Dit dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:02 schreef Xan21 het volgende:
Er is een achter de schermen videootje op de facebook pagina van Reel Tours Hawaii...weer een geit die eraan gaat
Ik denk een onderdeel van de flashbacksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Oei, geforceerde knipogen naar klassiekers...
Mwah vind ik wel. De clever girl scene (quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:51 schreef Tinos85 het volgende:
De jungle op Nublar is verder natuurlijk ook nooit goed in beeld gebracht in Jurassic Park.
Heb het boek onlangs gelezen en ik vond het inderdaad ook beter. Maar onfilmbaar als je het exact na wilt maken. Het zou een veel te lange, dure en uitgebreide film worden ben ik bang, iets wat de grote massa zou afschrikken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Want een slootje palmbladeren staat gelijk aan jungle? Welnee.
En toch blijft het boek beter
Je bedoeld https://vt.tumblr.com/tumblr_ne6sj33n9M1r7cex5.mp4 ? Werkt hier nog steeds. Was wel opgenomen op Hawaii btw.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:40 schreef Xan21 het volgende:
De video is geblokkeerd door NBC/ Universal, wederom bevestigd dat het dus om Jurassic World ging...zal mooie scene zijn met dat zonlicht door de bomen.
Opgenomen op Mauiquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:42 schreef Gruisman het volgende:
Benieuwd waar dat gefilmd was, was geen bos in Hawaii in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xan21 op 05-11-2014 19:20:18 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het boek, maar die zit niet in de film,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verder wel jammer dat ze al zoveel dino's laten zien. Maar stiekem zou ik erg teleurgesteld zijn als ze dat niet hadden gedaan![]()
Denk ook niet dat het echt een teasertrailer is, meer gewoon een echte trailer. Ze laten immers al zoveel zienquote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Xan21 het volgende:
Voor een teaser trailer laten ze redelijk wat zien denk ik, wel vreemd dat alleen Bryce Dallas Howard en Chris Pratt alleen te zien zijn, maar dat houdt het spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |