quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgend jaar moeten wij van dit soort lollige acts verzinnen
ja ik open geen topics in zo'n snelle reeks, de 10 seconden regel duurt langquote:
Was ook wel een beetje een droogkloot jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel leuke grappen. Had gewoon geen humor joh.
Weet overigens niet waar ik tegen die tijd woon maar zal heus redelijk in de buurt zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slapen bij FOK!kers in de omgeving. LR bijvoorbeeld![]()
![]()
Ga je verhuizen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet overigens niet waar ik tegen die tijd woon maar zal heus redelijk in de buurt zijn
Kom ik bij jou slapen. Of nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet overigens niet waar ik tegen die tijd woon maar zal heus redelijk in de buurt zijn
ja ik faal, allemaal even lachenquote:
Komt wel goed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Dit valt mij een beetje tegen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kut is wel de juiste woordkeuze inderdaad.
OMG! Ik moet even bijkomen van deze shockerende mededelingquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort wel ja. Mogelijk Wassenaar maakt onze onderlinge stalking toch lastiger.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat kunnen die curlen, oh oh oh
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef Cubewood. het volgende:
Presentatrice van de BBC is een stuk beter dan Jantje Smith [ afbeelding ]
Ja hoor ik weet er wel eentje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er wonen vast wel Fok users in Den Haag slash Scheveningen.
LR en ik wisten wel dat je op vrouwen valt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef alors het volgende:
BBC heeft ook schijtlol. Maar wel met een lekker wijf.
Je zou ze zo een lolly en een aai over de bol geven.quote:
Hallo waar kan ik haar kopen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef Cubewood. het volgende:
Presentatrice van de BBC is een stuk beter dan Jantje Smith [ afbeelding ]
Ja! De afsluitende acts net met een oma en schoonmakers was tof, en Australië was de beste van de avond!quote:
australie gaat zeker de finale halenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja! De afsluitende acts net met een oma en schoonmakers was tof, en Australië was de beste van de avond!
Ik word een beetje meligquote:
Dan moet je nieuwe halenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het nadeel is dat ik hem dan zaterdag niet heb.
Maar dit is geen schijtlol, jan lult er gewoon doorheen terwijl ik het wil verstaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef alors het volgende:
BBC heeft ook schijtlol. Maar wel met een lekker wijf.
Australiequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja! De afsluitende acts net met een oma en schoonmakers was tof, en Australië was de beste van de avond!
De Belgen zijn stilquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar dit is geen schijtlol, jan lult er gewoon doorheen terwijl ik het wil verstaan.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG! Ik moet even bijkomen van deze shockerende mededeling
Absoluut. Ze hebben Engeland aan de kant gebeukt en zijn daarna het vaste land opgevaren en claimen direct de overwinningquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
australie gaat zeker de finale halen
quote:
hiha hondenlulquote:
Dit wist ik niettwitter:JandeHoop twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:13:38En ik dacht dat ik het Pieter Post liedje slecht had ingezongen. #ESF14 reageer retweet
Maar maar maar maarquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik kan het heus wel combineren. Alhoewel... je kunt ook meeverhuizen natuurlijk, Leiden of zo. Nog dichterbij West-Friesland ook.
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Ik ben al lang blij dat ik weet hoe de tv aan gaat. De Belg vinden zal me letterlijk 5 minuten duren denk ik. En wsl vind ik dan 1 niet meer terug.quote:
Het land of heet de groep zo...als het het land is zitten ze op het verkeerde festival.quote:
Als ik een man was zou ik wel een beetje verliefd op haar zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR en ik wisten wel dat je op vrouwen valt.
Hij heeft het nog maar 30 keer getweetquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit wist ik niettwitter:JandeHoop twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:13:38En ik dacht dat ik het Pieter Post liedje slecht had ingezongen. #ESF14 reageer retweet
Koekoekquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik wel een beetje verliefd op haar zijn
[ afbeelding ]
ja dacht ik ook al. Jammer gemiste kans.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Hier had Shangrilaáááá Gerard mooi tussen gepast.
Nee je hebt gelijk. Ik ga het heroverwegen, sorry. Ik moest radicale stappen ondernemen in je afwezigheidquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef LompeHork het volgende:
13 seconden
Tering wat zal haar man blij zijn geweest.
Als ik een man was zou ik daar zo overheen gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees zijn tweets nooit alleen vandaagquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft het nog maar 30 keer getweet
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, alleen Clips en Vlaanderen Vakantieland.
hey das mijn exquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die tieten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het landquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Het land of heet de groep zo...als het het land is zitten ze op het verkeerde festival.
Buren is gestopt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, alleen Clips en Vlaanderen Vakantieland.
quote:
Oh en nu is het ineens "en ik"quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR en ik wisten wel dat je op vrouwen valt.
Nu ben ik er weerquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Ik ga het heroverwegen, sorry. Ik moest radicale stappen ondernemen in je afwezigheid
Meh, geen krullend haar. Je weet dat Johannes en ik een afkeer hebben van stijl haar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap er geen biet meer van.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het land![]()
![]()
Ze hebben het met helikopters meegesleurd hierheen en in de Noordzee gegooid en het VK aan de kant gebeukt zodat ze ook in Europa liggen en mee konden doen
Wat is er mis met haar tieten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:43 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die tieten.
Na vanavond is het duidelijk, er is wat mis met jou
Een manquote:
Waarom roep jij mijn hond?quote:
quote:
quote:
Bedankt damesquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is een man, hij speelt vrouw.
Nou oke dat ook weer niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar tieten?Jij zou haar zeker je bed uitschoppen nadat ze zich had uitgekleed.
Misschien iets voor Knipping & van Duren?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een echte onderzoeksjournalist zou dit tot op de bodem uitzoeken.
Aan de kwaliteiten van Knippen en Van Duren kan ik niet tippenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een echte onderzoeksjournalist zou dit tot op de bodem uitzoeken.
Kwartiertje ESF analyseren...niks mis mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh morgen bij VIgaan ze wat over zeggen.
Ik kijk toch naar het EUROVISIE-songfestival toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar het is echt waarStraks kun je het wellicht terugkijken.
Jongens steun mij eens, Australië gaat door naar de finale toch?
deze snap ik nietquote:
het spijt me lavenderrquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu weten we het wel. De uitslag graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |