Ik ken hem ja, prachtige werken heeft hij.quote:
Al bijna 7 jaar johquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Thank you everyone, en inderdaad, 10 jaar geleden was dat deel nog niet uit, maar al wel zeker een jaar of 4/5, want de allerlaatste film is op mijn 21e verjaardag uitgekomen en dat is nu bijna 3 jaar geleden.
wow zelfs ik kan deze beter zettenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo wil ik hemOok zelfde plek en ik twijfel nog over of ik het deathly hallows teken er wel of niet bij wil..
Boohh er zijn echt zooveel mooie HP tattoosOok heel veel lelijke wel
![]()
Succes!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:44 schreef theKiD het volgende:
Over een kwartier op de fiets... En dan een hele middag pijn lijden![]()
![]()
dat hoort zoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow zelfs ik kan deze beter zettenwats met die lijnen
Mwah, dat de lijnen niet even dik zijn lijkt me niet zo te horen.quote:
Nou, heel lang iig dus.quote:
De mijne is bijvoorbeeld wel expres zo met die lijnen gezet, heb ik zelf om gevraagd, maar als ie strak hoort te zijn is het inderdaad poep.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Horen de lijnen van die driehoek zo scheef te zijn? Of heeft jouw tatoeëerder parkinson?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]![]()
4 uurtjes geleden gezet!
En fuuu, PB draait het op de site wel, maar in de link niet.
mooiquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voor grotere dingen met schaduw wel ja, dat durf ik nog lang niet aanmaar tis niet zo dat m'n lijnen kronkelig en oneven zijn dus hier lig ik niet van wakker
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:26 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Horen de lijnen van die driehoek zo scheef te zijn? Of heeft jouw tatoeëerder parkinson?
Woord eronder is dan wel weer redelijk netjes
quote:
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het woord, lijnen zijn enorm oneven en kronkelig.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?Ik ben een beetje een tattoo nitwit verder, dus behoed mij voor het laten zetten van zo'n tattoo als er blijkbaar iets mis mee is?
Bedoel je het woord of het teken daarachter?
Een losse lange broek geen optie?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand hulp? Ik heb vrijdag mijn tattoo laten zetten en hij mag niet in de zon, maar er mag ook geen strakke broek tegenaan en hij zit boven mijn enkel. Kan ik gewoon een korte broek aan of moet ik een lange broek aandoen en die opstropen? Beide manieren komt ie in de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |