Dit moet wel een trol zijn gezien het blije hipstermuziekje en de opperbeste stemming waarin deze vrouw verkeertquote:Vrouw filmt eigen abortus
Toen Emily Letts, voorlichter in een abortuskliniek, erachter kwam dat ze zwanger was, maakte ze een keuze die vele vrouwen voor haar ook hebben gemaakt: ze zou het kindje weg laten halen. Een minder voor de hand liggende keuze volgde daarna: ze besloot de abortus te filmen. Waarom? Simpelweg omdat er nog niet zo'n filmpje zou bestaan en vrouwen – in haar ogen – allemaal zouden moeten zien dat een abortus 'helemaal niet zo eng is'. Wat vinden jullie: pakt Emily dit goed aan?
http://www.telegraaf.nl/v(...)eigen_abortus__.html
In de VS worden door bepaalde groeperingen echte horror verhalen verteld over abortus, ook over de lichamelijke gevolgen voor de vrouw.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:31 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk ook niet dat vrouwen abortus eng vinden als het gaat om de precieze handeling. Het punt is denk ik het emotionele gebeuren. Filmpje voegt dus weinig toe denk ik.
Dus omdat die vrouw niet is blijven hangen in een bijbelse gedachtegang en er geen moeite mee heeft is het gelijk een troll?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit moet wel een trol zijn gezien het blije hipstermuziekje en de opperbeste stemming waarin deze vrouw verkeert![]()
Oh en nog een klacht: Dit staat in De Telegraaf Vrouw, dus speciaal voor vrouwen. Je zal al jaren bezig zijn met een kindje en dit filmpje zien.
Weet niet of je er om moet lachen of huilen
- Er is niets informatief aan het filmpjequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus omdat die vrouw niet is blijven hangen in een bijbelse gedachtegang en er geen moeite mee heeft is het gelijk een troll?![]()
En oh nee het staat in een blaadje dat misschien ook door onvruchtbare vrouwen gelezen wordt, laten we vooral de vele vrouwen die baat hebben bij goede voorlichting geen informatie verschaffen want stel dat er een onvruchtbare vrouw met kinderwens er door beledigd wordt![]()
![]()
Niet weten dat anticonceptie geen 100% bescherming biedtquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:44 schreef piekartz87 het volgende:
Domme doos, geen anticonceptie gebruiken, niet zwanger willen zijn maar wel neuken.
Dan nog voorlichtster zijn over dit onderwerp ook nog. Faal
Ze gebruikte überhaupt geen anticonceptiequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet weten dat anticonceptie geen 100% bescherming biedt![]()
Hoe kom je daar bij dat ik dat niet weet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet weten dat anticonceptie geen 100% bescherming biedt![]()
Zeg het ze, heldquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:03 schreef Chai het volgende:
Op facebook allemaal van die gefrustreerde wijven die reageren dat ze nu nooit meer kinderen mag krijgen etc.want zij zijn allemaal te laat begonnen met kinderen krijgen en zitten nu in de medische molen om ooit nog iets uit hun baarmoeder te krijgen.
quote:Letts geeft in een column toe dat ze nooit anticonceptie had gebruikt. Als de 25-jarige in november een positieve zwangerschapstest ziet, weet ze direct: dit kindje ga ik niet houden. "Toen ik eenmaal weer op adem was, wist ik direct dat ik een abortus zou ondergaan. Ik wist dat ik nog niet klaar was om voor een kind te zorgen. De jongen was niet betrokken bij mijn keuze. Ik belde mijn baas en zei, 'Ik zou graag een abortus inplannen, alsjeblieft'. Het was erg vroeg in de zwangerschap, slechts 2 of 3 weken."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |