zaterdag gaat het openquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
echt? niet gezien toen ik vandaag kwam had ik de tram 17 gemist en moest ik iedereen tegenover die naar Osdorp moest aankijken sinds die kant altijd vol is.
Inderdaad. Zegt wat over het niveau alle overige inzendingen. Ook met die van dinsdag erbij gerekend.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind dit een van de beteren vanavond
"Volgens mij hoor ik de aorta niet meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat hield ik van de aorta.![]()
Nagelbijtende, zenuwslopende avonden waren dat.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Volgens mij hoor ik de aorta niet meer!" en dan dikke paniek enzo tot ie het wel weer deed en bleek dat alleen een vak van 50 steentjes niet om was gevallen en het record nog kon
![]()
Beter dan een Nederlands accent in het Engels.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef Lov1 het volgende:
Dat accent.., zonder geluid zou ik hem absoluut doen
Nederland gaat winnen. Markeer mijn woorden.quote:
bedankt Johanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zwitserland gaat door. Ik geef het jullie op een briefje.
En dan de Vertraagde Steen omdaterreclametussenmoest.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Volgens mij hoor ik de aorta niet meer!" en dan dikke paniek enzo tot ie het wel weer deed en bleek dat alleen een vak van 50 steentjes niet om was gevallen en het record nog kon
![]()
Wat was dat een baas zeg!quote:
Ja hoorde ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef Yaku het volgende:
Echt z'n Mama Appelsap nummer.
Hoorde ik nou "i feel so dirty?"
En de builders challengesquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan de Vertraagde Steen omdaterreclametussenmoest.![]()
Druk druk. Uitnodigingen schrijvenquote:
Se naight is full of bed, bed songs...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan een Nederlands accent in het Engels.
Oh ja, zo'n stomme pendel steedsquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
maar als je bij alle liedjes zit te soppen, donder je iedere keer van de bank afquote:
Noorwegenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat is alles matig zeg. Tot nu toe waren alleen Oostenrijk en Zwisterland de moeite waard.
Dat ronddraaiende dingquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland gaat winnen. Markeer mijn woorden.
Wat wordt je tegenprestatie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland gaat winnen. Markeer mijn woorden.
quote:
Aan Humberto?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
Ik heb wel aan gekkere dingen gelikt.
alexander rybakquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat was dat een baas zeg!terechte winnaar sinds Lordi die voor mij altijd nr 1 staat.
Jij kan dat hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjongejonge ik ben in topvorm. Straks maar weer even de vlaggetjes in mijn haren planten.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef TLC het volgende:
Oostenrijk, Noorwegen en Zwitserland gaan sowieso wel door vanavond, de rest geen idee wie door moet
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar bleef ik voor thuis.
Gelukkig bleef de aorta wel lopen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je nou baarden of niet, jeetje
Mijn zusje had dat vroeger als tic.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken ook zo'n chronische lippenlikkerd. Zo irritant![]()
En dat ijsje aan het begin van het filmpjequote:
Een gelikte uitzending lukt niet eensquote:
Polen zal het ook wel halen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef TLC het volgende:
Oostenrijk, Noorwegen en Zwitserland gaan sowieso wel door vanavond, de rest geen idee wie door moet
De commentator, Wilco van Schaik kreeg een andere baan aangeboden, en de presentator moest dolle duikavonden beleven bij zijn vrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was zo vet he. Waarom zijn ze er eigenlijk mee gestopt, waren toch genoeg kijkcijfertjes etc?
Oja, voor de reclame ofzo toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was zo vet he. Waarom zijn ze er eigenlijk mee gestopt, waren toch genoeg kijkcijfertjes etc?
quote:
Griekenland en Roemenië krijgen ook zo'n 95% kans van de bookiesquote:
quote:
jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar was toch Alcohol is Free?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja en dat zijn goden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee manquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SPECULARIUM IS JE VRIENDJE![]()
![]()
Breaking news
Die waren geweldigquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is Grieks.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Dit in combinatie met jouw username.quote:
Jep, maar dat was ook het enige Engelse aan die tekstquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat was genotjequote:
boe hoe hoe hoe ga huilenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Eens kijken wat de Grieken van ONS geld hebben gemaakt...
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Eens kijken wat de Grieken van ONS geld hebben gemaakt...
Oh ja die was tofquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lllik!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef ChatGirl het volgende:
Hold me Now zit morgen de hele dag in mn hoofd
Dat bedoel ikquote:
ga je wat?quote:
Heej karinaaaaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
Oe ik zie het nu pas, deze presentatrice is wel erg dun zeg.
hij scholdquote:
Dit is overduidelijk geen Danny Vera, dus niet zo rullevant.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
is dit ook een Drake wannabe of zo een rapper.
Johannes? wat is dit.
ohquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Haaaj ik had al gedag gezegd hoorMaar ja gaat zo snel.
twitter:thomvanloon twitterde op donderdag 08-05-2014 om 22:04:20Godverdomme miljarden afgedragen naar Griekenland maar een fatsoenlijk liedje ho maar #ESF14 reageer retweet
QFTquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar moeten wij Martin Garrix sturen
Ik zit mee te swingen op de bank..merkte ik ineens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Eigenlijk gewoon een kutlied maar het publiek geniet ervan
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch heeft dit wel iets.
Op een vage manier.
Dat gastje vanmiddag bij C&Squote:Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:
Ik dacht Martin Gaus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef CookieSlikker het volgende:
Hoi Karina. Eens zien of ze het leest
andersom zie je vaker jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, eerder overduidelijk gay maar probeer hetero te lijken- jongen
Ik weet niet, dit lied heeft niet iets van Groningen dus ik vind het zelf smakeloos.quote:
ik wel hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef KingRoland het volgende:
Anonygodin/Karina houden jullie het wel droog?
Die houdt ook van motherfucking animals jaquote:
Deze bewoording is nog accuraterquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet, dit lied heeft niet iets van Groningen dus ik vind het zelf smakeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |