Het is ook absurd.... het is op alle fronten een overbodige ingreep geweest, en lijkt meer op een reclamestunt dan wat anders.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een ontzettend dom wicht, geen anticonceptie gebruiken terwijl voorlichting nota bene je werk is
Begrijp ook niet waarom ze een curettage krijgt als ze pas 2-3 weken zwanger is?
Ja, nogal ongepast.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook absurd.... het is op alle fronten een overbodige ingreep geweest, en lijkt meer op een reclamestunt dan wat anders.
Zo van "kijk eens hoe makkelijk het is, het is niet eng, het doet niet zeer en duurt minder lang dan een vrijpartij".
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, nogal ongepast.
En aan het einde 'i can make a baby, i can make a life'.. Ja, dat hoop je maar, dat je dat de volgende keer ook nog kunt.
Niet dat ik iets tegen abortus heb hoor, het was ook ongetwijfeld de juiste beslissing voor deze vrouw. Maar om het zo te promoten en neer te zetten alsof het niets is vind ik ook weer heel makkelijk.
ik moest lachenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:03 schreef Chai het volgende:
Op facebook allemaal van die gefrustreerde wijven die reageren dat ze nu nooit meer kinderen mag krijgen etc.want zij zijn allemaal te laat begonnen met kinderen krijgen en zitten nu in de medische molen om ooit nog iets uit hun baarmoeder te krijgen.
Nee dan wordt er gewoon heel veel gehuild en boos en jaloers gedaan door die vrouwen. Ik kan me er woedend om maken, dus omdat Margriet van 38 geen kindjes kan produceren mag Truus van 22 geen abortus doen. Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat als je jaren bezig bent en dan het filmpje zietWord je dan nog minder vruchtbaar ofzo?
Je mening is onzin.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus omdat die vrouw niet is blijven hangen in een bijbelse gedachtegang en er geen moeite mee heeft is het gelijk een troll?![]()
En oh nee het staat in een blaadje dat misschien ook door onvruchtbare vrouwen gelezen wordt, laten we vooral de vele vrouwen die baat hebben bij goede voorlichting geen informatie verschaffen want stel dat er een onvruchtbare vrouw met kinderwens er door beledigd wordt![]()
![]()
Whut???quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:19 schreef Seam het volgende:
Wel een geile chick hoor, de tering
Ironisch trouwens dat een voorlichter van een abortuskliniek nooit anticonceptie gebruikt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:57 schreef DE_krumpel het volgende:
Jaaaa straf die vrouw omdat ze seks heeft gehad.
Altijd dat gezeik dat abortus moord is tenzij je verkracht bentquote:
Wat praat jij? Met een enkele emoticon insinueer ik heus niet al deze nonsens.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik dat abortus moord is tenzij je verkracht bentOw dus dat kind heeft minder recht op leven dan het kind van een vrouw dat de seks wel leuk vond maar geen conceptie gebruikt om wat voor reden dan ook.
Ik wilde gewoon even mijn sarcasme van net uitleggen. Je moet trouwen het commentaar op facebook lezen. ongelooflijk hoeveel mensen haar nu toewensen dat ze nooit meer zwanger kan worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat praat jij? Met een enkele emoticon insinueer ik heus niet al deze nonsens.
Terecht. Als een man een kind vermoord dan moet hij dood etc. maar als een vrouw een kind vermoord is het vrijheidquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even mijn sarcasme van net uitleggen. Je moet trouwen het commentaar op facebook lezen. ongelooflijk hoeveel mensen haar nu toewensen dat ze nooit meer zwanger kan worden.
Alleen is het nog lang geen kind.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:21 schreef Leandra het volgende:
Als een vrouw een levend wezen vermoordt wordt ze ook gewoo strafrechtelijk vervolgd, ook als het haar eigen kind is.
Precies, en het geldt trouwens lang niet voor alle levende wezens want als je een vis vermoordt word je echt niet strafrechtelijk vervolgd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom mag een vrouw ook abortus plegen.
Ik gebruikte de term levend wezen vooral om het verschil tussen een kind en een foetus (in dit geval zelfs embryo) te maken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Precies, en het geldt trouwens lang niet voor alle levende wezens want als je een vis vermoordt word je echt niet strafrechtelijk vervolgd.
En die mag je best geven zonder regenjasje; ze laat het toch weghalen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:19 schreef Seam het volgende:
Wel een geile chick hoor, de tering
Ironisch trouwens dat een voorlichter van een abortuskliniek nooit anticonceptie gebruikt.
Gelukkig mogen vrouwen hier zelf die keuze maken, net als jij de keuze hebt om christen te zijn.quote:
Nee maar zelfs als ik geen christen was vind ik het niet kunnen. Vaak door een fout van de ouders is er leven, en wie krijgt de straf? Dat kindje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:56 schreef budvar het volgende:
[..]
Gelukkig mogen vrouwen hier zelf die keuze maken, net als jij de keuze hebt om christen te zijn.
Een klompje cellen is nog lang geen kind.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:22 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee maar zelfs als ik geen christen was vind ik het niet kunnen. Vaak door een fout van de ouders is er leven, en wie krijgt de straf? Dat kindje.
Ja doei!
Mooi verwoord Frank. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Van mij mag het allemaal gefilmd worden, ik houd er niet zo van om op alles maar taboes te leggen. Mensen die al jaren met een kindje bezig zijn, tja, die moeten daar dan natuurlijk niet op klikken. Maar verder heb ik er weinig op tegen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:07 schreef corehype het volgende:
[..]
Terecht. Als een man een kind vermoord dan moet hij dood etc. maar als een vrouw een kind vermoord is het vrijheid
Vrouwenlogica...
Lach maar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |