abonnement Unibet Coolblue
pi_139657997


Jurassic World heeft als release datum 11 juni 2015

Cast:
Chris Pratt
Judy Greer
Bryce Dallas Howard
Jake Johnson
Vincent D'Onofrio
Lauren Lapkus
Nick Robinson
Katie McGrath
Irrfan Khan
Omar Sy
BD Wong
Ty Simpkins
Brian Tee
Matthew Cardarople
Brandon Richardson
Andy Buckley

Officiële foto's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Set foto's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig topic: http://forum.fok.nl/topic/1924866

[ Bericht 49% gewijzigd door lord_bono op 07-05-2014 13:41:06 ]
pi_139658255
Kan je er geen reeks van maken?
pi_139658412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef Gruisman het volgende:
Kan je er geen reeks van maken?
Als iemand even toelicht hoe dat moet en anders mag een mod hier even reeks van maken. Alvast bedankt.
pi_139658437
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Als iemand even toelicht hoe dat moet en anders mag een mod hier even reeks van maken. Alvast bedankt.
Ik heb geen idee, had gehoopt dat jij het zou weten _O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:46:03 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_139659212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:24 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, had gehoopt dat jij het zou weten _O-
Van de eerste twee topics kun je geen reeks maken, dat kan alleen een mod doen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_139660598
Reeks in FB aangevraagd.
pi_139687318


Hutje op de hei
pi_139689149
pi_139761766
whats up met de foto's dan
pi_139891876
Michael Giacchino (Super 8, Lost, Cloverfield, The Incredibles) to score Jurassic World

http://variety.com/2014/f(...)ic-world-1201178580/



[ Bericht 10% gewijzigd door Xan21 op 13-05-2014 02:00:05 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 06:37:04 #12
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_139894539
Nice! Naast dat het een goede componist is heeft hij ook al wel wat ervaring met het materiaal door zijn werk voor de TLW game.
pi_139916914
En de ferry gaat naar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://www.jurassicworld.org/?id=146
pi_139917241
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:40 schreef Syntos het volgende:
En de ferry gaat naar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://www.jurassicworld.org/?id=146
Begint er steeds beter uit zien *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139917607
Hmmm het logo ziet er een beetje knullig opgeplakt uit maar ok....had liever het logo over de hele boot gezien (zoals bijvoorbeeld bij de hobbit film promos op vliegtuigen)...al ziet de ferry zelf er in deze foto wel cool uit op het water en past volledig bij concept art die we maanden geleden zagen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paddock

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 36% gewijzigd door Xan21 op 13-05-2014 21:14:52 ]
pi_139922903
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Overigens evt spoiler over iemand die doodgaat lijkt me
pi_139923466
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Gruisman het volgende:
...
Hahaha mooi om te lezen! Niet echt een spoiler maar toch maar als spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door lord_bono op 14-05-2014 13:43:33 ]
pi_139923848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hahaha mooi om te lezen! Niet echt een spoiler maar toch maar als spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je quote van mij geeft weer wie er evt doodgaat ;) , misschien even aanpassen voor degene die het niet willen weten.
pi_139925943
Owjee haha mooi verhaal...benieuwd hoeveel er echt waar van is ;-) (FRANK MARSHALL twittert dat het niet waar is)

NOG meer overhead shots...deze keer op Kauai...ze gaan echt voor EPIC



[ Bericht 26% gewijzigd door Xan21 op 14-05-2014 03:13:38 ]
pi_139944512
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Je quote van mij geeft weer wie er evt doodgaat ;) , misschien even aanpassen voor degene die het niet willen weten.
Bedankt! Heb het aangepast, geen idee hoe dat gebeurt is 8)7
pi_140029605
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 43% gewijzigd door Xan21 op 17-05-2014 14:58:17 ]
pi_140116908
Morgen een grote dag met Jurassic World nieuws

Vandaag al meer spoilers bekend van de layout van het park via Jurassic World Podcast (vanaf 24:26 tot 40:07)


GROTE SPOILERS

Under "Park Highlights" are:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Xan21 op 19-05-2014 01:52:08 ]
pi_140137391
Nieuwe spoilers en veel fans zijn er niet blij mee

http://www.joblo.com/movi(...)-park-the-dinos-more

[ Bericht 0% gewijzigd door Xan21 op 19-05-2014 18:32:37 ]
pi_140137867
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:26 schreef Xan21 het volgende:
Nieuwe spoilers en veel fans zijn er niet blij mee

http://www.joblo.com/movi(...)-park-the-dinos-more
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe klonk alles wat ze los lieten over JW precies zoals ik had gehoopt. Maar dit is toch echt een flinke tegenvaller
pi_140138057
Valt heel erg tegen....
pi_140138877
Oei dit is wel jammer...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140140216
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:23 schreef Xan21 het volgende:
Morgen een grote dag met Jurassic World nieuws

Vandaag al meer spoilers bekend van de layout van het park via Jurassic World Podcast (vanaf 24:26 tot 40:07)


GROTE SPOILERS

Under "Park Highlights" are:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die verhaalspoilers klinken echt kut ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140140708
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word ik niet zo vrolijk van in eerste instantie, de tweede spoiler vind ik misschien nog erger dan de eerste :N |:(
Stiekem hoop ik dat dit geruchten zijn, maar het klinkt best aannemelijk.
pi_140142644
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Bot13 het volgende:
Oei dit is wel jammer...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond dat inderdaad ook een erg sterk punt, die concept art deed me meer aan een stad uit Star Wars denken o.i.d. dan aan een dierentuin voor Dino's.
pi_140146262
Dan maar wat plaatjes waar de nieuwe 'ster' van Jurassic World zich bevond

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140146777
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:22 schreef Xan21 het volgende:
Dan maar wat plaatjes waar de nieuwe 'ster' van Jurassic World zich bevond

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog ééntje van de buitenkant van de set. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140147513
Trevorrow's woorden in Empire magazine over de nieuwe enge dinosaurus komen totaal niet overeen met wat JoBlo.com vandaag postte

"We've brought back another species that happened to be the alpha species during its time" - Colin Trevorrow.
pi_140149136
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef Xan21 het volgende:
Trevorrow's woorden in Empire magazine over de nieuwe enge dinosaurus komen totaal niet overeen met wat JoBlo.com vandaag postte

"We've brought back another species that happened to be the alpha species during its time" - Colin Trevorrow.

O+ . Hopelijk was het dus slechts een gerucht
  maandag 19 mei 2014 @ 22:17:21 #34
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_140149736
Die set vind ik er wel goed uitzien. Veelbelovend.
pi_140151074
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Vond dat inderdaad ook een erg sterk punt, die concept art deed me meer aan een stad uit Star Wars denken o.i.d. dan aan een dierentuin voor Dino's.
InGen's motto was wel WE MAKE THE FUTURE, ik vond dat HIGH TECH (wat JP niet echt onwijs veel had, meer de suggestie) juist heel gaaf gecombineerd met het tropische landschap enz...

Daarom vind ik de concept art nog steeds geweldig
pi_140151574
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef Xan21 het volgende:

[..]

InGen's motto was wel WE MAKE THE FUTURE, ik vond dat HIGH TECH (wat JP niet echt onwijs veel had, meer de suggestie) juist heel gaaf gecombineerd met het tropische landschap enz...

Daarom vind ik de concept art nog steeds geweldig
Tot je iets verder nadenkt over het bouwen van zo'n park. Slecht bereikbaar voor bouwmateriaal, moet built to last zijn. Liefst herbruikbare blokken dus. Ijzersterk materiaal in zo sterk mogelijke constructies. Staal, gewapend beton, dat soort dingen zie ik voor me. En daar kan best een sci-fi "kaft" omheen maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140189776
Hoogstwaarschijnlijk is de nieuwe ster van Jurassic World
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van JP Legacy Forums

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140259121
Foto's van de kaart van het park

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140260296
Komt aardig overeen met de kaart van JP Isla Nublar. Alleen de ligging van de rivieren is anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:50:03 #40
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_140261182
Dit is de map van Isla Nublar uit JP toch?

pi_140261508
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef Tinos85 het volgende:
Dit is de map van Isla Nublar uit JP toch?

[ afbeelding ]
Ja. Hij komt alleen niet helemaal overeen met deze satellietfoto uit de film.
Het lijkt mij logischer dat het niet een definitieve kaart is, of een gestileerde kaart voor bezoekers van het park.
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:57:30 #42
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_140261609
Ja zat ff te zoeken net en er zijn verschillende versies.

pi_140262003
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef Tinos85 het volgende:
Ja zat ff te zoeken net en er zijn verschillende versies.

[ afbeelding ]

Je kan zeggen wat je wilt over de staff van JP Legacy, maar ze doen hun research.
Dat is waarschijnlijk de beste (onofficiele) kaart van Nublar die er is voor nauwkeurigheid.
  donderdag 22 mei 2014 @ 23:07:00 #44
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_140262148
Yep, leuk om ook allemaal te lezen. Ook verschillen tussen de boeken en films.

Erg benieuwd naar World.
pi_140264046
Nog 2 foto's van de nu bevestigde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verblijf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140269132
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:12 schreef Xan21 het volgende:
Foto's van de kaart van het park

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh.. waarom zie ik nergens iets van ''Raptor Paddock'' staan :D
pi_140271734
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 03:32 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Eh.. waarom zie ik nergens iets van ''Raptor Paddock'' staan :D
Die kabelbaan is er ook nog aan de westzijde van het eiland.
Mischien gaat die wel over het raptor verblijf op een veilige hoogte.
pi_140285775
De kabelbaan gaat iig over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet alle dierenverblijven staan op de map aangegeven
pi_140441463
Take a Look at Jurassic World's Veterinary Services Patch

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=118756

pi_140496747
Colin Trevorrow verhelderende interview over de gelekte informatie over JW



SPOILERS

http://www.slashfilm.com/(...)ils-colin-treverrow/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140504941
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:07 schreef Tinos85 het volgende:
Yep, leuk om ook allemaal te lezen. Ook verschillen tussen de boeken en films.

Erg benieuwd naar World.
Wind jij je niet teveel op want intussen heb ik gemerkt dat de filmmaatschappijen meer dan voorheen erg veel hype veroorzaken om wat later vaak blijkt een zwaar tegenvallende film alsnog bankable te maken.
pi_140505037
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een opluchting, naar aanleiding van de vorige stroom van geruchten :)
pi_140552062
Nog heel leuk nieuws! Scoop van scified.com

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140727134
The Lost World nu op 7! Ik snap nog steeds niet hoe al die mensen aan boord van dat schip dood zijn gegaan terwijl de T-Rex verdoofd was _O- maar die film zit vol met dat soort dingen
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:55:33 #55
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_140727384
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:51 schreef Gruisman het volgende:
The Lost World nu op 7! Ik snap nog steeds niet hoe al die mensen aan boord van dat schip dood zijn gegaan terwijl de T-Rex verdoofd was _O- maar die film zit vol met dat soort dingen
verwijderde scene; ze zijn gekilled door raptors iirc
pi_140728931
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:55 schreef Hankster het volgende:

[..]

verwijderde scene; ze zijn gekilled door raptors iirc
Hoe dan? :? Waarom zitten die raptors niet op het schip? En hoe kan een schip met een dooie bemanning nou weer exact aankomen bij de haven van Ingen
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:17:02 #57
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_140730998
Dat van die raptors, dat is toch alleen in het boek zo dat ze op de boot zitten?

Ach net zo'n fout als die T-Rex paddock in Jurassic Park, 1 moment stapt dat beest naar buiten en het volgende tyft die Explorer 50 meter naar beneden.
pi_140734354
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:17 schreef Tinos85 het volgende:
Ach net zo'n fout als die T-Rex paddock in Jurassic Park, 1 moment stapt dat beest naar buiten en het volgende tyft die Explorer 50 meter naar beneden.
Het terrein helt naar beneden waar de tourwagen naar beneden valt.
Tenminste als je het wilt geloven.

http://jplegacy.org/?ffjpking

[ Bericht 7% gewijzigd door Syntos op 05-06-2014 06:48:36 ]
  donderdag 5 juni 2014 @ 08:20:12 #59
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_140735015
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:17 schreef Tinos85 het volgende:
Dat van die raptors, dat is toch alleen in het boek zo dat ze op de boot zitten?
en zou in eerste instantie dus ook in de film opgenomen worden:

quote:
One of the best things about Steven Spielberg’s relatively mediocre follow-up to Jurassic Park was the fact that we got to see a T-Rex stalking the mainland for a bit. Our giant buddy is shipped there via boat, of course, but there’s always been something strange about this scene – regarding the T-Rex’s eventual escape – that has bugged fans: how, despite being as tall and wide as a bus, does it manage to butcher the entire crew of the ship when they’re safely inside a control room?
I mean, there’s no way the dinosaur could’ve gotten inside, right? We can see the parameters and the size of the door – it just doesn’t make an inch of sense. To get our answer, though, we can head straight to David Koepp’s original script, which details a scene which involves a group of velociraptors who are also boarded onto the ship at the same time. They, too, escape and go on to butcher the crew. Unfortunately the scene was never filmed, but at least it provides a bit of closure as to how or why such a bizarrely unexplained moment made it into movie.
pi_140995578
Eerste officiële stills







[ Bericht 1% gewijzigd door Xan21 op 12-06-2014 17:40:03 ]
pi_140997622
Gokje waar die helm van is. :D

Benieuwd wat dat ding op de achtergrond van de derde foto is.
Oud is het in ieder geval wel.
pi_141007666
Top foto's! Overigens bij die kinderen, zien we daarachter de monorail?
pi_141008221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef Gruisman het volgende:
Top foto's! Overigens bij die kinderen, zien we daarachter de monorail?
Ik denk het niet. Althans ik ga er vanuit dat de monorail wit is. Het zou bij de uitgelekte foto van het monorail station passen.

Gezien de oude helm lijkt het me eerder een gedeelte van het originele park.
De kleren van Ty en die andere zijn zo te zien ook niet echt schoon meer, dus het is waarschijnlijk later in de film waar ze bij de ruines terecht komen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Syntos op 12-06-2014 22:17:54 ]
pi_141010993
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:10 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Althans ik ga er vanuit dat de monorail wit is. Het zou bij de uitgelekte foto van het monorail station passen.

Gezien de oude helm lijkt het me eerder een gedeelte van het originele park.
De kleren van Ty en die andere zijn zo te zien ook niet echt schoon meer, dus het is waarschijnlijk later in de film waar ze bij de ruines terecht komen.
Ja daar ging ik ook al vanuit maar ik vraag me dan toch echt af wat die zwarte streep daar is :P . Overigens wel jammer dat het de kinderen zijn die verdwalen in het oude park. Aangezien het een JP film is zullen de kinderen niet doodgaan, de spanning is zo wel totaal verdwenen natuurlijk.
pi_141011158
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Ja daar ging ik ook al vanuit maar ik vraag me dan toch echt af wat die zwarte streep daar is :P . Overigens wel jammer dat het de kinderen zijn die verdwalen in het oude park. Aangezien het een JP film is zullen de kinderen niet doodgaan, de spanning is zo wel totaal verdwenen natuurlijk.
Achteraf denk ik dat ze gewoon verdwaald raken en die helm en het oude park vinden, wat dan later in het verhaal terugkomt. :P Speculeren blijft leuk. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Syntos op 12-06-2014 23:02:23 ]
pi_141013221
Is het eigenlijk bekend of JW 2D of 3D word?
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:46:33 #67
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_141014390
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:30 schreef Syntos het volgende:
Gokje waar die helm van is. :D

Benieuwd wat dat ding op de achtergrond van de derde foto is.
Oud is het in ieder geval wel.
Van wie is die helm dan?
pi_141015220
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:46 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Van wie is die helm dan?
Van het originele Jurassic Park lijkt me. Het was een retorische vraag. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 13-06-2014 00:09:51 ]
  vrijdag 13 juni 2014 @ 00:00:41 #69
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_141015434
Ah zo.

Toch wel vreemd dat ze het 'oude' park niet opgeruimd hebben dan. Maar wel leuk voor de film.
pi_141015726
Afgaande op de gelekte kaart staat het originele visitor center in een gebied waar niks anders is gebouwd, dus de noodzaak om het af te breken zal er niet geweest zijn. Hetzelfde zal wel voor andere constructies gelden.
pi_141054435
pi_141106395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef Gruisman het volgende:
Top foto's! Overigens bij die kinderen, zien we daarachter de monorail?
Ik denk dat de monorail er een stuk moderner uitziet...dit is in het gedeelte van het oude park...
pi_141115565
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:15 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Ik denk dat de monorail er een stuk moderner uitziet...dit is in het gedeelte van het oude park...
Klopt, ben alleen wel benieuwd wat het dan is. In JP hebben we niks gezien wat hier op lijkt. Wie is die dame op de foto overigens? Gewoon een figurant of echt een belangrijk personage?
pi_141116848
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 17:50 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Klopt, ben alleen wel benieuwd wat het dan is. In JP hebben we niks gezien wat hier op lijkt. Wie is die dame op de foto overigens? Gewoon een figurant of echt een belangrijk personage?
De dame in het wit is Bryce Dallas Howard, en ze speelt Beth.
Ze is de nicht van de twee kinderen en is een wetenschapper van Jurassic World.


Of als je die vrouw met de wond op het gezicht bedoeld, dat is volgens mij gewoon een figurant. :)
pi_141117390
Die vrouw is 1 van de duizenden figuranten, deze bandjes zijn waarschijnlijk al geld waard op ebay

pi_141182148
Leuke setfoto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141182229
En hier dacht ik dat hij zijn hele huisje zelf had gebouwd. Blijkt dat er achter te zitten. _O-
pi_141221539


Mr DNA is back haha

pi_141222218
Als we die foto's mogen geloven krijgen de raptors hun oude look weer terug. *O*
pi_141223016
Dat zijn wel herbruikte foto's van de raptors volgens mij, of een deel ervan, maar zou cool zijn om de originele look terug te zien.

Ik was niet zo enthousiast over de Mosasaur maar nu wel :)
pi_141223238
Het kwam me wel bekend voor ja, een plaatje met drie raptors waarvan één in de spotlight en twee anderen onder hem. Maar ik ging er van uit dat ze gewoon nieuw materiaal hebben gebruikt.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze de Mosasaurus gaan gebruiken.
Zo veel screentijd zal hij niet krijgen denk ik. Of het moet net zo'n situatie als Jaws 3 worden met onderwatertunnels ect.

[ Bericht 4% gewijzigd door Syntos op 17-06-2014 22:17:33 ]
pi_141232774
Colin Trevorrow twitterde dit :) Mosasaurus?



[ Bericht 13% gewijzigd door Xan21 op 18-06-2014 02:04:56 ]
pi_141496801
Achter de schermen video bij Jurassic World



Eerste blik op Irrfan Khan's look in de film

http://www.superherohype.(...)assic-world#/slide/1

[ Bericht 6% gewijzigd door Xan21 op 24-06-2014 18:15:27 ]
pi_141748225
pi_141770289
pi_141840935
Ik ben heel erg benieuwd in hoevere deze JP ons kan verrassen i.v.g met de vorige versies.
Ik vond het toen wel af.
pi_141862326
We zullen het zien, binnenkort komt de teaser trailer uit van 2:30 minuten (waarschijnlijk zit deze bij de nieuwe Dawn of the Planet of the Apes film) de DCP wordt nu nagesynchroniseerd in bijvoorbeeld Spanje.
pi_142022153
Tadaaaaaaa

  maandag 7 juli 2014 @ 21:49:10 #89
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_142024395
Oldskool Raptor _O_
pi_142024789
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef Tinos85 het volgende:
Oldskool Raptor _O_
Die JP1 raptor was bruin, deze is groen met wit als ik het goed zie? iig niet die gedrochten van JPIII. Ziet er goed uit ^O^

Aan de ene kant wel jammer dat ik dit nu al gezien heb, het liefst had ik helemaal geen dino's gezien tot de film. Ben overigens nog niet helemaal weg van Owen's mislukte cowboy outfit

[ Bericht 10% gewijzigd door Gruisman op 07-07-2014 22:07:11 ]
pi_142028912
Pfff al trekt hij een plastic zak aan :P
  woensdag 9 juli 2014 @ 06:50:30 #92
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_142082141
Ze blijven nog behoorlijk bij de eerdere films qua setting. Was al bang dat ze compleet door zouden slaan qua hightech geblaat.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_142199142
De kaart weer, op de achterkant staat de volledige dino attractie lijst.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Xan21 op 13-07-2014 10:27:08 ]
pi_142247631
Alles van de Jurassic Brochure nu gelekt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er naar uit dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ook een rolletje heeft in de film :o
pi_142247889
''May be disturbing for small children''

De preutsheid van tegenwoordig. :N
Hammond liet zijn kleinkinderen gewoon toekijken hoe een geit werd verscheurd. _O-
  zondag 13 juli 2014 @ 18:13:41 #96
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_142248238
Waar zijn de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142248303
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 18:13 schreef Tinos85 het volgende:
Waar zijn de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142248690
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 18:15 schreef Gruisman het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142248727
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 18:26 schreef Syntos het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurassic Park deel 1 :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142248745
Oh. Duh. 8)7
pi_142250257
Op de lijst staat duidelijk, some of the animals, dus er zullen nog andere soorten zijn en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142294150
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142295379
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Xan21 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142299131
Ik weet het niet maar de karakter beschrijvingen op imdb.com verklappen misschien ook wel wat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142354131
Als je nu Six Flags New Orleans op Google Maps opzoekt kan je de JW set op het parkeerterrein zien.
Je kan alleen niet helemaal inzoemen, dan krijg je een oude satellietfoto te zien.

Het staat bij de A marker.

https://maps.google.nl/ma(...)H4Cw&ved=0CAkQ_AUoAg
pi_142556480
pi_142563339
Chris Pratt talks JW to Access Hollywood!!!

http://www.accesshollywoo(...)wood%2FLatestVideos+(Access+Hollywood+Latest+Videos




[ Bericht 13% gewijzigd door Xan21 op 21-07-2014 20:32:34 ]
pi_142571279
Die poster *O* . Die eitjes ook bij de wielen _O_ Life found a way
pi_142605680
Eerste blik op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142607181
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef Xan21 het volgende:
Eerste blik op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk zelf met dezelfde software voor m'n beroep en er vallen me wat dingen op waardoor ik twijfel of it legit is en geen fan-art. (Werken vanaf je desktop, Custom shelf met maar 3 icons, lowpoly meshes maar zou als blockout kunnen dienen...) Die artist, Rick Matthews, staat nergens listed als designer van JW en heeft behalve deze plaat ook wat fan-art ogende titlescreens online staan.
https://www.behance.net/wip/493683/907687
pi_142608517
Helemaal mooi dit, ik lees het nu pas maar het maakt me helemaal vrolijk. Nostalgie!
Vraag maar raak, dit ben ik!
pi_142664696
BD Wong praat beetje JW

http://www.sandiego6.com/(...)the-S-268306842.html

Set foto



[ Bericht 18% gewijzigd door Xan21 op 24-07-2014 00:22:41 ]
pi_142665274
Interessant om te horen dat hij alleen maar in New Orleans opnames heeft gedaan.
pi_142697239
Jurassic World Mercedes gearriveerd in San Diego (voor Comic Con), hoogstwaarschijnlijk wordt er een teaser trailer gepresenteerd zaterdag...

pi_142722505
Het begint nu toch wel te prikkelen. :)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:41:25 #116
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_142722880
Zeker! Ben zo benieuwd naar de teaser, met ongetwijfeld Williams' openingstrack van Jurassic Park op de achtergrond. Kippenvel om dat binnenkort in de bios te zien :D
pi_142725776
Die teaser van de comic-con (mocht die er zijn) blijft in principe toch alleen onder de mensen die in de desbetreffende zaal zitten?
pi_142725847
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:29 schreef Gruisman het volgende:
Die teaser van de comic-con (mocht die er zijn) blijft in principe toch alleen onder de mensen die in de desbetreffende zaal zitten?
Altijd wel iemand die dat soort dingen zelf weet te filmen volgens mij.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142725878
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Altijd wel iemand die dat soort dingen zelf weet te filmen volgens mij.
Vorig jaar was er ook al een teaser maar die is nooit echt (succesvol) gelekt.
pi_142945788
pi_142946037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 07:14 schreef Xan21 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft raar om Chris Pratt in dit soort rollen te zien als je hem van Parks and Recreation kent :D.
Amen.
pi_143093639
That's a wrap! Post-Productie kan beginnen





[ Bericht 20% gewijzigd door Xan21 op 05-08-2014 21:35:56 ]
pi_143100172
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:27 schreef Xan21 het volgende:
That's a wrap! Post-Productie kan beginnen

[ afbeelding ]
En een leuke trouwfoto van ouwe rot Jeff Goldblum

pi_143104804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:43 schreef Xan21 het volgende:

[..]

En een leuke trouwfoto van ouwe rot Jeff Goldblum

[ afbeelding ]
Verwacht jij nog een cameo van Malcolm en/of Grant?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door Gruisman op 05-08-2014 22:56:28 ]
pi_143110707
Nee en daar zit ik persoonlijk ook niet op te wachten hoor...zal alleen maar geforceerd overkomen
pi_143124597
Is er al een storyline bekend? Zonder dat je een hele podcast moet luisteren?
pi_143125188
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:03 schreef Daanno86 het volgende:
Is er al een storyline bekend? Zonder dat je een hele podcast moet luisteren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het nog niet officieel maar dit zal het ongeveer zijn.
pi_143128309
hmm klinkt kut
pi_143130069
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
pi_143145912
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:35 schreef Jivis het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zal het ongetwijfeld niet worden.
pi_143147134
Het zal wel gewoon dinosaurusachtig blijven denk ik.

Dat paddock zag er niet uit voor iets wat veel groter is dan een Rex of spinosaurus.
pi_143800759
Richard Attenborough is overleden. ;(

http://www.theguardian.co(...)borough-died-aged-90
  maandag 25 augustus 2014 @ 00:07:03 #133
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_143800818
Las het net ja. ;(
http://nos.nl/l/690562
pi_143832283
Colin Trevorrow twitterde dit:

pi_144511158
De eerste trailer voor Jurassic World zal te zien zijn bij de film Interstellar (6 november)

Source: Boxoffice Forums



Wat spoilers van 2 figuranten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 70% gewijzigd door Xan21 op 14-09-2014 13:02:45 ]
  zondag 14 september 2014 @ 13:39:49 #136
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_144512789
Awesome :D
Ik heb hier echt zo onwijs veel zin in! 2015 gaat een briljant filmjaar worden :D
pi_144513575
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef Xan21 het volgende:
De eerste trailer voor Jurassic World zal te zien zijn bij de film Interstellar (6 november)

Source: Boxoffice Forums

[ afbeelding ]

Wat spoilers van 2 figuranten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144514730
Zou die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een verwijzing zijn naar de Telltale game?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het gaaf vinden als ze dat in de canon zouden opnemen gezien het spel nieuwe (duistere) kanten van het eiland liet zien.
pi_144514799
Wie weet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144605659
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 september 2014 @ 10:34:48 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144616464
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:56 schreef Syntos het volgende:
Zou die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een verwijzing zijn naar de Telltale game?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het gaaf vinden als ze dat in de canon zouden opnemen gezien het spel nieuwe (duistere) kanten van het eiland liet zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144619584
quote:
19s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144803065
Ohhhhhhhh!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144803922
Wat een getease een jaar voor de release. :{ ;(
pi_144804137
Tja een jaar voor release kunnen ze niet teveel prijsgeven, er is al veel gespoiled...

De officiële Jurassic World site schijnt ook binnenkort online te gaan
  maandag 22 september 2014 @ 21:58:59 #146
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_144805316
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:11 schreef Xan21 het volgende:
Ohhhhhhhh!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet!
pi_144805686
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:11 schreef Xan21 het volgende:
Ohhhhhhhh!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* hyped
pi_144887094
Eerste blik van het nieuwe visitor center. *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel veel green screens. :{

En het T-Rex Kingdom.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 september 2014 @ 17:57:31 #149
205331 Xan21
pi_144898330
Die tweede is een grap hoor, maar misschien weet je dat ook.

Dit is wel een shot van T-Rex Kingdom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens schijnt de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te heten
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 01:09:03 #150
205331 Xan21
pi_145145026
Eerste blik op de poster



Eerste blik op de look van de T-Rex? (promotie model)





[ Bericht 5% gewijzigd door Xan21 op 03-10-2014 01:17:17 ]
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurf volledig anoniem met NordVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:49:20 #151
205331 Xan21
pi_145266954


[ Bericht 100% gewijzigd door Xan21 op 06-10-2014 19:51:41 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:51:56 #152
205331 Xan21
pi_145267077
Jurassic World Teaser Trailer beschrijving (engels)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:56:02 #153
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_145267277
Zal zeker nergens online verschijnen binnenkort?
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:56:16 #154
325694 Syntos
pi_145267291
*O* Hype *O*

quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:56 schreef Tinos85 het volgende:
Zal zeker nergens online verschijnen binnenkort?
Het was voor een select publiek als test. Kleine kans lijkt mij tenzij Universal de trailer zelf upload.
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:58:40 #155
205331 Xan21
pi_145267397
Hoogstwaarschijnlijk zit de trailer (of een alternatieve versie ervan) bij Interstellar (6 november)
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:10:57 #156
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_145267932
Nog een maandje geduld dus hopelijk *O*
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:41:40 #157
407331 Gruisman
gruisman
pi_145272423
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:55:36 #158
205331 Xan21
pi_145273351
Er worden eigenlijk maar weinig dinosauriërs getoond in deze trailer. De enige die echt de show steelt is de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. De raptors konden me eerst in principe gestolen worden, maar aan de andere kant wil ik nu wel zien wat ze ermee doen ;-)

De video waarin de trailer beschreven werd is trouwens vandaag door Universal geblocked...;-)

[ Bericht 11% gewijzigd door Xan21 op 07-10-2014 19:28:46 ]
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:14:18 #159
407331 Gruisman
gruisman
pi_145473948
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:12:46 #160
205331 Xan21
pi_145559494


[ Bericht 55% gewijzigd door Xan21 op 15-10-2014 17:59:56 ]
Zavvi - Fandom en GeekgearSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:41:05 #161
205331 Xan21
pi_145913306
Trailer uitgesteld (Zit nu bij The Hobbit - The Battle of the Five Armies)

I'm about to go into more detail than I usually do but from what I hear, once the decision to debut Fast 7 on Interstellar was made, the studio's original course of action was a non-ideal split target where the Jurassic trailer would premiere exclusively on IMAX prints of Interstellar with Fast 7 taking all other screens. After a lot of back and forth the studio felt such a diluted debut theatrically may be counter intuitive. The final nail in the coffin came when the digital marketing team responsible for getting the trailers up on social media and film blogs objected to debuting two highly-anticipated trailers in the same window effectively splitting the online news coverage. That said, I think most would agree that Jurassic World is a much better demographic fit for Interstellar than Fast 7 is but since the latter film was delayed for a year and releases earlier, there was more pressure to get that trailer out there sooner.

http://forums.boxoffice.c(...)age-143#entry1729912
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:27:41 #162
205331 Xan21
pi_146015586
Een nieuwe trailer beschrijving:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:53:28 #163
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_146023644
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:27 schreef Xan21 het volgende:
Een nieuwe trailer beschrijving:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de updates, enig idee wanneer de trailer gelanceerd wordt?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:23:01 #164
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146025470
Mooi ik ga ook naar de Hobbit dus hoop dat ie hier ook bij zit.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:53:27 #165
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146026179
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:04:37 #166
47235 TheGeneral
pi_146026486
_O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:45:13 #167
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_146027854
_O_
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:44:12 #168
325694 Syntos
pi_146030138
:o ^O^
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:09:57 #169
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146031150
Dit is dus waarschijnlijk de 'D-Rex'? :D

  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:54:35 #170
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_146039628
Als het daadwerkelijk good dino's vs. bad dino's wordt zou ik dat wel enigszins lame vinden.
Zavvi - Fandom en GeekgearSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:06:28 #171
205331 Xan21
pi_146042044
Nu is Fast & Furious trailer launch daarna is JW aan de beurt,

En NEE dat is niet de D-Rex, die beelden komen uit Jurassic Fight Club en de D-Rex heet klaarblijkelijk Indominus Rex...niet Diabolus
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:27:57 #172
407331 Gruisman
gruisman
pi_146047897
Verwacht ook niet dat JW super gory gaat worden. Zal immers wel PG13 worden lijkt me
  woensdag 29 oktober 2014 @ 08:30:27 #173
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146062475
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:55 schreef Xan21 het volgende:
Er worden eigenlijk maar weinig dinosauriërs getoond in deze trailer. De enige die echt de show steelt is de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. De raptors konden me eerst in principe gestolen worden, maar aan de andere kant wil ik nu wel zien wat ze ermee doen ;-)

De video waarin de trailer beschreven werd is trouwens vandaag door Universal geblocked...;-)

Behalve dat dat beest niet groter is dan een koe met flippers...
Sensatie, daar lijkt het om te gaan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:57:00 #174
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146064251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 08:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Behalve dat dat beest niet groter is dan een koe met flippers...
Sensatie, daar lijkt het om te gaan...
Je bedoeld de Mosasaurus?

Length = 18 meter
Height = About 1 meter
Weight = About 8 tonnes



Grote koe dan :9
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:02:07 #175
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146064379
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:57 schreef NoXia het volgende:

[..]

Je bedoeld de Mosasaurus?

Length = 18 meter
Height = About 1 meter
Weight = About 8 tonnes

[ afbeelding ]

Grote koe dan :9
I stand corrected.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:02:31 #176
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146064389
Nieuw beeld martiaal. Waarschijnlijk een stukje behind de scenes:

https://vt.tumblr.com/tumblr_ne6sj33n9M1r7cex5.mp4

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:02 schreef Xan21 het volgende:
Er is een achter de schermen videootje op de facebook pagina van Reel Tours Hawaii...weer een geit die eraan gaat
Dit dus :D Naam van de geit is Earl btw :9

[ Bericht 33% gewijzigd door NoXia op 29-10-2014 10:25:18 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:02:39 #177
205331 Xan21
pi_146064391
Er is een achter de schermen videootje op de facebook pagina van Reel Tours Hawaii...weer een geit die eraan gaat
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:48:38 #178
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146065690
Oei, geforceerde knipogen naar klassiekers... :{
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:47:28 #179
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146067703
quote:
15s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Oei, geforceerde knipogen naar klassiekers... :{
Ik denk een onderdeel van de flashbacks :)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:40:48 #180
205331 Xan21
pi_146121533
De video is geblokkeerd door NBC/ Universal, wederom bevestigd dat het dus om Jurassic World ging...zal mooie scene zijn met dat zonlicht door de bomen.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNDe snelste VPN - FastestVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:41:33 #181
325694 Syntos
pi_146121572
Nevermind.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:42:11 #182
407331 Gruisman
gruisman
pi_146121591
Benieuwd waar dat gefilmd was, was geen bos in Hawaii in ieder geval.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:46:22 #183
205331 Xan21
pi_146121762
Ja het bos lijkt meer op Isla Sorna (The Lost World) met die varens en grote lange bomen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:51:18 #184
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146121937
De jungle op Nublar is verder natuurlijk ook nooit goed in beeld gebracht in Jurassic Park.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 18:55:57 #185
407331 Gruisman
gruisman
pi_146122146
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:51 schreef Tinos85 het volgende:
De jungle op Nublar is verder natuurlijk ook nooit goed in beeld gebracht in Jurassic Park.
Mwah vind ik wel. De clever girl scene ( _O_ ), die brachiosaurus voederscene en die luchtshots waarin we vrij duidelijk konden zien dat het een tropisch eiland was.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:47:59 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146130536
Want een slootje palmbladeren staat gelijk aan jungle? Welnee.

En toch blijft het boek beter O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:51:49 #187
407331 Gruisman
gruisman
pi_146130727
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Want een slootje palmbladeren staat gelijk aan jungle? Welnee.

En toch blijft het boek beter O+
Heb het boek onlangs gelezen en ik vond het inderdaad ook beter. Maar onfilmbaar als je het exact na wilt maken. Het zou een veel te lange, dure en uitgebreide film worden ben ik bang, iets wat de grote massa zou afschrikken.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:55:05 #188
325694 Syntos
pi_146130897
Zowel het boek als film hebben hun goede eigenschappen. :Y
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:10:47 #189
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146131618
Boeken toen voor een goed prijsje in Amerika gekocht. Ondertussen al meerdere keren gelezen. Goed verhaal inderdaad maar lastig 1 op 1 te verfilmen zoals met zoveel boeken.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:23:24 #190
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146140928
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:40 schreef Xan21 het volgende:
De video is geblokkeerd door NBC/ Universal, wederom bevestigd dat het dus om Jurassic World ging...zal mooie scene zijn met dat zonlicht door de bomen.
Je bedoeld https://vt.tumblr.com/tumblr_ne6sj33n9M1r7cex5.mp4 ? Werkt hier nog steeds. Was wel opgenomen op Hawaii btw.
De snelste VPN - FastestVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoAnoniem en veilig met ProtonVPN
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:26:51 #191
205331 Xan21
pi_146161801
Op youtube is de video geblokkeerd....tumblr niet nee...en het is ...bedoelt...
  zondag 2 november 2014 @ 21:25:14 #192
205331 Xan21
pi_146230692
Ariana Richards (Lex Murphy) interview: "I'm not at liberty to say a thing about it"

  maandag 3 november 2014 @ 23:02:11 #193
205331 Xan21
pi_146275908
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:42 schreef Gruisman het volgende:
Benieuwd waar dat gefilmd was, was geen bos in Hawaii in ieder geval.
Opgenomen op Maui
  woensdag 5 november 2014 @ 19:06:34 #194
205331 Xan21
pi_146340570
Nieuwe geweldige trailer beschrijving, kan niet meer wachten (eind november, begin december komt de trailer uit)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Xan21 op 05-11-2014 19:20:18 ]
  woensdag 5 november 2014 @ 19:26:16 #195
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146341418
Eerste week van december lees ik net op Twitter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 november 2014 @ 19:30:17 #196
205331 Xan21
pi_146341626
Dat is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in het boek, maar die zit niet in de film,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 november 2014 @ 22:59:43 #197
407331 Gruisman
gruisman
pi_146352380
Interessante beschrijving, vooral
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder wel jammer dat ze al zoveel dino's laten zien. Maar stiekem zou ik erg teleurgesteld zijn als ze dat niet hadden gedaan _O-
  woensdag 5 november 2014 @ 23:27:55 #198
205331 Xan21
pi_146353554
Voor een teaser trailer laten ze redelijk wat zien denk ik, wel vreemd dat alleen Bryce Dallas Howard en Chris Pratt alleen te zien zijn, maar dat houdt het spannend.
  woensdag 5 november 2014 @ 23:52:20 #199
407331 Gruisman
gruisman
pi_146354205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Xan21 het volgende:
Voor een teaser trailer laten ze redelijk wat zien denk ik, wel vreemd dat alleen Bryce Dallas Howard en Chris Pratt alleen te zien zijn, maar dat houdt het spannend.
Denk ook niet dat het echt een teasertrailer is, meer gewoon een echte trailer. Ze laten immers al zoveel zien
  donderdag 6 november 2014 @ 08:53:56 #200
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146358539
Geweldig. Seems legit :)

De persoon die de trailer gezien heeft beantwoord vragen, mocht je er nog wat hebben:

Just seen the trailer. - IMDb
De snelste VPN - FastestVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekVyprVPN - de snelle VPN
  donderdag 6 november 2014 @ 14:57:15 #201
342221 Funzel
pi_146368669
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:06 schreef Xan21 het volgende:
Nieuwe geweldige trailer beschrijving, kan niet meer wachten (eind november, begin december komt de trailer uit)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn dat klinkt goed. :D Laat die beleden maar komen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:50:32 #202
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146394951
Something is happening :D

  maandag 10 november 2014 @ 17:48:29 #203
416340 marsmello
pi_146504800
Die Mososaurus kwam ook te voren in de Jurassic Park game redelijk ziek beestje.
Ik kan ook niet wachten tot de film uitkomt!
  dinsdag 11 november 2014 @ 18:56:10 #204
205331 Xan21
pi_146543992
Degene die van de week de trailer spoilde heeft concept art van de dinosauriërs gekregen gesigneerd door Crash McCreery en zal deze morgen laten zien. Ook wist hij te bevestigen dat de trailer voor Jurassic World bij Hunger Games Mockingjay zit... 21 november in USA :-)

Edit: Hier is de concept art van de D-Rex door Crash McCreery

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door Xan21 op 11-11-2014 21:59:57 ]
  woensdag 12 november 2014 @ 08:22:56 #205
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146563138
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef Xan21 het volgende:
Degene die van de week de trailer spoilde heeft concept art van de dinosauriërs gekregen gesigneerd door Crash McCreery en zal deze morgen laten zien. Ook wist hij te bevestigen dat de trailer voor Jurassic World bij Hunger Games Mockingjay zit... 21 november in USA :-)

Edit: Hier is de concept art van de D-Rex door Crash McCreery

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatje werkt niet meer. Heb je een mirror?

EDIT: Plaatje is verwijderd vanwege een take down van Universal. Zegt wel iets dus :)

Iemand die de tekening gezien heeft, heeft deze geprobeerd na te tekenen. Zag er ongeveer zo uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door NoXia op 12-11-2014 10:14:37 ]
  woensdag 12 november 2014 @ 11:22:47 #206
407331 Gruisman
gruisman
pi_146566773
Ziet er wel gelikt uit. Lijkt naar mijn mening wel ietsjes teveel op een draak maar het had zoveel erger gekund.. al helemaal als je het hiermee vergelijkt _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 november 2014 @ 12:44:53 #207
325694 Syntos
pi_146569399
Ik vind hem gaaf.
  woensdag 12 november 2014 @ 12:56:23 #208
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_146569719
quote:
14s.gif Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef NoXia het volgende:

[..]

Plaatje werkt niet meer. Heb je een mirror?

EDIT: Plaatje is verwijderd vanwege een take down van Universal. Zegt wel iets dus :)

Iemand die de tekening gezien heeft, heeft deze geprobeerd na te tekenen. Zag er ongeveer zo uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem (veel) op die van Transformers 4 lijken.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 12 november 2014 @ 14:41:56 #209
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_146573203
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 12 november 2014 @ 14:52:38 #210
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146573548
quote:
15s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een Carnotaurus. Die hadden we in JP3 al gezien.

Excuses, dat was een Ceratosaurus :)

VyprVPN - de snelle VPNZenmate VPNZenmate VPN
  woensdag 12 november 2014 @ 18:41:18 #211
205331 Xan21
pi_146581783
Hier heb ik hem neergezet voor degene die hem gemist heeft...teveel T-Rex imho, niet zo bijzonder, ookal is het concept art...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 51% gewijzigd door Xan21 op 12-11-2014 21:21:51 ]
  donderdag 13 november 2014 @ 13:07:00 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146608137
Oogt als fanart, zeker niet het niveau van Crash McCreery.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 13 november 2014 @ 14:41:14 #213
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146611354
Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat waarschijnlijk weer de Dilophosaurus niet terugkomt op het witte doek. Had wel wat meer willen zien van dit beest.
  donderdag 13 november 2014 @ 20:54:45 #214
205331 Xan21
pi_146625973
It's almost here....

  donderdag 13 november 2014 @ 22:39:16 #215
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_146629925
*) *) *)
  zaterdag 15 november 2014 @ 00:15:01 #216
205331 Xan21
pi_146668104
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:34:02 #217
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146685052
Beetje nietszeggend zo.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 15 november 2014 @ 23:27:08 #218
205331 Xan21
pi_146696820
Juassic World LEGOOOOO, Indominus-Rex look bekend





[ Bericht 7% gewijzigd door Xan21 op 16-11-2014 03:48:20 ]
  zondag 16 november 2014 @ 16:03:29 #219
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146711446
Zin in.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 november 2014 @ 21:22:25 #220
205331 Xan21
pi_146756219
Officiële Masrani site met een foto van Mr. Masrani bij de helicopter (Irrfan Khan) & Henry Wu (B.D.Wong)





http://www.masraniglobal.com/main.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Xan21 op 17-11-2014 21:30:37 ]
Surfshark - veilig toegang tot het open internetPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurf prive met PureVPN
  maandag 17 november 2014 @ 21:28:27 #221
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146756527
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:22 schreef Xan21 het volgende:
Officiële Masrani site met een foto van Mr. Masrani bij de helicopter (Irrfan Khan) & Henry Wu (B.D.Wong)

[ afbeelding ]

http://www.masraniglobal.com/main.html
Boh je was me net voor, hoe kwam je hier zo snel achter :P.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 november 2014 @ 21:33:01 #222
205331 Xan21
pi_146756732
Hele dag op JP Legacy forums rondhangen :P
  maandag 17 november 2014 @ 21:34:03 #223
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146756783
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:33 schreef Xan21 het volgende:
Hele dag op JP Legacy forums rondhangen :P
Haha, ik dus ook, en maar loeren daar.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 november 2014 @ 21:39:55 #224
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146757013
Skelet van de Spinosaurus op de site _O_.

Alhoewel de schedel iets afwijkt zie ik nu...
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 november 2014 @ 21:41:49 #225
205331 Xan21
pi_146757109
Wel een stelletje drama-figuren op die forums, maar nergens anders leeft het echt, dus het moet maar haha ;-)
  maandag 17 november 2014 @ 21:42:37 #226
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146757144
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:41 schreef Xan21 het volgende:
Wel een stelletje drama-figuren op die forums, maar nergens anders leeft het echt, dus het moet maar haha ;-)
Ja wat een gehuil daar, brullende moderators, heel sip om te zien. Maar het alternatief is IMDB...
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 november 2014 @ 21:46:56 #227
205331 Xan21
pi_146757355
Nu lopen ze zelfs te vloeken dat het niet echt is, as if :P sporen echt niet
  maandag 17 november 2014 @ 21:47:49 #228
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146757404
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:46 schreef Xan21 het volgende:
Nu lopen ze zelfs te vloeken dat het niet echt is, as if :P sporen echt niet
Ik snap de reden wel, maar dat kan toch niet. Zo'n site met die foto's.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 november 2014 @ 21:52:13 #229
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146757629
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 november 2014 @ 21:54:38 #230
205331 Xan21
pi_146757729
Haha, mooie foto's staan erop!

Masrani in Indominus-Rex paddock



Spinosaurus returns, alleen in skeletvorm mwahahah

VyprVPN - de snelle VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZenmate VPN
  maandag 17 november 2014 @ 22:09:36 #231
407331 Gruisman
gruisman
pi_146758416
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:42 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ja wat een gehuil daar, brullende moderators, heel sip om te zien. Maar het alternatief is IMDB...
Ik kijk dagelijks wel een paar een keer op IMDB om even te kijken of er al wat nieuws is. Maar daar zitten echt een paar figuren tussen dat je denkt _O- _O- ik dacht trouwens altijd dat het Patel corp was, maar dat is dus Masrani geworden?
  maandag 17 november 2014 @ 22:12:23 #232
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146758521
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:09 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Ik kijk dagelijks wel een paar een keer op IMDB om even te kijken of er al wat nieuws is. Maar daar zitten echt een paar figuren tussen dat je denkt _O- _O- ik dacht trouwens altijd dat het Patel corp was, maar dat is dus Masrani geworden?
Die Harry_Skywalker... _O- :D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 november 2014 @ 22:12:40 #233
205331 Xan21
pi_146758532
Harry Skywalker op Imdb is toch wel mijn grootste vermaak haha, wat een figuur.

Concept art van Mosasaur Feeding Show is blijkbaar dus wel echt!

  maandag 17 november 2014 @ 22:18:34 #234
407331 Gruisman
gruisman
pi_146758791
Ja dat is inderdaad een ontzettend sneu figuur _O- . Verder begint de enorme hype bij mij nu wel echt te komen. Na twee decennia eindelijk weer een (hopelijk) goede JP film *O*
  maandag 17 november 2014 @ 22:40:56 #235
205331 Xan21
pi_146759737
Als je bij de viral site nu op VISIT JW klikt zie je weer : IT WORKS haha

Edit: Nu naar Universal Pictures...

[ Bericht 24% gewijzigd door Xan21 op 17-11-2014 22:51:14 ]
  maandag 17 november 2014 @ 22:43:39 #236
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146759858
Een sequel met wollige neushoorns en mammoeten lijkt me dan weer niet zo boeiend. Wie weet wat ze opgraven daar in de sneeuw :+.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 november 2014 @ 22:53:09 #237
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146760257
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:40 schreef Xan21 het volgende:
Als je bij de viral site nu op VISIT JW klikt zie je weer : IT WORKS haha

Edit: Nu naar Universal Pictures...
De Nederlandse zelfs ;(.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 17 november 2014 @ 22:59:25 #238
205331 Xan21
pi_146760517
Iemand zegt 10 day countdown on www.jurassicworld.com, maar ik kom er niet op...
  maandag 17 november 2014 @ 23:03:33 #239
205331 Xan21
pi_146760665
  maandag 17 november 2014 @ 23:03:41 #240
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146760672
*al gepost :P

Maar buiten de VS werkt deze site niet, ik lees nu over dingen die ik niet kan zien, frustrerend :(.

[ Bericht 63% gewijzigd door Rabieluh op 17-11-2014 23:15:08 ]
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNVyprVPN - de snelle VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 17 november 2014 @ 23:21:37 #241
205331 Xan21
pi_146761323
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:13:21 #242
325694 Syntos
pi_146762879
Sommigen van die figuren op JPL zijn ook echt van het padje af. Tyrannosaur die zichzelf volgens mij als dé messiah die JP fans door het donkere dal leidt, en zich bij de minste kritiek als een kleuter gedraagd en begint te bannen. :') Om over de belachelijk strikte regels maar niet te spreken.

Trescom is anders ook een goed alternatief, al is het niet zo groot en actief als JPL.

[ Bericht 8% gewijzigd door Syntos op 18-11-2014 00:18:24 ]
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:26:36 #243
205331 Xan21
pi_146763154
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:30:45 #244
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146763229
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:26 schreef Xan21 het volgende:
deze link werkt, leuk hoor

http://www.jurassicworld.com/?redirect=true
Zoete jezus _O_.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 18 november 2014 @ 08:13:34 #245
325694 Syntos
pi_146765246
quote:
Four centuries of history displaced many of the local inhabitants, and in 1987 those few remaining were resettled off the island. The Masrani company wish to acknowledge the indigenous Bribri tribe and the contributions they have made to the history and culture of Isla Nublar.
En de film canon is nu officieel weer een beetje gegroeid met JP: The Game. *O*
  dinsdag 18 november 2014 @ 08:16:24 #246
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146765276
TomButler twitterde op maandag 17-11-2014 om 22:01:13 Just found this concept art for the Mososaur enclosure by pottering around in the #JurassicWorld viral site code! http://t.co/AZGMbPICpJ reageer retweet



Hoppa :D
  dinsdag 18 november 2014 @ 08:36:52 #247
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146765520
quote:
To achieve this massive undertaking, Masrani Corp assembled key staff as well as InGen lead Geneticist, Dr. Henry Wu (BD Wong). Wu was no stranger to cleanup efforts however, as he had already returned to Isla Nublar in 1994 to help dismantle and archive key InGen equipment, alongside other sensitive materials. He would return in 2002 to help cleanup crews assemble the new park, Jurassic World. Jurassic World was under construction from the years 2002-2004, under the protection from 'wildlife' (Dinosaurs) via InGen Security. This was no easy undertaking, as Simon Masrani himself knew the world was watching, waiting for a disaster.
Dat betekent dus vast dat we flashbacks gaan krijgen, denkend aan:

  dinsdag 18 november 2014 @ 12:12:51 #248
205331 Xan21
pi_146769963
Zal wel de openingscene zijn...aangezien B.D. Wong toch niet veel ouder lijkt te zijn geworden kunnen ze dat wel doen.
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:24:26 #249
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_146770224
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 22 november 2014 @ 21:50:46 #250
205331 Xan21
pi_146910269
Surf prive met PureVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  zaterdag 22 november 2014 @ 21:57:30 #251
325694 Syntos
pi_146910509
Hebben we nog plekken in Nederland waar nieuwe arcade kasten staan?

Vroeger in Euro Disney die JP3 arcade kapot gespeeld. O+
Jammer dat er geen ROM van is voor MAME.
  zaterdag 22 november 2014 @ 22:16:41 #252
205331 Xan21
pi_146911246
Als de T-Rex er zo uitziet in de nieuwe film dan scoren ze echt, wat een mooie look.
  zondag 23 november 2014 @ 16:12:26 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_146928600
Teaser op Facebook. Donderdag echte trailer.

https://www.facebook.com/video.php?v=827078330670385&pnref=story
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 23 november 2014 @ 16:20:21 #254
205331 Xan21
pi_146928787
  zondag 23 november 2014 @ 16:26:52 #255
407331 Gruisman
gruisman
pi_146929005
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zondag 23 november 2014 @ 16:30:58 #256
325694 Syntos
pi_146929129
Ik dacht even dat het de echte trailer was, tot ik de lengte zag. -O-

Maar... *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* _O_ *O*
  zondag 23 november 2014 @ 17:04:51 #257
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_146930079
Gaaf! _O_
  zondag 23 november 2014 @ 17:40:13 #258
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_146931008
Ziet er gaaf uit zeg! Op naar vrijdag ben echt benieuwd! Als 9 jarig jochie was ik groot fan van de eerste film!
  zondag 23 november 2014 @ 17:45:35 #259
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146931145
Fuck yeah _O_.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 23 november 2014 @ 19:30:58 #260
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146934145
Ziet er OK uit, maar die bubbel... :{
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Zenmate VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  zondag 23 november 2014 @ 19:41:02 #261
205331 Xan21
pi_146934526
De Jurassic World poort stoort me eigenlijk alleen een beetje, ziet er nog niet af uit (cgi), maar zal nog wel verandert worden (contrast textuur etc)

Die bubbel is cool!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 november 2014 @ 19:46:48 #262
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146934733
Ja die CGI zal nog wel beter worden. Is dat niet met de meeste trailers de laatste jaren?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 23 november 2014 @ 19:53:35 #263
205331 Xan21
pi_146934976
Ja hoogstwaarschijnlijk wel, vraag me alleen af nu welke van de drie gelekte trailer beschrijvingen dit nu is...komt het meest overeen met de eerste beschrijving maar die duurde zeker geen 2:33 minuten
  zondag 23 november 2014 @ 19:59:48 #264
407331 Gruisman
gruisman
pi_146935176
Een aantal van die beschrijvingen zullen ook wel gewoon vals zijn. Ik vond het een prima teaser waarin we veel personages te zien kregen namelijk; de kinderen,Owen,BDH,Jake Johnson en Lauren Lapkus. Verder zag die poort er inderdaad niet fantastisch uit maar dat gaat vast nog wel wat aangepast worden, al vind ik het wel jammer dat ze niet een ''echte'' poort hebben gemaakt.

Dat nummer trouwens _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door Gruisman op 23-11-2014 20:07:46 ]
  zondag 23 november 2014 @ 20:12:22 #265
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146935551
Ik moet nog zien hoe ze die gyrosphere veilig maken, rijden die los rond? Wat als zo'n dikke knoepert er tegen aan gaat leunen?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 23 november 2014 @ 20:12:40 #266
331111 Anoonumos
pi_146935561
:')
  zondag 23 november 2014 @ 20:16:33 #267
205331 Xan21
pi_146935672
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik moet nog zien hoe ze die gyrosphere veilig maken, rijden die los rond? Wat als zo'n dikke knoepert er tegen aan gaat leunen?
Misschien kan het een schokje afgeven (schrikdraad effect)
  zondag 23 november 2014 @ 20:22:38 #268
407331 Gruisman
gruisman
pi_146935889
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik moet nog zien hoe ze die gyrosphere veilig maken, rijden die los rond? Wat als zo'n dikke knoepert er tegen aan gaat leunen?
Wel bizar dat ze dat ding toevertrouwen aan twee kleine kinderen _O-
  zondag 23 november 2014 @ 20:24:38 #269
325694 Syntos
pi_146935975
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:22 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Wel bizar dat ze dat ding toevertrouwen aan twee kleine kinderen _O-
Misschien vanaf afstand bestuurd? :P
  zondag 23 november 2014 @ 20:26:58 #270
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146936087
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:22 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Wel bizar dat ze dat ding toevertrouwen aan twee kleine kinderen _O-
Mag hopen dat ze niet zelf kunnen sturen :D. Of ze moeten het stuur forceren zoals ze in de eerste film wilden. Lekker rondbotsen met die dingen tussen de dino's door. :D
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Surf prive met PureVPNAnoniem en veilig met ProtonVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  zondag 23 november 2014 @ 20:30:19 #271
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146936223
Op de IMDB messageboard is er een kleine trol explosie, op JPL is iedereen aan het huilen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 23 november 2014 @ 20:41:13 #272
407331 Gruisman
gruisman
pi_146936692
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 20:30 schreef Rabieluh het volgende:
op JPL is iedereen aan het huilen.
Waarover?
  zondag 23 november 2014 @ 20:47:37 #273
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146936945
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:41 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Waarover?
Ze zijn allemaal emo dat er na zoveel jaar eindelijk weer JP is.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 23 november 2014 @ 21:12:03 #274
205331 Xan21
pi_146937956
Probeer er zoveel mogelijk vandaan te blijven vanaf nu, grote trollen op imdb.
  zondag 23 november 2014 @ 21:29:39 #275
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146938626
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 21:12 schreef Xan21 het volgende:
Probeer er zoveel mogelijk vandaan te blijven vanaf nu, grote trollen op imdb.
Het is zo voorspelbaar en zo matig :').
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 23 november 2014 @ 21:29:41 #276
385005 lord_bono
pi_146938628
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:22 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Wel bizar dat ze dat ding toevertrouwen aan twee kleine kinderen _O-
Als het goed is zou het park al een aantal jaren goed lopen :P Dus ik verwacht dat het geen kwaad kan om twee kinderen in dat ding te laten ;) Ben erg benieuwd naar de trailer komende week :7
  zondag 23 november 2014 @ 22:02:25 #277
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146939904
Ik hoop zo dat de T-Rex weer enorm gaat bazen. Dan kan het al bijna niet meer fout gaan :+.

Maar serieus, de laatste film waar ik enorm naar uit keek was Prometheus en eigenlijk weet ik niet eens meer waarom dat was, waarschijnlijk puur gebaseerd op dat het een Alien prequel was wat tijdens de productie al wat werd weggewuifd.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 23 november 2014 @ 22:02:39 #278
205331 Xan21
pi_146939919
Het park is open vanaf juni 2005, 10 jaar anniversary in de film dus ;-)
  zondag 23 november 2014 @ 22:06:28 #279
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146940073
Die beschrijving -O-. Ik hoop dat dat niet waar is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 23 november 2014 @ 22:22:17 #280
325694 Syntos
pi_146940825
quote:
13s.gif Op zondag 23 november 2014 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
Die beschrijving -O-. Ik hoop dat dat niet waar is.
Welke beschrijving?
Surf volledig anoniem met NordVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZenmate VPN
  zondag 23 november 2014 @ 22:24:06 #281
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146940917
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:22 schreef Syntos het volgende:

[..]

Welke beschrijving?
quote:
The story is set to unfold in a high-tech new facility built on the site of the original Jurassic Park, more in the style of Sea World than John Hammond's "nature-preserve" vision, which has been operating without incident for many years now. Story details have been closely-guarded, but are heavily rumored to include a conflict between the "natural" dinosaurs of the original films and a new breed of hybrid, genetically-modified "mutant" dinos created to boost attendance with more aggressive, "scary" attractions.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 23 november 2014 @ 22:26:20 #282
325694 Syntos
pi_146941044
quote:
9s.gif Op zondag 23 november 2014 22:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

[..]

Oh dat. Dat is al een tijdje bekend.
  zondag 23 november 2014 @ 23:27:13 #283
325694 Syntos
pi_146943393
Deja vu. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin zondag 23 november 2014 @ 23:53:20 #284
35723 crew  GGMM
pi_146944214
quote:
9s.gif Op zondag 23 november 2014 22:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

[..]

Fuckzooi, dat wist ik dus nog niet.

Heb gelijk geen zin meer in deze film.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 november 2014 @ 23:54:51 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146944250
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:26 schreef Syntos het volgende:

[..]

Oh dat. Dat is al een tijdje bekend.
Oh, ok. Weet je ook of die geruchten waar zijn?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 23 november 2014 @ 23:58:00 #286
325694 Syntos
pi_146944339
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 23:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh, ok. Weet je ook of die geruchten waar zijn?
Er is één hybride dinosaurus waarvan we weten dat die in de film zit, en dat is de Indominus Rex.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn ook foto's van zijn verblijf. Die staan her en der in het topic.
  zondag 23 november 2014 @ 23:59:58 #287
205331 Xan21
pi_146944390
Hmmmm

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 november 2014 @ 00:06:46 #288
325694 Syntos
pi_146944561
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:59 schreef Xan21 het volgende:
weirde freak mutant...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 november 2014 @ 00:12:55 #289
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146944700
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 00:06 schreef Syntos het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, wat de fuck is dat :D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 24 november 2014 @ 00:15:33 #290
325694 Syntos
pi_146944760
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:12 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Hahaha, wat de fuck is dat :D.
Dode raptor in JP: Trespasser.
De physics engine in dat spel kan soms raar reageren. _O-
Surf prive met PureVPNSurf volledig anoniem met NordVPNZenmate VPN
  maandag 24 november 2014 @ 06:16:58 #291
205331 Xan21
pi_146946229


Geleakte trailer van ergens eind oktober (nog geen finished cgi) stond op instagram, maar is al verwijderd.

Mosasaur Feeding show, D-Rex, Raptors etccc

[ Bericht 35% gewijzigd door Xan21 op 24-11-2014 06:31:54 ]
  maandag 24 november 2014 @ 06:55:09 #292
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_146946346
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 06:16 schreef Xan21 het volgende:
[ afbeelding ]

Geleakte trailer van ergens eind oktober (nog geen finished cgi) stond op instagram, maar is al verwijderd.

Mosasaur Feeding show, D-Rex, Raptors etccc
Filmpjes zagen er wel interessant uit. Voor zover ik kon zien op mn mobiel, vooral die mosasaurus.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 24 november 2014 @ 07:20:00 #293
205331 Xan21
pi_146946441
Hier...



[ Bericht 34% gewijzigd door Xan21 op 24-11-2014 07:36:40 ]
  maandag 24 november 2014 @ 08:32:19 #294
157472 Tim86
pi_146946891
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 24 november 2014 @ 09:37:44 #295
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146947690
quote:
Down. En ik kan wel even wachten op een fatsoenlijke full HD versie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 24 november 2014 @ 09:40:39 #296
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_146947736
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:46 schreef Rabieluh het volgende:
Ja die CGI zal nog wel beter worden. Is dat niet met de meeste trailers de laatste jaren?
Ja. Pacific Rim zag er niet uit in de eerste trailers, maar bleek een geweldig gerenderd avontuur te zijn uiteindelijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 24 november 2014 @ 12:09:22 #297
205331 Xan21
pi_146951024
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 08:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde woordkeuze straighty
  maandag 24 november 2014 @ 12:09:27 #298
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_146951026
CGI ben ik ook niet zo bang voor daar maken ze nog wel wat moois van. Damn alweer 21 jaar geleden dat JP 1 uitkwam. Heb de speelgoed dino's nog op zolder liggen.
  maandag 24 november 2014 @ 12:11:53 #299
157472 Tim86
pi_146951092
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 12:09 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Verkeerde woordkeuze straighty
Gay als in happy :+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 24 november 2014 @ 12:12:41 #300
157472 Tim86
pi_146951109
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:09 schreef egelhond het volgende:
CGI ben ik ook niet zo bang voor daar maken ze nog wel wat moois van. Damn alweer 21 jaar geleden dat JP 1 uitkwam. Heb de speelgoed dino's nog op zolder liggen.
En die film ziet er nog steeds geniaal goed uit vandaag de dag. Heb ook wel vertrouwen in de CGI op zich, maar damn, die animatronics _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 24 november 2014 @ 14:31:41 #301
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_146954941
Gedeeltelijke trailer is hier te vinden:

http://www.comicbookmovie.com/fansites/TheArwing/news/?a=111502

Alleen kijken als je echt niet kan wachten! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')