Ja, weer een logee over?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Godverdomme JimboMorgen ga ik weer wat 'klaar maken'
komt je vriendje weer logeren?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Godverdomme JimboMorgen ga ik weer wat 'klaar maken'
neuh, afvoerputje is waar je in kotst.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het afvoerputje klinkt boeiender dan het kwaadaardige gezwel.
Gaan we ook nog met namen strooien of alleen nog maar gissen?quote:
Happelquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Meh, zwak figuur.
Geef mij maar een echte man
Den Haag heeft best een grote harde/trouwe kern. Het is alleen jammer dat het daar zo ongeveer bij blijftquote:
Nee niet met namen strooienquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gaan we ook nog met namen strooien of alleen nog maar gissen?
Karina en ik natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA IK WEET HET !
HI HA HO LA LA LA
Tering, wat doe ik eigenlijk weer in die vbl sc
Sowieso, the hapquote:
Ik heb ook iets hards voor jequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag heeft best een grote harde/trouwe kern. Het is alleen jammer dat het daar zo ongeveer bij blijft
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet met namen strooienDat is niet de bedoeling.
uiteraardquote:
Ik ben trots op jullie ;Yquote:
Laat me eerst ff werk zoeken ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer is je varken aan het spit feest nou
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is mijn telefoonhoesje eindelijk binnen?
nee grapje![]()
ow jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer is je varken aan het spit feest nou
neuh gewoon vreten en zuipenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja
Dat middeleeuws feest toch ofzo?
gewoon doen kan jou dat nou schelenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laat me eerst ff werk zoeken ja.
Jullie godverdomme een beetje op mijn kosten vreten zonder dat ik een inkomen heb gaat niet he
kom je ook foebbele kijken bij c_a met spanje-nlquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh gewoon vreten en zuipen
je mag een jurk aan doen als je wil
Ja ik ga ook zo. Ik heb nog een restje chili con carne.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
over vreten gesproken, tijd om maar eens wat in elkaar te flansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |