Oh die heb ik nog welquote:
Denk dat ik over ongeveer 20 minuten instort.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur geslapen, maar wákker is een groot woord![]()
Ik doe die pet wel weer op.quote:[..]
Hé Waylon, als jij De Wenkbrauw weer doet, gaan wij hoeden!
ik heb deze.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dat telt ook als hoed, Waylon zal trots op je zijn!
Die is natuurlijk voorbehouden voor de wedstrijden komende maandquote:
Die was ik al bijna vergetenquote:
* ijs_beer op zoek gaat naar hoed..quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:36 schreef hole1988 het volgende:
twitter:waylonline twitterde op woensdag 07-05-2014 om 21:35:48Om de positieve kentering helemaal compleet te maken, zou het leuk zijn als Nederland a.s. zaterdag massaal een hoed op zet!! Haha;) reageer retweet
Vind je dat belangrijker dan het ESF, Cee?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n goedkope rieten toeristenzonnehoed opzetten zaterdagavond. Ik sta dan bij een concert van New Kids on the Block dus voor lul sta ik toch al.
Gingen mijn twee vlaggetjes in het haar ook op als hoed?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Durf ik te vragen wat het Geheime Wapen is?
En zet op, één van de twee!
2equote:Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zit NL in het eerste of tweede deel? Dat is gisteren toch al geloot?
Tweede deel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zit NL in het eerste of tweede deel? Dat is gisteren toch al geloot?
Dat zat ik me vanmiddag ook te bedenken. Het liedje is prima (smaken verschillen, maar ik vind het een mooi nummer), de act is geweldig, de plaatsing (tweede helft) is ook ideaal. Maar de verdere loting is nu echt van belang, met een beetje mazzel kan het ons zo een paar plaatsen naar boven werken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als Nederland niet tussen 4-5 andere ballads word ingeloot,maken ze zeker kans om het te winnen, maakt niet uit of ze aan het begin of het eind staan, maar als er maar geen ballad direct voor of achter staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar maakt zelfs Waylon graag een uitzondering voor denk ik!quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gingen mijn twee vlaggetjes in het haar ook op als hoed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja, wist ik veel, ik had me verkeken op de datum en een vriendin van me uit de VS is hier en wil er graag naartoe en nu kan ik dus niet eens weigeren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je dat belangrijker dan het ESF, Cee?wat een prioriteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |