Die oksel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:11 schreef Spuitkak het volgende:
Ik wil ook wel kindje maken oefenen met haar.![]()
[ afbeelding ]
Domme aandachtshoer, alsof het niets is. Walgelijke wijven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef Yiha het volgende:
Wat zegt ze nou op het einde: "No I know that I can make a baby."
GVD ik snap het niet
quote:Ik zit net als Joyce al 7 jaar in de medische molen voor onze kinderwens! Erg moeilijk en onbegrijpelijk om dan te lezen dat er mensen zijn die dit doen! Geen woorden voor!
Dus omdat zij moeilijk kinderen krijgen mag niemand meer abortus plegen? Teringquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:24 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/lindamagazine?fref=nf
[..]
Ze komt in het filmpje al aardig labiel over...quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:07 schreef Leandra het volgende:
En dat is dan voorlichter bij een abortuskliniek....
[..]
Is denk ik vergelijkbaar als afrikaans kind die al 3 weken niks gegeten heeft een filmpje te zien krijgt van hoe andere mensen eten verspillen. Zijn honger wordt niet erger daardoor, maar hij wordt best wel pissig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat als je jaren bezig bent en dan het filmpje zietWord je dan nog minder vruchtbaar ofzo?
Zou net het omgekeerde moeten zijn, dat je er wel mee zit omdat ze er net blij van wordt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:32 schreef erodome het volgende:
Zou niet weten waarom dit filmpje een probleem zou moeten zijn voor mensen die moeilijk/niet zwanger worden.
Verder vind ik het een niet zo nuttig filmpje, bar weinig info, je ziet niets(cam binnen zou bv wel interessant kunnen zijn), maar goed, als zij hier blij van wordt dan zit ik er niet mee.
Oh, dus eigenlijk is het helemaal geen probleem. Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is denk ik vergelijkbaar als afrikaans kind die al 3 weken niks gegeten heeft een filmpje te zien krijgt van hoe andere mensen eten verspillen. Zijn honger wordt niet erger daardoor, maar hij wordt best wel pissig.
Inderdaad.... en waarom dan niet gewoon laten zien wat ze weghalen, als het dan allemaal toch niet zo erg is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:32 schreef erodome het volgende:
Verder vind ik het een niet zo nuttig filmpje, bar weinig info, je ziet niets(cam binnen zou bv wel interessant kunnen zijn).
Als ze zo arrogant is dat ze alleen maar zwanger geworden is om te testen of ze wel zwanger kon worden, dan is het voor haar te hopen dat de abortus geen schade heeft aangericht, en ze in de toekomst inderdaad nog een kind kan krijgen als ze dat wel wil.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef Yiha het volgende:
Wat zegt ze nou op het einde: "No I know that I can make a baby."
GVD ik snap het niet
Dat vooral... en dan nog duurder en gevaarlijker ook dan andere voorbehoedsmiddelen, je moet je afvragen of het als abortuskliniek wel zo verstandig is om een voorlichter in dienst te hebben die er zo gemakzuchtig mee omgaat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |