Ok! Ik denk niet dat ik er ooit nog in kom maar goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als iemand twee zitplaatsen kan regelen voor vak 101, 112, 102 of 111, graag!
Ingang Zuid 1e Ringquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:17 schreef Isamaru het volgende:
Hij blijft hangen op 1/3eMaar ik geloof dat ik heel erg blij kan zijn met DS4??!
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op donderdag 08-05-2014 om 12:15:58LET OP! Er zijn meldingen van storingen bij iDeal/div. banken. Je zou hier last van kunnen ondervinden bij het afrekenen van je tickets. reageer retweet
Stik er dan ook maar in. Veel plezier mensen. Ik ga weer verder met mijn leven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:19 schreef Felixa het volgende:
Tering...
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op donderdag 08-05-2014 om 12:15:58LET OP! Er zijn meldingen van storingen bij iDeal/div. banken. Je zou hier last van kunnen ondervinden bij het afrekenen van je tickets. reageer retweet
Ja ik!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:19 schreef matthijst het volgende:
Pffff, iemand 2 stakaarten kopen?
Net gekocht, maar forumlid hoeft ze niet
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:19 schreef matthijst het volgende:
Ik heb nog 10 minuten voor die zitplaatsen die ik net noemde!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waar zijn die staplaatsen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:19 schreef matthijst het volgende:
Ik wacht het nog vijf minuten af. Cirkeltje gaat vrij snel nuquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 minuten voor die zitplaatsen die ik net noemde!
Normaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik wacht het nog vijf minuten af. Cirkeltje gaat vrij snel nu
Dat is inderdaad wel vrij asociaal...quote:
Die wil ik wel. Wat kosten die?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal
Ingang Zuid 1e Ring
Vak 111
Rij 3
Stoel 400
Zitplaatsen geplaceerd
Normaal
Ingang Zuid 1e Ring
Vak 111
Rij 3
Stoel 399
Deze heb ik nu voor je!!
184.80quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die wil ik wel. Wat kosten die?
Wow die zijn super nicequote:Op donderdag 8 mei 2014 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal
Ingang Zuid 1e Ring
Vak 111
Rij 3
Stoel 400
Zitplaatsen geplaceerd
Normaal
Ingang Zuid 1e Ring
Vak 111
Rij 3
Stoel 399
Deze heb ik nu voor je!!
ik dm je ff mijn 06quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kan niet op DM reageren. PM wel. Hoe betaal ik ze zelf?
twitter:mojoconcerts twitterde op donderdag 08-05-2014 om 12:37:08Door problemen met iDeal is het op dit moment niet mogelijk om met iDeal kaarten af te rekenen. Je kunt wel betalen met een Creditcard. reageer retweet
Ok, vooruit dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:36 schreef Stoffa het volgende:
@DS4 @matthijst Het is totaal mijn bedoeling niet "asociaal" te zijn: ik had ook die kaarten kunnen overnemen en er zelfs nog winst op kunnen maken. We hebben het hier over een concert dat stijf uitverkocht raakt: dan kun je toch supermakkelijk een ander forumlid ermee blij maken (zoals je nu overigens ook doet)?
Mocht je niet van de kaarten afkomen dan wil ik ze best alsnog overnemen hoor, geen probleem. Het ging mij er gewoon om dat ik zelf was voorzien, en anderen hier een moord voor die kaarten doen!
Same here.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef Felixa het volgende:
Ik zit al aan mijn taks van max. vier kaarten anders had ik ook nog wel voor anderen kunnen proberen.
Nee, daar krijg je geen problemen mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef Isamaru het volgende:
Ik heb ze nu in de mail! Hoop dat er geen problemen zijn omdat ze op een andere naam staan, maar dat zal wel niet toch?
Bedankt DS4!
Ik kan nog wel kaarten selecteren, maar ik kan niet meer bestellen (heb er zelf al vier). Zou kunnen als je mij je inloggegevens stuurt. Maar kan me voorstellen dat je dat niet wilt.quote:
Ja ik kon ook selekteren, afrekenen was het probleem dusquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb ee sta plaats en probeerde het met mn mobiel voor de lol
Ja echt. Wij om 12.02, unbelievablequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:58 schreef Turbomuis het volgende:
Als ik al het gedoe zo lees, heb ik heel veel geluk gehad dat mijn lief woensdag om 12.05 een kaartje (GC!) voor me heeft kunnen scoren
Komt vast wel goed. ThaTim wil ze, en een 2e gegadigde....quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:36 schreef Stoffa het volgende:
@DS4 @matthijst Het is totaal mijn bedoeling niet "asociaal" te zijn: ik had ook die kaarten kunnen overnemen en er zelfs nog winst op kunnen maken. We hebben het hier over een concert dat stijf uitverkocht raakt: dan kun je toch supermakkelijk een ander forumlid ermee blij maken (zoals je nu overigens ook doet)?
Mocht je niet van de kaarten afkomen dan wil ik ze best alsnog overnemen hoor, geen probleem. Het ging mij er gewoon om dat ik zelf was voorzien, en anderen hier een moord voor die kaarten doen!
Er zijn alleen nog maar losse kaarten voor de tweede ring, ik ging dr voor niks niet zitten denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:19 schreef Devv het volgende:
De kaartjes voor de tweede ring zijn niet erg in trek zo te zien.
Ik vertrek al zaterdag en ga pas maandag weer naar huis wss, sorry!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:30 schreef Turbomuis het volgende:
Gaat er iemand vanuit Eindhoven (of omgeving) met wie ik mee kan rijden/reizen?
Van mij mag je mee rijden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:30 schreef Turbomuis het volgende:
Gaat er iemand vanuit Eindhoven (of omgeving) met wie ik mee kan rijden/reizen?
Nee, ik kan nog steeds kaartjes voor de tweede ring krijgen. Maar volgens mij zit je dan achter een paal.quote:
Ik heb er dus 2 van DS4, waarvan er eentje weg kan (twijfel een klein beetje of ik er iemand mee verras (maar een cadeau van 100 euro is een hoopquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben wss 1 losse staplaats over, iemand interesse?
Deze heb ik samen afgelopen dinsdag in een poging met 2 collega's gekocht voor een vriend, die hem niet nodig heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben wss 1 losse staplaats over, iemand interesse?
Oh ja, Splackadinges wilde die wel geloof ik???quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:59 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Ik heb er dus 2 van DS4, waarvan er eentje weg kan (twijfel een klein beetje of ik er iemand mee verras (maar een cadeau van 100 euro is een hoop). Dus als iemand 2 staplaatsen zoekt en jij er ook 1 kwijt moet valt dat misschien ook te regelen!
Ik zoek wel 2 staplaatsen. Even overleggen met mijn vriendin. Die is 1,56 dus staplaatsen zijn voor haar minder ideaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:59 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Ik heb er dus 2 van DS4, waarvan er eentje weg kan (twijfel een klein beetje of ik er iemand mee verras (maar een cadeau van 100 euro is een hoop). Dus als iemand 2 staplaatsen zoekt en jij er ook 1 kwijt moet valt dat misschien ook te regelen!
Ik denk dat we je samen toch nog blij kunnen makenquote:
Ik ben ook klein, het maakt echt niks uit, de sfeer is bij staan sowieso veel toffer dan bij zitquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zoek wel 2 staplaatsen. Even overleggen met mijn vriendin. Die is 1,56 dus staplaatsen zijn voor haar minder ideaal.
ik heb jou al een keer naar voren geduwd, dan zag ik je wel weer na afloopquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben ook klein, het maakt echt niks uit, de sfeer is bij staan sowieso veel toffer dan bij zit
Haha ik ga zelf ook wel echt als ik de kans heb. Maar ik sta wel het liefst gezellig naast je hoor!quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:06 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ik heb jou al een keer naar voren geduwd, dan zag ik je wel weer na afloop
Laat je vanavond nog iets weten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat is waar. Ik houd me even aanbevolen, ga het voorleggen bij mn vriendinBedankt beiden!
En als je de kans hebt om op 25 mei op tijd bij de Ziggo voor de deur te zitten en je als een van de eerste naar binnen kunt, dan sta je net achter de Golden Circle, dan moet je ook wel goed zicht hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat is waar. Ik houd me even aanbevolen, ga het voorleggen bij mn vriendinBedankt beiden!
Prima. Dan houd ik 'm nog effe vast.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik laat het voor half acht weten. Dan geeft m'n vriendin haar dansles, dus voor die tijd heb ik antwoord. Als het aan mij ligt neem ik ze!
Ik heb dus 1 staanplaats en Isamaru zou ook 1 staanplaats moeten hebben. Incl. de zgn "service" kosten is die ¤97,90.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
Let's do itHoeveel waren die kaarten? En zij het wel twee dezelfde kaarten, dat we gewoon samen naar binnen kunnen? Volgens mij is een staanplaats zonder plaatstoewijzing toch?
Klopt ja, had hem gelezenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:57 schreef HuubTuub het volgende:
ik had je ook al een bericht gestuurd. We wachten het effe af. We hebben nog 17 dagen...
Waar woon je?quote:
Logisch, ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt. Zo niet, dan heb ik niet het idee dat ik met de kaart blijf zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt ja, had hem gelezenAls je het niet heel erg vindt, wil ik wel zeker weten dat ik ze beiden kan overnemen voor ik het afrond. Als dat kan, neem ik ze zeker!
Dat denk ik ook niet. Al zou ik het natuurlijk graag zien dat ik hem krijg. Prince is een van de weinige artiesten die je gewoon eens in je leven live moet zien, en zoveel kansen krijgen we niet meer denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:28 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Logisch, ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt. Zo niet, dan heb ik niet het idee dat ik met de kaart blijf zitten.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Al zou ik het natuurlijk graag zien dat ik hem krijg. Prince is een van de weinige artiesten die je gewoon eens in je leven live moet zien, en zoveel kansen krijgen we niet meer denk ik.
Wow, nee! En ik maar denken dat hij zelden in NL is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hij komt achterlijk vaak, als ik bedenk dat ik m sinds 2011 nu alweer voor de zesde keer ga zien is dat niet mis toch?
Zie pm.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wow, nee! En ik maar denken dat hij zelden in NL is.
Ook nog Melkweg in 2011.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:36 schreef HuubTuub het volgende:
alleen in 2012 is hij toch niet geweest?
2010 Arnhem
2011 3 x North Sea Jazz en in juli nog een keer solo in Ahoy
2012 dan effe niet
2013 Paradiso twee keer
Ik heb 'm vroegah een paar keer gezien. Sign 'o' the Times, Lovesexy, die tijd (2 keer Kuip, 1 keer Galgenwaard)quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook nog Melkweg in 2011.
Heb hem in 2011 zodoende 4 keer gezien (3x NSJ + MW) en voorts in 2010, vorig jaar in Stockholm en dan nu weer.
En daarvoor echt extreem lang niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:46 schreef HuubTuub het volgende:
Nee in 2010 nog in Arnhem, toen kon je niet mee. Ik ben toen wel geweest.
In 2002 ben ik twee keer geweest, oktober met Maceo en in november waar jij toen mee was, met Schele E.
Paradiso was ook aaaaaaall over the news, inclusief onsquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:49 schreef HuubTuub het volgende:
Nou ook nu weer haalt Prince het nieuws met zijn show in de Ziggo. Maar dan vooral vanwege de baggerverkoop toestanden bij TicketMaster.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef Turbomuis het volgende:
Geweldig vond ik dat, zo de hele dag voor de Kuip zitten, met ghettoblasters met Princebandjes (en Oh! Sommige mensen hadden The Black Album op cassette! Wow!), heerlijk kletsen met volslagen vreemden, terwijl de soundcheck op de achtergrond klonk. En dan thuiskomen en ontdekken dat je opeens plat Rotterdams praat (als Eindhovense). Ach ja, back in the days...
In die tijd ging ik inderdaad. Destijds gaf hij nog zijn eerste verrassingsoptreden in Paard van Troje. Ik denk dat ik de tour na Lovesexy voor het laatst ben gegaan tot aan Arnhem.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:46 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb 'm vroegah een paar keer gezien. Sign 'o' the Times, Lovesexy, die tijd (2 keer Kuip, 1 keer Galgenwaard)
Was wel leuk, mijn eerste Princeconcert, was toen een erg big deal in Nederland op de 1 of andere manier. Waren van allerlei programma's die er aandacht aan besteedden. Waaronder Veronica Nieuwslijn, waar ik dus, bleek achteraf, met een close-up in beeld was
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef HuubTuub het volgende:
owja! En daarna waren we nog een keer in beeld bij de TROS TV show toen Ivo een interview had met Larry Graham.
Lenny was in dec. 1998 erbij in Utrecht, Jam of the Year. Dat was met je moeder erbij en F&B. Toen stonden we voor de Jaarbeurs te wachten en er hing toen alleen maar HEEL groot een aankondiging voor een BZN concert. Toen liepen er mensen voorbij die heel verbaasd naar die mensenmassa keken en zeiden "Zo'n groep voor BZN??!?"
Na Lovesexy was toch ook in de Kuip, met die afschuwelijke regen???quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
In die tijd ging ik inderdaad daarvoor. Gaf hij nog zijn eerste verrassingsoptreden in Paard van Troje. Ik denk dat ik de tour na Lovesexy voor het laatst ben gegaan tot aan Arnhem.
Ja, na 5 kwartier hield hij er mee op toen. Weet ik nog wel...quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Na Lovesexy was toch ook in de Kuip, met die afschuwelijke regen???
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef HuubTuub het volgende:
Toen in 1998 is er nog die bootleg opgenomen in Tivoli waar Prince zong "Osama Bin Laden gets ready to bomb".
Het is eigenlijk altijd leuk wachten voor het concert. Zoveel onbekende mensen leren kennen waar je gezellig mee zit te kletsen. Echt feest.
Oh-Oh ik kende je in 1991 ook nog niet bij het Mecc, maar volgens mij hebben we elkaar toen wel gezien. Wij zochten nog een kaartje voor iemand en zijn toen bij alle deuren nog gaan leuren. Toen hebben we nog een tijdje met een paar meiden bij de andere deur staan praten... wie weet...
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, na 5 kwartier hield hij er mee op toen. Weet ik nog wel...
Ja, daar was ik ook. Man, wat baalde ik. Maar was wel mooi op zich, "nothing compares to you" op die (paarse? Turquoise?) piano, in de regen (tenzij m'n geheugen nu iets verzint, kan ook best hoor)quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, na 5 kwartier hield hij er mee op toen. Weet ik nog wel...
Ik ben in de =MECC naar Wendy & Lisa geweest. Geweldig concert. Denk 200 man ofzo, was echt leuk. Ik stond tegen het podium. Ik had een jurkje met koeievlekken aan, heb daarover nog een 1-2tje met Wendy gehadquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wie weet hebben we elkaar wel gesproken toen, gezellig dat het was he
![]()
Ik weet nog dat ie toen in het Mecc kwam, 91 of zo, en dat was voor ons eindelijk eens dichtbij, dachten we dat we ´s ochtends wel met de eerste trein konden gaan en vroeg genoeg waren. Maar we werden de avond van te voren zo nerveus dat onze vader maar met ons er heen gereden is, en toen lagen er al mensen dus wij gingen mooi niet meer mee naar huis
hahaha geniaal!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik ben in de =MECC naar Wendy & Lisa geweest. Geweldig concert. Denk 200 man ofzo, was echt leuk. Ik stond tegen het podium. Ik had een jurkje met koeievlekken aan, heb daarover nog een 1-2tje met Wendy gehad
Ze wilde 'm ruilen voor haar bloes
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik ben in de =MECC naar Wendy & Lisa geweest. Geweldig concert. Denk 200 man ofzo, was echt leuk. Ik stond tegen het podium. Ik had een jurkje met koeievlekken aan, heb daarover nog een 1-2tje met Wendy gehad
Ze wilde 'm ruilen voor haar bloes
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb niet geruild. Was erg gehecht aan dat jurkje... (stom!)
Ja he...quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja he...
Was volgens mij zo'n grote witte piratenbloes, met van die floddermouwen. Als ik het toen wel had gedaan, had ik die nu nog gedragen denk ik...
Klopt ja. Staat mij bij dat ik toen twee keer ben geweest. Tweede concert was ook niet echt lang staat mij bij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Toen kreeg ie die plens water over zich heen achter de vleugel en moest te stoppen van de brandweer toch? Was ook aaaaaaall over the news toen.
O, gaaf!!!!quote:
Zeg maar manischquote:
Ja waarom eigenlijk niet he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef HuubTuub het volgende:
Waarom ben je toen niet met Tommy getrouwd?
Ik heb er ook niet zo veel hoor, Ziggy Marley nog bij het MECC en Ice T op Rock werchterquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef Turbomuis het volgende:
De enige fanfoto-met-artiest die ik heb is met Maria Mena, ik durf nooit naar ze toe te stappen als ik een artiest van dichtbij zie...
Dat je dat durfde, met Ice-Tquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zo veel hoor, Ziggy Marley nog bij het MECC en Ice T op Rock werchter
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:17 schreef HuubTuub het volgende:
Tommy ziet er nog steeds fris uit;
[ afbeelding ]
ja mijn moeder kennende wel jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:20 schreef HuubTuub het volgende:
Vast omdat er allemaal pen op zat... dat ging er toch niet meer uit met wassen.
Dat denk ik ook wel eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eigenlijk.
Paul McCartney is 71, hij geeft nog elke jaar concerten.
Bruce Springsteen is 64 tourt ook bijna elk jaar, en meer dan ooit, geeft zijn langste shows uit zijn carriere.
The Rolling Stones zijn ook nog steeds bezig, allemaal eind 60, begin 70.
Ja, dat moet goedkomen met Prince.
Wat mij betreft kunnen we het regelen =)!quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Al zou ik het natuurlijk graag zien dat ik hem krijg. Prince is een van de weinige artiesten die je gewoon eens in je leven live moet zien, en zoveel kansen krijgen we niet meer denk ik.
twitter:mojoconcerts twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 14:49:15Om 15.30u gaan er extra kaarten (1200 zitplaatsen) in verkoop voor het concert van Prince op 25 mei @ZiggoDome via http://t.co/HBWAjErlJL reageer retweet
Golden Circle plaatje staat er nu bij. Best klein!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, straks es ff kijken![]()
Ik ben zooooooooo fakking benieuwd hoe groot die Golden Circle is...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Golden Circle plaatje staat er nu bij. Best klein!
http://www.ticketmaster.nl/event/prince-tickets/129935
Nou, dan kan het bijna niet missen dat ik je daar tegen ga komenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oeh nice, dat was wat ik hoopte, keitof!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nou, dan kan het bijna niet missen dat ik je daar tegen ga komen
Je zit dan dus achter een paal...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Je betaalt nu 92.40 voor kaarten waar bij staat dat je mogelijk beperkt zicht hebt....
Oh dus stel je zit helemaal opzij, dat tellen ze al niet eens als beperkt zicht?quote:
Krijg je niet twee printjes als je het print? Stuur dan een geprinte versie op? Of printen en dan scannen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef Isamaru het volgende:
Op een dag wil ik daar ook instaan!
Iemand tips om mijn PDF op te splitsen? Zijn wat gratis websites voor, maar weet niet of ik dat wel zomaar veilig kan doen.. Converten naar Word kan ik alleen met een betaalde versie! Of ik moet afspreken met Splackavellie02 om elkaar daar te zien of afspreken wie welke ticket heeft, maar das ook onhandig -_-!
Gewoon eentje inscannen en mailen. En de ander zelf houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef Isamaru het volgende:
Op een dag wil ik daar ook instaan!
Iemand tips om mijn PDF op te splitsen? Zijn wat gratis websites voor, maar weet niet of ik dat wel zomaar veilig kan doen.. Converten naar Word kan ik alleen met een betaalde versie! Of ik moet afspreken met Splackavellie02 om elkaar daar te zien of afspreken wie welke ticket heeft, maar das ook onhandig -_-!
Volgens dit plaatje heb ik dus geweldige plaats gescoord, vak 111 rij 1... Er staat nergens op mijn kaartje dat ik beperkt zicht zou hebben en ook tijdens het bestellen niks gezien...quote:
Ik vraag me af of 1 helemaal boven in het vak of helemaal beneden in het vak is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:24 schreef Fredgroes het volgende:
[..]
Volgens dit plaatje heb ik dus geweldige plaats gescoord, vak 111 rij 1... Er staat nergens op mijn kaartje dat ik beperkt zicht zou hebben en ook tijdens het bestellen niks gezien...
Niet weer hè!?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:24 schreef matthijst het volgende:
Nog twee stakaarten over. Tenminste, ik hoor niks van ThaTim?
Gisterochtend bericht gestuurd. Weekendjeweg.nl? Weet niet of iemand 'm kent?
Anders iemand nog op zoek naar twee kaarten?
Normale prijs uiteraard.
iig de laatste keer dat ik Fokkers aan kaarten probeer te helpen, zoveel stressquote:Op zondag 11 mei 2014 12:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
Niet weer hè!?![]()
Het zit je niet mee met die kaarten.
2007 Londen 4xquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja voor NSJ zat voor mij ook een enorm gat, 2002 of zo?
als het een e-ticket is, kan je hem ook op ticketswap zetten, daar krijgen mensen die naar ticket zoeken automatisch een mailtje als er tickets worden aangeboden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:37 schreef Isamaru het volgende:
Niemand meer geïnteresseerd in een staanplaats? Straks blijf ik er nog mee zitten :S!
Isamaru en HuubTuub kunnen er ook nog 2 bij elkaar leggen voor iemand!quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef happynjitram het volgende:
Ik ben nog opzoek naar 2 staanplaatsen! Sorry voor de late reactie MatthijstHeb je ze nog?
Anders helpen wij je graag verderquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef happynjitram het volgende:
Dat zou ook een goede oplossing zijn, maar had eerst interesse getoont in de kaarten van Matthijst! Even kijken of hij ze al kwijt is
Oh super!quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor net dat die van ons net verkocht is
Dat zijn er maar twee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zitplaatsen voor vak 104 zijn ook weer beschikbaar zie ik nu..
Rare bedoening, dat ticketmaster
Isamaru moet je hebben!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:12 schreef happynjitram het volgende:
Ik heb via ticketmaster 1 staanplaats weten te kopen, met de gok dat ik nog 1 losse kaart kan vinden
Kan geregeld worden! Ben net thuis uit mijn werk en zal je zo wel even berichtenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:12 schreef happynjitram het volgende:
Ik heb via ticketmaster 1 staanplaats weten te kopen, met de gok dat ik nog 1 losse kaart kan vinden
Top!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:30 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Kan geregeld worden! Ben net thuis uit mijn werk en zal je zo wel even berichten!
Volgende keer join ik jullie hier ook gelijk om elkaar zo nodig te helpenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ik zat net ff dit topic terug te lezen bij de NSJ voorverkoop, dat was ook wat he![]()
![]()
MUZ / Prince #6: When we party, we party hearty
Al zegt die show niet zo heel veel over wat hij in NL gaat doen. Hij wil nog wel eens volstrekt andere keuzes maken per dag...quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:39 schreef Felixa het volgende:
Vanavond eerste concert van de tour in Birmingham.![]()
Nu maar wachten op de eerste berichten...
Energiek genoeg voor de openlucht kan ik je vertellen nav het optreden vorig jaar in Stockholm. Dus dan zal een zaal ook wel lukken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:59 schreef Felixa het volgende:
Gaat me niet eens zozeer om de setlist, maar ook om hoe zo'n relatief "kleine" band overkomt in een grote zaal.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Energiek genoeg voor de openlucht kan ik je vertellen nav het optreden vorig jaar in Stockholm. Dus dan zal een zaal ook wel lukken.
Ik ook!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Turbomuis het volgende:
O o o, als dit dezelfde playlist is als de 25e, dan ga ik het er heel erg naar m'n zin hebben
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:11 schreef Turbomuis het volgende:
Beautiful ones! Mijn huil-omdat-ik-het-zo-mooi-vind-liedje
Dat heb ik gereserveerd voor mijn begrafenis...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb dat met Sometimes it snows in April
quote:
Me 2!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat heb ik gereserveerd voor mijn begrafenis...
Ik ga voor Face Down.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat heb ik gereserveerd voor mijn begrafenis...
quote:
Dead like Elvis!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zelfs bij Purple Rain houd ik het niet droog.
Are you for real???quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef Turbomuis het volgende:
En Controversy!
Dajum, wat een playlist! Zoooo cool!
(Is Prince playlistvast eigenlijk?)
Een mens mag toch hopenquote:
Paar jaar geleden op Werchter. Hij speelde een ander nummer, het begon te regenen. Een vingerknip naar de band, Purple Rain werd ingezet, lichten op paars tegen die regen in. De tranen stroomden over mijn wangen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh, Purple Rain is echt mijn minst favo nr live
Ja prachtig was dat, die bliksemschicht die ook nog even langs het podium gingquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Paar jaar geleden op Werchter. Hij speelde een ander nummer, het begon te regenen. Een vingerknip naar de band, Purple Rain werd ingezet, lichten op paars tegen die regen in. De tranen stroomden over mijn wangen.![]()
Beyoncé covert die best wel heel erg ok trouwens!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:11 schreef Turbomuis het volgende:
Beautiful ones! Mijn huil-omdat-ik-het-zo-mooi-vind-liedje
Ja nu wel!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Elke keer als ik kijk denk ik YAY HOUSEQUAKE!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beyoncé covert die best wel heel erg ok trouwens!
twitter:housequakecom twitterde op donderdag 15-05-2014 om 23:56:59Left stage. Crowd chanting for return reageer retweet
twitter:
twitter:housequakecom twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 00:15:50What's My Name was my personal highlight. electric Intercourse was just P at piano and he omitted the word 'intercourse' reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik wil echt Electric Intercourse horen, maakt me niet uit dat hij intercourse niet zingt, ik wil het gewoon horen. heel graag. man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee, die is er alleen in Amsterdam en Antwerpen.quote:
Same here!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, die is er alleen in Amsterdam en Antwerpen.
Leuke sfeerimpressie, dat filmpje! Krijg er nu nog meer zin in.
Einde van het filmpje doet mij er aan denken dat in Stockholm voor het concert al zo'n "snipperkanon" afging, wat voor een hoop gevloek en paniek zorgde op het podium.quote:
10 pond voor een mok in de UK, hier 10 euro hoop ikquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh verkopen ze die mokken ook? Mss dat ik die ook wel wil, verder kocht ik vroeger altijd tourboeken en shirts maar al jaren niet meer
Poster wil ik wel als die er is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |