abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139658248
quote:
Vrouw filmt eigen abortus
Toen Emily Letts, voorlichter in een abortuskliniek, erachter kwam dat ze zwanger was, maakte ze een keuze die vele vrouwen voor haar ook hebben gemaakt: ze zou het kindje weg laten halen. Een minder voor de hand liggende keuze volgde daarna: ze besloot de abortus te filmen. Waarom? Simpelweg omdat er nog niet zo'n filmpje zou bestaan en vrouwen – in haar ogen – allemaal zouden moeten zien dat een abortus 'helemaal niet zo eng is'. Wat vinden jullie: pakt Emily dit goed aan?
http://www.telegraaf.nl/v(...)eigen_abortus__.html
Dit moet wel een trol zijn gezien het blije hipstermuziekje en de opperbeste stemming waarin deze vrouw verkeert :')

Oh en nog een klacht: Dit staat in De Telegraaf Vrouw, dus speciaal voor vrouwen. Je zal al jaren bezig zijn met een kindje en dit filmpje zien.

Weet niet of je er om moet lachen of huilen B-)
blablablabla
pi_139658290
Wel een geile chick hoor, de tering :9
Ironisch trouwens dat een voorlichter van een abortuskliniek nooit anticonceptie gebruikt :').
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_139658300
Als voolichtster van de kliniek kun je eigenlijk niet anders
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:21:02 #4
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_139658346
Feminisme :r
Babymoord :r :r
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:26:32 #5
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_139658544
Dat is pech kind weg :')
Cobratjuh was here
pi_139658720
Ik denk ook niet dat vrouwen abortus eng vinden als het gaat om de precieze handeling. Het punt is denk ik het emotionele gebeuren. Filmpje voegt dus weinig toe denk ik.
pi_139658747
ik zou het wel een interessant format vinden voor een documentaire
pi_139658894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:31 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk ook niet dat vrouwen abortus eng vinden als het gaat om de precieze handeling. Het punt is denk ik het emotionele gebeuren. Filmpje voegt dus weinig toe denk ik.
In de VS worden door bepaalde groeperingen echte horror verhalen verteld over abortus, ook over de lichamelijke gevolgen voor de vrouw.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_139658916
quote:
13s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:21 schreef corehype het volgende:
:')
-XOXO-
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:39:55 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_139659003
De abortus zelf stelt inderdaad niet zoveel voor zeker niet als het nog maar een embryo'tje is, maar ik denk dat voor veel vrouwen erna pas de shit begint; de verwerking en het een plekje kunnen geven dat dit veel zwaarder is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:41:20 #11
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139659059
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit moet wel een trol zijn gezien het blije hipstermuziekje en de opperbeste stemming waarin deze vrouw verkeert :')

Oh en nog een klacht: Dit staat in De Telegraaf Vrouw, dus speciaal voor vrouwen. Je zal al jaren bezig zijn met een kindje en dit filmpje zien.

Weet niet of je er om moet lachen of huilen B-)
Dus omdat die vrouw niet is blijven hangen in een bijbelse gedachtegang en er geen moeite mee heeft is het gelijk een troll? :')

En oh nee het staat in een blaadje dat misschien ook door onvruchtbare vrouwen gelezen wordt, laten we vooral de vele vrouwen die baat hebben bij goede voorlichting geen informatie verschaffen want stel dat er een onvruchtbare vrouw met kinderwens er door beledigd wordt :') :') :r
-XOXO-
pi_139659137
quote:
:D :')
pi_139659160
Domme doos, geen anticonceptie gebruiken, niet zwanger willen zijn maar wel neuken.
Dan nog voorlichtster zijn over dit onderwerp ook nog. Faal
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_139659202
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:41 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dus omdat die vrouw niet is blijven hangen in een bijbelse gedachtegang en er geen moeite mee heeft is het gelijk een troll? :')

En oh nee het staat in een blaadje dat misschien ook door onvruchtbare vrouwen gelezen wordt, laten we vooral de vele vrouwen die baat hebben bij goede voorlichting geen informatie verschaffen want stel dat er een onvruchtbare vrouw met kinderwens er door beledigd wordt :') :') :r
- Er is niets informatief aan het filmpje
- Waar lees jij een moreel, ethisch of religieus standpunt?
- Waarom moet er een blij hipstermuziekje onder dat gaat over nieuw leven?
- Waarom gebruik je als voorzitter van de abortuskliniek geen anticonceptie?

Kortom: Wat is de algehele functie van dit gebeuren filmen terwijl je niets ziet, behalve nadrukkelijk kenbaar maken dat je een feministische hoer bent die ook nog eens te dom is om te schijten? Leg mij dat nou eens uit.
blablablabla
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:46:12 #15
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139659221
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:44 schreef piekartz87 het volgende:
Domme doos, geen anticonceptie gebruiken, niet zwanger willen zijn maar wel neuken.
Dan nog voorlichtster zijn over dit onderwerp ook nog. Faal
Niet weten dat anticonceptie geen 100% bescherming biedt :') :')
-XOXO-
pi_139659247
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ze gebruikte überhaupt geen anticonceptie :D :') Beter lees je eerst het artikel voor je gaat blaten.
blablablabla
pi_139659270
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij dat ik dat niet weet?

Lezen, ze gebruikte geen anticonceptie.

Als ze dat wel had gebruikt dan was het wat logischer geweest dat ze zo loopt te patsen met die abortus.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_139659273
quote:
Babymoord :')
Soms
pi_139659589
Moet ze lekker zelf weten.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_139659654
Ik snap de klacht niet.
pi_139659756
Wat een HOERRRRRRRRRRR!!!!
pi_139659801
Op facebook allemaal van die gefrustreerde wijven die reageren dat ze nu nooit meer kinderen mag krijgen etc. :') want zij zijn allemaal te laat begonnen met kinderen krijgen en zitten nu in de medische molen om ooit nog iets uit hun baarmoeder te krijgen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:04:33 #23
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139659840
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
Ik snap de klacht niet.
En altijd het laatste woord.
pi_139659901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:03 schreef Chai het volgende:
Op facebook allemaal van die gefrustreerde wijven die reageren dat ze nu nooit meer kinderen mag krijgen etc. :') want zij zijn allemaal te laat begonnen met kinderen krijgen en zitten nu in de medische molen om ooit nog iets uit hun baarmoeder te krijgen.
Zeg het ze, held :D
blablablabla
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:07:38 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139659937
En dat is dan voorlichter bij een abortuskliniek....
quote:
Letts geeft in een column toe dat ze nooit anticonceptie had gebruikt. Als de 25-jarige in november een positieve zwangerschapstest ziet, weet ze direct: dit kindje ga ik niet houden. "Toen ik eenmaal weer op adem was, wist ik direct dat ik een abortus zou ondergaan. Ik wist dat ik nog niet klaar was om voor een kind te zorgen. De jongen was niet betrokken bij mijn keuze. Ik belde mijn baas en zei, 'Ik zou graag een abortus inplannen, alsjeblieft'. Het was erg vroeg in de zwangerschap, slechts 2 of 3 weken."
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')