Isamaru moet je hebben!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:12 schreef happynjitram het volgende:
Ik heb via ticketmaster 1 staanplaats weten te kopen, met de gok dat ik nog 1 losse kaart kan vinden
Kan geregeld worden! Ben net thuis uit mijn werk en zal je zo wel even berichtenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:12 schreef happynjitram het volgende:
Ik heb via ticketmaster 1 staanplaats weten te kopen, met de gok dat ik nog 1 losse kaart kan vinden
Top!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:30 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Kan geregeld worden! Ben net thuis uit mijn werk en zal je zo wel even berichten!
Volgende keer join ik jullie hier ook gelijk om elkaar zo nodig te helpenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ik zat net ff dit topic terug te lezen bij de NSJ voorverkoop, dat was ook wat he![]()
![]()
MUZ / Prince #6: When we party, we party hearty
Al zegt die show niet zo heel veel over wat hij in NL gaat doen. Hij wil nog wel eens volstrekt andere keuzes maken per dag...quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:39 schreef Felixa het volgende:
Vanavond eerste concert van de tour in Birmingham.![]()
Nu maar wachten op de eerste berichten...
Energiek genoeg voor de openlucht kan ik je vertellen nav het optreden vorig jaar in Stockholm. Dus dan zal een zaal ook wel lukken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:59 schreef Felixa het volgende:
Gaat me niet eens zozeer om de setlist, maar ook om hoe zo'n relatief "kleine" band overkomt in een grote zaal.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Energiek genoeg voor de openlucht kan ik je vertellen nav het optreden vorig jaar in Stockholm. Dus dan zal een zaal ook wel lukken.
Ik ook!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Turbomuis het volgende:
O o o, als dit dezelfde playlist is als de 25e, dan ga ik het er heel erg naar m'n zin hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |