quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:11 schreef Turbomuis het volgende:
Beautiful ones! Mijn huil-omdat-ik-het-zo-mooi-vind-liedje
Dat heb ik gereserveerd voor mijn begrafenis...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb dat met Sometimes it snows in April
quote:
Me 2!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat heb ik gereserveerd voor mijn begrafenis...
Ik ga voor Face Down.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat heb ik gereserveerd voor mijn begrafenis...
quote:
Dead like Elvis!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zelfs bij Purple Rain houd ik het niet droog.
Are you for real???quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef Turbomuis het volgende:
En Controversy!
Dajum, wat een playlist! Zoooo cool!
(Is Prince playlistvast eigenlijk?)
Een mens mag toch hopenquote:
Paar jaar geleden op Werchter. Hij speelde een ander nummer, het begon te regenen. Een vingerknip naar de band, Purple Rain werd ingezet, lichten op paars tegen die regen in. De tranen stroomden over mijn wangen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh, Purple Rain is echt mijn minst favo nr live
Ja prachtig was dat, die bliksemschicht die ook nog even langs het podium gingquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Paar jaar geleden op Werchter. Hij speelde een ander nummer, het begon te regenen. Een vingerknip naar de band, Purple Rain werd ingezet, lichten op paars tegen die regen in. De tranen stroomden over mijn wangen.![]()
Beyoncé covert die best wel heel erg ok trouwens!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:11 schreef Turbomuis het volgende:
Beautiful ones! Mijn huil-omdat-ik-het-zo-mooi-vind-liedje
Ja nu wel!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Elke keer als ik kijk denk ik YAY HOUSEQUAKE!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beyoncé covert die best wel heel erg ok trouwens!
twitter:housequakecom twitterde op donderdag 15-05-2014 om 23:56:59Left stage. Crowd chanting for return reageer retweet
twitter:
twitter:housequakecom twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 00:15:50What's My Name was my personal highlight. electric Intercourse was just P at piano and he omitted the word 'intercourse' reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik wil echt Electric Intercourse horen, maakt me niet uit dat hij intercourse niet zingt, ik wil het gewoon horen. heel graag. man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee, die is er alleen in Amsterdam en Antwerpen.quote:
Same here!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, die is er alleen in Amsterdam en Antwerpen.
Leuke sfeerimpressie, dat filmpje! Krijg er nu nog meer zin in.
Einde van het filmpje doet mij er aan denken dat in Stockholm voor het concert al zo'n "snipperkanon" afging, wat voor een hoop gevloek en paniek zorgde op het podium.quote:
10 pond voor een mok in de UK, hier 10 euro hoop ikquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh verkopen ze die mokken ook? Mss dat ik die ook wel wil, verder kocht ik vroeger altijd tourboeken en shirts maar al jaren niet meer
Poster wil ik wel als die er is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |