Als het goed is Veereli. Er gaan geruchten dat zij het zusje van VMS is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
wie was hier nu die zogenaamde pijpgoddes dan?
Ben 1,63, gun mij ook eens wat. :squote:
Ah dan kan het wel kloppen die vms kan er ook wat vanquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als het goed is Veereli. Er gaan geruchten dat zij het zusje van VMS is.
Sorry, geen idee, begrijp niks van die programmeertaal.quote:
Komt omdat ik er ook ben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Klokov het volgende:
Het topic loopt zo wel stukken beter trouwens.
rustig maar, zal ik je comforten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Ben srs wel beetje mad door die klote gordijnen, gvd.
Zijn oefeningen voor in de gym, in welk topic denk je dat je bent wijfie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, geen idee, begrijp niks van die programmeertaal.
Ja doe, neem eten mee ook.quote:
schoonheid, voor jou neem ik aardbeien, chocoladesaus, wijn en m'n guns meequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doe, neem eten mee ook.
En dan niet ongezouten pinda's ofzo.
Oh ja, sorry, even naar dat andere topic.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zijn oefeningen voor in de gym, in welk topic denk je dat je bent wijfie?
No thanks Jeffrey.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als het goed is Veereli. Er gaan geruchten dat zij het zusje van VMS is.
kwantiteit boven kwaliteit tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Klokov het volgende:
Het topic loopt zo wel stukken beter trouwens.
Dat is alles wat een vrouw wil.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
schoonheid, voor jou neem ik aardbeien, chocoladesaus, wijn en m'n guns mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |