SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wrmquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond. Ik ben boos op jou.
jammer voor jequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond. Ik ben boos op jou.
dwing me maarquote:
haten op anoukquote:
neequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
haten op anouk
gvd leuke vrouw gvd
die zangeres dan hé
Ik schrok al even.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
haten op anouk
gvd leuke vrouw gvd
die zangeres dan hé
Ze houdt alleen van grote peners.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
haten op anouk
gvd leuke vrouw gvd
die zangeres dan hé
En zwarte. Of staat dat gelijk aan elkaar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ze houdt alleen van grote peners.
Ik vond caketobake stiekem wel geniaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:58 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Inderdaad.En Cake To Bake? Het betere ESF werk zou ik zeggen.
Nee, witte peners kunnen ook groot zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:59 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
En zwarte. Of staat dat gelijk aan elkaar?
Ik heb keihard meegezongen zonder te weten hoe de tekst ging/de melodie gingquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond caketobake stiekem wel geniaal.
Toen tikte een 60 jarig vrouwtje mij op de schouder of ik niet ergens anders kon gaan staanquote:
Dit is geen slayer!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond caketobake stiekem wel geniaal.
Daarom was het een prima geschikt ESF lied geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb keihard meegezongen zonder te weten hoe de tekst ging/de melodie ging
Vrij frappant dat ze dat wilde. Ze wilde je gewoon liever achter haar hebbenquote:[..]
Toen tikte een 60 jarig vrouwtje mij op de schouder of ik niet ergens anders kon gaan staan
Spacecake dus?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:00 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik ookVrolijk nummer. Achteraf begin ik steeds meer te denken dat het over wiet ging. Mja. Helaas zijn ze niet door..
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom was het een prima geschikt ESF lied geweest.
[..]
Vrij frappant dat ze dat wilde. Ze wilde je gewoon liever achter haar hebben![]()
[..]
Spacecake dus?
Sowieso hoe die gast eruit zietquote:I talked to a unicorn the other night,
took me up on a lonely star,
did the moonwalk on the milky way,
realised I've gone too far.
So I questioned the law of gravity,
put the apple back up to the apple tree
niet gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:04 schreef Flippiee het volgende:
Die chick van oekraïne was volgens mij ook wel okee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |