.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit is toch voor mij met afstand de song van het jaar tot nu toe. Wát een verslavende track, ongelooflijk.
Hackney, da's een wijk in Londen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
.
The most beautiful girl in Hackley, ya' know?
Hackney is lekker hip, dus geheel verantwoord. Was tot 30 jaar geleden waarschijnlijk de meest ruige wijk van Londen, maar zit nu vol met kunstenaars en *tromgeroffel* HIPSTERS.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Leuke wijk? Of is het meer "je bent het mooiste meisje van de Bijlmer"?
Zie dat hij ook mee heeft gewerkt aan een album van Kairos 4tet, zal hem later vandaag eens luisteren.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:31 schreef Norrage het volgende:
Kennen jullie Marc O'Reilly? uptempo bluesy singer-songwriter uit Ierland met jazz-roots.
Kan niet kiezen tussen deze en Sleep Sound. Vond Girl eerst een stuk minder, maar de inhaalrace is allang ingezet.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit is toch voor mij met afstand de song van het jaar tot nu toe. Wát een verslavende track, ongelooflijk.
Ja ditquote:Op maandag 12 mei 2014 12:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kan niet kiezen tussen deze en Sleep Sound. Vond Girl eerst een stuk minder, maar de inhaalrace is allang ingezet.
Voorprogramma van Snarky Puppy vrijdag, waar ik heen gaquote:Op maandag 12 mei 2014 12:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zie dat hij ook mee heeft gewerkt aan een album van Kairos 4tet, zal hem later vandaag eens luisteren.
Echt irritant dat sommige mensen niet snappen dat zo'n covertje helemaal niet zo bijzonder is om te maken. Blaudje ramt op z'n gitaar en zingt de lyrics zoals ze in dat nummer zitten. Dat is dan zogenaamd fantastischquote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef Norrage het volgende:
Blaudzun...
http://www.3fm.nl/video/show/giel/70590
Wat een ongelooflijke kut-cover
Ontzettend kut zelfs, Blaudzunquote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef Norrage het volgende:
Blaudzun...
http://www.3fm.nl/video/show/giel/70590
Wat een ongelooflijke kut-cover
Is elk nummer met een gitaar en lyrisch niet dit live?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef BoerBert het volgende:
Blaudje ramt op z'n gitaar en zingt de lyrics zoals ze in dat nummer zitten.
Ik vind covers pas interessant worden als ze zelf wat leuks verzinnen dat iets toevoegt.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is elk nummer met een gitaar en lyrisch niet dit live?
Ik vind dat jij daar geen recht van spreken over hebt met jouw UI.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb trouwens meer bezwaren tegen die kop van Blaudzun
Maar die gast neemt een zwerverlook, terwijl hij wel heel erg zijn best doet omdat allemaal piekfijn in orde te krijgenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind dat jij daar geen recht van spreken over hebt met jouw UI.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:34 schreef Felagund het volgende:
Het album van Francis Harris begin ik steeds beter te vinden, misschien zelfs een kandidaat voor album van het jaar.
Zelfde hier, wel creatief, maar niet heel bijzonder.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.......maar ik vind het weinig spannend. Kan er niet heel veel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |