SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wrmquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond. Ik ben boos op jou.
jammer voor jequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond. Ik ben boos op jou.
dwing me maarquote:
haten op anoukquote:
neequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
haten op anouk
gvd leuke vrouw gvd
die zangeres dan hé
Ik schrok al even.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
haten op anouk
gvd leuke vrouw gvd
die zangeres dan hé
Ze houdt alleen van grote peners.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
haten op anouk
gvd leuke vrouw gvd
die zangeres dan hé
En zwarte. Of staat dat gelijk aan elkaar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ze houdt alleen van grote peners.
Ik vond caketobake stiekem wel geniaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:58 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Inderdaad.En Cake To Bake? Het betere ESF werk zou ik zeggen.
Nee, witte peners kunnen ook groot zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:59 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
En zwarte. Of staat dat gelijk aan elkaar?
Ik heb keihard meegezongen zonder te weten hoe de tekst ging/de melodie gingquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond caketobake stiekem wel geniaal.
Toen tikte een 60 jarig vrouwtje mij op de schouder of ik niet ergens anders kon gaan staanquote:
Dit is geen slayer!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond caketobake stiekem wel geniaal.
Daarom was het een prima geschikt ESF lied geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb keihard meegezongen zonder te weten hoe de tekst ging/de melodie ging
Vrij frappant dat ze dat wilde. Ze wilde je gewoon liever achter haar hebbenquote:[..]
Toen tikte een 60 jarig vrouwtje mij op de schouder of ik niet ergens anders kon gaan staan
Spacecake dus?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:00 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik ookVrolijk nummer. Achteraf begin ik steeds meer te denken dat het over wiet ging. Mja. Helaas zijn ze niet door..
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom was het een prima geschikt ESF lied geweest.
[..]
Vrij frappant dat ze dat wilde. Ze wilde je gewoon liever achter haar hebben![]()
[..]
Spacecake dus?
Sowieso hoe die gast eruit zietquote:I talked to a unicorn the other night,
took me up on a lonely star,
did the moonwalk on the milky way,
realised I've gone too far.
So I questioned the law of gravity,
put the apple back up to the apple tree
niet gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:04 schreef Flippiee het volgende:
Die chick van oekraïne was volgens mij ook wel okee.
Emogothgirlquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:04 schreef Flippiee het volgende:
Die chick van oekraïne was volgens mij ook wel okee.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook
hier haar nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook
hier haar nummerHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het leken wel een stel hippies. En wel leuk nummer ja.quote:[..]
Sowieso hoe die gast eruit zietHoe dan ook een heel leuk nummer
Zaterdag mits ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet gezien.
wanneer is de finale eigenlijk?
quote:
Dope D.O.D.quote:
maar die roepen niet: "Onder de douche met mijn penis slingeren"quote:
Dan kijk ik misschien wel (op de bbc, want commentaar van Graham Norton)quote:
Sinds wanneer ken jij Dope DOD?????quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Het leken wel een stel hippies. En wel leuk nummer ja.
[..]
Zaterdag mits ik mij niet vergis.
[..]
[..]
Dope D.O.D.
Dat vind ik ook veel te plat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar die roepen niet: "Onder de douche met mijn penis slingeren"
Al een jaar of 1,5. Heb toen hun manager ontmoet. Gave gasten. Heel bizar dat ze overal wereldberoemd zijn behalve in Nederland.quote:
Zal best wel leuk zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kijk ik misschien wel (op de bbc, want commentaar van Graham Norton)
Die derde rapper past niet helemaal in het plaatje geloof ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Het leken wel een stel hippies. En wel leuk nummer ja.
[..]
Zaterdag mits ik mij niet vergis.
[..]
[..]
Dope D.O.D.
het commentaar wel. 80% van de muziek nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook veel te plat.
[..]
Al een jaar of 1,5. Heb toen hun manager ontmoet. Gave gasten. Heel bizar dat ze overal wereldberoemd zijn behalve in Nederland.
[..]
Zal best wel leuk zijn.
Winne is ook een baas jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://101barz.bnn.nl/pag(...)4_winne_en_feis.html
luister dan dit
Zegt degene die voor het eerst naar een ESF meet gaat en zich nu in ene verheven voelt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die derde rapper past niet helemaal in het plaatje geloof ik.
Met je ESF analyse. Teletekstsupporter die je bent.
Gewoon meeposten op FOK!. Als er dan een debieltje tussen zit zoals tjaptjoep kun je nog wel even lachen ook. En vervolgens lachen om het gehuil van mensen die dat soort posts te serieus nemen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het commentaar wel. 80% van de muziek niet
De reacties van te serieuze mensen zijn altijd het leukstequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon meeposten op FOK!. Als er dan een debieltje tussen zit zoals tjaptjoep kun je nog wel even lachen ook. En vervolgens lachen om het gehuil van mensen die dat soort posts te serieus nemen.
Jij ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die derde rapper past niet helemaal in het plaatje geloof ik.
Met je ESF analyse. Teletekstsupporter die je bent.
zij kan dat belachelijke accent wel hebben op de een of andere manierquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ilse de Lange is wel een tof gezellige vrouw,
Lekker bier zuupn,
Die film was echt baas hequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ilse de Lange is wel een tof gezellige vrouw,
Lekker bier zuupn,
Die tweede was een stuk minder.quote:
Terecht, en bedankt. Ik vind mijzelf ook behoorlijk uniek.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zegt degene die voor het eerst naar een ESF meet gaat en zich nu in ene verheven voelt.
Je past zelf niet in het plaatje.
Ga jij nou maar eerst naar school potverdorie.quote:
klopt leuke uitstraling,quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
zij kan dat belachelijke accent wel hebben op de een of andere manier
jij bent er al vaker geweest?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zegt degene die voor het eerst naar een ESF meet gaat en zich nu in ene verheven voelt.
Je past zelf niet in het plaatje.
[..]
Gewoon meeposten op FOK!. Als er dan een debieltje tussen zit zoals tjaptjoep kun je nog wel even lachen ook. En vervolgens lachen om het gehuil van mensen die dat soort posts te serieus nemen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht, en bedankt. Ik vind mijzelf ook behoorlijk uniek.
Best leuke muziek overigens
Waar?quote:
esf meetquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]Graag gedaan.
Er zullen mensen zijn die het met je eens zijn.
[..]
Waar?
dacht ik alquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit gegaan en ik acht de kans erg klein dat ik ooit ga.
hij schijnt nogal een dave grohl fetisj te hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En jij hebt vast een geweldige muzieksmaak.
Rechtboven mijn bericht zit een knopje 'last.fm'.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En jij hebt vast een geweldige muzieksmaak.
Ik zie al een aantal artiesten. Je zou zomaar met mijn broer naar concerten kunnen gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rechtboven mijn bericht zit een knopje 'last.fm'.
Als ik goed geteld heb heb ik vorig jaar 138 bands gezienquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie al een aantal artiesten. Je zou zomaar met mijn broer naar concerten kunnen gaan.
Dan heb je minimaal twee concerten per week gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik goed geteld heb heb ik vorig jaar 138 bands gezien
festivals doen. kun je er 10 of meer op 1 dag pakkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan heb je minimaal twee concerten per week gezien.
Zaten wel twee festivals bij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan heb je minimaal twee concerten per week gezien.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ah, ik heb het linkje gevonden, hier staan mijn concerten t/m 2013
quote:
HiHaHo...quote:
Was wel te doen, had iets harder en sneller gemogen. 6.5/10quote:
Als je hem even door de pitch gooit is ie veel beter. Er zijn later nog wat remixen van gemaakt door hem zelf ook om hem op te cranken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Was wel te doen, had iets harder en sneller gemogen. 6.5/10
Gitaar was wel tof.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je hem even door de pitch gooit is ie veel beter. Er zijn later nog wat remixen van gemaakt door hem zelf ook om hem op te cranken.
Toch is deze het mooist door de gitaar.
Fuck, dit is aanquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gitaar was wel tof.
Iets waar ik heel blij van wordt in dit spectrum:
Jammer dat zijn livesets bijna altijd het zelfde zijn
Nee, dan slaap je vannacht weer slecht. Teveel suiker. Je mag ook geen fristi. Gewoon lauwe ranja met een rietje, vooruit!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Om dat soort muziek aan te kunnen heb ik zeker 2 cola's nodig.
Cola zero ja tog. Gewoon rustig aan en meegaan in de muziek in mijn cola rushquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dan slaap je vannacht weer slecht. Teveel suiker. Je mag ook geen fristi. Gewoon lauwe ranja met een rietje, vooruit!
Hardcore...quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is toch geen hardcore
En ook niet eens theracords
zo ver ben ik nog nooit gekomenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:01 schreef Monopoly het volgende:
Even tussendoor omdat het kan.
[ afbeelding ]
Wat voor eentjequote:Op woensdag 7 mei 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Eind deze maand een nieuwe Eastpak halen
Knalroze of één met leuke print en qua model gewoon het standaard modelquote:
ik heb een eastpak.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Eind deze maand een nieuwe Eastpak halen
Ik heb een grijs/wit geblokte maar die begint ook echt aan vervanging toe te zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Knalroze of één met leuke print en qua model gewoon het standaard modelIk heb nu een oranje, ooit in de sale voor 15 euro gekocht. Maar ik ben echt helemaal klaar met die kleur (en hij is zo goor)
Halloquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wanneer ben je in Eindje? Ik krijg nog een EP van je.
[..]
Hey
Gefeli! En ik ben voorlopig niet meer in Eindhoven te vinden. Kunnen we niet in den bosch meeten? Dan hebben we er allebei kosten aan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:36 schreef Amoeba het volgende:
3NBB1
EINDTOETS TOEGEPASTE NATUURWETENSCHAPPEN FORMEEL
7.4
Daar kom ik net vandaan ja. Maar geen probleem. Bosje centraal?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gefeli! En ik ben voorlopig niet meer in Eindhoven te vinden. Kunnen we niet in den bosch meeten? Dan hebben we er allebei kosten aan.
Ja Den Bosch centraal. Kan alleen nu nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan ja. Maar geen probleem. Bosje centraal?
Zien nog wel even wanneer. Heeft geen haast.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja Den Bosch centraal. Kan alleen nu niet
Idd. Ik ben zaterdag wel in Den Bosch omdat ik naar die meet gaquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zien nog wel even wanneer. Heeft geen haast.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:01 schreef Monopoly het volgende:
Even tussendoor omdat het kan.
[ afbeelding ]
Ben je de KLB SC moe?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10 hoe kut is het hier?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Nu jij er bent: een 9.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
En met elke post gaat het 0.1 punt omhoog.quote:
kquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Braddie is gebant, zelf aangevraagd volgens mij
Jammer hij is echt een baasquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Braddie is gebant, zelf aangevraagd volgens mij
hatenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hij is een enorme aandachtshoer, en dan heb ik het niet over zijn omvang.
Nog niet maar maatje en ik hebben al een naam voor een channel en het eerste idee al klaar liggen.quote:
Moet het wel heel origineel zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog niet maar maatje en ik hebben al een naam voor een channel en het eerste idee al klaar liggen.
Geef alleen een tipquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is het ook wel. Maar lees mij de les niet.
Sowiesoquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
Harold, vond je het een goeie film gisteren?
Ik whatsapp wel even.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip roro! Tevens pics van je nieuwe appartement.
De ironiequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:17 schreef Maringo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ackbar_binnen__.html
En dan de naam van de snackbar
Gewoon komen dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op de misschien lijstEn daar blijf ik ook nog even op.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit met afstuderen en stress., ben nu dus ook weer van FOK! af.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deel m hier es?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is het ook wel. Maar lees mij de les niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neejoh verrassing effect moet blijven.
Ik niet, zit toch alleen maar binnen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik baal trouwens wel een beetje van het weer dit weekend
jA VOOR DE MEET BEDOEL IK TOCHquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niet, zit toch alleen maar binnen.
Oh ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
jA VOOR DE MEET BEDOEL IK TOCH
Ik ook mjaquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik baal trouwens wel een beetje van het weer dit weekend
Mja ik weet nog niet wat ik ga doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ook mjaik ga trouwens denk ik wel met de trein anders heb ik die dagkaart echt voor niks gekocht.
![]()
Misschien dat ik op de terugweg mee zou kunnen?
Aight houdt me even op de hoogte. Kun je me ff een appje sturen want heb je nr niet meer enzquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja ik weet nog niet wat ik ga doenOf we gaan met de auto heen, overnachten bij ezechielk en zondag terug. Of we gaan wel dezelfde dag terug (hangt ook een beetje van eze af) of als het nu verplaatst wordt naar het centrum ofzo dan gaan we met de trein
Oh en als het dit weer blijft en het wordt niet verplaatst ga ik niet denk ik, want met harde wind op het strand zitten zonder beschutting is echt niet relaxed, weet ik uit ervaring
Noobquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:28 schreef bondage het volgende:
Ziggo heeft mijn snelheid verhoogt![]()
[ afbeelding ]
Niet nodig. Gaat mij vooral om de upload ivm server, helaas is hier geen glasvezel beschikbaarquote:
FL delete mijn nummer, auw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aight houdt me even op de hoogte. Kun je me ff een appje sturen want heb je nr niet meer enz
Ik vind het snel genoeg, alleen mijn windows XP is zo traag.quote:
okquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Stress is toch niks voor mij. Ik word maar fulltime moderator denk ik.
quote:
Gaat te furquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
'Als er voldoende investeerders gevonden worden, komt dit product binnenkort op de markt.'
Wtf..
dat valt best meequote:
Dan is t goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stond niet goed opgeslagen toen ik overging naar nieuwe telefoon.
gewoon kappen met rokenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Plekken zonder fatsoenlijke rookhokken
Terechte klachtquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Plekken zonder fatsoenlijke rookhokken
psst, unf...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
psst, unf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je het gekocht?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
mail van de makelaar gekregen dat mijn bod akkoord was, dus zo ongeveer wel jaquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mail van de makelaar gekregen dat mijn bod akkoord was, dus zo ongeveer wel ja
Dan is een dagje chillen in Zwolle des te beter!quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aftaaier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb flink ranzige treinen gezien afgelopen weekquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:44 schreef Faux. het volgende:
Ik vind de treinen nog redelijk schoon ondanks die staking.
Lekker bezigquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef d4v1d het volgende:
Net twee kratjes brand kapot laten flikkeren
Huilie, straks ga ik nog stress roken jaquote:
Thanksssquote:
Neuh. Ik vind zelfs mijn bijbaantje al ontspannend werken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan is een dagje chillen in Zwolle des te beter!
Doe ffe normaal joh. Juist jij, ja JIJ, zou mij hierin moeten steunen. Wat ben je nou voor een neef.quote:
lomperikquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef d4v1d het volgende:
Stress kan je heul niet roken!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huilie, straks ga ik nog stress roken ja
Kom straks aan in Amsterdam, daar zal t minder mooi zijn iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb flink ranzige treinen gezien afgelopen week
vandaag kon ik de vloer toch niet zien want het was veel te druk in de trein...
Ik heb altijd de sprinter van gouda naar holendrecht. Die van gouda richting den haag zag er meestal beter uit, maar nog steeds niet heel schoon ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kom straks aan in Amsterdam, daar zal t minder mooi zijn idd![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef d4v1d het volgende:
Hopen op goed weer in nederland, ben je nieuw in dit land ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik had Maandag zulke goede hoop dat het droog en warm zou zijn Zaterdag
Het is maar 20% kans op regen.. Het gaat echt niet heel de dag door regenen hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik had Maandag zulke goede hoop dat het droog en warm zou zijn Zaterdag
Op welke site kijk jij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is maar 20% kans op regen.. Het gaat echt niet heel de dag door regenen hoor
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op welke site kijk jij?
http://buienradar.nl/weer/zwolle/nl/2743477#5daagse
Ik wil net zeggen, daar zie ik ook 50% voor zaterdag in Zwollequote:Op donderdag 8 mei 2014 14:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar die had mijn locatie te pakken natuurlijk.
Thanksquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Godnondeju, jezus te paard wat ben ik net natgeregend.
Ik zal voor jullie meet duimen.
Sinds wanneer ga jij te paard?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Godnondeju, jezus te paard wat ben ik net natgeregend.
Ik zal voor jullie meet duimen.
sinds wanneer is hij jezus?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sinds hij weigert naar de kapper te gaan.
Ik kreeg vandaag weer een compliment andersquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sinds hij weigert naar de kapper te gaan.
Mijn standaard is omhoog gegaan. Ik heb niks meer met ezels.quote:
Zo voorspelbaarquote:
quote:
Ik zeg toch helemaal verder niks over je haar johquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag weer een compliment anders![]()
En anders moet je maar een schaar meenemen, mag je het zelf doen
Dit had Jezus niet zo bedoeld. Tot zo ver leven in armoe.quote:[..]
Mijn standaard is omhoog gegaan. Ik heb niks meer met ezels.
graag gedaan jongenquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag weer een compliment anders![]()
En anders moet je maar een schaar meenemen, mag je het zelf doen
[..]
Mijn standaard is omhoog gegaan. Ik heb niks meer met ezels.
[..]
Zo voorspelbaar
Klootzak
Mijn haar wil best boete voor de zonde van de mensheid. Sterker nog ik prefereer het boven een kruisiging.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg toch helemaal verder niks over je haar joh
Ja doei, ik heb het volgens mij hier al eens over barbies en mislukte kapsels gehad. Ik wens dat mijn ergste vijand niet eens toe, dus jou ook niet.
[..]
Dit had Jezus niet zo bedoeld. Tot zo ver leven in armoe.
Succes Typisch. Afronding/presentatie van je project?quote:
Je zou op plek nummer 1 instromen als meest debiel als je een kruisiging had geprefereerd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn haar wil best boete voor de zonde van de mensheid. Sterker nog ik prefereer het boven een kruisiging.
Maar bedankt denk ik.
joeee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
ik ga de regen trotseren om boodschappen te doen
wens mij succes
Mwa... nee. Laat dan nog maar even zitten, en dan doel ik voornamelijk op de schaar in mijn nek.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou op plek nummer 1 instromen als meest debiel als je een kruisiging had geprefereerd.En wederom vind ik het nog steeds geen goed idee. Een optie is mij dronken voeren, maar dan gaat het helemaal fout.
[..]
joeee.
joeee is wel zo'n beetje jouw algemene reactie he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou op plek nummer 1 instromen als meest debiel als je een kruisiging had geprefereerd.En wederom vind ik het nog steeds geen goed idee. Een optie is mij dronken voeren, maar dan gaat het helemaal fout.
[..]
joeee.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... nee. Laat dan nog maar even zitten, en dan doel ik voornamelijk op de schaar in mijn nek.![]()
Overigens denken ze op de Filipijnen heel anders over je stelling.
https://news.vice.com/art(...)unch-of-people-againGekke mensen wel.
Het is gewoon ontzettend geschikt voor ontzettend veel comments.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
joeee is wel zo'n beetje jouw algemene reactie he?
Joe kan overal en altijdquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
joeee is wel zo'n beetje jouw algemene reactie he?
Ik heb maar 9 negen tabelletjes gemaakt de afgelopen 3 uurquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:26 schreef Flippiee het volgende:
Nog een half uurrrrrrrrrr. Ik heb het afgelopen half uur maar 2 zinnen geschreven (in mijn paper)
Tja... ze doen er voor de verandering een keer niemand anders kwaad mee ondanks de geloofsovertuigingquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest een beetje binnenmonds kotsen om de beelden."Ieder zo zijn overtuiging"
Je bent zelf gek.
#koekoek
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:26 schreef Flippiee het volgende:
Nog een half uurrrrrrrrrr. Ik heb het afgelopen half uur maar 2 zinnen geschreven (in mijn paper)
Mooi. Hopelijk komt er eindelijk een capabele moderator voor terugquote:
lul.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi. Hopelijk komt er eindelijk een capabele moderator voor terug
Wat is er aan de hand goede vriend en collega? Is het een gevoel wat erin je opspeelt of ga je het daadwerkelijk in uitvoering brengen?quote:
fuck yeah.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand goede vriend en collega? Is het een gevoel wat erin je opspeelt of ga je het daadwerkelijk in uitvoering brengen?
Eddy Brown heeft zojuist mijn leven veranderd, fuck werken.quote:Attn: Our Esteem Customer,
We are hereby inform you that your total funds 500,000.00 USD has been released, however, your daily transfer payments is still (on hold) till your international transfer permit certificate is obtained which will cost you $160 only.
First payment of US$5000.00 sent today.
Sender Name: Donald J Ever
MTCN: 297-312-6712
Regard,
Mr. Eddy Brown
Fijne kerel wel die Eddy. Ik zou zijn dochter gegarandeerd trouwenquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
fuck yeah.
[..]
Eddy Brown heeft zojuist mijn leven veranderd, fuck werken.
Wat fijn dat je me nu al steunt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi. Hopelijk komt er eindelijk een capabele moderator voor terug
Tuurlijk. Wat verwacht je na al die liefdevolle steunbetuigingen over de jaren heen van jouw kant. Verkapte doodsbedreigingen worden al snel als iets negatiefs opgevat, ten onrechtequote:
Inderdaad erg lastig als mensen je genialiteit niet begrijpen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat verwacht je na al die liefdevolle steunbetuigingen over de jaren heen van jouw kant. Verkapte doodsbedreigingen worden al snel als iets negatiefs opgevat, ten onrechte
Er zijn meer niet begrepen zielen, vooral onder artiesten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad erg lastig als mensen je genialiteit niet begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |