quote:Op zondag 11 mei 2014 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
JA EEN TRAVESTIET WON HET SONGFESTIVAL EN NEDERLAND WERD TOEN TWEEDE
Een travestiet, een vent dus.quote:
Mannetje slikt misschien hormonen, maar wil niet zeggen dat ie een vrouw is.quote:
Ja ik wil ook graag Superman zijn, maar ben ik ook niet, als ik over de straten ga rennen en zeggen dat ik Superman ben word ik opgepakt en in een gekkenhuis geplaatst, maar als ik me niet scheer en als vrouw verkleed mee doe aan het songfestival win ik?quote:
Ja, ben eigenlijk wel benieuwd hoe de rest is.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Norrage het volgende:
Common Linnets
Ga dat album eens luisteren. Leuk
concert toch...quote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef Norrage het volgende:
Zijn ze reclame aan het maken nu voor Triggerfinger op Ned 3
Jaquote:
The Field. Die heb ik live gezien, bohquote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef DO2 het volgende:
Zo klinkt de liefde. Een zachte omhelzing. Een beantwoorde kus. Een laatste streling.
Een stervende liefde. Een leven dat voor even het leven mocht zijn. Geboren daaruit. En gestorven daarin:
Waar moeten we die van kennen?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Debuut van Douglas Dare is te streamen: http://www.erasedtapes.com/
Ik had hem al veel eerder verwacht, valt tegen. Die Harrington-remix van vorige week was volgens mij al een zoethoudertje.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:58 schreef Xrenity het volgende:
Vandaag dan Harrington bij Other People...? Moet wel toch?
Nee, kende ik nog niet. Luister nu naar het complete album. Goeie psychedelische rock.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Xrenity op 11-05-2014 19:05:03 ]
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef Xrenity het volgende:
Ja, Harrington side A in de Other PeopleDe helft maar. Flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker! Staat hier ook op vinyl in de kast.quote:
Nice! Die gaat direct aan.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Debuut van Douglas Dare is te streamen: http://www.erasedtapes.com/
Waar klinkt het naar???quote:Op zondag 11 mei 2014 20:46 schreef Tchock het volgende:
Ik weet het niet zo goed met die Harrington. One-all is wel tof, die andere twee delen lopen in elkaar over geloof ik? Er zit nauwelijks structuur of wat dan ook in. Zit er aan te denken om het in drie delen op te knippen, maar dat gaat wel weer tegen mijn 'artiest bepaald'-principe in.
Wel mooi.
[ afbeelding ]
En Faust.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef ranja het volgende:
[..]
een van de bekendere krautrockbands toch? naast neu en can..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |