en ook
zonder baard ook wel een knappe goser, moet wel die baard eraf![]()
is het nog mijn type niet, maar daar gaat het niet om
Wat eet een vegetarische kannibaal?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet erg.
Maar grappen er over maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat eet een vegetarische kannibaal?Hutspotjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gin is 25 euro, tonic 1, 25 per flesje...quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan wel met klasse toch ... Ben geenkenner, maar ziet er duur uit
Shit, net deed 'ie het nog.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Deze is ook wel grappig:
https://soundcloud.com/djschmolli/every-breath-after-the-storm
Maar alleen bij de betere slijterijen verkrijgbaar natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gin is 25 euro, tonic 1, 25 per flesje...
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, net deed 'ie het nog.
Zal wel copyright dingetje zijn...
Ja, gisteren een proeverij met de importeur van dit spul gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar alleen bij de betere slijterijen verkrijgbaar natuurlijk
Niet doen ook!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
grappa heb ik volgens mij zelfs nog nooit gedronken ...
Dank voor een simpel niet aanbevelingquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen ook!
Ruikt naar omgewoelde aarde op een begraafplaats en smaakt nog erger...
Ik lig er al in, maar ik ga ook pitten ik zat nog even van alles over Conchita te lezen,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
Ik zit nog ff 80's Spaanse pop te kijken op TVE INT en dan naar bed
Zo ziet ie er wel aardig uit... Is ie Oostenrijkere ? Ik heb een paar collegaas daar die er erger uit zien ..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lig er al in, maar ik ga ook pitten ik zat nog even van alles over Conchita te lezen,
het is gewoon een leuke knul eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Is toch een moppie?
Maar goed... slapies doen... truste Chuf, de rest is al vertrokken geloof ik...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo ziet ie er wel aardig uit... Is ie Oostenrijkere ? Ik heb een paar collegaas daar die er erger uit zien ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zus van George en Ma...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Net ff mooie docu zitten kijken, een aanrader.
http://programma.ntr.nl/2(...)/Het-Uur-van-de-Wolf
Kijk uit voor Ginger Baker
Nee joh....ik heb nooit een ban.quote:
Jij flasher...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....ik heb nooit een ban.
Nou ja....1 keer, omdat ik een stel blote tieten ergens gepost had waar dat niet mocht.
KT is King Toppie, jij bent Kingedingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....ik heb nooit een ban.
Nou ja....1 keer, omdat ik een stel blote tieten ergens gepost had waar dat niet mocht.
Heb je daar nog foto's van?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een keer een ban voor een blote piemel
Je was snel dit keer...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]daarom zei ik het er meteen maar bij
[..]
Die is gewoon even op vakantie (of zo)...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:09 schreef FANN het volgende:
hmmm... ik heb hem gevonden, hij heeft géén ban![]()
11 april voor het laatst gepost
Zal wel in zijn voorjaarsdepressie zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:09 schreef FANN het volgende:
hmmm... ik heb hem gevonden, hij heeft géén ban![]()
11 april voor het laatst gepost
Ik hoop hem maar...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is gewoon even op vakantie (of zo)...
Weet ik....deze conversatie hebben we elke keer als jij het over KingToppie hebt.quote:
Gewoon hier posten en niemand die er naar kraait.quote:Ik had een keer een ban voor een blote piemel
Neh... ga ik niet doen, ik wilde zeggen googel maar op ''go fuck yourself'', maar ik zie hem niet meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon hier posten en niemand die er naar kraait.
Dank APK.
Voordat je me verkeerd begrijpt... ik zeg dus niet go fuck yourself tegen jou maar daar ging datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet ik....deze conversatie hebben we elke keer als jij het over KingToppie hebt.
Groundhog day gevoel.
[..]
Gewoon hier posten en niemand die er naar kraait.
Dank APK.
Done....en ik kwam een boze politiechef tegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde zeggen googel maar op ''go fuck yourself''.
Jammer....het is een grote hobby van me om anderen verkeerd te begrijpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Voordat je me verkeerd begrijpt... ik zeg dus niet go fuck yourself tegen jou
Biblebelt terror...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef FANN het volgende:
Er zijn een paar bekrompen gekkies in het ESF forum helemaal over de zeik over
Conchita Wurst
Dat is best een eng mannetjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Done....en ik kwam een boze politiechef tegen.
http://www.liveleak.com/view?i=76c_1375556138
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot morgenavond ga ik dat niet volgen ...
Niet mijn teksten jatten daar, hè...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:15 schreef FANN het volgende:
Goh... ik had niet gedacht dat er nog zoveel mensen moeite met die Conchita zouden hebben.
mooi! nog mooier!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Hij doet 't weer:
Maar deze was er al eerder:
De zon is vandaag een beetje Jantje lacht, Jantje huilt.quote:
Fietsen is ook best moeilijk...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:48 schreef chufi het volgende:
Ik ben vandaag gelukkig wel droog op en neer naar mn werk kunnen fietsen... Gisteren lukte me dat op de terugweg niet helaas...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:52 schreef chufi het volgende:
Ik ga een ebike kopen, wordt ik minder lang nat ...
Die zijn nu hier die ijsklompen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:04 schreef MadMaster het volgende:
Het hagelt, het hagelt, grote korrels ijs...
Jammer dat het een freak show moet zijn. Onzin om zo de aandacht te trekken. Mag van mij ook daarom lekker NIET winnen. En ja ik ga zaterdag kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb dat songfestval liedje afgelopen week pas voor het eerst gehoord, ik vind het mooi!
Of ze ermee gaan winnen weet ik niet, maar ik vind het wel een mooi liedje.
Die is rete saai, maar zou kunnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:10 schreef sacha het volgende:
heeft Dees het niet gewoon over Ilse & Waylon?
Geen, ik ga me morgen echt ergeren, dat is leuk. Ik heb een compilatie gezien in dwdd. Een vent in een cavia molen, tetten en nog meer leuke dingen. We gaan er voor zittenquote:
Drank en hapjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik val altijd in slaap ergens rond het 3e nummer.
oké, veel plezier dan maar met je ergerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen, ik ga me morgen echt ergeren, dat is leuk. Ik heb een compilatie gezien in dwdd. Een vent in een cavia molen, tetten en nog meer leuke dingen. We gaan er voor zitten
Het is net Utopia.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
oké, veel plezier dan maar met je ergeren
Niks gemist denk ikquote:
Voor NL toch altijd erg essentieel...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat tel ik niet mee die voorronde dingen.
Blijkbaar, ik ben nog van de oude stempel en mis die shitquote:
Dat gedoe met winnen en aan top staan geloof ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om niet teveel af te gaan met zero points?
ja vroeger deden we gewoon altijd mee ...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik ben nog van de oude stempel en mis die shit
Dat weet ik niet, maar voorrondes kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ja vroeger deden we gewoon altijd mee ...
Was veel leuker zonder voorrondes, toen schrok je nog weleens wakker bij een echt slechte.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ja vroeger deden we gewoon altijd mee ...
Gewoon met een orkest en iedereen in z'n eigen taal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was veel leuker zonder voorrondes, toen schrok je nog weleens wakker bij een echt slechte.
Ik heb de voorrondes niet gezien maar de verrassing is ook weg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was veel leuker zonder voorrondes, toen schrok je nog weleens wakker bij een echt slechte.
Nu is 8 v/d 10 en beetje hetzelfde gezeur van de laatste jaren uit het Oostblok..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah het moet extremer en vreemder, een stel ouwe opoes met drums, schreeuwende gasten met maskers. Vrouwen met baarden, of mannen met een steek los. Het gaat niet meer om het liedje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu is 8 v/d 10 en beetje hetzelfde gezeur van de laatste jaren uit het Oostblok..
Is dat lastig danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens....een Duitstalige TT!![]()
+1 voor MM.
Dat verklaart ook dat ie fietsen moeilijk vindtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
+1 voor MM.
Op houten bandenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat verklaart ook dat ie fietsen moeilijk vindt
Een soort Gay Pride zonder boten door de grachten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon met een orkest en iedereen in z'n eigen taal.
Tegenwoordig is het vooral een showprogramma waar iedere debiel mag meestemmen. Echt geen zak meer aan.
Gutenmorgen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
+1 voor MM.
Ok schweinehaxe is het enige wat ik wil weten.quote:
Integendeel, ik heb er al een paar duizend gebruikt...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat verklaart ook dat ie fietsen moeilijk vindt
Heb je het nu over de SC tijdens jouw aanwezigheid hier?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah het moet extremer en vreemder, een stel ouwe opoes met drums, schreeuwende gasten met maskers. Vrouwen met baarden, of mannen met een steek los. Het gaat niet meer om het liedje.
Sneue vertoning, popcorn waardig
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok schweinehaxe is het enige wat ik wil eten.
ja en? dat gaat ook weer gewoon overquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah het moet extremer en vreemder, een stel ouwe opoes met drums, schreeuwende gasten met maskers. Vrouwen met baarden, of mannen met een steek los. Het gaat niet meer om het liedje.
Sneue vertoning, popcorn waardig
Nou nee hoor, volgens mij zijn hier geen freaksquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je het nu over de SC tijdens jouw aanwezigheid hier?
Bestaat niet, is bewezen door JdM.quote:
quote:
Je verzint het niet he?quote:
Na die docu van gisteren voel ik me ineens erg normaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor, volgens mij zijn hier geen freaks
Welke docu, of was dat het songfestival.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na die docu van gisteren voel ik me ineens erg normaal.
Gewoon een lang weekendje Oostenrijk boeken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]![]()
Ik het wel eens gemaakt, moest het wel van te voren vragen aan de slager. Lekker.
Ik ken hem niet, maar ik zie raakvlakkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over een drummer. http://programma.ntr.nl/2(...)/Het-Uur-van-de-Wolf
Duur stukje vlees. Daar maken ze het beter jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een lang weekendje Oostenrijk boeken.
Prima verkrijgbaar daar en nog lekker ook...
Zo duur is dat toch niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Duur stukje vlees. Daar maken ze het beter ja
Maar die van mij was ook lekker.
Ik bedoel als je er voor naar Oostenrijk moet rijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo duur is dat toch niet?
¤2,50 per kilo, daar heb je niet veel andere vleessoorten voor...
Gehakt bij de kiloslager, dat is het wel voor die prijs.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo duur is dat toch niet?
¤2,50 per kilo, daar heb je niet veel andere vleessoorten voor...
Ik ben aan het afkicken. Het zou nietquote:
Ai...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel als je er voor naar Oostenrijk moet rijden
Ik ga het weer eens vragen en maken, in het najaar met sauerkraut und kartoffelnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een lang weekendje Oostenrijk boeken.
Prima verkrijgbaar daar en nog lekker ook...
Spazieren, jawohlquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai...![]()
Dan maar een beetje andere dingen er bij doen...
Ik kom niet van mijn zolderkamer mits ik moet werken of boodschappen doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai...![]()
Dan maar een beetje andere dingen er bij doen...
En spekkies.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het weer eens vragen en maken, in het najaar met sauerkraut und kartoffeln
Rood ook een leuk liedjequote:
jij hebt recht op de Fok ere-medaillequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom niet van mijn zolderkamer mits ik moet werken of boodschappen doen
Ja diequote:
je bent een ouwe lul Piet!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zou nou op zo'n ESF moeten staan en dan jaar later Jeanny.
Ik vond daar geen zak aan eigenlijk. De film Amadeus was wel onwijs tof.quote:
Hartstikke dood, maar ik vond Jeany en Amadeus wel keigave meezingers.quote:
Tja waar postten we nouquote:
Goffer ja, ik las dat chufi een ebike wil gaan kopenquote:
Ok, abn vind het ook niet grappigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 jaar geleden was het leuk, nu niet meer.
cokequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hartstikke dood, maar ik vond Jeany en Amadeus wel keigave meezingers.
ING ook niet, ik heb laatst wel een toffe rode tas gekochtquote:
Van coke ga je niet dood hoor.quote:
Such a lonely little girl in a cold, cold world.....quote:
Een beetje 40+ er heeft alles geprobeerd.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer ja, ik las dat chufi een ebike wil gaan kopen
Van kippenleer en een stuiverslotquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ING ook niet, ik heb laatst wel een toffe rode tas gekocht
RABO ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ING ook niet, ik heb laatst wel een toffe rode tas gekocht
quote:
Kerstcadeautjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje 40+ er heeft alles geprobeerd.
neh, niet alles, ik moet nog 40 jaar hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje 40+ er heeft alles geprobeerd.
Ik hoef dat niet eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
neh, niet alles, ik moet nog 40 jaar hoor
Er komt steeds weer nieuw spul.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
neh, niet alles, ik moet nog 40 jaar hoor
Ja kan lukken, wie weet.quote:
Ik schiet al op aan mijn vaders kant, mijn moeders kant kan ik idd nog minstens 40 jaar mee. Mijn levensstijl zegt dat ik in het midden beland.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien ben ik pas op de helft? Zou zomaar kunnen met mijn genen.
owwwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. saxofonist![]()
doe mij dan deze maar!![]()
...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:57 schreef sacha het volgende:
[..]
owwwwwmet die
Beetje een nep bandje was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. saxofonist![]()
doe mij dan deze maar!![]()
We zijn het eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Soury het volgende:
Straks weer "Op Vrijdag mag alles" Ik kreeg de tip vandaag dat het zo leuk is. Ik heb twee afleveringen gedownload en wat een bagger zooi is dat.
En wat wil je nou zeggen eikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn het eens.
Ik vermaak me in het ESF forum met een debiel die anti vrouw-met-baard is en mij hypocriet noemt.
Leuk!
Het is toch geen vrouw?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn het eens.
Ik vermaak me in het ESF forum met een debiel die anti vrouw-met-baard is en mij hypocriet noemt.
Leuk!
Nee ik zie de lol er niet van in.quote:
Ik zou er ook niet zo gaan staan, maar als hij zich zo gelukkig voelt, laat hem lekker z'n gang gaan.quote:
Het is gewoon een aandachtshoer die toevallig goed kan zingen .quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet zo gaan staan, maar als hij zich zo gelukkig voelt, laat hem lekker z'n gang gaan.
Al die ophef om niks...
ik vond die paars gestreepte je wel mooi staanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
Als ik me een week niet heb geschoren , trek ik ook vaak een jurk aan in de weekenden ...
Dat is het nou juist, ophef om te provoceren. Doe normaal en zing je liedje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet zo gaan staan, maar als hij zich zo gelukkig voelt, laat hem lekker z'n gang gaan.
Al die ophef om niks...
Dat is toch normaal daar in de buurt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
Als ik me een week niet heb geschoren , trek ik ook vaak een jurk aan in de weekenden ...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ophef om te provoceren. Doe normaal en zing je liedje.
Ik denk niet dat het provoceren is, hij is altijd zo en is nu eenmalig kandidaat namens een land.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ophef om te provoceren. Doe normaal en zing je liedje.
houd jij paarden in een flat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier in de flat hebben we weleens exotische bruiloften en dan barst het van de kerels in een jurk met baard.
Je, die ken ik. Slippertjes er onder en hakken maar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier in de flat hebben we weleens exotische bruiloften en dan barst het van de kerels in een jurk met baard.
Nee opzouten met die aandachtshoerquote:
Volgend jaar Theo en Theaquote:
daar waar het gras 2 kontjes hoog is?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar aan die waterkant waar ik je vorig jaar betrapte op 4 hoog volgens mij dat het was ..
Je bedoelt dat ze dezelfde kleur hebben?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
das een photoshop![]()
alle paarden zijn hetzelfde
Niet, er ligt een lijk bij de vijfde stalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
das een photoshop![]()
alle paarden zijn hetzelfde
das de vrouw van Piet, met een kanten leggingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet, er ligt een lijk bij de vijfde stal
Ze legt lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
das de vrouw van Piet, met een kanten legging
Ze heb nu iets aan met wijde pijpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
das de vrouw van Piet, met een kanten legging
Blauwe jumpsuit... Ik zie Geer en Goor ....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heb nu iets aan met wijde pijpen.
hmmm, dan zul je de aanval van onderen moeten beginnen Pietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze heb nu iets aan met wijde pijpen.
Die in de plasgoot liggen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Blauwe jumpsuit... Ik zie Geer en Goor ....
over Dees gesproken...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Blauwe jumpsuit... Ik zie Geer en Goor ....
Ik zie het meer als signaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
hmmm, dan zul je de aanval van onderen moeten beginnen Piet
Ik vind die Ilse de Lange erdoorheen helemaal niet passenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Hij doet 't weer:
Maar deze was er al eerder:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind die Ilse de Lange erdoorheen helemaal niet passen![]()
Zonde van het liedje...
In d'r jonge jaren had ze zomaar in haar eentje het ESF kunnen winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind die Ilse de Lange erdoorheen helemaal niet passen![]()
Nee, ik kende hem niet, maar ik heb liever de Police gewoon. maar dat mag toch wel?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde ritme en akkoorden, dus zo afwijkend is het niet ten opzichte van elkaar.
Het klonkt misschien wat vreemd omdat je de combinatie nog niet kende, maar dat is juist grappig...
Alles mag, democratie en zo...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik kende hem niet, maar ik heb liever de Police gewoon. maar dat mag toch wel?
Oh, vast wel, maar die combi is een beetje raar, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In d'r jonge jaren had ze zomaar in haar eentje het ESF kunnen winnen.
gooi een paar beugeltjes open danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt het goed.. Ik heb hier geeneens wijde pijpen in huis ....
Ik wil zonder die overwinnning ook wel een avondje met haar stappen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In d'r jonge jaren had ze zomaar in haar eentje het ESF kunnen winnen.
Ik ga niet bijhouden wat ze allemaal heeft, zie het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt het goed.. Ik heb hier geeneens wijde pijpen in huis ....
Lijkt me wel een gezellige meid ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil zonder die overwinnning ook wel een avondje met haar stappen...
Ilse is lief en met Waylon wil ik trouwenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, altijd oprecht lachen en vrolijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me wel een gezellige meid ja.
Ga ik wel met Stingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn er genoeg alleen niet zoveel die op TV komen en/of bekend zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, altijd oprecht lachen en vrolijk.
Zelfs als ze serieus is. Zo worden ze nog zelden gemaakt...
Nog een hoed op en duo kan zo in een Western.quote:
Neh... ergens in één van die topics van het ESF stons al zoiets, er zullen er wel meer op internet rondzwerven kan je op wachten denk ikquote:
Hun eigen muziek hebben ze alquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog een hoed op en duo kan zo in een Western.
En de baard heeft verkeerde kleur.![]()
Vergeet het maar, zijn een gelegenheidsduo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mocht het niets worden morgen voorzie ik toch een grote toekomst voor die 2.
Iets bij Lucky TV lijkt me wel wat...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mocht het niets worden morgen voorzie ik toch een grote toekomst voor die 2.
Weet je hoeveel je met film ken verdienen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet het maar, zijn een gelegenheidsduo.
Film? Ze. Gaan toch zingen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je met film ken verdienen?
Ja het hele script zit verweven door het topicquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22pic heen ..:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Film? Ze. Gaan toch zingen?
Of moet ik bijlezen om het te snappen?
Het is goed met jequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het hele script zit verweven door het topic
Zie OP...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Welk land is die worst? Zingen ze over een worst of lijkt hij op een worst?
Er is natuurlijk ook helemaal niets mis met een lekkere worst.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
Het is wél een goeie inzending, maar ik denk toch dat die worst gaat winnen![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook helemaal niets mis met een lekkere worst.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Welk land is die worst? Zingen ze over een worst of lijkt hij op een worst?
Dat wordt een beetje lastig met een beeldscherm toetsenbordquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gooi mijn tuutsenbord elk half jaar weg. en pak dan een nieuwe uit de voorraad.
Baard als een schuursponsje...quote:
We hebben morgen in ieder geval 1 worst op het podium.quote:
Godsammelazerus, dat ziet eruit, ik heb het liedje niet gehoord, want ik werd afgeleid door de baardquote:
Homo's van dit soort zijn ook een beetje nep.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat net te denken... het lijkt wel een nepbaard eigenlijk
Kun je geen los tuutsenbordje krijgen voor iPad?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig met een beeldscherm toetsenbord![]()
Ik kan met een normaal toetsenbord heel goed blind typen, maar met dit kutding zit ik er constant naast of ik mis de spatiebalk.
Zou zo'n chromebook iets zijn voor een beetje surfen, mailen en muziekjes?
Je moet luisteren zonder te kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godsammelazerus, dat ziet eruit, ik heb het liedje niet gehoord, want ik werd afgeleid door de baard
Kom op, als Toppers fanaat heb je dit toch wel ergens gezien of gehoord?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godsammelazerus, dat ziet eruit, ik heb het liedje niet gehoord, want ik werd afgeleid door de baard
Ja, da's wel waar, zonder baard is het gewoon een kan ventje, dus zal wel een gelegenheidsbaardje zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Homo's van dit soort zijn ook een beetje nep.
Zie Mike de Boer, net zo'n baardje...
Gewoon een bluetooth toetsenbordje...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je geen los tuutsenbordje krijgen voor iPad?
Blijft toch veel handiger dan op zo'n scherm kloten.
Da's een laptop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een prima oplossing:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat morgen geheid gebeuren, bij 3e nummer vallen mijn ogen al dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |