Slaquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo nog een salade maken denk ik jongens
samsom?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Best sympathieke uitstraling LR
Vlieg vliegt over de weg weg toen kwam er een bij bij en die zei mag ik een aardbei waarop de vlieg zei "Verdwijn dan moet je in het magazijn zijn"quote:
Kuthumor.quote:
Ja je zou er ook nog uien en paprika en dat soort dingen erin kunnen doen maar dat vind ik niet lekker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje te simpel.
Ib4 je bent zelf (te) simpel.
ik at vandaag tonijnsalade met mozarellaquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet wat ik nog heb, ik zal zo de eind uitslag posten
met picsquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet wat ik nog heb, ik zal zo de eind uitslag posten
Godver, ik moest lachen.quote:
Niet haten op augurken.quote:
De grote zijn lekkerder dan de kleintjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd potje augurken eten je weet zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik gister. Wat een toeval dit :squote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik at vandaag tonijnsalade met mozarella
Je bent zelf te simpelquote:
Lekker toch en nog gezond ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gister. Wat een toeval dit :s
Da ken he. En anders wat een boer niet kent dat eet ie niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja je zou er ook nog uien en paprika en dat soort dingen erin kunnen doen maar dat vind ik niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |