laveyan satanisme is het geloof in jezelf, dat je zelf alles kan overkomen en dat je zelf op #1 staatquote:
Ja, kort door de bocht inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laveyan satanisme is het geloof in jezelf, dat je zelf alles kan overkomen en dat je zelf op #1 staat
kort gezegd
Gewoon laten jagen dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze zoveel eten dat je arm wordt
Ja zoals hij, hem had ik toen opgezocht een keer toen we het over varg ofzo hadden. Maar snap echt niet waarom mensen dat zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Definieer satanist.
En je denkt toch niet werkelijk dat die bands daar ook maar iets voor voelen he?
(Met uitzonderingen die de regel bevestigen, zie Jon Nodtveidt)
Nou, dat is prima. Maar waarom noemen ze het dan satanismequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laveyan satanisme is het geloof in jezelf, dat je zelf alles kan overkomen en dat je zelf op #1 staat
kort gezegd
Het zou maar eens donker zijn en je wil buiten iets weggooien ...quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
wtf
deze krabben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, lees The Satanic Bible eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dat is prima. Maar waarom noemen ze het dan satanisme
Daarom zei ik ook 'definieer satanist'. Van Varg kan je veel zeggen. Hij is een extreme racist, extreme antisemiet en eigenlijk tegen al het geloof, maar juist daarom is hij geen satanist. Dat hij er ooit uit provocatie tegenaan scheurde is een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zoals hij, hem had ik toen opgezocht een keer toen we het over varg ofzo hadden. Maar snap echt niet waarom mensen dat zijn.
Nee, sorry. Ik denk niet dat ik dat kan handlenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees The Satanic Bible eens.
oude 'slechte' stempel vanuit het christendom gok ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel een mooie reden om uit het leven te stappen daarentegen. Al was zijn plan hoogstwaarschijnlijk wel om het op het podium in Amerika te doen. Het is dat zijn visum werd ingetrokkenquote:The Satanist decides of his own life and death and prefers to go out with a smile on his lips when he has reached his peak in life, when he has accomplished everything, and aim to transcend this earthly existence. But it is completely un-satanic to end one's own life because one is sad or miserable. The Satanist dies strong, not by age, disease or depression, and he chooses death before dishonor! Death is the orgasm of life! So live life accordingly, as intense as possible!
quote:
Omdat ze prijzen wat het christendom als satanisme zietquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fuck die is engquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
wtf
deze krabben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt best een aardige gozer op wikipedia.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een mooie reden om uit het leven te stappen daarentegen. Al was zijn plan hoogstwaarschijnlijk wel om het op het podium in Amerika te doen. Het is dat zijn visum werd ingetrokken
[..]
Oh, nou dan word ik denk ik geen satanist.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat ze prijzen wat het christendom als satanisme ziet
Wraak, lust etc.
Denk ik tenminste, weet het niet zeker
Hij maakte de grap zelf.quote:
wow. much health.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo nog een salade maken denk ik jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |