SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig topic: http://forum.fok.nl/topic/1924866
[ Bericht 49% gewijzigd door lord_bono op 07-05-2014 13:41:06 ]
Als iemand even toelicht hoe dat moet en anders mag een mod hier even reeks van maken. Alvast bedankt.quote:
Ik heb geen idee, had gehoopt dat jij het zou wetenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als iemand even toelicht hoe dat moet en anders mag een mod hier even reeks van maken. Alvast bedankt.
Van de eerste twee topics kun je geen reeks maken, dat kan alleen een mod doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, had gehoopt dat jij het zou weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.jurassicworld.org/?id=146
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:40 schreef Syntos het volgende:
En de ferry gaat naar...Begint er steeds beter uit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.jurassicworld.org/?id=146SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PaddockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Xan21 op 13-05-2014 21:14:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens evt spoiler over iemand die doodgaat lijkt me
Hahaha mooi om te lezen! Niet echt een spoiler maar toch maar als spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door lord_bono op 14-05-2014 13:43:33 ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hahaha mooi om te lezen! Niet echt een spoiler maar toch maar als spoiler:Je quote van mij geeft weer wie er evt doodgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., misschien even aanpassen voor degene die het niet willen weten.
Bedankt! Heb het aangepast, geen idee hoe dat gebeurt isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Je quote van mij geeft weer wie er evt doodgaat, misschien even aanpassen voor degene die het niet willen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Xan21 op 17-05-2014 14:58:17 ]
[ Bericht 5% gewijzigd door Xan21 op 19-05-2014 01:52:08 ]
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:26 schreef Xan21 het volgende:
Nieuwe spoilers en veel fans zijn er niet blij mee
http://www.joblo.com/movi(...)-park-the-dinos-more
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe klonk alles wat ze los lieten over JW precies zoals ik had gehoopt. Maar dit is toch echt een flinke tegenvaller
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:23 schreef Xan21 het volgende:
Morgen een grote dag met Jurassic World nieuws
Vandaag al meer spoilers bekend van de layout van het park via Jurassic World Podcast (vanaf 24:26 tot 40:07)
GROTE SPOILERS
Under "Park Highlights" are:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die verhaalspoilers klinken echt kut
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Word ik niet zo vrolijk van in eerste instantie, de tweede spoiler vind ik misschien nog erger dan de eerste![]()
Stiekem hoop ik dat dit geruchten zijn, maar het klinkt best aannemelijk.
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Bot13 het volgende:
Oei dit is wel jammer...Vond dat inderdaad ook een erg sterk punt, die concept art deed me meer aan een stad uit Star Wars denken o.i.d. dan aan een dierentuin voor Dino's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:22 schreef Xan21 het volgende:
Dan maar wat plaatjes waar de nieuwe 'ster' van Jurassic World zich bevondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog ééntje van de buitenkant van de set.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trevorrow's woorden in Empire magazine over de nieuwe enge dinosaurus komen totaal niet overeen met wat JoBlo.com vandaag postte
"We've brought back another species that happened to be the alpha species during its time" - Colin Trevorrow.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef Xan21 het volgende:
Trevorrow's woorden in Empire magazine over de nieuwe enge dinosaurus komen totaal niet overeen met wat JoBlo.com vandaag postte
"We've brought back another species that happened to be the alpha species during its time" - Colin Trevorrow.. Hopelijk was het dus slechts een gerucht
![]()
InGen's motto was wel WE MAKE THE FUTURE, ik vond dat HIGH TECH (wat JP niet echt onwijs veel had, meer de suggestie) juist heel gaaf gecombineerd met het tropische landschap enz...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vond dat inderdaad ook een erg sterk punt, die concept art deed me meer aan een stad uit Star Wars denken o.i.d. dan aan een dierentuin voor Dino's.
Daarom vind ik de concept art nog steeds geweldig![]()
Tot je iets verder nadenkt over het bouwen van zo'n park. Slecht bereikbaar voor bouwmateriaal, moet built to last zijn. Liefst herbruikbare blokken dus. Ijzersterk materiaal in zo sterk mogelijke constructies. Staal, gewapend beton, dat soort dingen zie ik voor me. En daar kan best een sci-fi "kaft" omheen maarquote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef Xan21 het volgende:
[..]
InGen's motto was wel WE MAKE THE FUTURE, ik vond dat HIGH TECH (wat JP niet echt onwijs veel had, meer de suggestie) juist heel gaaf gecombineerd met het tropische landschap enz...
Daarom vind ik de concept art nog steeds geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoogstwaarschijnlijk is de nieuwe ster van Jurassic WorldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van JP Legacy ForumsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto's van de kaart van het parkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt aardig overeen met de kaart van JP Isla Nublar. Alleen de ligging van de rivieren is anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Hij komt alleen niet helemaal overeen met deze satellietfoto uit de film.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef Tinos85 het volgende:
Dit is de map van Isla Nublar uit JP toch?
[ afbeelding ]
Het lijkt mij logischer dat het niet een definitieve kaart is, of een gestileerde kaart voor bezoekers van het park.![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wilt over de staff van JP Legacy, maar ze doen hun research.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef Tinos85 het volgende:
Ja zat ff te zoeken net en er zijn verschillende versies.
[ afbeelding ]
Dat is waarschijnlijk de beste (onofficiele) kaart van Nublar die er is voor nauwkeurigheid.![]()
Yep, leuk om ook allemaal te lezen. Ook verschillen tussen de boeken en films.
Erg benieuwd naar World.![]()
Nog 2 foto's van de nu bevestigdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verblijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:12 schreef Xan21 het volgende:
Foto's van de kaart van het parkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh.. waarom zie ik nergens iets van ''Raptor Paddock'' staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die kabelbaan is er ook nog aan de westzijde van het eiland.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Eh.. waarom zie ik nergens iets van ''Raptor Paddock'' staan
Mischien gaat die wel over het raptor verblijf op een veilige hoogte.![]()
De kabelbaan gaat iig overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet alle dierenverblijven staan op de map aangegeven![]()
Take a Look at Jurassic World's Veterinary Services Patch
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=118756![]()
![]()
Colin Trevorrow verhelderende interview over de gelekte informatie over JW
SPOILERS
http://www.slashfilm.com/(...)ils-colin-treverrow/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: