Dat duurt maar 10 minuutjes..quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen want foute titel![]()
Yoki: nu is er Ontdek je Plekje hoor.
"D'r kan nog meer bij!"quote:
Kun je toch in de vorige zien? Trouwens zet zelf een plaatje in de OPquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:58 schreef Tem het volgende:
Heb die TT van frutsel verkloot omdat ik op het verkeerde knopje heb gedrukt. Weet niet meer wat die was, iets met een konijnenhol.
Neehee, die vorige TT heb ik verkut, jonguh.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je toch in de vorige zien? Trouwens zet zelf een plaatje in de OP
Ik dacht dat je het verkeerd zeihei jonguh.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Neehee, die vorige TT heb ik verkut, jonguh.
Peunage en Kingstown naar het GigakonijneHOL in Beerzequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:07 schreef Tem het volgende:
Peunage en Kingstown in een konijnenHOL in Breeze?
Kun je toch terugzien in de logboek entries?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:07 schreef Tem het volgende:
Peunage en Kingstown in een konijnenHOL in Breeze?
Niet gezien. Hoe kan je TT historie zien dan joh!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Peunage en Kingstown naar het GigakonijneHOL in Beerze
Staat toch gewoon in de historie man.
Helemaal onderin 'logboek entries voor dit topic' Onder de smilies.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien. Hoe kan je TT historie zien dan joh!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien. Hoe kan je TT historie zien dan joh!
Staat een regel onder het invoerveld met "Logboekentries voor dit topic", als je daarop klikt krijg je TT-wijzigingen, schopjes, statuswijzigingen, etc. te zien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je toch terugzien in de logboek entries?
Of heb je die als mod niet?
Klep dicht penert.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef Peunage het volgende:
Zelfs ik heb de logboek entries gevonden, niet in kingstown z'n hol.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:12 schreef Specularium het volgende:
Staat bij 'Logboek entries voor dit topic' trouwens, onderaan.
Zo onder de smileys.
Staat er toch nog dacht ik? Ik heb het met CSS 'weggehaald' maar toevallig was van de week CSS kapoet en ik dacht dat ik het toen zag staan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:14 schreef Specularium het volgende:
Vroeger stond er nog een hele tekst onder dat dit topic mede mogelijk was gemaakt door die en die.
Waarom is dat weg?
Dat was volgens mij gewoon even een dev testje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:14 schreef Specularium het volgende:
Vroeger stond er nog een hele tekst onder dat dit topic mede mogelijk was gemaakt door die en die.
Waarom is dat weg?
Helemaal onderaan kijken. Onder de smilies. Boven dat printertje sterretje en driehoekje, daar staat het.quote:
Dan moet ie wel helemaal naar beneden scrollen, naar onder de smileysquote:
Goed dat je het zegtquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ie wel helemaal naar beneden scrollen, naar onder de smileys.
Dat is inderdaad al heel oud. Niet dat ik weet hoe dat moet natuurlijk maar wel van gehoord.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef YokiKater het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uc_autodieven__.html
Jesus christus.. dat deden wij 15 jaar geleden al met een scouter.. werkt ook bij garagedeuren.
En nu met SDR gaat het allemaal nog simpeler.
Ja hequote:
Elk radiosignaal is op te vangen, en alles is te kraken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al heel oud. Niet dat ik weet hoe dat moet natuurlijk maar wel van gehoord.
Gelukkig heb ik nog een ouderwets slot op mijn auto al krijg je dat waarschijnlijk ook heel makkelijk openquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Elk radiosignaal is op te vangen, en alles is te kraken.
Nu hebben criminelen ineens technische apparatuur.. dat is er altijd al geweest het wordt alleen steeds beter en goedkoper.
Ik scan al jaren, ik zeg altijd.. er zit iets moois in de lucht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
Bij het pijltje.Kan het niet vinden. Beetje gare plek ook voor dit soort zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf een gare plek.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan het niet vinden. Beetje gare plek ook voor dit soort zaken.
Ik zie het ook niet op mn tabletquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan het niet vinden. Beetje gare plek ook voor dit soort zaken.
De hele familie Barend is er.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
Mjah Peter R. en Barend en van Dorp is ook nog een optie.
Ja zie ik ook net. Barend en van Dorp was altijd wel leuk vond ik. Dus ik denk dat ik wel even blijf kijken. Al is het item met van Dorp denk ik heel kort.quote:
Misschien niet, mijn tablet laat alleen de basic dingen zienquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Zie je wel, Takkie ziet het ook niet. Ze lopen gewoon te fucken.
Bij jullie zit het gewoon goed verstopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij jullie zit het gewoon goed verstopt.
Ik heb er toch niets aanquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij jullie zit het gewoon goed verstopt.
Touchphone layout zit het indd niet inquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarquote:
Maakt ie ook een apengeluid?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
De telefoon van Corrie heet KingKong.
Geen grappen hier.
quote:
Maak een bed op je kast, iedereen zn zinquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
Valt wel mee hoor. En ik ga toch straks naar bed, dan kunnen jullie me niet meer op de kast krijgen.
Wat een racist.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft er wel een plaatje van Humberto in de achtergrond gezet, gewoon om te rellen.
Dat is helemaal niet praktisch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Maak een bed op je kast, iedereen zn zin
Niet eens van zlatan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft er wel een plaatje van Humberto in de achtergrond gezet, gewoon om te rellen.
Er is altijd plaats op de kastquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
Je weet niet hoe hoog mijn plafond is natuurlijk en hoe hoog de kast.
Ik dacht toch al dat je Witteman eerder uit bed trapt dan Pieterquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
Nee die is niet leuk. Ronald de Boer wel.
Dat was tegen Specularium overigens.
Ik zal 's zondags eens wat beter mijn best gaan doenquote:
Doordeweeks na de studie in Pieters badje trainenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal 's zondags eens wat beter mijn best gaan doen
Whehequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doordeweeks na de studie in Pieters badje trainen
* MPG reserveert een boel tijd in pieters badquote:
Dit zijn wel hommols hoor, gewoon alleen om naar te kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 06:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG reserveert een boel tijd in pieters bad...
Hallo, ik val wel op mannen hoor...hiermee word ik opgepaktquote:
Liever niets dan maar.quote:
Herkenbaar.quote:
Mijn ex wel eigenlijk iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef arjan1112 het volgende:
al die vrouwen willen een type ronaldo
maar in werkelijkheid ziet hun vriend er zo uit :
[ afbeelding ]
Knap dat je het hebt volgehouden....al zal er ooit wel iets leuks geweest zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mijn ex wel eigenlijk idd
Tijd om tegen iets leukers aan te kijken lijkt me
Oh zo, nee als je ermee moet leven dan moet het vooral klikken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:30 schreef Takaiki het volgende:
Hij is in de loop van de tijd dichtgegroeid
Maar bij relatiemateriaal kijk ik niet zo naar de buitenkant
Wijze woorden weer van Arjanus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef arjan1112 het volgende:
al die vrouwen willen een type ronaldo
maar in werkelijkheid ziet hun vriend er zo uit :
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij een fotomodel wil, maar dat er op de bank iets zit dat de zus van Van Baalen zou kunnen wezen...quote:
Is zo, vraag maar aan Snakey. Ik heb weleens een korte relatie gehad met een model, maar dat ging niet werken.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een fotomodel wil, maar dat er op de bank iets zit dat de zus van Van Baalen zou kunnen wezen...
quote:
Ik geloof jequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Is zo, vraag maar aan Snakey. Ik heb weleens een korte relatie gehad met een model, maar dat ging niet werken.
a. ik ben niet blondquote:
Hmzz....toch maar niet. Van die mutsen die de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn (en dat het belangrijkste in hun leven vinden), daar wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:55 schreef Karina het volgende:
Alsof dat andersom niet geldt. Mannen willen ook een vrouw die eruit ziet als een fotomodel.
Nooit eens mee uit kunnen nemen voor een etentje, want dan eten ze alleen sla met een glas water erbijquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hmzz....toch maar niet. Van die mutsen die de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn (en dat het belangrijkste in hun leven vinden), daar wordt je ook niet vrolijk van.
Of je hebt een kromme wijsvingerquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Webschip het volgende:
Als je je wijsvinger tegen neus en kin legt, en je lippen raken je vinger, dan ben je volgens sommige chirurgen knap.
Als je eruit ziet als een fotomodel hoeft niet te zeggen dat je de hele dag met je uiterlijk bezig bent natuurlijk. Misschien juist niet, als je mooi bent van jezelf hoef je helemaal niks te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hmzz....toch maar niet. Van die mutsen die de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn (en dat het belangrijkste in hun leven vinden), daar wordt je ook niet vrolijk van.
Voor veel Nederlandse mannen is dat juist een pré, want dat zijn cheap ass bastards die denken....lekker goedkoop.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nooit eens mee uit kunnen nemen voor een etentje, want dan eten ze alleen sla met een glas water erbij
quote:
Dan ben je sowieso niet knap.quote:
Alle groeven plamuren?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je eruit ziet als een fotomodel hoeft niet te zeggen dat je de hele dag met je uiterlijk bezig bent natuurlijk. Misschien juist niet, als je mooi bent van jezelf hoef je helemaal niks te doen.
Ik moet voordat ik wegga een uur voor de spiegel staan
Geldt die regel ook als je neus ooit in 2-en heeft gelegen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Webschip het volgende:
Als je je wijsvinger tegen neus en kin legt, en je lippen raken je vinger, dan ben je volgens sommige chirurgen knap.
Dat ligt eraan of de neus weer geheel in ere is hersteld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geldt die regel ook als je neus ooit in 2-en heeft gelegen?
Ik zie ineens mogelijkheden; zo kan ik zowaar pretenderen een keukenprins te zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nooit eens mee uit kunnen nemen voor een etentje, want dan eten ze alleen sla met een glas water erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
De bodybuilder die bij dat fotomodel hoorde, natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of de neus weer geheel in ere is hersteld.
Maar wie heeft er aan jouw neus gezeten dan?![]()
Dan is er helemaal geen neus meer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
De bodybuilder die bij dat fotomodel hoorde, natuurlijk.
Afgezien van een nauwelijks zichtbaar litteken is er niets meer van te zien, maar het kan natuurlijk zijn dat de natuurlijke stand veranderd is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of de neus weer geheel in ere is hersteld.
De kattenbak.quote:Maar wie heeft er aan jouw neus gezeten dan?![]()
Jemig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van een nauwelijks zichtbaar litteken is er niets meer van te zien, maar het kan natuurlijk zijn dat de natuurlijke stand veranderd is.
[..]
De kattenbak.![]()
Het harde plastic is dwars door mijn neus en lippen gegaan. Beiden waren compleet doormidden gesneden.
Heb er zelf weinig van meegekregen....werd opeens wakker in een ziekenhuis.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jemig.
Wat heftig. Hoe een kattenbak zo gevaarlijk kan zijn.
Viel het je zomaar aan of had je aanleiding ertoe gegeven?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb er zelf weinig van meegekregen....werd opeens wakker in een ziekenhuis.![]()
Voor de omgeving was het heftiger.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Viel het je zomaar aan of had je aanleiding ertoe gegeven?
Was je erop gevallen dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb er zelf weinig van meegekregen....werd opeens wakker in een ziekenhuis.![]()
Voor de omgeving was het heftiger.
hoezo hij is toch 23 ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hallo, ik val wel op mannen hoor...hiermee word ik opgepakt
Maandenquote:
Yoki!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:43 schreef arjan1112 het volgende:
welke fokker begint de nederlandse afdeling van de open carry beweging
[ afbeelding ]
http://www.z24.nl/onderne(...)-durven-weren-459970
quote:
Je lijkt een beetje op die linker dudequote:
Ja, maar ik heb geen kuifje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op die linker dude
Gavin Rossdalequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de zanger van Bush vind ik, tenminste zoals die zanger er vroeger uit zag. Niets mis mee.
Dat klopt ook vaak genoegquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh verkeerde smileyinterpretatie dan. Ik lees die altijd als: ik begrijp hier niets van.
wat was er mis meequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een posting tegen van arjan 1212.
De UI die je nu hebt is een stuk beter.
Ow.....wist ik niet. Wie is het dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:35 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
het is een foto van een man die zijn hele leven om de 5 minuten een sigaret opstak
http://humphreybogart.com/quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow.....wist ik niet. Wie is het dan?
Die is zelfs nog van voor mijn tijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
http://humphreybogart.com/
[ afbeelding ]
Dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de zanger van Bush vind ik, tenminste zoals die zanger er vroeger uit zag. Niets mis mee.
Dankzij deze hint heb ik hun LP Three Imaginary Boys maar weer eens op de draaitafel gelegd.quote:
En wat is daar mis mee?quote:
Jaren 80, dus deze keur ik goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:10 schreef arjan1112 het volgende:
als het om duitse muziek gaat staat dit nr eenzaam op nr1
Kutliedquote:
Meh, moet dat?quote:
nee, nu schiet je door ariequote:
Sjaggerijn. Dan noem ik alleen de titel wel. Du van Peter Maffay.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:26 schreef Specularium het volgende:
Ja, laten we allemaal onze favoriete Youtube gaan posten waar niemand op gaat klikken.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjaggerijn. Dan noem ik alleen de titel wel. Du van Peter Maffay.
ik keur het goedquote:
Waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier wil ik een grapje over maken maar ik kom er ff niet opquote:
Ik kliktequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef sp3c het volgende:
over goede Duitse muziek gesproken
dikke emo bullshit mensen![]()
dan is er ook nog Rammenstein![]()
de rest moet gewoon onze fietsen teruggeven
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar?Nee het is duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Sluit dan in stijl af:quote:
ja maar die mogen de fietsen houdenquote:
Schreeuwlelijkquote:
Beterquote:
Die hebben ze al omgebouwd tot vlammenwerpersquote:
Ik zie ze niet nog.quote:
Gewoon meer zuipen dan zien ze er allemaal heel knap uitquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. En een man met 2 oorbellen die ik nu zie vind ik niks.
Niksquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
eh ?
vertel wat je ermee wilt doen?
ofzo
dan heeft hij nog steeds die oorbellenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gewoon meer zuipen dan zien ze er allemaal heel knap uit
Heeft die ook een grote pener ja?quote:
Njet.quote:
quote:
Leuk liedje ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
VS doet 't maar op z'n Grieks dit jaar.
Inderdaad. Win-win.quote:
Die ronde he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:17 schreef Specularium het volgende:
Ik vond dat epische keyboard wel goed met Joris Linssen.
Niet het nummer natuurlijk.
Malta vond ik goed, maar ik hou wel van dat genrequote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het liedje van IJsland nog steeds het leukst.
Ik zag een samenvatting, er zitten best leuke liedjes bij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Malta vond ik goed, maar ik hou wel van dat genre
Er zaten wel meer slechte nummers tussen dan afgelopen dinsdag. Als alles in 1 keer was gedaan, waren er heel veel van de dinsdag doorgegaan en minder van vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zag een samenvatting, er zitten best leuke liedjes bij.
Het liedje van Finland vind ik ook leuk
Vb Cake to bake zou meer kans hebben gehadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Er zaten wel meer slechte nummers tussen dan afgelopen dinsdag. Als alles in 1 keer was gedaan, waren er heel veel van de dinsdag doorgegaan en minder van vandaag
Veel geschreeuwquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:28 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vb Cake to bake zou meer kans hebben gehad![]()
Dinsdag waren er veel sterkere nummers, dit keer was er meer pulp.
Blijkt elk jaar maar weerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat. Maar als de act goed is ,dan mag het wel
Zo wordt het ook steeds meer gebracht, maar ik bespaar mn oren ook graag een martelgangquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
De act vind ik tegenwoordig net zo belangrijk.
Gelukkig heeft de afstandbediening bij mij ook een mute-knop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zo wordt het ook steeds meer gebracht, maar ik bespaar mn oren ook graag een martelgang
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de afstandbediening bij mij ook een mute-knop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |