Oh waren jullie zo lastigquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was Jimbo en ik een beetje zat geloof ik
Destination Calabriaquote:
quote:
Beetje lomp.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat riep LompeVrouw ook.
Ik zal mijn reactie achterwege laten
BabeWatcher ookquote:
quote:
Godverdomme wat een prutser is het toch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
dat donkere meisjedie wordt heel mooi als ze 18 is
Zo * poef * en dan spontaan is ze mooi?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
dat donkere meisjedie wordt heel mooi als ze 18 is
Pax en ik staan er om te springen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh waren jullie zo lastigNiet gemerkt eigenlijk. Volgende keer koop je maar een biertje voor me ja
En ik verwacht Johannes en Pax dan ook wel, zo in de zomer.
Vies.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme wat een prutser is het toch.
Ik zat ook al te kijken jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
28 en 29? Als je 17 had gezegd had ik het ook geloofd.
Iets met stokjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Onnoman het volgende:
kan de tros niet even doen alsof ze een storing hebben?
gvd waar kijk ik naar
Ja dat laatste moeten we echt doen maar zonder overnachting dat is gewoon fucking duur.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik staan er om te springen.
En om VI bij te wonen.
Wat kunnen die curlen, oh oh ohquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Russisch curlingteam komt ook langs
Waarvan? Vrouwen met baarden komen sowieso in de hel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou God hier van vinden?
1 je bent geen 16quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarvan? Vrouwen met baarden komen sowieso in de hel.
Slapen bij FOK!kers in de omgeving. LR bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat laatste moeten we echt doen maar zonder overnachting dat is gewoon fucking duur.
Beter dan wel meer liedjesquote:
We gaan niet winnen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgend jaar moeten wij van dit soort lollige acts verzinnen
Het ESF moet geen cabaret worden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat zou Johan Derksen nu zeggen als hij dit zag?
topshowquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat zou Johan Derksen nu zeggen als hij dit zag?
Die moet zometeen weer het verkeer gaan regelen jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mannetje met anwb pakje hebben ze rechtstreeks van de weg geplukt
Ralf Mackenbach gaat weer click clack.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
een dweilorkest dat homo deuntjes speeltquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
jawel, ik jinx hetquote:
Enkel leuke grappen. Had gewoon geen humor joh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh waren jullie zo lastigNiet gemerkt eigenlijk. Volgende keer koop je maar een biertje voor me ja
En ik verwacht Johannes en Pax dan ook wel, zo in de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |