Ooooooooooooh! Ik ben jaloersquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n goedkope rieten toeristenzonnehoed opzetten zaterdagavond. Ik sta dan bij een concert van New Kids on the Block dus voor lul sta ik toch al.
Nee dat is de training die ze in Nederland ook al weken deden, met van die elastieken aan je benen ofzo en dan een soort schaatsbewegingen makenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh god gaan ze bungeejumpen?
HET GAAT AL MIS MET BOWLEN DOE DIT NU NIET.
Hij kan het touw nog doorknippen om te voporkomen dat Jan Nederland nog steeds wilt vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Oef. Gelukkig maar. Met mijn zangkunsten kon ik niet echt overtuigen namelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar maakt zelfs Waylon graag een uitzondering voor denk ik!
Ze zijn crimineel goed, dus hebben ze een enkelbandje gekregenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik zie ineens Piet Veerman 2015 voor me.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef Pluto1975 het volgende:
Off topic: als CATS een succes wordt kan ik je verzekeren dat volgend jaar de kandidaten om mee te doen in de rij staan
Goddank!quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is de training die ze in Nederland ook al weken deden, met van die elastieken aan je benen ofzo en dan een soort schaatsbewegingen maken![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ooooooooooooh! Ik ben jaloers![]()
Vandaag nog liedjes zitten luisteren
Nimmaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Jif het volgende:
Trouwens .. nog een belangrijk dilemma. Amsterdam 2015 of Rotterdam 2015?
het wordt sowieso amsterdam. het is daar groter dan in rotterdam.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Jif het volgende:
Almelooooooooooo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Jif het volgende:
Ahoy is best groot... en Gelredome kan ook nog.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
het wordt sowieso amsterdam. het is daar groter dan in rotterdam.
Ziggo domequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Jif het volgende:
Amsterdam, want als alles mee zit studeer ik er dan. Zou toch fantastisch zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Jif het volgende:
En dan de vraag Ahoy of Ziggodome?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Het wordt sowieso amsterdam. het is daar groter dan in rotterdam.
Hangt er vanaf, als de TROS het niet zo wilt aanpakken als vorig en dit jaar, kun je het beter op een plein in Almere houden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Jif het volgende:
Gelredome, nee johquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ahoy is best groot... en Gelredome kan ook nog.
quote:
Alles in verhouding he, de meest gedownloade song is de meest gedownloade songquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef aarontje112 het volgende:
En we staan ook op 2 in Slovenië!Zullen vast niet veel downloads voor nodig zijn, maar toch.
In malta heeft er ook een extra iemand de itune aangeschaftquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef aarontje112 het volgende:
En we staan ook op 2 in Slovenië!Zullen vast niet veel downloads voor nodig zijn, maar toch.
Dat zei hij ook over de 3 Jsquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef aarontje112 het volgende:
Ik citeer Jantje Smit even; ''Dit kan niet meer misgaan mensen, dit kan niet meer misgaan''![]()
Nou ze kennen elkaar al iets van 20 jaar, dus dan zal er heus wel een klik zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef Reismeis het volgende:
Ik zit nu even die persconferentie na afloop van de halve finale terug te kijken en het stukje dat Ilse en Waylon op bezoek waren bij het radioprogramma Gouden Uren. Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf Waylon een aparte gast vinden. Alsof ie er niet helemaal bij is en ie het helemaal niet leuk vindt. Gelukkig was er tijdens het liedje wel chemie tussen de twee, maar daarbuiten zie ik het niet zo. Nu zijn het ook totaal verschillende personen volgens mij. Tijdens die persconferentie vond ik het ook een beetje een ongemakkelijke sfeer...
Is toch ook een bizarre gedachte als je kijkt naar de bak ellende van de afgelopen 8 jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:10 schreef Pluto1975 het volgende:
Wellicht denken we in de toekomst "gek he, dat we toen nog in onzekerheid leefden over TCL, ze stonden overal in de top 10, en nog hadden nog durfden we niet te hopen dat ze zouden winnen, terwijl alle tekenen daar waren, wat waren we naief"
Hij blijft een sukkel.. maar geen lelijke sukkelquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:12 schreef Jane het volgende:
Ik moet toch ook nog even reageren hier, want mán, wat waren ze goed gisteren!![]()
En (voor mij) zo totaal onverwacht!Niet dat ik verwachtte dat ze vals zouden zingen, maar het nummer deed me tot dan toe niks.
Maar toen.... dat podium.... die setting.... die cameravoering... die stemmen.... dat ingetogene.... die blikken....En dan vooral die van Waylon.
En dat terwijl ik het eigenlijk altijd maar een sukkel vond.
![]()
Maar ik denk dat hij menig Europees vrouwenhart sneller heeft doen kloppen gisteren.
Zijn mooiste blik-met-wenkbrauwen vond ik trouwens die bijna helemaal aan het einde, lachend naar Ilse.
Geweldig! En zij was natuurlijk ook geweldig! Ik hoop echt maar dat het zaterdag ook nog een keertje zo helemaal klopt.
Moet je eens voorstellen, een groot deel van NL ging kijken met de mening dat ze het lied niet mooi vinden, of saai. En door de act zijn er velen ineens om.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:12 schreef Jane het volgende:
Ik moet toch ook nog even reageren hier, want mán, wat waren ze goed gisteren!![]()
En (voor mij) zo totaal onverwacht!Niet dat ik verwachtte dat ze vals zouden zingen, maar het nummer deed me tot dan toe niks.
Maar toen.... dat podium.... die setting.... die cameravoering... die stemmen.... dat ingetogene.... die blikken....En dan vooral die van Waylon.
En dat terwijl ik het eigenlijk altijd maar een sukkel vond.
![]()
Maar ik denk dat hij menig Europees vrouwenhart sneller heeft doen kloppen gisteren.
Zijn mooiste blik-met-wenkbrauwen vond ik trouwens die bijna helemaal aan het einde, lachend naar Ilse.
Geweldig! En zij was natuurlijk ook geweldig! Ik hoop echt maar dat het zaterdag ook nog een keertje zo helemaal klopt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef yorrick69 het volgende:
Hulde aan de regisseur! CATS begint met een shot van 35 seconden, langzaam inzoomend vanuit het dak tot een close up van Ilse en Waylon. Je blijft toch op zijn minst kijken tot je ziet wie er zingt. Dan begint het eerste refrein en pakt een tweede camera het over voor een shot van 1:52, bijna twee minuten! De camera danst om Isle en Waylon heen en de ogen en de wenkbrauwen dansen ook en dan is het nog steeds hetzelfde shot en zwaait de camera af naar de gitarist voor z'n solo en dan weer terug naar I&W. Dan wat close ups tijdens de break en een fade out weer terug het dak in tijdens het laatste refrein. Je blijft er naar kijken. Je wilt het nog eens zien! Ze gaan stemmen op Nederland!
Ah, dat is wel heel lief idd...quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik had deze video nog helemaal niet gezien!![]()
Waylon letterlijk helemaal in tranen door de succeswensen. Schattig
http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_523648/
Daarom zullen ze overigens sowieso geen voetbalstadion kiezen.. of het programma moet erop aangepast zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gelredome lijkt me niet, dan heb je een probleem als Vitesse in de play-offs moet voetballen
De enige gasten die aan het zaniken waren waren gasten die liever een amateurtje op het podium hadden gezien die het aapje uit ging hangen en de finale ws daardoor niet eens bereikt had, van die fossielen die al sinds 2004 hun mening over de televoters uit de rest van Europa klaar hebben, omdat ze liever naar een aapje kijken dan naar een nummer dat zowel textueel als qua performance goed in elkaar zit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen, een groot deel van NL ging kijken met de mening dat ze het lied niet mooi vinden, of saai. En door de act zijn er velen ineens om.
Het grootste deel van de kijkers zaterdag zullen het lied niet eens gehoord hebben dus stappen er 'blanco' in en mij lijkt het dan nóg makkelijker om ze door het totale plaatje te laten overtuigen.
aaaaahquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik had deze video nog helemaal niet gezien!![]()
Waylon letterlijk helemaal in tranen door de succeswensen. Schattig
http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_523648/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |