Haha, wat een manlet. 6"4 masterracequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef Modus het volgende:
[..]
BlauweTijger is de Branch Warren van deze SC.
Sorry, ik zal je UI er even tussen zettenquote:
coolquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je OP er even tussen zetten
Alle vaste KLB-members staan er tussen. Ik dacht dat deze reeks wel een goede OP kon gebruiken. Een betere als deze kon ik niet bedenken.quote:
true story, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Alle vaste KLB-members staan er tussen. Ik dacht dat deze reeks wel een goede OP kon gebruiken. Een betere als deze kon ik niet bedenken.
Hoi, wie ben jij?quote:
Hey, hoe is het? Ik heb net zogenaamd verduisterende gordijnen op de slaapkamer gehangen, heeft niet echt geholpen.quote:
Best een goed concept, srsquote:
Ben Chlororloloolo, wie ben jij?quote:
Ik ben Champy, en ik doe net alsof ik liftquote:
vervelend, vertel er meer overquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, hoe is het? Ik heb net zogenaamd verduisterende gordijnen op de slaapkamer gehangen, heeft niet echt geholpen.
Wil niet in de KPD SC hoor. Brrr.quote:
Vriend, ik ben 6"4 (masterrace)quote:
Nou, dat was het wel eigenlijk.quote:
Mag ik high fiven met je bil? :$quote:
helplessssssssquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
wie was hier nu die zogenaamde pijpgoddes dan?
In een hoekje huilen en m'n ramen betimmeren met houten planken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oke, goed verhaal. wat ga je nu doen om het op te lossen
oke, dat slaapt wel lekker denk ik, als er geen licht binnenkomt door je plankenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In een hoekje huilen en m'n ramen betimmeren met houten planken.
hey IrCute, hoe gaat het?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:40 schreef IrCute het volgende:
Is dit waar al de stoere fok jongetjes zich verzamelen?
Ja, denk ik ook wel. En lekker uitkleden met de gordijnen open haha snap je.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oke, dat slaapt wel lekker denk ik, als er geen licht binnenkomt door je planken
Ik moet er nog steeds 1 halen kon er 1 op de kop tikken haakte die afquote:
hahaha ja goeiequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook wel. En lekker uitkleden met de gordijnen open haha snap je.
Koop gewoon een nieuwe, 24 kilo = 60, 20 = 50 euroquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds 1 halen kon er 1 op de kop tikken haakte die af
Ik moest wel beetje lachen om mezelf trouwens.quote:
Hangt er vanaf, wat zijn je stats?quote:
Mortaxx, kom curven Gquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
Wat doen die gymfags hierraus, verboden voor vhalsecto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dat het gewoon brandt in je ogen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Kleinste kutkiertje licht dat er nog langs kan, maakt de ruimte alweer heel veel lichter.
tanktop all day err day vriendquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
Als het goed is Veereli. Er gaan geruchten dat zij het zusje van VMS is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
wie was hier nu die zogenaamde pijpgoddes dan?
Ben 1,63, gun mij ook eens wat. :squote:
Ah dan kan het wel kloppen die vms kan er ook wat vanquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als het goed is Veereli. Er gaan geruchten dat zij het zusje van VMS is.
Sorry, geen idee, begrijp niks van die programmeertaal.quote:
Komt omdat ik er ook ben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Klokov het volgende:
Het topic loopt zo wel stukken beter trouwens.
rustig maar, zal ik je comforten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Ben srs wel beetje mad door die klote gordijnen, gvd.
Zijn oefeningen voor in de gym, in welk topic denk je dat je bent wijfie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, geen idee, begrijp niks van die programmeertaal.
Ja doe, neem eten mee ook.quote:
schoonheid, voor jou neem ik aardbeien, chocoladesaus, wijn en m'n guns meequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doe, neem eten mee ook.
En dan niet ongezouten pinda's ofzo.
Oh ja, sorry, even naar dat andere topic.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zijn oefeningen voor in de gym, in welk topic denk je dat je bent wijfie?
No thanks Jeffrey.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als het goed is Veereli. Er gaan geruchten dat zij het zusje van VMS is.
kwantiteit boven kwaliteit tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Klokov het volgende:
Het topic loopt zo wel stukken beter trouwens.
Dat is alles wat een vrouw wil.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
schoonheid, voor jou neem ik aardbeien, chocoladesaus, wijn en m'n guns mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |