quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:11 schreef Turbomuis het volgende:
Beautiful ones! Mijn huil-omdat-ik-het-zo-mooi-vind-liedje
Dat heb ik gereserveerd voor mijn begrafenis...quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb dat met Sometimes it snows in April
quote:
Me 2!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat heb ik gereserveerd voor mijn begrafenis...
Ik ga voor Face Down.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat heb ik gereserveerd voor mijn begrafenis...
quote:
Dead like Elvis!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zelfs bij Purple Rain houd ik het niet droog.
Are you for real???quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef Turbomuis het volgende:
En Controversy!
Dajum, wat een playlist! Zoooo cool!
(Is Prince playlistvast eigenlijk?)
Een mens mag toch hopenquote:
Paar jaar geleden op Werchter. Hij speelde een ander nummer, het begon te regenen. Een vingerknip naar de band, Purple Rain werd ingezet, lichten op paars tegen die regen in. De tranen stroomden over mijn wangen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh, Purple Rain is echt mijn minst favo nr live
Ja prachtig was dat, die bliksemschicht die ook nog even langs het podium gingquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Paar jaar geleden op Werchter. Hij speelde een ander nummer, het begon te regenen. Een vingerknip naar de band, Purple Rain werd ingezet, lichten op paars tegen die regen in. De tranen stroomden over mijn wangen.![]()
Beyoncé covert die best wel heel erg ok trouwens!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:11 schreef Turbomuis het volgende:
Beautiful ones! Mijn huil-omdat-ik-het-zo-mooi-vind-liedje
Ja nu wel!quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Elke keer als ik kijk denk ik YAY HOUSEQUAKE!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beyoncé covert die best wel heel erg ok trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |