Dat leuke ierse tune is wel leuk hoor dus ik zou een 6 geven inclusief moeite.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is een 5,5. Het is niet de ondergrens, maar ik zou het nooit zelf opzetten
Wellicht. En ik gun je die aandacht van harte. Mocht het niet louter positief zijn sta ik toch altijd paraat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uit de goedheid van je hart wellicht?
Ik ben voor de TV gaan zitten met het idee prachtige liederen ten gehore te krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Zangkwaliteit?
quote:
Ik kan altijd op je rekenenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht. En ik gun je die aandacht van harte. Mocht het niet louter positief zijn sta ik toch altijd paraat.
Broekjes onder de kilt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef Peter het volgende:
kerels hebben teveel aan, matig nummerb ook
Ik ben heul niet Iersquote:
Puber.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik word hier helemaal geil van een beetje
ik word geil van cristiano ronaldoquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik word hier helemaal geil van een beetje
Kusjestikkertjequote:
Zei Jan Smit dat? Ik kijk op de Belgquote:
Johnny Loganquote:
quote:
Thicky*quote:
Trecherous Three -- Feel the Heartbeatquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Enrique Iglesias ft. Nicole Scherzinger - Heartbeat...
Heel Europa Baktquote:
Doen alsof BEL een democratie isquote:
Waar is dat grietje uit die clip?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woeste vikingen onder elkaar.
wat een mislukte backstreet boys dit.
Ik kan verklappen in het kader van het ESF dat deze gevoelens wederzijds zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik van Jessica Alba.
Maar dat zal ik verder voor me houden.
Ok.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef DjinN het volgende:
[imghttp://truestorieswithgil(...)/20130915-190532.jpg[/img]
Bedankt Frits.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef DjinN het volgende:
[imghttp://truestorieswithgil(...)/20130915-190532.jpg[/img]
I've got a cake to bakequote:
had je geen banquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kan verklappen in het kader van het ESF dat deze gevoelens wederzijds zijn
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kan verklappen in het kader van het ESF dat deze gevoelens wederzijds zijn
[ afbeelding ]
Ik was mij oprecht aan het inhoudenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn ook gifjes van.
Maar dat doen we maar niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:50 schreef Marcoss het volgende:
Als je dan Thicke nadoet, neem dan ook de vrouwen uit de clip mee
Nee het perron volplakken met van die gele post-its, zoals de Oekraïense deed, das leukquote:
Mwah, nee.quote:
De clipquote:
Je moet het versnellen, maar ik kom er ook niet op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook,kan er alleen ff niet opkomen
KINGROLANDGOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |