ja, mooi!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde net dat Rusland DSQ wordt ...als ..
Vond ik altijd wel lekker hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Misschien wil Fann een hapje...
[ afbeelding ]
Over worst moet je geen grappen maken, zijn dieren voor gestorven...quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
was ook de enige worst die ik lustte trouwens
ja ja la maar zitten die grappen
Zonder baard zou het best een mooie vrouw zijn volgens mij, en zonder dat lange haar en ookquote:
Ja, dat dan weer welquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over worst moet je geen grappen maken, zijn dieren voor gestorven...![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Zonder baard zou het best een mooie vrouw zijn volgens mij, en zonder dat lange haar en ook
zonder baard ook wel een knappe goser, moet wel die baard eraf![]()
is het nog mijn type niet, maar daar gaat het niet om
Wat eet een vegetarische kannibaal?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet erg.
Maar grappen er over maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat eet een vegetarische kannibaal?Hutspotjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gin is 25 euro, tonic 1, 25 per flesje...quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan wel met klasse toch ... Ben geenkenner, maar ziet er duur uit
Shit, net deed 'ie het nog.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Deze is ook wel grappig:
https://soundcloud.com/djschmolli/every-breath-after-the-storm
Maar alleen bij de betere slijterijen verkrijgbaar natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gin is 25 euro, tonic 1, 25 per flesje...
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, net deed 'ie het nog.
Zal wel copyright dingetje zijn...
Ja, gisteren een proeverij met de importeur van dit spul gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar alleen bij de betere slijterijen verkrijgbaar natuurlijk
Niet doen ook!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
grappa heb ik volgens mij zelfs nog nooit gedronken ...
Dank voor een simpel niet aanbevelingquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen ook!
Ruikt naar omgewoelde aarde op een begraafplaats en smaakt nog erger...
Ik lig er al in, maar ik ga ook pitten ik zat nog even van alles over Conchita te lezen,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
Ik zit nog ff 80's Spaanse pop te kijken op TVE INT en dan naar bed
Zo ziet ie er wel aardig uit... Is ie Oostenrijkere ? Ik heb een paar collegaas daar die er erger uit zien ..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lig er al in, maar ik ga ook pitten ik zat nog even van alles over Conchita te lezen,
het is gewoon een leuke knul eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Is toch een moppie?
Maar goed... slapies doen... truste Chuf, de rest is al vertrokken geloof ik...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo ziet ie er wel aardig uit... Is ie Oostenrijkere ? Ik heb een paar collegaas daar die er erger uit zien ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zus van George en Ma...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Net ff mooie docu zitten kijken, een aanrader.
http://programma.ntr.nl/2(...)/Het-Uur-van-de-Wolf
Kijk uit voor Ginger Baker
Nee joh....ik heb nooit een ban.quote:
Jij flasher...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....ik heb nooit een ban.
Nou ja....1 keer, omdat ik een stel blote tieten ergens gepost had waar dat niet mocht.
KT is King Toppie, jij bent Kingedingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....ik heb nooit een ban.
Nou ja....1 keer, omdat ik een stel blote tieten ergens gepost had waar dat niet mocht.
Heb je daar nog foto's van?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een keer een ban voor een blote piemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |