quote:Op woensdag 5 november 2014 19:06 schreef Xan21 het volgende:
Nieuwe geweldige trailer beschrijving, kan niet meer wachten (eind november, begin december komt de trailer uit)Damn dat klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat die beleden maar komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Xan21 op 11-11-2014 21:59:57 ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef Xan21 het volgende:
Degene die van de week de trailer spoilde heeft concept art van de dinosauriërs gekregen gesigneerd door Crash McCreery en zal deze morgen laten zien. Ook wist hij te bevestigen dat de trailer voor Jurassic World bij Hunger Games Mockingjay zit... 21 november in USA :-)
Edit: Hier is de concept art van de D-Rex door Crash McCreeryPlaatje werkt niet meer. Heb je een mirror?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Plaatje is verwijderd vanwege een take down van Universal. Zegt wel iets dus
Iemand die de tekening gezien heeft, heeft deze geprobeerd na te tekenen. Zag er ongeveer zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door NoXia op 12-11-2014 10:14:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef NoXia het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet meer. Heb je een mirror?
EDIT: Plaatje is verwijderd vanwege een take down van Universal. Zegt wel iets dus
Iemand die de tekening gezien heeft, heeft deze geprobeerd na te tekenen. Zag er ongeveer zo uit:Ik vind hem (veel) op die van Transformers 4 lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
[ Bericht 51% gewijzigd door Xan21 op 12-11-2014 21:21:51 ]
Boh je was me net voor, hoe kwam je hier zo snel achterquote:Op maandag 17 november 2014 21:22 schreef Xan21 het volgende:
Officiële Masrani site met een foto van Mr. Masrani bij de helicopter (Irrfan Khan) & Henry Wu (B.D.Wong)
[ afbeelding ]
http://www.masraniglobal.com/main.html
Haha, ik dus ook, en maar loeren daar.quote:Op maandag 17 november 2014 21:33 schreef Xan21 het volgende:
Hele dag op JP Legacy forums rondhangen
Ja wat een gehuil daar, brullende moderators, heel sip om te zien. Maar het alternatief is IMDB...quote:Op maandag 17 november 2014 21:41 schreef Xan21 het volgende:
Wel een stelletje drama-figuren op die forums, maar nergens anders leeft het echt, dus het moet maar haha ;-)
Ik snap de reden wel, maar dat kan toch niet. Zo'n site met die foto's.quote:Op maandag 17 november 2014 21:46 schreef Xan21 het volgende:
Nu lopen ze zelfs te vloeken dat het niet echt is, as ifsporen echt niet
Ik kijk dagelijks wel een paar een keer op IMDB om even te kijken of er al wat nieuws is. Maar daar zitten echt een paar figuren tussen dat je denktquote:Op maandag 17 november 2014 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja wat een gehuil daar, brullende moderators, heel sip om te zien. Maar het alternatief is IMDB...
Die Harry_Skywalker...quote:Op maandag 17 november 2014 22:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik kijk dagelijks wel een paar een keer op IMDB om even te kijken of er al wat nieuws is. Maar daar zitten echt een paar figuren tussen dat je denkt![]()
ik dacht trouwens altijd dat het Patel corp was, maar dat is dus Masrani geworden?
De Nederlandse zelfsquote:Op maandag 17 november 2014 22:40 schreef Xan21 het volgende:
Als je bij de viral site nu op VISIT JW klikt zie je weer : IT WORKS haha
Edit: Nu naar Universal Pictures...
Zoete jezusquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:26 schreef Xan21 het volgende:
deze link werkt, leuk hoor
http://www.jurassicworld.com/?redirect=true
En de film canon is nu officieel weer een beetje gegroeid met JP: The Game.quote:Four centuries of history displaced many of the local inhabitants, and in 1987 those few remaining were resettled off the island. The Masrani company wish to acknowledge the indigenous Bribri tribe and the contributions they have made to the history and culture of Isla Nublar.
twitter:TomButler twitterde op maandag 17-11-2014 om 22:01:13Just found this concept art for the Mososaur enclosure by pottering around in the #JurassicWorld viral site code! http://t.co/AZGMbPICpJ reageer retweet
Dat betekent dus vast dat we flashbacks gaan krijgen, denkend aan:quote:To achieve this massive undertaking, Masrani Corp assembled key staff as well as InGen lead Geneticist, Dr. Henry Wu (BD Wong). Wu was no stranger to cleanup efforts however, as he had already returned to Isla Nublar in 1994 to help dismantle and archive key InGen equipment, alongside other sensitive materials. He would return in 2002 to help cleanup crews assemble the new park, Jurassic World. Jurassic World was under construction from the years 2002-2004, under the protection from 'wildlife' (Dinosaurs) via InGen Security. This was no easy undertaking, as Simon Masrani himself knew the world was watching, waiting for a disaster.
Misschien kan het een schokje afgeven (schrikdraad effect)quote:Op zondag 23 november 2014 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik moet nog zien hoe ze die gyrosphere veilig maken, rijden die los rond? Wat als zo'n dikke knoepert er tegen aan gaat leunen?
Wel bizar dat ze dat ding toevertrouwen aan twee kleine kinderenquote:Op zondag 23 november 2014 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
Ik moet nog zien hoe ze die gyrosphere veilig maken, rijden die los rond? Wat als zo'n dikke knoepert er tegen aan gaat leunen?
Misschien vanaf afstand bestuurd?quote:Op zondag 23 november 2014 20:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wel bizar dat ze dat ding toevertrouwen aan twee kleine kinderen
Mag hopen dat ze niet zelf kunnen sturenquote:Op zondag 23 november 2014 20:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal emo dat er na zoveel jaar eindelijk weer JP is.quote:
Het is zo voorspelbaar en zo matigquote:Op zondag 23 november 2014 21:12 schreef Xan21 het volgende:
Probeer er zoveel mogelijk vandaan te blijven vanaf nu, grote trollen op imdb.
Als het goed is zou het park al een aantal jaren goed lopenquote:Op zondag 23 november 2014 20:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Welke beschrijving?quote:Op zondag 23 november 2014 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
Die beschrijving. Ik hoop dat dat niet waar is.
quote:
quote:The story is set to unfold in a high-tech new facility built on the site of the original Jurassic Park, more in the style of Sea World than John Hammond's "nature-preserve" vision, which has been operating without incident for many years now. Story details have been closely-guarded, but are heavily rumored to include a conflict between the "natural" dinosaurs of the original films and a new breed of hybrid, genetically-modified "mutant" dinos created to boost attendance with more aggressive, "scary" attractions.
Oh, ok. Weet je ook of die geruchten waar zijn?quote:Op zondag 23 november 2014 22:26 schreef Syntos het volgende:
[..]
Oh dat. Dat is al een tijdje bekend.
Er is één hybride dinosaurus waarvan we weten dat die in de film zit, en dat is de Indominus Rex.quote:Op zondag 23 november 2014 23:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, ok. Weet je ook of die geruchten waar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn ook foto's van zijn verblijf. Die staan her en der in het topic.
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 00:06 schreef Syntos het volgende:
[..]Hahaha, wat de fuck is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Filmpjes zagen er wel interessant uit. Voor zover ik kon zien op mn mobiel, vooral die mosasaurus.quote:Op maandag 24 november 2014 06:16 schreef Xan21 het volgende:
[ afbeelding ]
Geleakte trailer van ergens eind oktober (nog geen finished cgi) stond op instagram, maar is al verwijderd.
Mosasaur Feeding show, D-Rex, Raptors etccc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Down. En ik kan wel even wachten op een fatsoenlijke full HD versie.quote:
Ja. Pacific Rim zag er niet uit in de eerste trailers, maar bleek een geweldig gerenderd avontuur te zijn uiteindelijk.quote:Op zondag 23 november 2014 19:46 schreef Rabieluh het volgende:
Ja die CGI zal nog wel beter worden. Is dat niet met de meeste trailers de laatste jaren?
quote:Op maandag 24 november 2014 08:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]Verkeerde woordkeuze straightySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gay als in happyquote:
En die film ziet er nog steeds geniaal goed uit vandaag de dag. Heb ook wel vertrouwen in de CGI op zich, maar damn, die animatronicsquote:Op maandag 24 november 2014 12:09 schreef egelhond het volgende:
CGI ben ik ook niet zo bang voor daar maken ze nog wel wat moois van. Damn alweer 21 jaar geleden dat JP 1 uitkwam. Heb de speelgoed dino's nog op zolder liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |