plzquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf de salami in twijfel te trekken. Verder niks mis mee. Goed formaat foto ook.
[..]
Deze week voor de 20ste keer naar Nicki Minaj dus?
maakt geen reet uitquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
maar of je nou salade eet of iets anders. Het is niet een goed tijdstip om te eten (tenzij extreem verlegd slaap ritme).
Ik eet als ik honger heb. Ik beweeg als het eraf moet. Jezelf laten verhongeren omdat het na 00:00 is op zijn minst zo slecht durf ik te stellen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
maar of je nou salade eet of iets anders. Het is niet een goed tijdstip om te eten (tenzij extreem verlegd slaap ritme).
Maakt geen zak uit wanneer je iets eet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
welkquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
was weer leuk. Je moet je van je principes afzetten en gewoon kijken
GoTquote:
dat kan ik mij goed voorstellenquote:
ga season 2 kijken danquote:
ohquote:
ripquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee daar was echt geen flikker meer aan
Beste seizoen. Daarna kwamen die kut draken.quote:
Vreemdquote:
heb ik geen zin inquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan ik mij goed voorstellen
smaakt altijd vrij goed zo'n salade midden in de nacht
heb je niet nog wat noodles?
season 1 vond ik ook wel aardig, daarna echt saai imho.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste seizoen. Daarna kwamen die kut draken.
Al vind ik het nog altijd het kijken waard verder
vraag je 8ball om raadquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb ik geen zin in![]()
vet veel fruit in huis, maar dat moet ik goed wassen of snijden, dus geen zin
Lekker 1200 bladzijdes per boek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |