laveyan satanisme is het geloof in jezelf, dat je zelf alles kan overkomen en dat je zelf op #1 staatquote:
Ja, kort door de bocht inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laveyan satanisme is het geloof in jezelf, dat je zelf alles kan overkomen en dat je zelf op #1 staat
kort gezegd
Gewoon laten jagen dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze zoveel eten dat je arm wordt
Ja zoals hij, hem had ik toen opgezocht een keer toen we het over varg ofzo hadden. Maar snap echt niet waarom mensen dat zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Definieer satanist.
En je denkt toch niet werkelijk dat die bands daar ook maar iets voor voelen he?
(Met uitzonderingen die de regel bevestigen, zie Jon Nodtveidt)
Nou, dat is prima. Maar waarom noemen ze het dan satanismequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laveyan satanisme is het geloof in jezelf, dat je zelf alles kan overkomen en dat je zelf op #1 staat
kort gezegd
Het zou maar eens donker zijn en je wil buiten iets weggooien ...quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
wtf
deze krabben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, lees The Satanic Bible eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dat is prima. Maar waarom noemen ze het dan satanisme
Daarom zei ik ook 'definieer satanist'. Van Varg kan je veel zeggen. Hij is een extreme racist, extreme antisemiet en eigenlijk tegen al het geloof, maar juist daarom is hij geen satanist. Dat hij er ooit uit provocatie tegenaan scheurde is een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zoals hij, hem had ik toen opgezocht een keer toen we het over varg ofzo hadden. Maar snap echt niet waarom mensen dat zijn.
Nee, sorry. Ik denk niet dat ik dat kan handlenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees The Satanic Bible eens.
oude 'slechte' stempel vanuit het christendom gok ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel een mooie reden om uit het leven te stappen daarentegen. Al was zijn plan hoogstwaarschijnlijk wel om het op het podium in Amerika te doen. Het is dat zijn visum werd ingetrokkenquote:The Satanist decides of his own life and death and prefers to go out with a smile on his lips when he has reached his peak in life, when he has accomplished everything, and aim to transcend this earthly existence. But it is completely un-satanic to end one's own life because one is sad or miserable. The Satanist dies strong, not by age, disease or depression, and he chooses death before dishonor! Death is the orgasm of life! So live life accordingly, as intense as possible!
quote:
Omdat ze prijzen wat het christendom als satanisme zietquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fuck die is engquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
wtf
deze krabben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt best een aardige gozer op wikipedia.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een mooie reden om uit het leven te stappen daarentegen. Al was zijn plan hoogstwaarschijnlijk wel om het op het podium in Amerika te doen. Het is dat zijn visum werd ingetrokken
[..]
Oh, nou dan word ik denk ik geen satanist.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat ze prijzen wat het christendom als satanisme ziet
Wraak, lust etc.
Denk ik tenminste, weet het niet zeker
Hij maakte de grap zelf.quote:
wow. much health.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo nog een salade maken denk ik jongens
Slaquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo nog een salade maken denk ik jongens
samsom?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Best sympathieke uitstraling LR
Vlieg vliegt over de weg weg toen kwam er een bij bij en die zei mag ik een aardbei waarop de vlieg zei "Verdwijn dan moet je in het magazijn zijn"quote:
Kuthumor.quote:
Ja je zou er ook nog uien en paprika en dat soort dingen erin kunnen doen maar dat vind ik niet lekker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje te simpel.
Ib4 je bent zelf (te) simpel.
ik at vandaag tonijnsalade met mozarellaquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet wat ik nog heb, ik zal zo de eind uitslag posten
met picsquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet wat ik nog heb, ik zal zo de eind uitslag posten
Godver, ik moest lachen.quote:
Niet haten op augurken.quote:
De grote zijn lekkerder dan de kleintjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd potje augurken eten je weet zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik gister. Wat een toeval dit :squote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik at vandaag tonijnsalade met mozarella
Je bent zelf te simpelquote:
Lekker toch en nog gezond ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gister. Wat een toeval dit :s
Da ken he. En anders wat een boer niet kent dat eet ie niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja je zou er ook nog uien en paprika en dat soort dingen erin kunnen doen maar dat vind ik niet lekker.
Je bent zelf een boer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Da ken he. En anders wat een boer niet kent dat eet ie niet.
Rot op ik proef etenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Da ken he. En anders wat een boer niet kent dat eet ie niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gister. Wat een toeval dit :s
[..]
Je bent zelf te simpel
was weer leuk. Je moet je van je principes afzetten en gewoon kijkenquote:
Je kent mij inmiddels heus goed genoeg om te beseffen dat dit geen optie was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon negeren was ook nog een optie.![]()
Zo onschuldig is hijquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Best sympathieke uitstraling LR
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Uit Roos' onderzoek, waarbij hij gedurende vijf jaar bioscopen 25 districten in de Verenigde Staten onderzocht, blijkt dat politieke voorkeur een betere indicator is dan waarden als leeftijd, inkomen en opleidingsniveau. Republikeinse stemmers hebben de voorkeur voor films met een vrouwelijke blanke actrice in de hoofdrol, terwijl Democraten liever films zien met Afrikaans-Amerikaanse mannen in de hoofdrol.
wtf
Daar heb je zeker gelijk in maar ik kopte het al zelf in.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent mij inmiddels heus goed genoeg om te beseffen dat dit geen optie was.
Helemaal niet. Ik wil alleen niet oprotten.quote:
Herkenbaar. Misschien word ik wel alcoholist. Dan kan ik issues vergeten.quote:
Snap ook niet helemaal waarom je als democraat liever een afro-amerikaanse acteur zou willen zienquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]triest volk. Ik kijk naar films met alle acteurs (liefst goede)
6/10quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
salami, komkommer, tomaat, augurk, ui, feta en natuurlijk wat peper en zout
[ afbeelding ]
fuck youquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf de salami in twijfel te trekken. Verder niks mis mee. Goed formaat foto ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze week voor de 20ste keer naar Nicki Minaj dus?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]triest volk. Ik kijk naar films met alle acteurs (liefst goede)
Fabeltje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
maar of je nou salade eet of iets anders. Het is niet een goed tijdstip om te eten (tenzij extreem verlegd slaap ritme).
plzquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf de salami in twijfel te trekken. Verder niks mis mee. Goed formaat foto ook.
[..]
Deze week voor de 20ste keer naar Nicki Minaj dus?
maakt geen reet uitquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
maar of je nou salade eet of iets anders. Het is niet een goed tijdstip om te eten (tenzij extreem verlegd slaap ritme).
Ik eet als ik honger heb. Ik beweeg als het eraf moet. Jezelf laten verhongeren omdat het na 00:00 is op zijn minst zo slecht durf ik te stellen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
Maakt geen zak uit wanneer je iets eet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
welkquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
was weer leuk. Je moet je van je principes afzetten en gewoon kijken
GoTquote:
dat kan ik mij goed voorstellenquote:
ga season 2 kijken danquote:
ohquote:
ripquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee daar was echt geen flikker meer aan
Beste seizoen. Daarna kwamen die kut draken.quote:
Vreemdquote:
heb ik geen zin inquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan ik mij goed voorstellen
smaakt altijd vrij goed zo'n salade midden in de nacht
heb je niet nog wat noodles?
season 1 vond ik ook wel aardig, daarna echt saai imho.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste seizoen. Daarna kwamen die kut draken.
Al vind ik het nog altijd het kijken waard verder
vraag je 8ball om raadquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb ik geen zin in![]()
vet veel fruit in huis, maar dat moet ik goed wassen of snijden, dus geen zin
Lekker 1200 bladzijdes per boek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |