quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik kan vrijdag een date hebben met een chick uit Breda, die meteen al heeft aangegeven te willen blijven slapen omdat ze pas om 11 uur 's avonds in Amsterdam kan zijn en dus niet meer terug kan..
Twijfel serieus een beetjeZij is 18 en ik ben 25, vind het wel geyl om even een 18 jarige te doen. Aan de andere kant is het ook wel wat treurig om als 25 jarige te gaan zitten wachten op een 18 jarig meisje waarvan je al vantevoren weet dat het niets gaat worden (ze is wel geyl, maar mij te alternatief, zou me niets verbazen als het een borderlinertje is)...
Hmm what to do..
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef SiIk het volgende:
Je zal maar 17 jarige huisgenoten hebben en nog de kans om seks met ze te hebben ook
Helaas alweer 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef SiIk het volgende:
Je zal maar 17 jarige huisgenoten hebben en nog de kans om seks met ze te hebben ook
De tijd gaat te snelquote:
Met een beetje geluk komt er komend semester weer een nieuw 17/18-jarige, of misschien zelfs twee.quote:
Alleen als ie je ze allemaal tegelijk deed natuurlijk.quote:
Eindelijk succes?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef SiIk het volgende:
Veel verjaardagscadeautjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef SiIk het volgende:
Evengoed, nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Sarasi het volgende:
Even een vraag aan de mannen. Doen jullie weleens expres lief en kleffig omdat je het idee hebt dat dat is wat een meisje wil horen, terwijl je alleen maar seks wilt? Random complimentjes en bloemetjes en haartjes en kusjes in emoticon vorm snap ik dan nog, maar uitspraken als 'jij bent lief'?
Edit: nm niet meer relevant voor mij, beantwoordde zichzelf.![]()
Als je allebei wilt kan het toch wel voor 1 keer? Ik zou alleen oppassen dat je geen verwachtingen schept bij haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik kan vrijdag een date hebben met een chick uit Breda, die meteen al heeft aangegeven te willen blijven slapen omdat ze pas om 11 uur 's avonds in Amsterdam kan zijn en dus niet meer terug kan..
Twijfel serieus een beetjeZij is 18 en ik ben 25, vind het wel geyl om even een 18 jarige te doen. Aan de andere kant is het ook wel wat treurig om als 25 jarige te gaan zitten wachten op een 18 jarig meisje waarvan je al vantevoren weet dat het niets gaat worden (ze is wel geyl, maar mij te alternatief, zou me niets verbazen als het een borderlinertje is)...
Hmm what to do..
Die vent uit wageningen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Waarom verpesten mannen goede dingen toch.
Ja. Beetje jammer. Hij zegt wel dat hij (nog) niet verliefd is maar beuh.quote:
What happen!?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja. Beetje jammer. Hij zegt wel dat hij (nog) niet verliefd is maar beuh.
Stuur maar door.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef Sarasi het volgende:
God ik ben helemaal niet op zoek naar een relatie. Ja hij is leuk en goed in bed maar pff. Ik wil die ingewikkelde shit niet.
Na 4 reacties eindelijk iemand die Nederlands kanquote:
Ik heb mannen gekkere dingen zien doen voor seks.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Sarasi het volgende:
Even een vraag aan de mannen. Doen jullie weleens expres lief en kleffig omdat je het idee hebt dat dat is wat een meisje wil horen, terwijl je alleen maar seks wilt? Random complimentjes en bloemetjes en haartjes en kusjes in emoticon vorm snap ik dan nog, maar uitspraken als 'jij bent lief'?
Edit: nm niet meer relevant voor mij, beantwoordde zichzelf.![]()
Ik ben soms wel virtueel klef met alleen maar fysieke bijbedoelingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Sarasi het volgende:
Oost-Europese chicks altijd +1quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Net een chick uit Oekraine die in NL woont gematcht
Haha maar het werkt dus wel!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef nietzman het volgende:
En oh en ik heb in navolging van Sarasi maar gewoon eens gewoon geopend bij een meid met "Waarom zijn we nog niet op de kermis X" en morgen moet ik dus kennelijk de fucking kermis op..
We gaan het zien. Ik heb meer met de biertjes er na.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef Sarasi het volgende:
Haha maar het werkt dus wel!Veel plezier alvast.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |