Stuur maar door.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef Sarasi het volgende:
God ik ben helemaal niet op zoek naar een relatie. Ja hij is leuk en goed in bed maar pff. Ik wil die ingewikkelde shit niet.
Na 4 reacties eindelijk iemand die Nederlands kanquote:
Ik heb mannen gekkere dingen zien doen voor seks.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Sarasi het volgende:
Even een vraag aan de mannen. Doen jullie weleens expres lief en kleffig omdat je het idee hebt dat dat is wat een meisje wil horen, terwijl je alleen maar seks wilt? Random complimentjes en bloemetjes en haartjes en kusjes in emoticon vorm snap ik dan nog, maar uitspraken als 'jij bent lief'?
Edit: nm niet meer relevant voor mij, beantwoordde zichzelf.![]()
Ik ben soms wel virtueel klef met alleen maar fysieke bijbedoelingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Sarasi het volgende:
Even een vraag aan de mannen. Doen jullie weleens expres lief en kleffig omdat je het idee hebt dat dat is wat een meisje wil horen, terwijl je alleen maar seks wilt? Random complimentjes en bloemetjes en haartjes en kusjes in emoticon vorm snap ik dan nog, maar uitspraken als 'jij bent lief'?
Oost-Europese chicks altijd +1quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Net een chick uit Oekraine die in NL woont gematcht
Haha maar het werkt dus wel!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef nietzman het volgende:
En oh en ik heb in navolging van Sarasi maar gewoon eens gewoon geopend bij een meid met "Waarom zijn we nog niet op de kermis X" en morgen moet ik dus kennelijk de fucking kermis op..
We gaan het zien. Ik heb meer met de biertjes er na.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef Sarasi het volgende:
Haha maar het werkt dus wel!Veel plezier alvast.
![]()
Misschien moet je vragen of ze in plaats van op zo'n fucking attractie een ritje op JOU wil maken? Wink wink nudge nudge wink nudgequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef nietzman het volgende:
En oh en ik heb in navolging van Sarasi maar gewoon eens gewoon geopend bij een meid met "Waarom zijn we nog niet op de kermis X" en morgen moet ik dus kennelijk de fucking kermis op..
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef nietzman het volgende:
Botsauto was een succes inderdaad, en alles wat hard een bocht om gaat zodat je tegen elkaar aan schuift. Tip: laat haar eerst instappen en ga dan zo dicht mogelijk bij haar zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik heb meer met de biertjes er na..
Welke attractie moet ik hebben?
Ik wel, na vijftig keer proberen. Anders gooi je de app er even af, soms werkt dat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Maar foto's kun je niet meer aanpassen op android?
Zo snel mogelijk de pint in. Check.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:02 schreef Sarasi het volgende:
Botsauto was een succes inderdaad, en alles wat hard een bocht om gaat zodat je tegen elkaar aan schuift. Tip: laat haar eerst instappen en ga dan zo dicht mogelijk bij haar zitten.Oh en de biertjes achteraf waren ook een groot succes.
Juist.quote:
Nee man, ik heb zelf thuis veel betere 'voorzieningen.'quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:10 schreef Sarasi het volgende:
Juist.En dan rekken tot ~17h en aanbieden voor haar te koken, bij haar thuis fcurse.
Ja maar als je 't bij haar doet kun je weggaan wanneer je wil. Plus, het is voor haar vertrouwder en minder awkward/creepy.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee man, ik heb zelf thuis veel betere 'voorzieningen.'
Wie weet, maar ik ben vrij goed in het faken van andere afspraken in de ochtend en het heeft ze nog niet eerder tegengehouden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:14 schreef Sarasi het volgende:
Ja maar als je 't bij haar doet kun je weggaan wanneer je wil. Plus, het is voor haar vertrouwder en minder awkward/creepy.
En veel plezier maken op de kermis natuurlijk!quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik ben vrij goed in het faken van andere afspraken in de ochtend en het heeft ze nog niet eerder tegengehouden.
Maar het is het proberen waard natuurlijk.
Eerst bier dan kermis dus. Wat doe ik mezelf aan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:18 schreef Sarasi het volgende:
En veel plezier maken op de kermis natuurlijk!![]()
Ohja probeer niks te winnen voor haar. Als dat faalt is het sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |