Lekker ruften.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga ook zo. Ik heb nog een restje chili con carne.
Als ik maar niet de enige benquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh gewoon vreten en zuipen
je mag een jurk aan doen als je wil
Leuk jurkje!quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik maar niet de enige ben
[ afbeelding ]
We gaan gewoon een middagje bedelen, kopen we daar het vleesch en bier vanquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon doen kan jou dat nou schelen
btje stelen btje zuipen
Jimbo's feest is in de zomer johquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik hem had zou ik hem zeker aantrekken jaAl is het misschien wel een beetje fris ervoor.
een feestje met c_a is nooit frisquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik hem had zou ik hem zeker aantrekken jaAl is het misschien wel een beetje fris ervoor.
Ow ik wist helemaal niet over welk feest het ging manquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo's feest is in de zomer joh
Is je vriendje iemand van FOK! ofzo dat je zo geheimzinnig doet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet met namen strooienDat is niet de bedoeling.
Daar ga ik voor zorgenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik wist helemaal niet over welk feest het ging manIk verwacht wel een uitnodiging
Aagje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is je vriendje iemand van FOK! ofzo dat je zo geheimzinnig doet?
GGMM doet niet aan daten. Die heeft aan zijn werk, FOK! en zijn vissen genoeg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het een collega mod / visseneigenaar?
Haha nee dat zeker nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het een collega mod / visseneigenaar?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is je vriendje iemand van FOK! ofzo dat je zo geheimzinnig doet?
Alleen bier?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan gewoon een middagje bedelen, kopen we daar het vleesch en bier van
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat viel van de week wat tegen volgens mij
Ja jammer dat ze er niet was. Volgende keer hopelijk een keertjequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat viel van de week wat tegen volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |