Geen zin inquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel uitbesteden aan DexterLost.
dat is wel een video met een goede boodschapquote:
geniale grommende bas in dat nummer. En het koorquote:
Die zijn allemaal 18+quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er ook clips van Michael Jackson waar Bubbles in voorkomt?
Briste?quote:Naar de site van het Briste project
Leuke woordspeling qua onderwerp van vandaag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:59 schreef SunChaser het volgende:
De Uitsmijter van de social club is vaak sterker dan LTV
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen zin inMaar over 2 jaar wil ik ze graag weer beluisteren.
Klinkt leuk jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
In de uitzending van vrijdag 9 mei o.a.: 4 toppatissiers. Muziek is er van Sunday Kids, Pieter Derks doet stand-up comedy, tafelheer is Marc-Marie Huijbrechts.
Eetbare kunstwerken door vier toppatissiers
Kunst om op te vreten. Dat was het idee van de stichting ArtFund, die met het project ‘Edible Masterpieces’ in Engeland geld inzamelt om kunstaankopen van musea en galeries mogelijk te maken. Hoe? Het Britse volk kan een kunstwerk namaken met eetbare producten. Die meesterwerken worden vervolgens geveild en de opbrengst gaat naar de kunsten. Van Jackson Pollock cake tot VanGogh taart!
Wij vroegen vier Nederlandse toppatissiers om een kunstwerk naar keuze in eetwaar te vatten: Bart de Gans, Boudewijn Nijmeijer, Carlo Midiri en Peter Remmelzwaal.
Lijkt me wel leuk! Voorbeeldje van de Engelse site:
[ afbeelding ]
Overigens moeten ze bij DWDD af en toe eerst even lezen voordat ze de website updaten:
[..]
Briste?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:09 schreef superniger het volgende:
[..]nu hoef ik er al helemaal niet meer heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Ik moest lachen.quote:
Het is geen musical.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
NRC
Sowieso een musical over Anne Frank.
Nee hoor, haar familiegeschiedenis interesseert me ook, en ben toch echt een Nederlanderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:13 schreef Norrage het volgende:
Anne frankoverhypte ding dat alleen buitenlanders interessant vinden.
Dat mag ie niet van Matthijs. Alleen de voorpagina is belangrijk...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Het is geen musical.
Nou Peter, vertel nou eens waarom het niet goed is
Het is zeker een Joop van den Ende productie ofzo. Dat moet altijd iedereen geweldig vinden ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:14 schreef DeeBee het volgende:
Wat een onzin, waarom zou dit niet op de voorpagina mogen?
Rot toch op man, anders moet iedereen weer bij elkaar inlikken of zo dat het zo'n goed stukje toneelspelen is of zo?!
Inderdaad. Het blijft om smaak gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Vind het alleen vreemd dat een toneelstuk op de eerste pagina moet, in plaats van echt nieuws
Wat moet er dan op de voorpagina?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Vind het alleen vreemd dat een toneelstuk op de eerste pagina moet, in plaats van echt nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |