Ja heerlijk, geen haren of andere meukquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
haha nou dan zal mijn been je zeker bevallen
Enige fijn aan littekens is dat ze zo zachtzijn
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:00 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ja heerlijk, geen haren of andere meuk![]()
Ik vind eigenlijk alle afwijkingen mooi. Maar ik ben ook wat raar.
(Dit vraagt overigens wel heel erg om een foto van je been)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]Inderdaad mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of daar een tattoo overheen kan. En snap wel dat je het niet mooi vindt om er iets omheen te doen of zo. Lastig.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]Lukt prima. Als een litteken wit/huidskleurig is is ie helemaal klaar met genezen. Meestal is dit na een jaar al het geval en langer wachten heeft geen enkele toegevoegde waarde (sommige tattoo artiesten willen dat het minimaal 2-3 jaar oud is maar is medisch gezien onzin). Na een jaar heeft je lichaam nieuwe collageen verbindingen in de huid gelegd waardoor het 80% van de originele huid heeft qua kracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]![]()
4 uurtjes geleden gezet!
En fuuu, PB draait het op de site wel, maar in de link niet.
Jaaaaa ik ben er echt blij mee en hij heeft hem echt supermooi gezet, echt zoals ik wildequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x100000!
TOF!Zoiets ga ik ook ooit nog laten zetten
Als ik het aandurf
wat is het? een tent oid?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]![]()
4 uurtjes geleden gezet!
Oh die wil ik ook nogquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]![]()
4 uurtjes geleden gezet!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:37 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook nogdan wel gewoon een simpele lijntjes versie
10 jaar geleden wel maar toen was dat deel er nog niet.quote:
Ik vind m leeeeuk!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]![]()
4 uurtjes geleden gezet!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
10 jaar geleden wel maar toen was dat deel er nog niet.
tof!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als het er niet overheen kan, kan het nog altijd een onderdeel zijn
[ afbeelding ]
Je had het gewoon bij "neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
10 jaar geleden wel maar toen was dat deel er nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij loopt dus ook naar de zijkant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schaam me best voor mijn litteken, ik heb een buikhernia gehad en dat is nu bijna 3 jaar geleden.
Ik ben alleen bang dat een tattoeage het niet mooier maakt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Dat was ook een paar weken na de operatie, nu is het lichter maar ik ben te lui om een nieuwe foto te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Je hebt een hele mooie buik!Misschien kun je gebruik maken van de lijn door hem als tak te gebruiken vooor bloemetjes oid?
Hij is wel behoorlijk rood op de foto, alsof het nog niet genoeg genezen is.
Al eens van Ondrash gehoord? Hij kan wel iets abstracts maken van je litteken, dan ben je niet zo beperkt wat betreft de compositie (met een lange streep kun je bijna niets anders dan een tak of veer). Ondrash zou er ongetwijfeld een prachtige compositie omheen bedenken. Moet je wel naar Tsjechie (easyjetten van Eindhoven naar Brno).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat was ook een paar weken na de operatie, nu is het lichter maar ik ben te lui om een nieuwe foto te maken.
En dank je, en ik zat idd aan een tak of een veer te denken.
Ik ken hem ja, prachtige werken heeft hij.quote:
Al bijna 7 jaar johquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Thank you everyone, en inderdaad, 10 jaar geleden was dat deel nog niet uit, maar al wel zeker een jaar of 4/5, want de allerlaatste film is op mijn 21e verjaardag uitgekomen en dat is nu bijna 3 jaar geleden.
wow zelfs ik kan deze beter zettenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo wil ik hemOok zelfde plek en ik twijfel nog over of ik het deathly hallows teken er wel of niet bij wil..
Boohh er zijn echt zooveel mooie HP tattoosOok heel veel lelijke wel
![]()
Succes!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:44 schreef theKiD het volgende:
Over een kwartier op de fiets... En dan een hele middag pijn lijden![]()
![]()
dat hoort zoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow zelfs ik kan deze beter zettenwats met die lijnen
Mwah, dat de lijnen niet even dik zijn lijkt me niet zo te horen.quote:
Nou, heel lang iig dus.quote:
De mijne is bijvoorbeeld wel expres zo met die lijnen gezet, heb ik zelf om gevraagd, maar als ie strak hoort te zijn is het inderdaad poep.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Horen de lijnen van die driehoek zo scheef te zijn? Of heeft jouw tatoeëerder parkinson?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]![]()
4 uurtjes geleden gezet!
mooiquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voor grotere dingen met schaduw wel ja, dat durf ik nog lang niet aanmaar tis niet zo dat m'n lijnen kronkelig en oneven zijn dus hier lig ik niet van wakker
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:26 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Horen de lijnen van die driehoek zo scheef te zijn? Of heeft jouw tatoeëerder parkinson?
Woord eronder is dan wel weer redelijk netjes
quote:
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het woord, lijnen zijn enorm oneven en kronkelig.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?Ik ben een beetje een tattoo nitwit verder, dus behoed mij voor het laten zetten van zo'n tattoo als er blijkbaar iets mis mee is?
Bedoel je het woord of het teken daarachter?
Een losse lange broek geen optie?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand hulp? Ik heb vrijdag mijn tattoo laten zetten en hij mag niet in de zon, maar er mag ook geen strakke broek tegenaan en hij zit boven mijn enkel. Kan ik gewoon een korte broek aan of moet ik een lange broek aandoen en die opstropen? Beide manieren komt ie in de zon.
quote:Op maandag 19 mei 2014 09:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb alleen traningsbroeken en die zijn ook vrij strak. Voor de rest alleen skinny jeans.
- Binnen blijvenquote:Op maandag 19 mei 2014 09:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand hulp? Ik heb vrijdag mijn tattoo laten zetten en hij mag niet in de zon, maar er mag ook geen strakke broek tegenaan en hij zit boven mijn enkel. Kan ik gewoon een korte broek aan of moet ik een lange broek aandoen en die opstropen? Beide manieren komt ie in de zon.
Verbandje rondom wanneer je in de zon komt. En misschien je garderobe eens uitbreidenquote:
Ik heb genoeg kleren en hou niet van wijde broeken.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Verbandje rondom wanneer je in de zon komt. En misschien je garderobe eens uitbreiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |