Ik doe meestal een paar dagen achter elkaar vleeskeuren, tot ik 10 matches heb. dan chatten tot de gesprekken doodbloeden/ik weet of er datemateriaal tussenzit en als de dates geweest zijn begin ik weer van vooraf aanquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:25 schreef Stink-ui het volgende:
Tinder stop ingelast.
Whatsapp draait overuren en even geen zin om weer vooraan te beginnen
En je fb dan? Of gaat dat gewoon door.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha maar het werkt dus wel!Veel plezier alvast.
![]()
Ik heb besloten maar gewoon te zien waar het schip strandt. Fuck it, alles bij voorbaat afkappen omdat je geen relatie wilt is ook wat sneu. Ik ga wel eerlijk zijn, maar hij moet zelf maar beslissen wat hij doet. Is 'ie ook volwassen genoeg voor en ik ben heel duidelijk geweest hierin.
Ja hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En je fb dan? Of gaat dat gewoon door.
opnieuw in en uitloggen.!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hmm, hoe is het mogelijk om foto's te veranderen? Ik kon alleen foto's van mijn profiel kiezen toen ik het installeerde, een half jaar geleden. Als ik een foto wil toevoegen dan zegt hij dat er geen albums zijn...
Nice.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Op Hot or Not/Badoo () opeens 30 matches achter elkaar, omdat ik de zoekcriteria aanpastte (ik kreeg een suggestie in beeld). Ook echt allemaal 18/19-jarigen
Zit wel veel lekkers tussen trouwens
Al progress gemaakt?quote:
De horror, een vrouw met een leven naast Tinder,quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben gematcht met een supperrrr lekkere meid, maar ze is al 1 dag niet op Tinder geweest![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De horror, een vrouw met een leven naast Tinder,
Hoe durft ze, de hoer.Bel de politieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die dagen vliegen tegenwoordig ook voorbij natuurlijk. Voordat je het weet is het er weer een tinder-loze dag voorbij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben gematcht met een supperrrr lekkere meid, maar ze is al 1 dag niet op Tinder geweest![]()
Of een dag zonder seksquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Die dagen vliegen tegenwoordig ook voorbij natuurlijk. Voordat je het weet is het er weer een tinder-loze dag voorbij.
Sssttt, don't jinx itquote:
Yats, het is vrijdag, waarom zit je niet in een kroeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats, het is vrijdag, waarom zit je niet in een kroeg?Ik zat gisteren al in de kroeg om iets te verdrinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar een serieuzer antwoord, ik ben net 10 minuten terug uit de sportschool. Je moet je energie ergens kwijt toch? Waarom zit jij (nog) niet in de kroeg?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Rebound is beter.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zat gisteren al in de kroeg om iets te verdrinken![]()
Maar een serieuzer antwoord, ik ben net 10 minuten terug uit de sportschool. Je moet je energie ergens kwijt toch? Waarom zit jij (nog) niet in de kroeg?
Die zoek ik helaas nogquote:
en waarom gebruik je geen Tinder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |