Oké... Beeld je in hoe Space is Only Noise klonk. Neem Psychic, trek daar Space vanaf en Harrington is wat er overblijft.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar klinkt het naar???morgen luisteren
Geweldige sfeer in het uitvak. Echt genoten. Weer een club de eredivisie uit waar ik geen kut mee heb. Nu Dordt Nog. Coommeeee on Spartaaaaaquote:
Heb je er wel eens aan gedacht dat ze al vrij snel in het seizoen zeker waren van Play-offs. Daarmee praat ik dit dramatische seizoen niet goed maar het hoefde niet zo. En nu het moet staan ze er. En kwa historie, stadion, achterban en een redelijke selectie en jeugdopleiding hebben ze wel wat in de eredivisie te zoeken. Zeker in vergelijking met clubs als Excelsior, Dordrecht, RKC en de Graafschap.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sparta
16e in de Jupiloller League, dan mag je dus gewoon de komende 10 jaar daar ook blijven.
Ja het was inderdaad dramatisch slecht. Er was totaal geen vertrouwen en geen drive. De spelers presteerden allen ver onder hun niveau. natuurlijk is Sparta geen top ploeg maar ze hebben echt geen mindere selectie dan de overige clubs in de Jupiler Leaghe.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gast, schei even uit. Je verliest echt niet voor je lol van teams als Emmen en Almere. Doe even heel snel normaal.
De periode die ze 'wonnen' waren ze eigenlijk ook slechts derde.![]()
Waarom je De Graafschap in hetzelfde rijtje als Excelsior, Dordt en RKC zet snap ik niet helemaal en vind ik zelfs een belediging. Graag rectificeren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sparta_Rotterdamquote:Op maandag 12 mei 2014 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sparta is natuurlijk niet de oudste club van Nederland, maar dat maakt verder niet uit.
Op basis van het seizoen en voetbal verdient Dordrecht het absoluut. Ik kan er ook wel mee leven als Dordrecht uiteindelijk promoveert maar ik ben gewoon een Sparta supporter.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sparta is natuurlijk niet de oudste club van Nederland, maar dat maakt verder niet uit.
De Graafschap is een club die inderdaad vaak promoveert om snel weer te degraderen, de langste periode in de Eredivisie is een jaar of 8 geweest. Niet echt fenomenaal, maar ook dat maakt verder niet veel uit. Het is een mooie club, met een mooi stadion, een trouwe achterban, veel mogelijkheden in de omgeving, alleen een totaal incompetent bestuur. Met capabele mensen aan het roer waren zowel De Graafschap als Sparta stabiele clubs in de Eredivisie geweest. Helaas is het anders.
Op basis van dit seizoen verdient Sparta het totaal niet en Dordrecht wel. Daar hoeven we toch verder ook helemaal niet moeilijk over te doen? Dordrecht tweede geworden met leuk voetbal, Sparta 16e met afgrijselijk voetbal. Dan vind ik een stadion en historie verder niet zo rullevant.
Enfin, we zullen zien. Ik juich in ieder geval voor Dordrecht.
Ach ja, het kan raar lopen. Heerenveen promoveerde ook als zestiende ooit en dat was het begin van de stijgende lijn die nu al jaren hoog in de Eredivisie loopt.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gast, schei even uit. Je verliest echt niet voor je lol van teams als Emmen en Almere. Doe even heel snel normaal.
De periode die ze 'wonnen' waren ze eigenlijk ook slechts derde.![]()
Waarom je De Graafschap in hetzelfde rijtje als Excelsior, Dordt en RKC zet snap ik niet helemaal en vind ik zelfs een belediging. Graag rectificeren.
Maakt verder ook niet zo veel uit, toch? Het is leuk om als titel te hebben maar of je nou 104 jaar oud bent (PEC), 118 (Willem II), 126 (Sparta) of 116 (Vitesse)... Dat bepaalt je historie niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:22 schreef Vatta het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sparta_Rotterdam
Correctie. Betaald voetbal club.
Neu en Can ken ik, dit is langs mij heen gegaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef ranja het volgende:
[..]
een van de bekendere krautrockbands toch? naast neu en can..
hehe Layla niet herkennen? dat nummer is toch wel echt doodgedraaid op elke zender zo'n beetjequote:Op maandag 12 mei 2014 01:53 schreef Kerftminister het volgende:
Damn hele avond naar dit nummer gezocht, had de riff in mijn hoofd en dan kan ik er niet tegen als ik het nummer niet kan vinden.
[..]
Maar het is gelukt, zat gewoon vids te kijken met beste gitaarrifs, wilde er eentje weer bijna wegklikken toen deze op 1 stond.
Het is wat vaag, maar wel lekker. Had verwacht dat het meer free-jazz zou zijn ofzo, maar het is eigenlijk gewoon Darkside zonder de beats van Jaar inderdaadquote:Op zondag 11 mei 2014 20:46 schreef Tchock het volgende:
Ik weet het niet zo goed met die Harrington. One-all is wel tof, die andere twee delen lopen in elkaar over geloof ik? Er zit nauwelijks structuur of wat dan ook in. Zit er aan te denken om het in drie delen op te knippen, maar dat gaat wel weer tegen mijn 'artiest bepaald'-principe in.
Wel mooi.
[ afbeelding ]
Beter zal het niet omschreven worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 03:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop enorm dat Sparta promoveert. Geweldige club. Dordt heb ik werkelijk he-le-maal niets mee. Ook niets tegen verder, gewoon geheel neutraal. Die andere wedstrijd boeit me ook niets. RKC is niet goed genoeg voor de Eredivisie en Excelsior is afschuwelijk.
Ja had hem dus in mijn hoofd, maar kon er geen naam bij vinden. Dacht ook dat het een 80s hairband nummer was.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
hehe Layla niet herkennen? dat nummer is toch wel echt doodgedraaid op elke zender zo'n beetje
maar herkenbaar gevoel, ik kan dan ook pas rustig slapen totdat ik weet welk nummer ik in me hoofd had
JA!quote:
Ik vind het wel leuk.......maar ik vind het weinig spannend. Kan er niet heel veel mee.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit is toch voor mij met afstand de song van het jaar tot nu toe. Wát een verslavende track, ongelooflijk.
.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit is toch voor mij met afstand de song van het jaar tot nu toe. Wát een verslavende track, ongelooflijk.
Hackney, da's een wijk in Londen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
.
The most beautiful girl in Hackley, ya' know?
Hackney is lekker hip, dus geheel verantwoord. Was tot 30 jaar geleden waarschijnlijk de meest ruige wijk van Londen, maar zit nu vol met kunstenaars en *tromgeroffel* HIPSTERS.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Leuke wijk? Of is het meer "je bent het mooiste meisje van de Bijlmer"?
Zie dat hij ook mee heeft gewerkt aan een album van Kairos 4tet, zal hem later vandaag eens luisteren.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:31 schreef Norrage het volgende:
Kennen jullie Marc O'Reilly? uptempo bluesy singer-songwriter uit Ierland met jazz-roots.
Kan niet kiezen tussen deze en Sleep Sound. Vond Girl eerst een stuk minder, maar de inhaalrace is allang ingezet.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Ja ditquote:Op maandag 12 mei 2014 12:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kan niet kiezen tussen deze en Sleep Sound. Vond Girl eerst een stuk minder, maar de inhaalrace is allang ingezet.
Voorprogramma van Snarky Puppy vrijdag, waar ik heen gaquote:Op maandag 12 mei 2014 12:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zie dat hij ook mee heeft gewerkt aan een album van Kairos 4tet, zal hem later vandaag eens luisteren.
Echt irritant dat sommige mensen niet snappen dat zo'n covertje helemaal niet zo bijzonder is om te maken. Blaudje ramt op z'n gitaar en zingt de lyrics zoals ze in dat nummer zitten. Dat is dan zogenaamd fantastischquote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef Norrage het volgende:
Blaudzun...
http://www.3fm.nl/video/show/giel/70590
Wat een ongelooflijke kut-cover
Ontzettend kut zelfs, Blaudzunquote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef Norrage het volgende:
Blaudzun...
http://www.3fm.nl/video/show/giel/70590
Wat een ongelooflijke kut-cover
Is elk nummer met een gitaar en lyrisch niet dit live?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef BoerBert het volgende:
Blaudje ramt op z'n gitaar en zingt de lyrics zoals ze in dat nummer zitten.
Ik vind covers pas interessant worden als ze zelf wat leuks verzinnen dat iets toevoegt.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is elk nummer met een gitaar en lyrisch niet dit live?
Ik vind dat jij daar geen recht van spreken over hebt met jouw UI.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb trouwens meer bezwaren tegen die kop van Blaudzun
Maar die gast neemt een zwerverlook, terwijl hij wel heel erg zijn best doet omdat allemaal piekfijn in orde te krijgenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind dat jij daar geen recht van spreken over hebt met jouw UI.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:34 schreef Felagund het volgende:
Het album van Francis Harris begin ik steeds beter te vinden, misschien zelfs een kandidaat voor album van het jaar.
Zelfde hier, wel creatief, maar niet heel bijzonder.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.......maar ik vind het weinig spannend. Kan er niet heel veel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |