quote:
http://escxtra.tv/quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:11 schreef aarontje112 het volgende:
Is er nog een livestream van de generale van vanavond?
Betrouwbare bronnen??????quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgens betrouwbare bronnen zijn we gisteren als eerste geëindigd. Amsterdam is zich al aan het opmaken voor een rondvaart over de grachten, aankomende zondag of maandag.
bron!quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgens betrouwbare bronnen zijn we gisteren als eerste geëindigd. Amsterdam is zich al aan het opmaken voor een rondvaart over de grachten, aankomende zondag of maandag.
Ga maar weer ergens anders trollen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Wakker?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef Greys het volgende:
Nee joh, dat wordt absoluut nooit nu al bekend
Dit inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef Greys het volgende:
twitter:waylonline twitterde op woensdag 07-05-2014 om 21:35:48Om de positieve kentering helemaal compleet te maken, zou het leuk zijn als Nederland a.s. zaterdag massaal een hoed op zet!! Haha;) reageer retweet
Ik heb anderhalf uur geslapen, maar wákker is een groot woordquote:
Hé Waylon, als jij De Wenkbrauw weer doet, gaan wij hoeden!quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:36 schreef hole1988 het volgende:
twitter:waylonline twitterde op woensdag 07-05-2014 om 21:35:48Om de positieve kentering helemaal compleet te maken, zou het leuk zijn als Nederland a.s. zaterdag massaal een hoed op zet!! Haha;) reageer retweet
Nja en dan nog zegt het niets. België stond vorig jaar in de halve finale hoger dan Nederland terwijl wij in de finale dan weer hoger stonden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef Greys het volgende:
Helaas heb ik alleen het Geheime Wapen en een sombreroquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:36 schreef hole1988 het volgende:
Reactie van Cat22 en mij bij de herhaling van die wenkbrauw.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé Waylon, als jij De Wenkbrauw weer doet, gaan wij hoeden!
Durf ik te vragen wat het Geheime Wapen is?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas heb ik alleen het Geheime Wapen en een sombrero
Ik moest Peter bijna om een dweil gaan vragenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Reactie van Cat22 en mij bij de herhaling van die wenkbrauw.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Durf ik te vragen wat het Geheime Wapen is?
En zet op, één van de twee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |