goeie fipoquote:
we zullen het met de mantel der liefde bedekkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme Muis
Nou ja, omdat het je verjaardag is, is het je vergeven....
15 graden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
whut maar 15 graden?![]()
Zo koud wordt het hier 's nachts niet eens.
24 dat is meer de middag temperatuur hierquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
15 graden?
Als je dat vermenigvuldigd met 24 heb je 360 graden. Cirkel is rond.
quote:
Jij wintquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar Pearl Jam stopt gaat Eddie Vedder.
Waarom?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje jammer van het einde van de film.
daarom.quote:
Waargebeurd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
daarom.
Beetje een matig einde door dood te gaan door een giftig plantje te eten.
Waargebeurd of niet. Het blijft dom.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waargebeurd.
Het zou pas kut zijn als hij nog lang en gelukkig leefde. Dat is zo zoetsappig.
Wat een kulreden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waargebeurd of niet. Het blijft dom.
Het zieligste moment vond ik eerder dat die man vroeg of hij hem mocht adopteren omdat hij hem als zoon zag en verder ook niemand meer had en dat hij dat toen weigerdequote:Op woensdag 7 mei 2014 11:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waargebeurd.
Het zou pas kut zijn als hij nog lang en gelukkig leefde. Dat is zo zoetsappig.
Ja dat is waar!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:51 schreef alors het volgende:
[..]
Het zieligste moment vond ik eerder dat die man vroeg of hij hem mocht adopteren omdat hij hem als zoon zag en verder ook niemand meer had en dat hij dat toen weigerde![]()
quote:
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ [url=http://www.google.nl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.imgdumper.nl%2Fuploads7%2F522f2fbeafd51%2F522f2fbeada2d-Gaaljuichen.gif&imgrefurl=http%3A%2F%2Fsigaarsnor.blogspot.com%2F2013%2F09%2Fanimated-gif-louis-van-gaal-zal-juichen.html&h=284&w=496&tbnid=8RRdCwaYiOkjbM%3A&zoom=1&docid=k5GmJDA-3H3Y9M&ei=ngNqU7mIJsG-O4_wgeAL&tbm=isch&ved=0CFUQMygAMAA&iact=rc&uact=3&dur=502&page=1&start=0&ndsp=16]afbeelding[/url] ]
Ja ja felicitaasies enzoquote:
HENKDE_Jquote:
Jawelquote:
Ik heb ze live gezien, ik heb me zelden zo verveeld op een live-concert... wat een saai optreden was dat zeg....quote:
Ik vond ze wel oke jaren geleden op het bevrijdingsfestival. Maar ergens had ik het idee dat ze aardig dronken waren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien, ik heb me zelden zo verveeld op een live-concert... wat een saai optreden was dat zeg....
dit was voor mijn verslaving.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat jij eerder dronken was muis
xd
Ik vond het erg saai. Klonk wel prima verder hoor, maar 0,0 interactie met het publiek...quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond ze wel oke jaren geleden op het bevrijdingsfestival. Maar ergens had ik het idee dat ze aardig dronken waren.
Belangrijkste is doelen stellen in het leven en die halen!quote:
Hier gaat iets mis.quote:
Toen 3fm het nog aandurfde om "alternatieve" nummers MH te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze Chrome-clip van een paar jaar geleden blijft mooi
Goede posttijd wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
ze wil juffrouw worden, maar is tijdelijk gestopt met de opleiding. juffrouwen
Jufrouwenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
ze wil juffrouw worden, maar is tijdelijk gestopt met de opleiding. juffrouwen
vooral als ze 's avonds meesteres zijnquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vooral als ze 's avonds meesteres zijn
je vergeet: Rock maakt gore opmerkingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Bo Saris.
Gras is groen.
Bal is rond.
Muis drinkt wijn.
SC kraakt een band af.
plaatje doet t niet ivm werkpcquote:
ah ja, die ken ik welquote:
Zegt ie terwijl The War On Drugs nu MH is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Toen 3fm het nog aandurfde om "alternatieve" nummers MH te maken.
Nouja dat lijkt nu wel de uitzondering te zijn die de regel bevestigtquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zegt ie terwijl The War On Drugs nu MH is.
Okquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doelde op de terugkomst van de Autotaal reclame
Kijk nou eens over 2013. Ik zie geen enkel nummer wat echt gedurfd is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zegt ie terwijl The War On Drugs nu MH is.
Ik ben er nog mee bezig!quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe zit het met die kerst UI van Pino112 henk?
jouw UIquote:
om te jankenquote:
Nou dat. Wat is hij hard van het podium gedonderd zeg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:58 schreef alors het volgende:
Beter dan al die gehypte Pharrell troep van tegenwoordig.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay =
Avicii =
Coldplay + Avicii =![]()
Het is de bedoeling dat je je lichaam in één lijn houdt bij die oefeningquote:
Die schoenen vloeken bij haar tightsquote:
Dit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je je lichaam in één lijn houdt bij die oefening
Mannen die zo doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Haten op dit nummer
Haten op Muse
Check deze baas eens blij zijn trouwens
[ afbeelding ]
hard 2 get spelenquote:
Rock en z'n ESF date?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Haten op dit nummer
Haten op Muse
Check deze baas eens blij zijn trouwens
[ afbeelding ]
ik zie het plaatje nietquote:
quote:
Mannen met roze shirtsquote:
Iemand heeft mij helemaal bijgepraatquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie het plaatje niet
maar hoe weet jij dat???? jij bent hier maanden niet geweest
potverdorie! maar ik heb geen ESF-date hoor. maar ik plan wel mijn pauzes creatief inquote:
Zozo. Is er al wat gebeurd verder?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potverdorie! maar ik heb geen ESF-date hoor. maar ik plan wel mijn pauzes creatief in
Donderdag en zaterdag ....quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potverdorie! maar ik heb geen ESF-date hoor. maar ik plan wel mijn pauzes creatief in
yup, heb haar in het bezemhok bruut uitgewoond.quote:
Dus je hebt nu twee woningen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, heb haar in het bezemhok bruut uitgewoond.
Goeie zet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Met een bezemstok!?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Prima ice breakerquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zo hard uitgewoond dat er 250 euro uitwonende beurs was bijgeschreven door de ib-groepquote:
Godverquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo hard uitgewoond dat er 250 euro uitwonende beurs was bijgeschreven door de ib-groep
Die heb je al te vaak gemaaktquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo hard uitgewoond dat er 250 euro uitwonende beurs was bijgeschreven door de ib-groep
Hoe weet jij dat nou weerquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
we hebben doktertje gespeeld.
ik heb haar koorts opgenomen met een bezemsteel
ze had 38cm koorts.
henk was 1 van je slachtoffers...quote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt he
Ik wil jou zo hard uitwonen dat ik een uitwonende beurs krijg
Dat we de volgende ochtend wakker worden en dat er opeens 250 euro op m'n rekening is bijgeschreven door de IB-groep
Tering.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo flink uitgewoond dat je een uitwonende beurs krijgt...
Dat je de volgende dag wakker wordt en er 250 euro op je rekening gestort is
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt he
Ik wil jou zo hard uitwonen dat ik een uitwonende beurs krijg
Dat we de volgende ochtend wakker worden en dat er opeens 250 euro op m'n rekening is bijgeschreven door de IB-groep
quote:
Maar toen was Henkde_J er al niet meerquote:
Fixedquote:
Ad van der Berg vindt dit leuk.quote:
Ik kan een hele goede woordgrap maken met haar naam, maar ik doe het maar nietquote:
Doe maar hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan een hele goede woordgrap maken met haar naam, maar ik doe het maar niet
Neuhquote:
quote:
Ik ben blij dat je weer terug bentquote:
Ik wil jou wel inpakken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben bedolven onder de cadeau's. Kan iemand mij redden?
nee, sorry, ikmoememoedernoguitbadhaluhquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben bedolven onder de cadeau's. Kan iemand mij redden?
Rock wordt blijer van een grabbelton op een feestjequote:Op woensdag 7 mei 2014 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil jou wel inpakken?
Kan Rock je uitpakken, daar is hij gek op heb ik begrepen...
Dan mag je weer?quote:
Owh ja! Dan vier ik mijn verjaardag nog een keerquote:
quote:
mexicanobakkerquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien de hulp inroepen van die PSV fan, hoe heette hij ook alweer?
Hoe kan ze dan verslaafd zijn als ze toch driekwart niet opdrinkt?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
Muis, ik kwam dit filmpje van je tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe kan ze dan verslaafd zijn als ze toch driekwart niet opdrinkt?
Ook niet die van haarquote:
Lijkt wel of dr tieten vergroeid zijn met elkaarquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Voelt het Russisch neuken alleen maar strakker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Lijkt wel of dr tieten vergroeid zijn met elkaar
En als het niet strak genoeg is kan het altijd nog op z'n Grieksquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voelt het Russisch neuken alleen maar strakker.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:08 schreef Holenmens het volgende:
http://www.3fm.nl/programmaschema/2014-05-12
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:10 schreef alors het volgende:
SanderDat hij nog maar minimaal 10 jaar mag blijven.
Véééél te vaakquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:13 schreef DeLuna het volgende:
Dit nummer heb ik ook wel weer te vaak gehoord
1 keer op, ben er geen fan vanquote:
Bookmakers zeggen wel veel hoor. Hoewel de 2e semi nog moet komen natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:23 schreef rubbereend het volgende:
nu doen ze weer alsof iedereen het liedje niks vond. Terwijl dat nooit zo is geweest. En die euforie
ze zaten bij de eerste tien van de zestien.....
Maar het behalen van de finale wordt gevierd alsof de wereldcup binnen is. Waylon die tot in de ochtend gaat zitten zuipenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bookmakers zeggen wel veel hoor. Hoewel de 2e semi nog moet komen natuurlijk
Blijft een fucking lekkere plaatquote:
YEAH!quote:
Mintjequote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
Pandaplint zit in Hong Kong zie ik:
[ afbeelding ]
Je kan wel zien waarmee hij druk is geweest dan! *winknudge*quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baasquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan wel zien waarmee hij druk is geweest dan! *winknudge*
JEZUS!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze aan het oefenen voor Giel?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef henkde_j het volgende:
De laatste beelden van Pandaplint zijn ook uitgelekt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hij leeft voort op de twittersquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:39 schreef SilentChaos het volgende:
Dit was de lievelingsplaat van plint
Rip
I know, wat een toestandquote:
Laten we het er maar niet te veel over hebben, anders komt Rickario zometeen ook nog om het hoekje kijken.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laten we het er maar niet te veel over hebben, anders komt Rickario zometeen ook nog om het hoekje kijken.
twitter:giel3fm twitterde op woensdag 07-05-2014 om 18:56:00Opgelet! @Domien is over 5 minuutjes weer te horen... Als dat maar goed gaat
#DRDD http://t.co/HxIFo0zSUX reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |