Helaas kan mijn hotelkamer slechts twee personen aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat dus. Binnenlocatie ergens geen optie?
Als ik dit maar op tijd weet, kom ik ook met de trein.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat dus. Binnenlocatie ergens geen optie?
Whehe, lijkt me sowieso niet handig, misschien iemand die een kroeg daar in de buurt weet die rond 12:00 al open is?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas kan mijn hotelkamer slechts twee personen aan
Inmiddels is het zelfs een 1 gewordenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kan allemaal nog veranderen joh deze winter zou ook een horrorwinter worden
Als er vrijdag nog steeds kak voorspeld wordt komen wij sowieso niet denk ik, omdat druk en dan beter een andere keer.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
Over twee dagen begint het grote afzeggen.
quote:
Nee precies, afblazen is al geen optie meer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
Straks blijkt de weersvoorspelling mee te vallen en meeten jullie niet.
Maar verschuiven lijkt mij ook geen optie. Zeker niet als mensen vrij hebben genomen/hotel geboekt etc. Kun je beter kroegje pakken of zo een snooker/pool café opzoeken.
Kunnen we het sowieso niet op een andere locatie (in Zwolle) doen dan? Want met 16 graden op een strand de hele dag lijkt me ook niet superrelaxt tbh. Ook zonder regenquote:Op donderdag 8 mei 2014 04:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee precies, afblazen is al geen optie meer.
Sowieso komt 't er anders nooit van
Die meet is er gewoon, we vinden wel een manierHopelijk schijnt er bij de Wijthmenerplas gewoon de hele dag zon
Mja verder gewoon hopen op zo min mogelijk afzeg-pussies.
Gewoon rondjes lopen, heel de dag rondjes lopen. Krijg je het warm van, van rondjes lopen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kunnen we het sowieso niet op een andere locatie (in Zwolle) doen dan? Want met 16 graden op een strand de hele dag lijkt me ook niet superrelaxt tbh. Ook zonder regen
Ik nodig iedereen wel omstebeurt uit in de auto. Zit ik in ieder geval droog.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Desnoods ga ik daar met een fucking paraplu zittenFuck die shit
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik nodig iedereen wel omstebeurt uit in de auto. Zit ik in ieder geval droog.
Ik zit me ook af te vragen. Misschien kunnen we vanaf daarbals het echt niet meer gaat met het weer naar een kroeg of iets gaan ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kunnen we het sowieso niet op een andere locatie (in Zwolle) doen dan? Want met 16 graden op een strand de hele dag lijkt me ook niet superrelaxt tbh. Ook zonder regen
Je wil gewoon nueken xd xdquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik nodig iedereen wel omstebeurt uit in de auto. Zit ik in ieder geval droog.
Wow welke vrienden. Ben ik niet eens uitgenodigdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
jullie? Ik kom met de trein vanuit Groningen, en naderhand blijven we wss bij vrienden in Zwolle slapen, die hebben dan ook een feest
Anders nemen we allemaal een slaapzakje mee en gaan we om een kampvuur zitten. Dan is regen smaakmaker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:20 schreef siddha het volgende:
Misschien moeten we 1 a 2 weken het verschuiven, anders zal het hele meet denk ik letterlijk en figuurlijk in water vallen en iets langer wachten is echt geen ramp, maar een mislukte meet wel dus. Denken jullie maar daar eraan en niet te vergeten 90% kans op regen dus het gaat niet over een buitje maar langdurige regen!
En hoe wilde je die kampvuur aansteken, met benzine?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:52 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Anders nemen we allemaal een slaapzakje mee en gaan we om een kampvuur zitten. Dan is regen smaakmaker.
Soms typ ik sneller dan ik denkquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:57 schreef siddha het volgende:
[..]
En hoe wilde je die kampvuur aansteken, met benzine?en echt kampvuurtje, slaapzakken en een gitaartje/jointje is gaaf maar niet in de stromende regen want dat werkt niet of wemoeten een grote partytent ergens kunnen regelen
Oh partytent is misschien een optie. Maar met harde wind is dat ook weer trickyquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:57 schreef siddha het volgende:
[..]
En hoe wilde je die kampvuur aansteken, met benzine?en echt kampvuurtje, slaapzakken en een gitaartje/jointje is gaaf maar niet in de stromende regen want dat werkt niet of wemoeten een grote partytent ergens kunnen regelen
Ik kan wel providenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook niet echt het geld om in een kroeg te gaan zitten de hele dag
Is er niet ergens in Zwolle een heel groot afdak ofzo waar we kunnen hangen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:23 schreef Monopoly het volgende:
Het nadeel van het verplaatsen van de meet naar een café is dat je niets aan eten/drinken mee kan nemen.
De charme van zelf mee genomen spullen om lekker te drinken en te bikken is dan wel weg. In de regen zitten is ook niets natuurlijk![]()
We kunnen misschien een tent huren ofzoiets, iemand die een bekende/collega/vriend/partner/vader/neukertje kent die daar aan kan komen?
#denkeninoplossingen
#hashtagszijnvoorpaupers
#okeisgoeddoei
Ik kan me niet bedenken waar je zo één-twee-drie overdekt kan hangen met een BBQ er bij in Zwolle.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:34 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Is er niet ergens in Zwolle een heel groot afdak ofzo waar we kunnen hangen?
Blazen we meteen de term hangfokkers het eerste leven in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |