Ik vroeg dit in het vorige topic en heb gevulde koeken gegeven. Werd in de kantine gelegd en ze vonden het een lekkere traktatie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:01 schreef Brummetje_ het volgende:
Hebben jullie je rijschool/instructeur iets gegeven nadat je geslaagd was?
Je staat erbij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet er ook nog steeds in
24 maart
quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was al terug aan het lezen en had je net ontdekt.Je staat erbij!
Nee, jij moet "LE-ZEN!!!quote:
Het spijt me voor je, maar het heet niet voor niets een rijvaardigheidsbewijs. Het bewijs dat je vaardig bent om te rijden. Zo moeilijk is het niet hoor. Verder kom ik allerminst uit een grote stad en al helemaal niet een stad waar trams rijden. Of je een goede of slechte chauffeur bent heeft niks te maken met je examen. Iemand die net z'n rijbewijs heeft is vaak geen goede bestuurder, dat komt later wel. Nogmaals, mijn punt is: als je niet in een stad met meer verkeersdrukte en onvoorziene situaties durft of kunt rijden, verdien je geen rijbewijs. Dat is mijn punt geweest vanaf het begin van deze 'discussie' en Jan en alleman komt met allerlei nieuwe invalshoeken aanzetten waar ik niks mee van doen heb.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het spijt me voor je maar hier maak je een kapitale fout.
Een rijbewijs is helemaal geen bewijs dat je kunt rijden maar een vergunning om te mógen rijden.
Delano zegt dat ook al in min of meer dezelfde bewoordingen en hij heeft gewoon gelijk.
De eisen om zo'n vergunning te kunnen/mogen halen zijn in het hele land gelijk, iemand die examen in de randstad heeft gereden is niet automatisch een betere chauffeur dan iemand die in een kleinere stad heeft afgereden.
Dat er bij "jullie" trams rondrijden maakt het echt niet moeilijker hoor, in andere steden kan het ook flink druk zijn.
Bovendien zijn de voorrangsregels mbt trams onderdeel van de theorie en dus ook bekend bij elke praktijkexamenkandidaat.
En buiten dat: Het is ook niet zo dat je elk theoriepuntje ook tijdens het lessen of tijdens het examen meegemaakt moet hebben, het gaat er om dat je in THEORIE weet hoe het moet.
Beoordeel dus niet iemand op zijn of haar keuzes, bedenk gewoon dat elke stad of streek zijn eigen eigenaardigheden heeft en dat er maar zat situaties te bedenken zijn die jij ook nog niet meegemaakt hebt of niet weet hoe je er op moet reageren.
Kom je nou weer met dat Apeldoorn? Ik heb het nooit over die stad gehad, zoals je inmiddels ook wel begrijpt mag ik een keer hopen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
FF nog dit wijnandsinds wanneer is apeldoorn een klein dorp
Heuyquote:
Je typte wat anders in het vorige topic en dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Het spijt me voor je, maar het heet niet voor niets een rijvaardigheidsbewijs. Het bewijs dat je vaardig bent om te rijden. Zo moeilijk is het niet hoor. Verder kom ik allerminst uit een grote stad en al helemaal niet een stad waar trams rijden. Of je een goede of slechte chauffeur bent heeft niks te maken met je examen. Iemand die net z'n rijbewijs heeft is vaak geen goede bestuurder, dat komt later wel. Nogmaals, mijn punt is: als je niet in een stad met meer verkeersdrukte en onvoorziene situaties durft of kunt rijden, verdien je geen rijbewijs. Dat is mijn punt geweest vanaf het begin van deze 'discussie' en Jan en alleman komt met allerlei nieuwe invalshoeken aanzetten waar ik niks mee van doen heb.
Beetje triest dat je op deze manier nog eventjes het laatste woord denkt te kunnen pakken en mij tegelijkertijd nog voor leugenaar uitmaakt. Lees mijn vorige posts maar door, daar staat gewoon precies hetzelfde in als wat ik tegen jou verkondigd heb. Echt triest dit, maar dat had ik al gezegd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je typte wat anders in het vorige topic en dat weet je zelf ook wel.
Tenminste: Ik ga er van uit dat je nog weet wat je getypt hebt. Ik ga er verder ook niet meer op in, jij blijft toch maar uitvluchten verzinnen en te draaien en te keren net zo lang totdat het lijkt of je gelijk hebt. Ik doe daar niet aan mee.
Laat het stukje dat ik typte dan maar gelden als een algemene opmerking, iemand anders kan er wél iets aan hebben.
zucht.........quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beetje triest dat je op deze manier nog eventjes het laatste woord denkt te kunnen pakken en mij tegelijkertijd nog voor leugenaar uitmaakt. Lees mijn vorige posts maar door, daar staat gewoon precies hetzelfde in als wat ik tegen jou verkondigd heb. Echt triest dit, maar dat had ik al gezegd.
En nou klaarquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Het woord zegt het al: rij-bewijs. Het bewijs dat je kunt rijden.
Wat praat je nou, met je 'en nou klaar'? Je herhaalt gewoon wat ik de hele tijd al zeg. Wat een gast ben jijquote:
Voor de laatste keer: het gaat me niet om die gast die in Apeldoorn gaat afrijden!quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef NanaMidi het volgende:
Is het nou echt nodig om zo'n discussie te voeren in dit topic? Je mag je eigen mening hebben, maar ik denk niet dat hij opeens toch in Amsterdam gaat afrijden vanwege jouw kritiek. Laten we het gezellig houden, en het topic laten waarvoor het bedoeld is.
Vooruit dan maar weer, maar dan echt het laatste wat ik er over zeg:quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat praat je nou, met je 'en nou klaar'? Je herhaalt gewoon wat ik de hele tijd al zeg. Wat een gast ben jijgefeliciteerd man.
Wat laat jij je weer kennen joh. Schijnbaar kun je het niet aan in je hoofd en ga je weer met beledigingen strooien. Lees je eigen reacties eens terug man en ga je schamen. Ik ben een discussie aangegaan waarbij ik continu bij mijn punt gebleven ben. Dat mijn mening jou niet aanstaat moet je lekker zelf weten, maar dat je je verlaagd naar dit soort uitspraken zegt genoeg over jou.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:30 schreef delano.888 het volgende:
Wijnand ga godverdomme ergens anders zitten vervelen klote jong. Je weet zelf niet eens meer wat je hebt gepost en gaat het vervolgens ontkennen en het op andere mensen af draaien. Wat ben jij zielig!
Zo belangrijk vind ik het niet, maar prima, ik haak afquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef vannelle het volgende:
En verder wat NanaMidi zegt, laten we dit topic maar gebruiken waar het voor bedoeld is.
Als je het nog steeds met me oneens bent wil ik het ook best via PM of DM bespreken of je opent er een apart topic over, ik zal daar reageren.
Voor de laatste keer: Hij had allang gezegd dat het NIET was omdat hij niet in Amsterdam zou durven afrijden! Dáárom zei ik ook le-zen en postte het antwoord waarin hij dat exact zei.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[...]
Ik nam gewoon stelling in over het feit dat je niet rijvaardig bent als je niet in een stad durft of kunt.
Je staat erbij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:33 schreef iFrost het volgende:
weet je hoe vies, ik was ook 24 maart geslaagd
Jaja, mij uitmaken voor lafaard en dan ontopic roepenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Voor de laatste keer: Hij had allang gezegd dat het NIET was omdat hij niet in Amsterdam zou durven afrijden! Dáárom zei ik ook le-zen en postte het antwoord waarin hij dat exact zei.
Maar het is zinloos je dit in te laten zien, want jij - en alleen jij - hebt natuurlijk gelijk. Je wil niet zien en toegeven dat je het niet bij het juiste eind hebt. Lafaard...
En nu weer ontopic!
Wat ben jij vervelend zeg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jaja, mij uitmaken voor lafaard en dan ontopic roepen
Voor de laatste keer: Het ging mij in mijn eerste post al NIET om HEM. Waarom haal je hem er telkens bij? Als hij het wel durft -> PRIMA, mijn punt gaat dus over mensen die het niet durven of kunnen. Snap je het nu een keer?
OK, nu je je zegje gedaan hebt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jaja, mij uitmaken voor lafaard en dan ontopic roepen
Voor de laatste keer: Het ging mij in mijn eerste post al NIET om HEM. Waarom haal je hem er telkens bij? Als hij het wel durft -> PRIMA, mijn punt gaat dus over mensen die het niet durven of kunnen. Snap je het nu een keer?
Dan spreek je jezelf tegen en ik kan zo een post uit het andere topic hier neerplempen om te laten zien. Deze hele discussie tussen jou en de anderen is dus zinloos geweest. Klaar nu.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jaja, mij uitmaken voor lafaard en dan ontopic roepen
Voor de laatste keer: Het ging mij in mijn eerste post al NIET om HEM. Waarom haal je hem er telkens bij? Als hij het wel durft -> PRIMA, mijn punt gaat dus over mensen die het niet durven of kunnen. Snap je het nu een keer?
Nopquote:
Misschien moet je je eigen advies ter harte te nemenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beetje triest dat je op deze manier nog eventjes het laatste woord denkt te kunnen pakken
Apeldoorn is ook een stad hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik nam gewoon stelling in over het feit dat je niet rijvaardig bent als je niet in een stad durft of kunt. Men viel daar behoorlijk over, kennelijk raakte ik een gevoelige snaar. That's it.
Het gaat me niet om Apeldoorn, zoals ik al vaker geroepen heb. Het gaat erom hoe zeker je bent achter het stuur en of je durft te handelen. Als je in paniek raakt zodra je een grotere stad in rijdt, dan gebeuren er gewoon ongelukken. En tja, in Nederland kennen we eigenlijk geen grote steden. Kijk eens in Parijs, het verkeer daar is echt een grote chaos. Dat kun je niet vergelijken met Rotterdam of Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:14 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Apeldoorn is ook een stad hoor.
Als iemand liever niet in Amsterdam rijdt en dat dan ook gewoon niet doet, zie ik daar geen probleem mee. Waar leg jij die grens? Amsterdam durf ik wel aan, zo erg kan het niet zijn, maar hoe zo'n held zou jij je voelen op de wegen van Mumbai of Bangkok?
Hij vroeg dan ook: durf jij daar gewoon te rijden? Zonder ook maar een sprankeltje spanning?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe zeker je bent achter het stuur en of je durft te handelen. Als je in paniek raakt zodra je een grotere stad in rijdt, dan gebeuren er gewoon ongelukken. Kijk eens in Parijs, het verkeer daar is echt een grote chaos. Dat kun je niet vergelijken met Rotterdam of Amsterdam.
Dat vroeg hij niet. Hij vroeg of ik mij een held zou voelen in Mumbai of Bangkok. Antwoord daarop is uiteraard nee. Ik voel mij sowieso nooit een held achter het stuur, dat soort waanideeën krijg je ongelukken van. Of ik er durf te rijden vraag je? Ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij vroeg dan ook: durf jij daar gewoon te rijden? Zonder ook maar een sprankeltje spanning?
In het vorige topic reageerde je op een conversatie van iemand die in een andere stad wilde afrijden. Die stad was Apeldoorn, daarom roept iedereen (incluis mijzelf) Apeldoorn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het gaat me niet om Apeldoorn, zoals ik al vaker geroepen heb. Het gaat erom hoe zeker je bent achter het stuur en of je durft te handelen. Als je in paniek raakt zodra je een grotere stad in rijdt, dan gebeuren er gewoon ongelukken. En tja, in Nederland kennen we eigenlijk geen grote steden. Kijk eens in Parijs, het verkeer daar is echt een grote chaos. Dat kun je niet vergelijken met Rotterdam of Amsterdam.
Ik heb mijn rijbewijs nog niet eens opgepikt bij de gemeentequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben binnen 3 maanden na het behalen van mijn rijbewijs naar Berlijn gereden vanaf Utrecht (650 km) en heb ook nog door Berlijn zelf gereden. Gewoon doen. Makkelijk was het niet, maar heb 't wel gedaan.
Hehe, nee ik bedoel ook niet van "ik ben tof want ik heb dat gedaan" (al ben ik wel stiekem heel tofquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:33 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs nog niet eens opgepikt bij de gemeente![]()
Zal ik maandag even doen
Ongetwijfeld dat je heel tof bentquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hehe, nee ik bedoel ook niet van "ik ben tof want ik heb dat gedaan" (al ben ik wel stiekem heel tof)
meer zo van, enige manier om die ervaring te krijgen is door het gewoon te doen.
Ik heb nu in die paar maanden dat ik mn rijbewijs heb best wel veel gereden en ik merk gewoon dat ik echt ben gegroeid, en soms word je weer even geconfronteerd met je eigen klungeligheid en denk je weer van OMG wat ben ik nu weer aan het doen zeg![]()
Maar de enige manier om goed te leren rijden is door zoveel mogelijk mee te maken vind ik.
Ligt er aan of de auto hoog in de toeren zitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schakelen mensen met een vijfbak hier ook terug als ze inhalen op de snelweg vraag ik me af?
Vertel mij wat, ik heb vorige maand afgereden in Londen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het gaat me niet om Apeldoorn, zoals ik al vaker geroepen heb. Het gaat erom hoe zeker je bent achter het stuur en of je durft te handelen. Als je in paniek raakt zodra je een grotere stad in rijdt, dan gebeuren er gewoon ongelukken. En tja, in Nederland kennen we eigenlijk geen grote steden. Kijk eens in Parijs, het verkeer daar is echt een grote chaos. Dat kun je niet vergelijken met Rotterdam of Amsterdam.
hoe bedoel je dat precies?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ligt er aan of de auto hoog in de toeren zit
Nee, nooit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schakelen mensen met een vijfbak hier ook terug als ze inhalen op de snelweg vraag ik me af?
Hangt van de auto af. Als je een auto hebt die met 120 op 4000 toeren rijd, en je gaat inhalen met 130, moet je echt NIET terugschakelen.quote:
Volgens mij heb ik dat nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schakelen mensen met een vijfbak hier ook terug als ze inhalen op de snelweg vraag ik me af?
Ik vraag me af wat gaat gebeuren als je hem in zijn achteruit zet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, nooit.
[..]
Hangt van de auto af. Als je een auto hebt die met 120 op 4000 toeren rijd, en je gaat inhalen met 130, moet je echt NIET terugschakelen.
dan explodeert je versnellingsbak waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat gaat gebeuren als je hem in zijn achteruit zet.
Bestaan die autos dan? (als het geen zes/vierbakken zijn)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, nooit.
[..]
Hangt van de auto af. Als je een auto hebt die met 120 op 4000 toeren rijd, en je gaat inhalen met 130, moet je echt NIET terugschakelen.
De mijne zit met 120 wel tegen de 4000 toeren aan hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bestaan die autos dan? (als het geen zes/vierbakken zijn)
wej waar begint je rpm limiter dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De mijne zit met 120 wel tegen de 4000 toeren aan hoor
Ik denk dat de mijne wel rond de 3500 zit als ik 120 rij in z'n 5quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bestaan die autos dan? (als het geen zes/vierbakken zijn)
Bij 7000 of 8000 pas volgens mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wej waar begint je rpm limiter dan?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Bij 7000 of 8000 pas volgens mij.
Ja, mijne zit op 4k bij 130. Maar ik kan 215 halen als het goed is. Bij 170 vanmiddag zat hij rond de 5,5k volgens mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bestaan die autos dan? (als het geen zes/vierbakken zijn)
Zo bijzonder is dat niet hoor!quote:
Onmogelijk. Ga eens 50 rijden en probeer hem in de 1 te zetten, zelfs dat gaat je niet lukken. Achteruit al helemaal niet!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat gaat gebeuren als je hem in zijn achteruit zet.
50 in de 1 is al helemaal niet bijzonderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, mijne zit op 4k bij 130. Maar ik kan 215 halen als het goed is. Bij 170 vanmiddag zat hij rond de 5,5k volgens mij.
[..]
Zo bijzonder is dat niet hoor!
[..]
Onmogelijk. Ga eens 50 rijden en probeer hem in de 1 te zetten, zelfs dat gaat je niet lukken. Achteruit al helemaal niet!
Probeer het eens zou ik zeggen. ONMOGELIJK. Ik kan hem als ik 30 rij ofzo in de 2 NET met moeite in de 1 douwen. Daarboven echt NIETquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
50 in de 1 is al helemaal niet bijzonder
zelfs deze c1 lukt hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen. ONMOGELIJK. Ik kan hem als ik 30 rij ofzo in de 2 NET met moeite in de 1 douwen. Daarboven echt NIET
Ja opschakelen wel ja. Dohh. Maar terug niet. Dat is beveiligd. Ik kan alleen maar naar de 1 terug als ik bijna stapvoets rij.quote:
zit daar verschil tussen danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja opschakelen wel ja. Dohh. Maar terug niet. Dat is beveiligd.
Ja. Terug schakelen naar de 1 gaat niet zomaar. Zal ik ff een stukje rijden en het filmen?quote:
doe maarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja. Terug schakelen naar de 1 gaat niet zomaar. Zal ik ff een stukje rijden en het filmen?
Valt toch wel mee, je hebt een leuke stem hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef delano.888 het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Hoop dat dit het wat duidelijker maakt
Ik HAAT mijn stem op video zeg, godverdomme
leuke film en iedereen haat zn eigen stem volgens mij dus maak je daar maar geen zorgen overquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef delano.888 het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Hoop dat dit het wat duidelijker maakt
Ik HAAT mijn stem op video zeg, godverdomme
Nee dat was uiteraard de versnellingsbak ik versprak me. Maar ik had de koppeling nog in dus dat is wel enigszins vreemd. Er zit vast wel logica achter maar ZOVEEL weet ik niet van auto'squote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
leuke film en iedereen haat zn eigen stem volgens mij dus maak je daar maar geen zorgen over
Ik hoorde dat geluid bij dat terugschakelen overigens wel, weet je zeker dat het de motor was?
Als je de koppeling hebt ingedrukt maakt de versnelling alleen geen contact met de motor, wel met de wielenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat was uiteraard de versnellingsbak ik versprak me. Maar ik had de koppeling nog in dus dat is wel enigszins vreemd. Er zit vast wel logica achter maar ZOVEEL weet ik niet van auto's
Ja maar de tandwielen zijn toch nog ontkoppelt. Dus hoe kunnen ze dan meer geluid maken dan dat hij in de vrij staat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je de koppeling hebt ingedrukt maakt de versnelling alleen geen contact met de motor, wel met de wielen
Het enige wat de koppeling doet is de motor met de versnellingsbak verbinden toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar de tandwielen zijn toch nog ontkoppelt. Dus hoe kunnen ze dan meer geluid maken dan dat hij in de vrij staat?
Ja dat zeg ik. Maar als ik de koppeling inhoud zijn de tandwielen dus niet in elkaar geschoven. Maar toch maakt hij in de 1 stukken meer geluid dan dat hij in de vrij doet. Ik heb altijd gedacht dat koppeling in hetzelfde was als pook in de vrij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige wat de koppeling doet is de motor met de versnellingsbak verbinden toch?
Dat is volgens mij niet waar. tenminste als in: Wielen hebben geen contact met versnellingenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Maar als ik de koppeling inhoud zijn de tandwielen dus niet in elkaar geschoven. Maar toch maakt hij in de 1 stukken meer geluid dan dat hij in de vrij doet. Ik heb altijd gedacht dat koppeling in hetzelfde was als pook in de vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |