abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:39:58 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139652916

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 08-05-2014 00:17:55 ]
F means you're fucked
pi_139652932
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Leuk he?
Blijkbaar zet ik heel veel stapjes per minuut als ik een heuvel op sprint :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:42:57 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139652967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:41 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Blijkbaar zet ik heel veel stapjes per minuut als ik een heuvel op sprint :)
Dat zou wel moeten ja :Y
F means you're fucked
pi_139653096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zou wel moeten ja :Y
Weet ik :*

Nu was het natuurlijk wel een gigantische heuvel:

Maar toch elke keer weer blij dat ik boven was :')
pi_139653146
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zijn je schoenen aan het roken?
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:57:40 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139653259
En nu zit ik dus vast in het OV. Alleen geen potentiele biertjestijd :{
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:57:48 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_139653261
Vanavond m'n nieuwe sloffen met de groep uitproberen en kijken hoe m'n eigenste flip-belt-lookalike- prototype (met m'n initialen erop geborduurd) bevalt:

leerzaam projectje geweest; ik weet iig hoe ik 'm de volgende keer netter en beter (deze is voor het goede 1cm te smal) kan maken en dat ik volgende keer echt gewoon lycra/spandex moet halen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:00:03 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139653314
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:57 schreef E.T. het volgende:
Vanavond m'n nieuwe sloffen met de groep uitproberen en kijken hoe m'n eigenste flip-belt-lookalike- prototype (met m'n initialen erop geborduurd) bevalt:
[ afbeelding ]

leerzaam projectje geweest; ik weet iig hoe ik 'm de volgende keer netter en beter (deze is voor het goede 1cm te smal) kan maken en dat ik volgende keer echt gewoon lycra/spandex moet halen.
:D

Potentieel topartikel!
F means you're fucked
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:00:17 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139653321
quote:

[..]

[ afbeelding ]

aktieve vulkaan!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:01:42 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139653351
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:00 schreef YUR het volgende:

[..]

:D

Potentieel topartikel!
:Y

en Quoi.....it's 5 o'clock somewhere in the world!

[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-05-2014 10:08:32 ]
pi_139653908
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Prima fikse heuvel voor heuveltraining hoor! ^O^
Ja doei.
pi_139653992
quote:
[ afbeelding ]

Ziet er goed uit voor een prototype!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139654013
Haha stip, ik kan helaas niet quoten op mobiel, maar ik loop nog geen eens 1x een 10k in 36 minuten :P. Die 230 kwam van die reclame... maar ik hoop hem nog steeds graag een keer onder de 3 uur te lopen. Als het niet de eerste keer lukt, dan moet ik het vaker proberen ;)
pi_139654050
quote:
[ afbeelding ]

Echt netjes gemaakt ja! ^O^ Ziet er best comfortabel uit ook, waar heb je hem nu van gemaakt dan en hoe is die onder het lopen?
(Oh vanavond de test :P)
pi_139654107
vannacht weer eens even met de hartslagband om geslapen. gemiddelde hartslag van 51. Wat mij wel verraste dat ik behoorlijk slaapwandel. In de 5,5 uur dat mijn klokje het bleef doen heb ik maar liefst 6,27 km afgelegd. :o
pi_139654127
Leuk E.T!

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:57 schreef Quoi het volgende:
En nu zit ik dus vast in het OV. Alleen geen potentiele biertjestijd :{
Dat was wel mijn redding gisteren idd, maakte het wachten een stuk minder onaangenaam. Hopelijk rijden ze snel weer normaal, en blijven ze normaal rijden, want ik moet nog weg met de trein vanmiddag.
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:37:14 #17
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139654158
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
vannacht weer eens even met de hartslagband om geslapen. gemiddelde hartslag van 51. Wat mij wel verraste dat ik behoorlijk slaapwandel. In de 5,5 uur dat mijn klokje het bleef doen heb ik maar liefst 6,27 km afgelegd. :o
Morgen spierpijn! :P
F means you're fucked
pi_139654169
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Daarom ook GPS uitzetten als je dat doet. Houdt hij het ook de hele nacht vol. ;)
pi_139654224
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Daarom ook GPS uitzetten als je dat doet. Houdt hij het ook de hele nacht vol. ;)
Pro-tips ftw!
Ja doei.
pi_139654246
quote:
[ afbeelding ]

Wat cool!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139654349
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Klopt was op dat moment te lui om uit te gaan zoeken hoe dat moest.
pi_139654368
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Haha stip, ik kan helaas niet quoten op mobiel, maar ik loop nog geen eens 1x een 10k in 36 minuten :P. Die 230 kwam van die reclame... maar ik hoop hem nog steeds graag een keer onder de 3 uur te lopen. Als het niet de eerste keer lukt, dan moet ik het vaker proberen ;)
Ik zeg ook niet dat je het nu kan, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat je het ooit kan :P. Weet je wel hoe snel asfalt is?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 mei 2014 @ 10:58:19 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139654596
quote:
[ afbeelding ]

Ik wil een zwarte met een fluoriserende groen-gele rand :Y En compartimenten
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:01:07 #24
3011 E.T.
pi_139654652
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik wil een zwarte met een fluoriserende groen-gele rand :Y En compartimenten
en je naam in groen/geel erop geborduurd? ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:03:16 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139654697
Ik wil een camo *O*
F means you're fucked
pi_139655310
Leuk knutselproject E.T.! Ben benieuwd hoe ie bevalt tijdens het lopen.

Gisteren dus niet gegaan want moe en meh en nog niet helemaal fit. Vanochtend werd ik weer helemaal fris en fruitig wakker en toch maar even een rondje gelopen. Heb het wel bij een klein rondje gehouden omdat de donderdagavondtrainingen bij de AV altijd best pittig zijn. Was lekker. Me nu nog even in wat onmogelijke bochten wringen tijdens wat yoga-oefeningen en dan kan ik vanavond lekker alle verbrande calorieën er weer aan eten met een berg sushi.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:33:09 #27
3011 E.T.
pi_139655477
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:03 schreef YUR het volgende:
Ik wil een camo *O*
Mijn stoffendealer heeft geen camo :{
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:33:24 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139655484
Het was eigenlijk vakantie-leesvoer ik heb niet het geduld om te wachten dus zo direkt maar beginnen aan "De Knip"'s hardloopbjbel
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:34:14 #29
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139655519
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:33 schreef E.T. het volgende:

[..]

Da's op zich niet zo gek :D
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 mei 2014 @ 11:36:00 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139655579
quote:
[ afbeelding ]

O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 mei 2014 @ 11:36:34 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139655597
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:01 schreef E.T. het volgende:

[..]

en je naam in groen/geel erop geborduurd? ;)
:Y En groengeel stiksel
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:38:21 #32
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_139655657
quote:
[ afbeelding ]

Ziet er stoer uit! Misschien wel handig ook voor versnaperingen voor onderweg, dat gekloot met zakjes en ritsen is wel eens irritant :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_139655807
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:33 schreef E.T. het volgende:

[..]

YUR kan daar toch zelf wel voor zorgen?
pi_139655849
Ik vind dit ook nog wel interessant:
http://www.dcrainmaker.com/2014/01/mio-link-first-look.html

Wel een beetje prijzig, 100eu voor een HRM, maar het lijkt me een stuk handiger dan die borstband. Plus dat ik vaak, en zeker tijdens een LDL, niet genoeg zweet om de band nat genoeg te houden.
pi_139655933
Die garmin 610 zonder HRM op bijv. Coolblue he, kun je daar wel een ANT+ hartslagband op connecten, of is dat helemaal onmogelijk??
pi_139655962
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef Levitas het volgende:
Die garmin 610 zonder HRM op bijv. Coolblue he, kun je daar wel een ANT+ hartslagband op connecten, of is dat helemaal onmogelijk??
Dat gaat prima.
pi_139656011
Alleen is hij dan niet gecodeerd lijkt me? Met hardlopen niet zo erg, maar in een sportschool kan dat een probleem zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139656012
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:50 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat gaat prima.
Dus, dan zou ik deze kunnen kopen, maar m`n ANT+ borstband die nu bij m`n Timex zit gewoon gebruiken?
M`n Timex's garantie is net een paar weken voorbij :(
pi_139656074
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Alleen is hij dan niet gecodeerd lijkt me? Met hardlopen niet zo erg, maar in een sportschool kan dat een probleem zijn.
Van sportscholen heb ik geen verstand, maar in principe zou je gewoon alle ANT+ hartslagmeters aan apparaten die ANT+ snappen moeten kunnen koppelen. Die optische HRM die ik net postte kun je ook probleemloos met een Garmin gebruiken.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:55:52 #40
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139656076
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:52 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dus, dan zou ik deze kunnen kopen, maar m`n ANT+ borstband die nu bij m`n Timex zit gewoon gebruiken?
M`n Timex's garantie is net een paar weken voorbij :(
http://www.thisisant.com/directory/forerunner-610

Als het de "Digital 2.4 Heart Rate Sensor" is, dan werkt dat dus zeker wel.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_139656141
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:55 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Van sportscholen heb ik geen verstand, maar in principe zou je gewoon alle ANT+ hartslagmeters aan apparaten die ANT+ snappen moeten kunnen koppelen. Die optische HRM die ik net postte kun je ook probleemloos met een Garmin gebruiken.
Ik bedoel meer dat als er meer mensen met een HR meter in de buurt zijn, en hij is niet gecodeerd, dat je dan dubbele signalen gaat opvangen.
pi_139656176
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat als er meer mensen met een HR meter in de buurt zijn, en hij is niet gecodeerd, dat je dan dubbele signalen gaat opvangen.
O, zo. Maar dat probleem heb je ook al als je een Garmin HRM aan een Garmin koppelt.
pi_139656218
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:00 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

O, zo. Maar dat probleem heb je ook al als je een Garmin HRM aan een Garmin koppelt.
Nou als je het bij elkaar koopt, zijn ze als het goed is gecodeerd :o
pi_139656230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:55 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

http://www.thisisant.com/directory/forerunner-610

Als het de "Digital 2.4 Heart Rate Sensor" is, dan werkt dat dus zeker wel.
Dat zit dan wel goed. M`n huidige band is idd 'Digital 2.4 transmission". Mooi :0

Even contact opgenomen met Timex om te kijken of zij een oplossing hebben. Zo niet, dan weet ik wat me te doen staat ;)
pi_139656320
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou als je het bij elkaar koopt, zijn ze als het goed is gecodeerd :o
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk in elkaars vaarwater gaat zitten? Ik heb nog nooit iemand met een HRM in de sportschool gezien. In ieder geval niet in het gedeelte waar je met gewichten aan de slag gaat.

Ik vind een HRM die je om je middel moet doen overigens waardeloos.
pi_139656325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:45 schreef hatsaflats het volgende:

Wel een beetje prijzig, 100eu voor een HRM, maar het lijkt me een stuk handiger dan die borstband. Plus dat ik vaak, en zeker tijdens een LDL, niet genoeg zweet om de band nat genoeg te houden.
Vet ding. :) Enige minpunten zijn batterylife en natuurlijk het feit dat je twee dingen moet dragen. :P

Garmin moet echt snel ook een deal met Mio sluiten, want zoals die tests laten zien is de nauwkeurigheid van deze methode al prima. ^O^

Ik heb op zich weinig problemen met m'n hartslagband, maar als het gewoon in je horloge zit is toch wel stukken relaxter. :)
Jack does it in real time...
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:08:33 #47
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139656383
Ik ga vanmiddag toch eens op jacht voor nieuwe sloffen *O*
De oude hebben best wel slijtplekken op de zolen :o

Iemand nog adviezen naar welke winkel ik wel of juist niet moet gaan in rotterdam? Of kan ik gewoon een willekeurige run2day ed binnenlopen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_139656423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:45 schreef hatsaflats het volgende:

Interessant :9
Irriteer me soms best wel aan mijn HRM. Hij schuurt mijn huid steeds open en nu plak ik het elke keer af, maar ook niet echt ideaal natuurlijk :+
pi_139656430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:06 schreef Devv het volgende:

[..]

[..]

Maar hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk in elkaars vaarwater gaat zitten? Ik heb nog nooit iemand met een HRM in de sportschool gezien. In ieder geval niet in het gedeelte waar je met gewichten aan de slag gaat.

Ik vind een HRM die je om je middel moet doen overigens waardeloos.
Tja, ik heb die ervaring alleen met roeien, waar je naast elkaar op ergometers zit en iedereen zo'n ding om heeft.

Ik vind het uberhaupt gek dat er nog steeds geen goede pols HR meters zijn, gewoon in het horloge. Ik krijg toch vaak schuurplekken van zo'n borstding, en het zit weer niet onder alle sportbh's goed.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:12:09 #50
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139656472
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja, ik heb die ervaring alleen met roeien, waar je naast elkaar op ergometers zit en iedereen zo'n ding om heeft.

Ik vind het uberhaupt gek dat er nog steeds geen goede pols HR meters zijn, gewoon in het horloge. Ik krijg toch vaak schuurplekken van zo'n borstding, en het zit weer niet onder alle sportbh's goed.
Die nieuwe TomToms hebben dat dus wel. En met de Mio Link kan het nu dus ook (maar dan heb je dus een horloge en een een hrm om, maar de meeste mensen hebben wel twee polsen.
pi_139656473
Ik heb een HRM-band in een van m'n sportbh's, dat maakt het wel iets makkelijker. Van die band krijg ik schuurplekken. Maar omdat m'n HRM het sowieso niet erg goed doet, gebruik ik 'm bijna nooit.
pi_139656485
Als het even kan heeft mijn volgende sportklokkie een optische sensor.
Welk merk dat dan is boeit me weinig, als het maar een beetje goede reviews heeft
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:18:15 #53
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139656605
Daar ben ik ook wel bang voor ja, schuurplekken. Krijg ze zelfs al wel eensvan gewone bh's en sportbh's
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:22:45 #54
3011 E.T.
pi_139656725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's op zich niet zo gek :D
Heb wel kekke zebra- en panterprintjes of hawaii-bloemen in de aanbieding ;)
pi_139656769
Hier hebben ze misschien nog wel iets van camo. Ik kan wel kijken en het met het fokloopje meenemen :)
pi_139656774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:13 schreef Guard het volgende:
Als het even kan heeft mijn volgende sportklokkie een optische sensor.
Welk merk dat dan is boeit me weinig, als het maar een beetje goede reviews heeft
Welke sporthorloges met GPS en geïntegreerde HRM zijn er op dit moment?
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:25:32 #57
3011 E.T.
pi_139656776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:08 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga vanmiddag toch eens op jacht voor nieuwe sloffen *O*
De oude hebben best wel slijtplekken op de zolen :o

Iemand nog adviezen naar welke winkel ik wel of juist niet moet gaan in rotterdam? Of kan ik gewoon een willekeurige run2day ed binnenlopen?
In Rotterdam heb ik betere ervaringen met de Hardloopwinkel (bij Oostplein) dan met Run2Day :)
pi_139656796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:25 schreef Devv het volgende:

[..]

Welke sporthorloges met GPS en geïntegreerde HRM zijn er op dit moment?
De nieuwste TomToms en de komende Garmin FR15.
pi_139656852
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zo, dat is niet veel :o .
pi_139656857
Adidas Smart Run ook
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:30:39 #61
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139656915
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:25 schreef E.T. het volgende:

[..]

In Rotterdam heb ik betere ervaringen met de Hardloopwinkel (bij Oostplein) dan met Run2Day :)
pi_139656971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen van de FR15? Ik kan zo snel niet vinden dat die met een optische HRM zou komen.
pi_139657021
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:28 schreef Guard het volgende:
Adidas Smart Run ook
Die kan niet onder water, en de FR15 is nog niet verkrijgbaar...toch? Dan blijft er voor mij maar één model over, namelijk de TomTom Multi-Sport. Dat is niet bijster veel om uit te kunnen kiezen...
pi_139657080
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:34 schreef Devv het volgende:

[..]

Die kan niet onder water, en de FR15 is nog niet verkrijgbaar...toch? Dan blijft er voor mij maar één model over, namelijk de TomTom Multi-Sport. Dat is niet bijster veel om uit te kunnen kiezen...
tis ook nog relatief nieuw, die optische sensor dus is het wachten inderdaad totdat andere fabrikanten dit ook gaan gebruiken of hun eigen variant ontwikkelen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:37:31 #65
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139657090
Jullie maken me aan het twijfelen! :(
pi_139657175
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen van de FR15? Ik kan zo snel niet vinden dat die met een optische HRM zou komen.
Je hebt gelijk, ik ben abuis. In de war met de activity monitor.
http://www.dcrainmaker.com/2014/05/garmin-fr15-firstlook.html
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:47:14 #67
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_139657355
Ik heb vandaag ook weer een lesje gelopen. De eerste van week 5: 6 x 3 minuten, matig tempo/ zone 3, 2 minuten wandelpauze. Het ging lekker met af en toe een verfrissend buitje of bomen die me nat spetterden.
pi_139657419
Mijn ideale hardloophorloge bestaat (nog) niet:

GPS-accuraatheid en basisnavigatie van de 910XT en 305 + hardloopdynamiek 620 en Fenix2 + optische hartslagsensor.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:51:06 #69
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139657452
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:47 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb vandaag ook weer een lesje gelopen. De eerste van week 5: 6 x 3 minuten, matig tempo/ zone 3, 2 minuten wandelpauze. Het ging lekker met af en toe een verfrissend buitje of bomen die me nat spetterden.
Lekker koel O+
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:51:37 #70
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139657471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef Zwabberhark het volgende:

GPS-accuraatheid en basisnavigatie van de 910XT en 305 + optische hartslagsensor.
Idem
pi_139657530
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef Zwabberhark het volgende:

GPS-accuraatheid en basisnavigatie van de 910XT en 305 + hardloopdynamiek 620 en Fenix2 + optische hartslagsensor.
Ja, dat klinkt wel goed!

en duur
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:54:43 #72
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139657557
met een optische sensor zou ik wellicht wat vaker met lopen. had bij m'n oude horloge wel een band, maar die heb ik geloof ik maar 3 keer omgehad. En bij m'n nieuwe horloge zit geen band (en ik heb nooit gekeken of de oude zou werken).

Maar ik heb ook niet het idee dat ik 'm mis, dus ik blijf net zo lief op de huidige manier doorlopen. Is weer een getalletje minder om me druk om te maken tijdens het lopen. :+
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:56:20 #73
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_139657595
Zo toch maar even een afspraak met de sportfysio gemaakt voor mn knie. Gister nog geen 6 gelopen en nu toch last met voornamelijk traplopen. Ik vrees dat ik geen lange afstanden kan lopen in de toekomst. . Na de marikenloop maar goed rust nemen. .
life goes on.. be proud of yourself!
pi_139657637
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:53 schreef hatsaflats het volgende:en duur
Een jaar geen bier drinken en je hebt het bedrag bij elkaar.
pi_139657715
Ik loop de laatste tijd m'n duurloopjes wat vaker met hartslagmeter, en dat vind ik best fijn lopen. Ik probeer dan over het algemeen m'n hartslag zo rond de 150 te houden (volledig arbitrair getal, aangezien het me nog niet is gelukt om m'n max te meten) en dat geeft wel een bepaalde rust. Ik heb m'n Garmin dan ook alleen op het HRM-scherm, en let verder nergens op. Nouja, op de beestjes enzo dan.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:57 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Een jaar geen bier drinken en je hebt het bedrag bij elkaar.
Haha, wel eerder hoor. Speciaalbier is duur :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:04:09 #76
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139657825
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:22 schreef E.T. het volgende:

[..]

Heb wel kekke zebra- en panterprintjes of hawaii-bloemen in de aanbieding ;)
-O-
F means you're fucked
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:06:50 #77
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139657902
Ik ben al een week allemaal van die Radler's aan het drinken met heel weinig alcohol. Mijn meneer werkt bij dat ene groene Nederlandse biermerk met die ster (tot mijn schaamte :') ) en krijgt elke week nieuwe producten mee. Die gaven we tot nu toe elk week weg aan een willekeurige pilsdrinkende buurman, maar nu zelf maar eens begonnen met die fruitige shit. Na een training moet ik zeggen: ^O^
pi_139658146
Nog nooit gedronken.. Misschien toch eens proberen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:16:10 #79
236410 MaleDuck
pi_139658200
Zo, pm's voor Ekiden verstuurd, mocht je mee willen doen, maar deze niet gehad hebben, stuur me dan een pm :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:17:17 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139658223
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, pm's voor Ekiden verstuurd, mocht je mee willen doen, maar deze niet gehad hebben, stuur me dan een pm :)
Was ik de eerste met een reply? :P En win ik dan nog iets? O-) O-)
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:17:24 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139658227
Bier :r
F means you're fucked
pi_139658355
Bier! O+
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:23:21 #83
236410 MaleDuck
pi_139658417
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:17 schreef Quoi het volgende:

[..]

Was ik de eerste met een reply? :P En win ik dan nog iets? O-) O-)
Nope, YUR stuurde als eerste een reactie :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:24:46 #84
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139658470
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:23 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Nope, YUR stuurde als eerste een reactie :P
:o
pi_139658517
Ik twijfel nog even door tot Pinksteren.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:26:24 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139658537
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

:o
:s) :9
F means you're fucked
pi_139658864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:06 schreef Quoi het volgende:
Ik ben al een week allemaal van die Radler's aan het drinken met heel weinig alcohol. Mijn meneer werkt bij dat ene groene Nederlandse biermerk met die ster (tot mijn schaamte :') ) en krijgt elke week nieuwe producten mee. Die gaven we tot nu toe elk week weg aan een willekeurige pilsdrinkende buurman, maar nu zelf maar eens begonnen met die fruitige shit. Na een training moet ik zeggen: ^O^
ieeuw groen merk met een ster :{w

Ik heb inmiddels alweer genoeg van die radler hype.. niet dat ik het gedronken heb, ik hoef geen bier met aanmaaklimonade.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:38:01 #88
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139658948
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:35 schreef Guard het volgende:

[..]

ieeuw groen merk met een ster :{w

Ik heb inmiddels alweer genoeg van die radler hype.. niet dat ik het gedronken heb, ik hoef geen bier met aanmaaklimonade.
Als alternatief voor het biertje waar ik automatisch naar grijp na de training :Y
Dan geniet ik liever van een echt biertje in het weekend.

Maar dit soort voornemens duren nooit lang hier hoor ;)
pi_139658978
Ik heb gisteren het post-race biertje weerstaan en lekker melk genomen. Was ook wel lekker, eigenlijk :9
Ja doei.
pi_139659203
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

Als alternatief voor het biertje waar ik automatisch naar grijp na de training :Y

Als ik moet kiezen tussen Radler en citroenlimo met Spa-rood kies ik voor het laatste.
pi_139659325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik drink nooit een biertje na de training (of na een wedstrijd).
Regelmatig thuis genieten van echte biertjes inderdaad.
En natuurlijk eens in de zoveel tijd mezelf vol laten lopen met pils, maar dat laatste moet ik toch maar even niet meer doen, past niet bij een een marathontraining :P
pi_139659724
Bier O+
Haat/liefde verhouding mee. Te lekker om te weerstaan en daarna weer weten dat ik een week moet lopen om het weer goed te maken.

Ja, zo kan je blijven lopen dus :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_139659847
Ben ik wellicht een van de weinigen die bijna nooit bier drinkt. Niet dat ik het niet lust, maar ach, een colaatje is ook wel lekker :)
pi_139659850
ligt Endomondo en bij jullie ook uit?

Doet het weer.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:07:00 #95
236410 MaleDuck
pi_139659923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:04 schreef CRX_master het volgende:
Ben ik wellicht een van de weinigen die bijna nooit bier drinkt. Niet dat ik het niet lust, maar ach, een colaatje is ook wel lekker :)
Ik drink tegenwoordig ook eigenlijk geen bier meer, tenzij iemand glutenvrij bier heeft :P
pi_139659933
Morgen weer hardlopen! Hopelijk zit het weer een beetje mee :)
pi_139659966
Ik drink alleen in de weekenden. Ik vind het heerlijk een koud heineken biertje. Laat het absoluut niet staan. Doordeweeks let ik goed op mijn voeding en beweeg ik meer dan genoeg. Je mag ook wel een beetje genieten van het leven :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:09:29 #98
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_139659992
Zo, de bevestiging voor mijn verjaardagsloop is ook gemaild naar Maleduck.
Ik hoop dat het net zo'n feest wordt als vorig jaar :+

YUR, zou je mij toe willen voegen in de WLWW: De HM aller HM's:

1
2
[b]21 september 2014 - [url=http://www.halvevanhoogland.nl]Halve van Hoogland[/url][/b]
[*] GlenHighland - HM

En voor de 'Wet van Pijll' aanhangers: Hij is gecertificeerd :)
pi_139659998
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:07 schreef Jochie1900 het volgende:
Morgen weer hardlopen! Hopelijk zit het weer een beetje mee :)
:Y heb er zin in, hoop dat het weer zo lekker gaat als gisteren.
pi_139660195
Als ik buienradar eens bekijk ziet het er naar uit dat ik vanavond niet in de regen hoef te banjeren.
pi_139660267
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:07 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik drink tegenwoordig ook eigenlijk geen bier meer, tenzij iemand glutenvrij bier heeft :P
http://www.kennisinstituu(...)ier-beste-ter-wereld
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:21:41 #102
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139660340
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:09 schreef GlenHighland het volgende:
Zo, de bevestiging voor mijn verjaardagsloop is ook gemaild naar Maleduck.
Ik hoop dat het net zo'n feest wordt als vorig jaar :+

YUR, zou je mij toe willen voegen in de WLWW: De HM aller HM's:
[ code verwijderd ]

En voor de 'Wet van Pijll' aanhangers: Hij is gecertificeerd :)
^O^
F means you're fucked
pi_139660375
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:37 schreef Guard het volgende:

[..]

tis ook nog relatief nieuw, die optische sensor dus is het wachten inderdaad totdat andere fabrikanten dit ook gaan gebruiken of hun eigen variant ontwikkelen.
Ik zie dat de TomTom Multi-Sport Cardio ook niet gemaakt is voor metingen in open water -O- . Dat gaat hem dus ook niet worden. Er blijven voor mij eigenlijk maar vier drie sporthorloges over die enigszins in de buurt komen van wat ik zoek.

• Garmin Fenix 2
• Garmin Forerunner 910XT
Polar V800
• Suunto Ambit2

Het ontbreken van een geïntegreerde HRM neem ik dan maar even voor lief.

[ Bericht 2% gewijzigd door Devv op 07-05-2014 14:54:46 ]
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:24:34 #104
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139660416
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:23 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik zie dat de TomTom Multi-Sport Cardio ook niet gemaakt is voor metingen in open water -O- . Dat gaat hem dus ook niet worden. Er blijven voor mij eigenlijk maar vier sporthorloges over die enigszins in de buurt komen van wat ik zoek.

• Garmin Fenix 2
• Garmin Forerunner 910XT
• Polar V800
• Suunto Ambit2

Het ontbreken van een geïntegreerde HRM neem ik dan maar even voor lief.
Die is idd voor in het binnenwater. Voor mij ideaal maar als je veel op buitenwater zwemt heb je er geen fluit aan.
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:26:53 #105
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_139660490
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:21 schreef YUR het volgende:

[..]

^O^
Thanx !!
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:28:30 #106
236410 MaleDuck
pi_139660547
quote:
Die heb ik in de kast staan, maar daar zit gist in... en dat probeer ik nu nog even te vermijden...
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:41:59 #107
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139660873
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:28 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Die heb ik in de kast staan, maar daar zit gist in... en dat probeer ik nu nog even te vermijden...
http://mens-en-gezondheid(...)r-uw-gezondheid.html
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:44:44 #108
236410 MaleDuck
pi_139660938
quote:
Biergist is ook het probleem niet, maar de tradionele gist, binnen mijn intolerantietest kwam die in de zone terecht van voedingsmiddelen die ik tijdelijk moet vermijden.

Maar volgens mij zit er traditionele gist in dit merk bier, maar goed om nog eens te checken ;)
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:45:51 #109
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139660968
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:44 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Biergist is ook het probleem niet, maar de tradionele gist, binnen mijn intolerantietest kwam die in de zone terecht van voedingsmiddelen die ik tijdelijk moet vermijden.

Maar volgens mij zit er traditionele gist in dit merk bier, maar goed om nog eens te checken ;)
Pfff, ingewikkeld...

Al wel wat lekkere dingen gevonden die je wel aan kan?
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:55:25 #110
236410 MaleDuck
pi_139661196
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:45 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Pfff, ingewikkeld...

Al wel wat lekkere dingen gevonden die je wel aan kan?
Ja, begin mn draai te vinden. Ben wijn aan het leren drinken qua drank :)
En heb een goed recept voor mueslirepen die ik als ontbijt eet en qua lunch eet ik hetzelfde als de avond ervoor, omdat we dan nu wat meer koken ;) En als tussendoortjes eet ik veel fruit en noten
pi_139661275
Mijn training van vanavond is een soort Evy stijl.. 2x5 minuten D3 :P Maar op zich maar goed ook, ik heb weinig tijd en voel me nog steeds niet 100% jofel..
pi_139661630
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, begin mn draai te vinden. Ben wijn aan het leren drinken qua drank :)
En heb een goed recept voor mueslirepen die ik als ontbijt eet en qua lunch eet ik hetzelfde als de avond ervoor, omdat we dan nu wat meer koken ;) En als tussendoortjes eet ik veel fruit en noten
Bier zonder gist is wel wat lastig idd :P

Maar wel fijn dat je je draai begint te vinden! Ik zou denk ik toch wel vooral de biertjes missen :P
pi_139661661
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:08 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik vind het heerlijk een koud heineken biertje.
Oh no you didn't....
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:11:04 #114
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139661674
:')
F means you're fucked
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:16:56 #115
236410 MaleDuck
pi_139661859
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:09 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Bier zonder gist is wel wat lastig idd :P

Maar wel fijn dat je je draai begint te vinden! Ik zou denk ik toch wel vooral de biertjes missen :P
Jep, met bier had ik het ook wel lastig hoor, maar ben vrij rationeel in mijn denken dus weet dat het niet kan en ga op zoek naar lekkere alternatieven ;)
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:18:16 #116
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139661901
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Jep, met bier had ik het ook wel lastig hoor, maar ben vrij rationeel in mijn denken dus weet dat het niet kan en ga op zoek naar lekkere alternatieven ;)
Dat maakt je leven een stuk makkelijker :P
pi_139662015
Pilsje op zn tijd is wel lekker. Ik ben niet zo van de speciaal bier en alles. Gewoon een Grolschje is goed. Maar laatste tijd Erg weinig. Niet heel veel behoefte meer aan, wordt er sneller brak van volgende dag en hardlopen :P. Mja, als je maar lol hebt!

PM gestuurd MD! Tof dat je het weer regelt! *O*
Ik hoorde net dat Mr.B er ook weer bij is? ^O^
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:29:47 #118
3011 E.T.
pi_139662227
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Werd meer tijd genomen, het idee dat er meer (relevante) vragen werden gesteld.. voelde allemaal net ff iets fijner :)
bij Run2Day kreeg ik na het testloopje op film drie schoenen aangeboden om uit te kiezen en 'zoek het maar uit' kreeg ik een beetje het gevoel.. geen vragen als 'wat vind je niet fijn aan die schoen, of waarom zit die lekkerder' om bij de meest perfecte schoen uit te komen
pi_139662551
Nog twee maanden bier en wij drinken. Na de vakantie stoppen met alcohol voor een maand of drie.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:44:41 #120
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139662633
quote:
99s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef mosselmossel het volgende:
Nog twee maanden bier en wij drinken. Na de vakantie stoppen met alcohol voor een maand of drie.
Neem het ervan! Elke dag een krat :)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:47:10 #121
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_139662700
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Whisky :Y
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:47:50 #122
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139662707
Krijg zin in biertjes door jullie.
pi_139662741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:44 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Neem het ervan! Elke dag een krat :)
Nah, sowieso drink ik door de week al bijna niet. Sporadisch een glas wijn of whisky ofzo.
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:50:02 #124
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139662774
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:29 schreef E.T. het volgende:

[..]

Werd meer tijd genomen, het idee dat er meer (relevante) vragen werden gesteld.. voelde allemaal net ff iets fijner :)
bij Run2Day kreeg ik na het testloopje op film drie schoenen aangeboden om uit te kiezen en 'zoek het maar uit' kreeg ik een beetje het gevoel.. geen vragen als 'wat vind je niet fijn aan die schoen, of waarom zit die lekkerder' om bij de meest perfecte schoen uit te komen
Dat is wel fijn! Ik ben al geweest. Het zijn deze geworden

Zijn de opvolgers van xie ik nu heb, zaten het lekkerst. Weer herenschoenen, die zitten mij blijkbaar beter. Geen roze *O*
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:53:04 #125
236410 MaleDuck
pi_139662873
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef Jero_nimo het volgende:
PM gestuurd MD! Tof dat je het weer regelt!
Ik hoorde net dat Mr.B er ook weer bij is?
Klopt, hij wil revanche voor vorig jaar, net als jij ;)

Dus als we DeeBee nog weten te overtuigen en met Corniel erbij, hebben we nog een slotloper nodig en kunnen we het record van vorig jaar aanvallen :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:53:20 #126
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139662882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zijn de opvolgers van xie ik nu heb, zaten het lekkerst. Weer herenschoenen, die zitten mij blijkbaar beter. Geen roze *O*
Toch jammer van het roze he ;) Maar mooie schoensels hoor!
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:53:48 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139662892
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nimbus 15?
Wat verschilt er tussen de dames- en herenschoen eigenlijk?

Leuke kleurtjes ook :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 mei 2014 @ 15:53:49 #128
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139662894
Godzijdank drink ik zelden tot nooit. Ik heb in mijn zondige jeugd zoveel gezopen werkelijk dat ik er nu geen enkele behoefte (meer) aan heb. Op een zeldzaam witbiertje en heel af en toe een 43 na. De laatste keer dat ik stevig baco's heb weggetikt kan ik me niet meer heugen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 mei 2014 @ 15:54:44 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139662923
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:53 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dus als we DeeBee nog weten te overtuigen en met Corniel erbij, hebben we nog een slotloper nodig en kunnen we het record van vorig jaar aanvallen :)
het ekiden record of JULLIE record?
pi_139662988
Biertjes O+ in veel verschillende soorten en sterktes. Meestal sowieso maar 2 per week ofzo, maar o-o-o wat zijn ze dan ook lekker! O+ :9 Is ook fijn om gewoon een heel arsenaal aan biertjes te hebben staan om uit te kunnen kiezen! Na een wedstrijdje ofzo, of gewoon op een vrijdagavond bij een film. Ben een echte bier/whisky-liefhebber, maar geen alcoholist! 8-)
Ja doei.
pi_139662993
quote:

[..]

Iemand nog iets van Bonobo vernomen?
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:58:40 #132
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139663053
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:53 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nimbus 15?
Wat verschilt er tussen de dames- en herenschoen eigenlijk?

Leuke kleurtjes ook :)
Klopt.
Ik loop ook op een bezem :')
Geen idee wat het verschil is, misschien breder ofzo.
@tp: rozezou vloeken bij mijn rode rokje. Neutrale kleur schoen is tof *O*
En er zit O+ lime O+ groen O+ in
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:00:07 #133
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_139663094
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Klopt.
Ik loop vlieg ook op een bezem :')
Huh?? :?
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:00:47 #134
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139663114
Bier O+
Maar ik ben aan t minderen. Zit geen rem op drank bij mij. Gisteren lekker aan het fris en ook super avond gehad.

Ik heb trouwens au aan mijn heup. Ff kijken of dat doorzet :(
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:01:24 #135
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139663138
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:00 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Huh?? :?
Harry potter. Merk bezems heette toch nimbus? Of ben ik gek?
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:01:50 #136
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139663149
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Klopt.
Ik loop ook op een bezem :')
Geen idee wat het verschil is, misschien breder ofzo.
@tp: rozezou vloeken bij mijn rode rokje. Neutrale kleur schoen is tof *O*
En er zit O+ lime O+ groen O+ in
Hier ook een Nimbus-loper. Fijn toch, die demping :)
Het zou niet in me opkomen om de mannen-versie te gaan passen. Hoe kom je daar dan bij? Stelt de verkoper dat voor?
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:02:19 #137
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_139663170
Weet ik :+
SPOILER
pi_139663179
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik hoop hem 4 oktober te zien. Maar op Endo logt hij ook niks meer :(
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:07:33 #139
236410 MaleDuck
pi_139663320
quote:
5s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

het ekiden record of JULLIE record?
Het Fok! record ;)
Ekiden record zijn we te traag voor :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Heb hem een herinneringspm gestuurd :Y
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:09:51 #140
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139663378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:01 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hier ook een Nimbus-loper. Fijn toch, die demping :)
Het zou niet in me opkomen om de mannen-versie te gaan passen. Hoe kom je daar dan bij? Stelt de verkoper dat voor?
Het zijn echt net pantoffels O+

De verkoper van de vorige schoenen kwam daarmee omdat het damesmodel niet goed zat ofzo (beetje vergeten, lang geleden). En nu ook wel de dames gepast maar die zat niet lekker. Dus ik ben gewoon weer een jongetje

Ik zeg: 7 september nimbusgirls on a mission *O*
(Ok, nimbusgirl en nimbusmanwijf)
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:10:25 #141
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139663387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:02 schreef GlenHighland het volgende:
Weet ik :+
SPOILER
Boefje ;)
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:11:36 #142
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139663423
HOE leuk is dit! Volgende maand zit ik daar :)

quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:09 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Het zijn echt net pantoffels O+

De verkoper van de vorige schoenen kwam daarmee omdat het damesmodel niet goed zat ofzo (beetje vergeten, lang geleden). En nu ook wel de dames gepast maar die zat niet lekker. Dus ik ben gewoon weer een jongetje

Ik zeg: 7 september nimbusgirls on a mission *O*
(Ok, nimbusgirl en nimbusmanwijf)
:P
SPOILER
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:15:30 #143
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139663516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

:P
SPOILER
Cool! Als ik daar dan de vrouwenversie van koop.... ;)
* Murmeli draaft door

Edit: GAAAFFFFFF!!!
pi_139663761
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:11 schreef Quoi het volgende:

Volgens mij is dat een Nederlander die dat runt :P

Edit:Oh nee, dat is een ander gelijksoortig bedrijf:
http://runningbarcelona.com/
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:30:48 #145
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139663924
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een Nederlander die dat runt :P

Edit:Oh nee, dat is een ander gelijksoortig bedrijf:
http://runningbarcelona.com/
^O^ Dank voor deze URL! Meteen gemaild, ook naar die andere. Lijkt me ideaal.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:51:58 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_139664606
quote:
MaleDuck has invited you to the event: Ekiden Rotterdam
MaleDuck wil mij dood hebben :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:55:56 #147
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_139664755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:00 schreef Murmeli het volgende:
Bier O+
Maar ik ben aan t minderen. Zit geen rem op drank bij mij. Gisteren lekker aan het fris en ook super avond gehad.

Ik heb trouwens au aan mijn heup. Ff kijken of dat doorzet :(
*steekt hoofd weer naar binnen* Waar precies? Ik heb namelijk nog steeds au aan heup...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:58:21 #148
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139664835
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

*steekt hoofd weer naar binnen* Waar precies? Ik heb namelijk nog steeds au aan heup...
Soort van binnenin. Bovenkant rechterbeen, waar die mijn heup raakt en daar middenin.
Als ik duw direct onder de bolling van mijn rechterbil kom ik er het dichtst bij geloof ik
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:00:05 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_139664911
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Soort van binnenin. Bovenkant rechterbeen, waar die mijn heup raakt en daar middenin.
Als ik duw direct onder de bolling van mijn rechterbil kom ik er het dichtst bij geloof ik
Ah, als ik het dan met mijn "kennis" goed zeg is het de aanhechting van je bilspier/bovenbeen en dat betekent rust houden (ik heb namelijk precies hetzelfde).

Wanneer voel je het? En voel je het alleen aan de buitenzijde (dus rechterzijde van je rechterbeen)?
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:07:34 #150
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_139665193
MaleDuck, klein detail: volgens mij heb je het Endomondo Event aangemaakt op 7 mei i.p.v. 5 juli :o (iets met 2014-05-07 en 2014-07-05....)
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:10:29 #151
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139665293
Adviezen qua blessures op afstand en op basis van eigen ervaringen. Slippery :{

Bier. Sja. Er is hier een spontaan initiatief tot bezoekje Bierfabriek. Ik ben niet te redden :D

Dat is een soort colorrun onder de hardloopwedstrijden maar dan qua bierhoreca. Maar ook daarvoor geldt: uitproberen alvorens te oordelen :Y
pi_139665358
pi_139665359
Zo. Ik hoef niet meer vanavond.

SPOILER
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:12:52 #154
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139665377
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ah, als ik het dan met mijn "kennis" goed zeg is het de aanhechting van je bilspier/bovenbeen en dat betekent rust houden (ik heb namelijk precies hetzelfde).

Wanneer voel je het? En voel je het alleen aan de buitenzijde (dus rechterzijde van je rechterbeen)?
Smorgens vaak. En nu dus ineens kwam het opzetten toen ik schoenen aan het uitzoeken was.
Het zit niet aan de buitenkant, het zit echt binnenin
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:14:46 #155
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139665433
Ik bespreek het vanavond wel ff met de renjuf :)
Als het blijft klieren dan ga ik wel eerder weg en ff kijken wat ik de komende dagen doe
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:15:35 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139665473
quote:
Leuk he? :)
pi_139665547
Ekiden wordt hem voor mij niet. Ik hoop dan ergens in het buitenland te hardlopen tijdens de vakantie.
pi_139665589
Bavaria 0,0 wit is echt goddelijk na het lopen :9~
pi_139665601
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:14 schreef Murmeli het volgende:
Ik bespreek het vanavond wel ff met de renjuf :)
Als het blijft klieren dan ga ik wel eerder weg en ff kijken wat ik de komende dagen doe
Dit. Als je ergens last van hebt, bespreek het dan met een professional ipv hier. Diagnoses op afstand zijn vaak zo lastig.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:20:14 #160
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139665615
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:10 schreef Quoi het volgende:
Adviezen qua blessures op afstand en op basis van eigen ervaringen. Slippery :{

Bier. Sja. Er is hier een spontaan initiatief tot bezoekje Bierfabriek. Ik ben niet te redden :D

Dat is een soort colorrun onder de hardloopwedstrijden maar dan qua bierhoreca. Maar ook daarvoor geldt: uitproberen alvorens te oordelen :Y
En dan gooi je bij ieder café een glas bier naar binnen of ???

Dat lijkt me wel wat namelijk :9
pi_139665742
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En dan gooi je bij ieder café een glas bier naar binnen of ???

Dat lijkt me wel wat namelijk :9
Tijd om de Marathon du Medoc maar weer eens te noemen? :+
Ja doei.
pi_139665853
*HIPS* Marazon duh Meeedoc :9
pi_139665895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tijd om de Marathon du Medoc maar weer eens te noemen? :+
Oesters en wijn tijdens de marathon *)
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:30:21 #164
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139665906
Opschrijft doen voor later :9 :+
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:40:55 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_139666280
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:12 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Smorgens vaak. En nu dus ineens kwam het opzetten toen ik schoenen aan het uitzoeken was.
Het zit niet aan de buitenkant, het zit echt binnenin
Ja met buitenkant bedoel ik ook meer de zijde van het been, de pijn zit er in inderdaad. Hopelijk valt het mee!
pi_139666302
Hmmmbier. Eerst maar naar huis. FoK (Facultaire OnderwijsKommissie) vergadering duurde lang.

Ik drink wel een stuk minder dan eerder, maar nog steeds wel redelijk wat. Ik ben ook niet te redden, geloof ik.
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:11:39 #167
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139667226
Vandaag lekker 34 KM gefietst ipv lopen. Mezelf een beetje sparen voor de HM volgend weekend, gezien de onverklaarbare pijnlijke, maar ook genezen knie.

Ze hebben wel 2 keer geld afgeschreven. Eerst voor de marathon. Die heb ik laten omzetten naar een halve marathon en daar is weer geld voor afgeschreven. En terug storten ho maar _O-
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:12:37 #168
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139667253
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef _MvN_ het volgende:
Vandaag lekker 34 KM gefietst ipv lopen. Mezelf een beetje sparen voor de HM volgend weekend, gezien de onverklaarbare pijnlijke, maar ook genezen knie.

Ze hebben wel 2 keer geld afgeschreven. Eerst voor de marathon. Die heb ik laten omzetten naar een halve marathon en daar is weer geld voor afgeschreven. En terug storten ho maar _O-
Dan maar beide lopen!
pi_139667300
quote:

[..]

Ik doe ook wel weer mee denk ik, met een voorkeur voor de lekker incourante 7.195 km. :P

Als we alle PR's dan bekijken moeten we wel rond de 2:45u kunnen lopen of zo. :Y)
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:17:13 #170
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139667356
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:12 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dan maar beide lopen!
Dat word lastig. Ze starten beiden om 10.30 en de eerste 10 KM is hetzelfde parcours. Kan mezelf niet opsplitsen. -O-
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:18:31 #171
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139667388
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:17 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Dat word lastig. Ze starten beiden om 10.30 en de eerste 10 KM is hetzelfde parcours. Kan mezelf niet opsplitsen. -O-
Met zo'n instelling niet nee. :{w

:+
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:23:39 #172
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139667513
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:18 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Met zo'n instelling niet nee. :{w

I know. Hierin onderscheidt de jogger zich van de echte hardlopers. Mijn instelling. :'(
pi_139667593
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:23 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

I know. Hierin onderscheidt de jogger zich van de echte hardlopers. Mijn instelling. :'(
Medejogger! *O*
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:27:55 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139667637
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:30 schreef DeeBee het volgende:

[..]

http://www.mudsweattrails.nl/duinentrail_schoorl

12 oktober. :) Met ook nog andere afstanden dus!

Ik noemde het meer een cross vanwege de discussie gisteren. :P
Zelfde datum als de Marathon, jammer :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:29:41 #175
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139667678
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zelfde datum als de Marathon, jammer :D
Beide lopen! :6
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:37:01 #176
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139667895
Hmmm twijfel: wel of niet naar loopgroep?
Heup doet pijn, lijkt soort van vast te zitten. Maar wil het eigenlijk daar ook wel ff bespreken wat het kan zijn en wat ik ermee aan moet. T is wel een eins fietsen heen en terug ook en bla moeilijk moeilijk

Ik ben niet geschikt voor pijntjes en blessures
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:37:48 #177
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139667913
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:26 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Medejogger! *O*
Joggers *O*
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:39:46 #178
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139667965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:37 schreef Murmeli het volgende:
Hmmm twijfel: wel of niet naar loopgroep?
Heup doet pijn, lijkt soort van vast te zitten. Maar wil het eigenlijk daar ook wel ff bespreken wat het kan zijn en wat ik ermee aan moet. T is wel een eins fietsen heen en terug ook en bla moeilijk moeilijk

Ik ben niet geschikt voor pijntjes en blessures
Als je redelijk kunt fietsen dan gaan, kan het niet dan niet gaan.

Graag gedaan. :*
pi_139667971
Bleh, vanavond niet trainen. Voel me lang niet fit.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:40:25 #180
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139667982
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:39 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Als je redelijk kunt fietsen, kan het niet dan niet gaan.

Graag gedaan. :*
Fietsen kan ik wel. Dan maar gaan denk ik :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:42:13 #181
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139668033
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:40 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Fietsen kan ik wel. Dan maar gaan denk ik :)
^O^
Advies vragen is altijd verstandig aan mensen met verstand ervan.
pi_139668131
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Joggers *O*
Jij bent al lang geen jogger meer! :6
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:51:29 #183
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139668350
Op m'n werk zeggen ze steeds dat ik jogger ben ;(

"Ja, jij bent nog wezen joggen in Wenen!"
"En, nog lekker kunnen joggen gisteravond?"
"Altijd als ik ga joggen, moet ik aan jou denken. Jij bent daar zo goed mee bezig!"
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139668426
Joggen, hardlopen, rennen, hollen. Eén pot nat. Boeien hoe mensen het noemen.
pi_139668480
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:51 schreef Yuki het volgende:
Op m'n werk zeggen ze steeds dat ik jogger ben ;(

"Ja, jij bent nog wezen joggen in Wenen!"
"En, nog lekker kunnen joggen gisteravond?"
"Altijd als ik ga joggen, moet ik aan jou denken. Jij bent daar zo goed mee bezig!"
Klinken als goede trolls op jouw werk.
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:56:44 #186
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139668521
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:42 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

^O^
Advies vragen is altijd verstandig aan mensen met verstand ervan.
Jep. Van internet word ik ook niet wijzer ;)
Kan ik meteen vragen of ze een goede fysio weten
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:57:24 #187
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139668544
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:45 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Jij bent al lang geen jogger meer! :6
:6
pi_139669690
Trimmer :')

Wat een kutwoord is dat.

Een hond gaat naar een trimmer.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 19:24:36 #189
155227 crew  Guppy
dus
pi_139669725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef spiritusbus het volgende:

Wat een kutwoord is dat.

Trimmen! Dat was vroeger! Met een zweetband en zo!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_139669871
Ik hen op Endomondo van een zekere mannelijke eend een uitnodiging gehad voor de Ekiden. Maar ik had me niet aangemeld.. Ik weet niet eens of ik dan in NL ben, toch eens mijn agenda checken.
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:54:45 #191
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139671376
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:04 schreef CRX_master het volgende:
Ben ik wellicht een van de weinigen die bijna nooit bier drinkt. Niet dat ik het niet lust, maar ach, een wijntje is veel lekkerder
pi_139671812
Ik drink ook (bijna) nooit. En bier en wijn :r
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:06:25 #193
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139671953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Trimmen! Dat was vroeger! Met een zweetband en zo!
het boek van de Knip (voor het eerst uitgegeven in 1978, tijdens het hoogtepunt van de jog-hype) heeft het hier nog over.....
Ik heb zo maar het idee dat niet het boek voor iedereen weg gelegd is, hij had nogal een aparte kijk op hardlopen en de beleving daarvan.... O+

Ik denk dat het wel wat voor MoBlo is om te lezen, gewoon lekker je eigen plan trekken en doen wat goed voelt....dat was Knippenberg pur sang
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:07:50 #194
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139672028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef spiritusbus het volgende:

Wat een kutwoord is dat.

een heg trim je, een hond groom je
pi_139672189
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

een heg trim je, een hond groom je
Een zeil(boot) trim je, een heg snoei je.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2014 20:11:51 ]
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:12:29 #196
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139672285
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Een zeilboot trim je, een heg snoei je.
nu mis ik de hond, wat moeten we daar dan mee??
pi_139672356
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nu mis ik de hond, wat moeten we daar dan mee??
Plukken!
pi_139672413
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Plukken!
Een kip pluk je
pi_139672643
Mijn rustig herstelloopje na de 13km van zondag ging op een wat harder tempo dan ik had gepland. Bleek uiteindelijk een vrij rap herstelloopje (voor mijn doen) te zijn. Als ik ooit weer ergens een 5km wedstrijdje ga lopen moet mijn PR er toch wel aan kunnen..

http://www.endomondo.com/workouts/336112204/3009947
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:26:17 #200
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139672936
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Een kip pluk je
dat kan niet als zij kaal is..
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 20:28:17 #201
155227 crew  Guppy
dus
pi_139673051
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:03 schreef Nirak het volgende:
Ik drink ook (bijna) nooit. En bier en wijn :r
Ik ook niet. Alleen op vakantie, af en toe een cocktail of zo, maar verder niet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:30:43 #202
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139673171
Bier,wijn, care als het maar enigszins te zui... Drinken is.
pi_139673299
quote:

[..]

Een kip pluk je
Sommige honden moet je plukken!
  FOK!fotograaf woensdag 7 mei 2014 @ 20:36:25 #204
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_139673495
Pfff. Gisteren met een groepje vrienden een potje mee wezen voetballen op een veldje in de buurt.

Man, man, man. Ik kan mijn loopje van vanavond wel vergeten. Overal spierpijn. zelfs op plekken waarvan ik niet wist dat ik er spieren had zitten.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:38:23 #205
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139673607
Bier O+

Ik doe wat rustiger aan dan eerst.
* Daywalk3r dopt een radeberger los.

Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_139673643
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:33 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Sommige honden moet je plukken!
Ik had er gisteren weer bijna in een mijn kuiten hangen...
Dus: agreed!
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:40:07 #207
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139673715
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:38 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik had er gisteren weer bijna in een mijn kuiten hangen...
Dus: agreed!
Ik zaterdag ook zo'n rot keffertje. Bahbah
pi_139674029
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zaterdag ook zo'n rot keffertje. Bahbah
Helaas was het bij mij geen maatje keffer maar meer modelletje groter, meer een blaffer...
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:45:28 #209
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139674114
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Helaas was het bij mij geen maatje keffer maar meer modelletje groter, meer een blaffer...
Fijn is dat als mensen hun beesten niet opvoeden he.
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:47:42 #210
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139674269
Die stomme beesten doen vaak niets, maar je schrikt je wezenloos, moet stoppen en bent dan uit je element. Waar-de-loos :r

Vrienden van me hebben een pup gekocht.. stiekem heb ik al gekeken of die een beetje kunnen hardlopen en hoe en wanneer dat moet. O+
pi_139674445
Ze doen vaak niets idd, maar komen aanstuiven alsof ze je gaan verscheuren...
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 20:51:36 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_139674516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:50 schreef Guard het volgende:
Ze doen vaak niets idd, maar komen aanstuiven alsof ze je gaan verscheuren...
En gaan dan vlak voor je stilstaan :') zodat je erover heen valt (ik dan)
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:53:49 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139674645
Nou, de bierfabriek is dus een soort colorrun inderdaad. Dan liever de oude bruine kleine bierkroeg, het "trimloopje" onder de wedstrijden, met een zweetband en hardloopfossielen die met de Tomos komen O+

pi_139674683
Ja, dat! Al wil ik ook wel graag het keffertje van mn ouders meenemen voor een hobbelrondje, maar die mort eerst nog even wat ouder worden. Hij is nu nog wat te jong.

Oh, ik reageerde op Gup. Al waag ik me ook nooit in de Bierfabriek.
pi_139675110
Met de Goldentenloop kan je wel direct na de finish de bierfabriek inrollen. :+
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:01:33 #216
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139675118
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:54 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, dat! Al wil ik ook wel graag het keffertje van mn ouders meenemen voor een hobbelrondje, maar die mort eerst nog even wat ouder worden. Hij is nu nog wat te jong.

Ja ze moeten eerst gewoon volgroeid zijn.
Het is trouwens een Amerikaanse Stafford.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:03:13 #217
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139675206
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef DeeBee het volgende:
Met de Goldentenloop kan je wel direct na de finish de bierfabriek inrollen. :+
Klopt! :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:03:22 #218
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139675217
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een schatje O+
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:04:05 #219
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_139675260
Ik heb ook de intervalfunctie op mn Ambit 2 R ontdekt. Dat levert grafiekjes op *O*

Blij met mn horloge.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:05:00 #220
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139675313
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat een schatje O+
Ja is ze ook. Vrij kalm, slaapt met de tong uit de mond, dus zo -> :6
Gaat bij alles wat nieuw is op de kont zitten en staren. Zo leuk O+
pi_139675602
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben dus echt zo'n keffertje (border terriër), maar hij is wel echt superleuk :D

SPOILER
pi_139675778
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:04 schreef Frsh het volgende:
Ik heb ook de intervalfunctie op mn Ambit 2 R ontdekt. Dat levert grafiekjes op *O*

[ afbeelding ]

Blij met mn horloge.
Staafdiagram en -kromme, wat wil een mens nog meer?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 mei 2014 @ 21:14:06 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139675880
Al 93 teams hebben zich ingeschreven bij de ekiden :o
pi_139676005
Een hond of pas lief, leuk of een schatje als die z'n laatste aden heeft uitgeblazen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:19:00 #225
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139676143
quote:
99s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef mosselmossel het volgende:
Een hond of pas lief, leuk of een schatje als die z'n laatste aden heeft uitgeblazen.
Als daar tussen de tikfouten door staat wat ik denk: foei! o|O
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:19:58 #226
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139676186
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:54 schreef hatsaflats het volgende:

http://www.poochto5k.com/training-programs
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:21:06 #227
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139676245
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is de max?
pi_139676256
Over het algemeen zijn honden net zo stom als hun baasje.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:22:26 #229
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139676333
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:21 schreef hatsaflats het volgende:
Over het algemeen zijn honden net zo stom als hun baasje.
Dan moeten dit:

de honden van Mossel zijn..

Geintje :6 Mossel
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 21:23:26 #230
155227 crew  Guppy
dus
pi_139676394
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Met MD foto op facebook :D

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Wat is de max?
200 toch?
pi_139676920
@YUR: Ekiden is voor mij niet mee ovb, dus de ovb mag weg uit de WLWW :s)
pi_139677280
quote:

[..]

Een kip pluk je
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2014 21:39:35 ]
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:38:04 #233
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139677291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
@YUR: Ekiden is voor mij niet mee ovb, dus de ovb mag weg uit de WLWW :s)
+1
pi_139677301
3x5km gedaan op een snelheid van ongeveer 105% van de beoogde marathonsnelheid.

Heerlijk gelopen :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:39:17 #235
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139677361
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja is ze ook. Vrij kalm, slaapt met de tong uit de mond, dus zo -> :6
Gaat bij alles wat nieuw is op de kont zitten en staren. Zo leuk O+
Leuk hoor vind het zulke toffe beesten.

Heb er zelf ook een, een labrador :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:39:24 #236
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139677368
MD, bedankt voor de uitnodiging om mee te doen aan de Ekiden maar ik denk dat het niets wordt dit jaar ;)
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:40:10 #237
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139677409
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
MD, bedankt voor de uitnodiging om mee te doen aan de Ekiden maar ik denk dat het niets wordt dit jaar ;)
Ajoh partypooper!... vlakbij toch :D
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:40:11 #238
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139677411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

SPOILER
_O-

Moest zo hard lachen :D
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:41:36 #239
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139677494
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ajoh partypooper!... vlakbij toch :D
ja,heel misschien ben ik dan wel in NL voor een paar dagen maar de Ekiden wordt wel erg krap
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:47:46 #240
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139677883
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ja,heel misschien ben ik dan wel in NL voor een paar dagen maar de Ekiden wordt wel erg krap
Wel een kans om een groot deel van alle zolerkamerautisten te zien.
Als zou je natuurlijk druk genoeg zijn met andere belangrijkere dingen dan een beetje in een dichte tent zitten bij 30 nerds die op een laptop gpxjes fixen.
pi_139677971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Als zou je natuurlijk druk genoeg zijn met andere belangrijkere dingen dan een beetje in een dichte tent zitten bij 30 nerds die op een laptop gpxjes fixen.
Soort van campzone dus _O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:49:54 #242
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139677997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:49 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja daar kun je het aardig mee vergelijken :D Alleen dan geven we de laptop na 15 min klussen door aan de volgende. _O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:51:59 #243
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139678111
Mij enige broer is dan 25 jaar getrouwd en heeft me al 17 jaar onderdak geboden tijdens mijn bezoeken aan NL dus heel misschien dat ik even over wip, vrijdag aankomen, woensdag weer weg...maar hangt op dit moment nog van een hoop dingen af... o.a. mijn werk en de voortgang van de nieuwbouw bij ons
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:52:18 #244
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139678127
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:49 schreef Guard het volgende:

[..]

Baal steeds meer dat ik niet kan.. Campzone dat ken ik moet goedkomen maar dan er een beetje bij rennen :P

Wil volgend jaar echt graag meedoen :Y
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:53:24 #245
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139678179
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mij enige broer is dan 25 jaar getrouwd en heeft me al 17 jaar onderdak geboden tijdens mijn bezoeken aan NL dus heel misschien dat ik even over wip, vrijdag aankomen, woensdag weer weg...maar hangt op dit moment nog van een hoop dingen af... o.a. mijn werk en de voortgang van de nieuwbouw bij ons
Zie maar joh ;) First things first.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:55:01 #246
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139678268
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Zie maar joh ;) First things first.
enige die in aanmerking komt voor een bezoek is Nanook, die woont bijna in Enkhuizen dus dat red ik hardlopend nog wel
pi_139678568
Nou, ik heb net bij MD aangegeven dat ik nog wel een team op wil vullen met 5 of 7,2 km.
Dus wie weet ontmoet ik jullie nog wel ooit ;)
pi_139678608
Laat dat "Express" maar weg uit Garmin Express.

woensdag 7 mei 2014 @ 22:01:43 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139678632
Was een fijn rustig aan traininkje. Nog steeds au helaas. Morgen fysio maar bellen. Grrrrr!
Grappig detail: alles doet pijn: wandelen, fietsen, traplopen, de gekke oefeningetjes van de juf. Alleen hardlopen doet het minst pijn van alles
pi_139679099
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef Murmeli het volgende:
Was een fijn rustig aan traininkje. Nog steeds au helaas. Morgen fysio maar bellen. Grrrrr!
Grappig detail: alles doet pijn: wandelen, fietsen, traplopen, de gekke oefeningetjes van de juf. Alleen hardlopen doet het minst pijn van alles
Noem het maar grappig -O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:11:26 #251
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139679199
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef Nirak het volgende:

[..]

Noem het maar grappig -O-
Nja ik probeer er maar wat positiefs van te maken ;)
Ik knijp em behoorlijk to be honest. Ik zie al mijn toffe hardloopafspraken van de komende dagen/weken al in het water vallen enzo -O-
pi_139679349
Duimen dan maar ;) Hoop voor je dat het meevalt..
pi_139679387
Zo, mijn herstelloopje na de HM van Rondje Tilburg zit er ook weer op. Prima loopweer!

SPOILER
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:15:00 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139679407
Gezellig als je erbij bent bij de Ekiden Nirak :)

Murmeli :(
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:18:59 #255
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139679624
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik knijp em behoorlijk to be honest. Ik zie al mijn toffe hardloopafspraken van de komende dagen/weken al in het water vallen enzo -O-
heel langzaam samen lopen is toch ook een optie...??!!
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:27:31 #256
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_139680066
Een interval training op z'n 'GlenHighlands' :+

SPOILER
Maar toch wel erg lekker gelopen *O*
pi_139680266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

enige die in aanmerking komt voor een bezoek is Nanook, die woont bijna in Enkhuizen dus dat red ik hardlopend nog wel
Pffr, voor jou is Alkmaar ook maar een klein stukje hardlopen :P
pi_139680326
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Laat dat "Express" maar weg uit Garmin Express.

[ afbeelding ]
Ik heb eindelijk m'n Forerunner 610 ook via Garmin Express weten te syncen etc., ik vol goede hoop dat ik 'nieuwe features' op Garmin Connect zou zien, is er nog steeds niks veranderd bij mij. :')
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:36:16 #259
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139680505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

heel langzaam samen lopen is toch ook een optie...??!!
Zekers!! Ff kijken wat er precies mis is en of dat mag dan.
pi_139680577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

O+ Je bent van harte welkom en waarschijnlijk is er ook nog wel een stukje taart over van de verjaardag van de oudste. ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef Murmeli het volgende:

[..]

-O- Zeg die hardloop afspraak van vrijdag dan maar af, ik heb een haas nodig in Hoorn volgende week dus tot die tijd ga jij gewoon rust houden. :+ ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:39:33 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139680693
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:37 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

O+ Je bent van harte welkom en waarschijnlijk is er ook nog wel een stukje taart over van de verjaardag van de oudste. ;)

[..]

-O- Zeg die hardloop date van vrijdag dan maar af, ik heb een haas nodig in Hoorn volgende week dus tot die tijd ga jij gewoon rust houden. :+ ;)
Je ken je boom in :6 ik wandel wel mee in hoorn :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:39:59 #262
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139680719
Niet-zo-ninja-edit :6
pi_139680766
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Je ken je boom in :6 ik wandel wel mee in hoorn :P
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:39 schreef Murmeli het volgende:
Niet-zo-ninja-edit :6
_O-
pi_139680788
Ff een vraagje aan mossel: die Maliskampse Bosloop zondag, is daar de 10km 2 rondjes van 5 of een grotere route? Weet jij dat?
pi_139680927
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik doe waarschijnlijk ook met een team mee aan de Ekiden. Zal zeker even zwaaien naar #teamFok! Blijkbaar zijn jullie herkenbaar als nerds met laptopjes. Je herkent mij als die ene nerd bij een van de andere teams :P
pi_139680956
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef cafca het volgende:
Ff een vraagje aan mossel: die Maliskampse Bosloop zondag, is daar de 10km 2 rondjes van 5 of een grotere route? Weet jij dat?
Ik heb geen flauw idee. Er lopen er nog een paar van de club mee, dus ik vond het wel leuk om ook mee te doen, maar heb me verder niet verdiept eigenlijk. Ik kan op de fiets er heen, dat was ook een overweging :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:45:06 #267
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139681004
Waarom de haat tegen rondjes? Ok meer dan 2 is eigenlijk wel ruk. Maar persoonlijk zijn 2 ofzo wel fijn. Je weet precies wat je te wachten staat 't tweede deel.
pi_139681052
quote:
99s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:43 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee. Er lopen er nog een paar van de club mee, dus ik vond het wel leuk om ook mee te doen, maar heb me verder niet verdiept eigenlijk. Ik kan op de fiets er heen, dat was ook een overweging :)
cafca kan er ook op de fiets heen, die draait zijn hand niet om voor een retourje DenBosch :D
pi_139681077
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom de haat tegen rondjes? Ok meer dan 2 is eigenlijk wel ruk. Maar persoonlijk zijn 2 ofzo wel fijn. Je weet precies wat je te wachten staat 't tweede deel.
Daarom... Saai
Al zit er natuurlijk wel een verschil in 2x een rondje van 5 en 2x een HM :P
Die rondjes van 5 zijn zo voorbij :D
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:46:36 #270
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139681088
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Pffr, voor jou is Alkmaar ook maar een klein stukje hardlopen :P
nu je het zegt...60km is een mooi duurloopje zo vlak voor Naseby ;)
pi_139681116
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of enkelen van jullie zondag nog meedoen aan de marathon van Nieuw West (De Groene van Amsterdam). Ik loop namelijk zelf de 10km, maar haast me daarna naar het 33km punt om water aan de marathonners uit te delen. Leuk als ik iemand nog extra toe kan schreeuwen.

Trouwens een heel leuk initiatief hoor, die loop. Allemaal crowdsourcing, en het maakt van Amsterdam een van de weinige (de enige?) stad met twee marathons.
pi_139682454
quote:
99s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:43 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

OK. Had ff spontaan zin in een loopje, dus ik denk dat ik ook ga. Twijfel nog even tussen de 5 en de 10.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef Guard het volgende:

[..]

cafca kan er ook op de fiets heen, die draait zijn hand niet om voor een retourje DenBosch :D
Volgend jaar rondje Tilburg: 100km fietsen + 13km lopen :Y
pi_139683226
Zag dat ze bij de Aldi vanaf komende zaterdag meerdere hardloopspullen hebben, misschien toch maar keer hardloopsokken kopen om te kijken of dat fijn zit.
pi_139683342
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:47 schreef thettes het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of enkelen van jullie zondag nog meedoen aan de marathon van Nieuw West (De Groene van Amsterdam). Ik loop namelijk zelf de 10km, maar haast me daarna naar het 33km punt om water aan de marathonners uit te delen. Leuk als ik iemand nog extra toe kan schreeuwen.

Trouwens een heel leuk initiatief hoor, die loop. Allemaal crowdsourcing, en het maakt van Amsterdam een van de weinige (de enige?) stad met twee marathons.
Dit had mijn marathon moeten zijn, maar helaas... Hopelijk is er volgend jaar weer een.

Ik ken inderdaad geen andere stad met 2 marathons. Den Haag heeft er 3.
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:06:46 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139684517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef Voccar het volgende:
Zag dat ze bij de Aldi vanaf komende zaterdag meerdere hardloopspullen hebben, misschien toch maar keer hardloopsokken kopen om te kijken of dat fijn zit.
Ik vroeg het vandaag bij de hardloopwinkel en daar zeiden ze dat het enige verschil is dat naden zijn weggewerkt en dat de stof niet te gauw glad wordt, waardoor je zou gaan schuiven.

Edit: lopen was een slecht plan vanavond -O-
Kan niet eens normaal liggen zonder pijn. Heb er maar wat paracetamol ingemikt.
Ik voel me echt een aansteller
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:09:09 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139684596
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:34 schreef pijll het volgende:

[..]

Dit had mijn marathon moeten zijn, maar helaas... Hopelijk is er volgend jaar weer een.

-O- Balen. Ga je dan zondag een rotdag hebben of valt dat wel mee?
pi_139684821
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:09 schreef Murmeli het volgende:

[..]

-O- Balen. Ga je dan zondag een rotdag hebben of valt dat wel mee?
Hehe, nee hoor. Dat ik daar niet mee kan doen weet ik al sinds de CPC, en het is niet de eerste marathon die ik af moest zeggen. Was ook nog niet zo ver in mijn voorbereiding.

Vorig jaar baalde ik wel van de marathon van Leiden. Ik had me daar al voor opgegeven, had al 30km gelopen, en het zou mijn eerste geweest zijn.

Maar er komen er nog heel wat andere loopjes, waaronder ook marathons. Misschien dat ik zondag met Zwabber meega naar de Rondehoeploop. Die kans wordt nu wel wat groter...
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:21:32 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139684902
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef pijll het volgende:

[..]

Hehe, nee hoor. Dat ik daar niet mee kan doen weet ik al sinds de CPC, en het is niet de eerste marathon die ik af moest zeggen. Was ook nog niet zo ver in mijn voorbereiding.

Vorig jaar baalde ik wel van de marathon van Leiden. Ik had me daar al voor opgegeven, had al 30km gelopen, en het zou mijn eerste geweest zijn.

Maar er komen er nog heel wat andere loopjes, waaronder ook marathons. Misschien dat ik zondag met Zwabber meega naar de Rondehoeploop. Die kans wordt nu wel wat groter...
Gelukkig dat je je er niet teveel door op de kast laat jagen.
Wat had je vorig jaar dan waardoor je niet kon gaan?
pi_139684950
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Gelukkig dat je je er niet teveel door op de kast laat jagen.
Wat had je vorig jaar dan waardoor je niet kon gaan?
Toen was het iets aan mijn bovenbeen, geloof ik. Wat het precies was, weet ik niet. Intereseert me ook weinig. In ieder geval iets anders dan waar ik nu na de CPC last van gehad heb (eerst mijn knie, daarna mijn enkel). Wel allemaal aan dezelfde kant.
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:27:34 #280
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139685029
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:24 schreef pijll het volgende:

[..]

Toen was het iets aan mijn bovenbeen, geloof ik. Wat het precies was, weet ik niet. Intereseert me ook weinig. In ieder geval iets anders dan waar ik nu na de CPC last van gehad heb (eerst mijn knie, daarna mijn enkel). Wel allemaal aan dezelfde kant.
Hmm. Misschien sta/loop je scheef?
pi_139685159
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hmm. Misschien sta/loop je scheef?
Misschien. Ik denk zelf dat het door die enkel komt dat ik niet helemaal goed loop, rechts. Die is namelijk al een half jaar gevoelig.

Eigenlijk zou ik gewoon weer een tijdje helemaal moeten stoppen met lopen tot alles over is. Maar er zijn nog zoveel leuke loopjes die ik moet doen :)
Maar maak je om mij maar niet druk. Zorg eerst maar dat je zelf weer pijnvrij rondloopt.
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:35:19 #282
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139685231
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef pijll het volgende:

[..]

Misschien. Ik denk zelf dat het door die enkel komt dat ik niet helemaal goed loop, rechts. Die is namelijk al een half jaar gevoelig.

Eigenlijk zou ik gewoon weer een tijdje helemaal moeten stoppen met lopen tot alles over is. Maar er zijn nog zoveel leuke loopjes die ik moet doen :)
Maar maak je om mij maar niet druk. Zorg eerst maar dat je zelf weer pijnvrij rondloopt.
Als het goed is heb je nog jaren de tijd voor al die loopjes ;)

Ja, ga ik doen. Het zou fijn zijn als ik kon slapen. Ga zo nog ff proberen.
Jij ook vast slaap lekker :*
  donderdag 8 mei 2014 @ 01:22:42 #283
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139686168
quote:

[..]

inderdaad, een marathon is niet "the be all and end all"
Maar het is wel frusterend als je er voor getrained hebt en het gaat niet door, voordeel van Nederland is dat bij jullie de marathons voor het oprapen liggen.
Hier moet ik blij zijn met 4 wegmarathons per jaar die " op reisafstand" liggen
  donderdag 8 mei 2014 @ 05:45:37 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139687416
http://fittish.deadspin.c(...)tm_medium=socialflow

quote:
The favorite toe-shoe of vegan restaurant servers and 55-year-old men with ponytails has settled a class action lawsuit brought against it by what sounds like every person who ever wore its foot-condoms.
sorry Jero.... maar ik moest lachen :D
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:21:50 #285
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_139687635
quote:

[..]

Amsterdam heeft er 2. De ene 'van Amsterdam', de andere 'de Groene' door West
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_139687673
quote:

[..]

Drie? Ik kom maar aan één :@
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:35:01 #287
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139687713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:28 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Drie? Ik kom maar aan één :@
Beter zoeken :P
F means you're fucked
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:42:35 #288
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139687769
Mijn sneue trail gaat overigens niet door...dat vind ik best jammer. Loopmaat is geblesseerd -O-
F means you're fucked
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:42:51 #289
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139687773
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Beter zoeken :P
jij heb makkelijk praten, jij heb inside information!!
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:44:36 #290
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139687788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:42 schreef YUR het volgende:
Mijn sneue trail gaat overigens niet door...dat vind ik best jammer. Loopmaat is geblesseerd -O-
Balen -O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:45:42 #291
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139687795
quote:
:(
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:45:50 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139687796
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

jij heb makkelijk praten, jij heb inside information!!
In dit geval niet hoor :)
F means you're fucked
pi_139687798
quote:
Jammer, tis dat ik zondag al 29 km ga trailen anders zou ik me spontaan aanbieden al alternatief loopmaatje (of gewoon een startbewijs overnemen).
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:47:24 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139687804
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:45 schreef YUR het volgende:

[..]

In dit geval niet hoor :)
aan die hint heeft mijn google.co.nz nog niets....ik kom niet verder dan de vredesmarathon en de Strandmarathon

En jammer voor je trail YUR...maar zoals eerder gezegd...er is altijd een volgdende keer!
pi_139687809
Vanavond weer hardlopen. Maar eens een intervaltraining proberen :)
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:48:48 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139687819
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:47 schreef Jochie1900 het volgende:
Vanavond weer hardlopen. Maar eens een intervaltraining proberen :)
ook hier zo direkt een rondje hobbelen en wat trappen
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:49:33 #297
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139687824
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ook hier zo direkt een rondje hobbelen en wat trappen
Wil ook -O-
Maar ik betwijfel of ik überhaupt kan staan enzo :(
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:50:32 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139687827
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wil ook -O-
Maar ik betwijfel of ik überhaupt kan staan enzo :(
-O-
ongeveer 36 uur om te herstellen en de klok tikt....
pi_139687828
quote:
Aah zonde ja, dan maar de trail des Fantomes! Daar al iets meer over bekend?
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:50:36 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139687829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:47 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

aan die hint heeft mijn google.co.nz nog niets....ik kom niet verder dan de vredesmarathon en de Strandmarathon

En jammer voor je trail YUR...maar zoals eerder gezegd...er is altijd een volgdende keer!
De strandmarathon wordt twee keer per jaar gelopen :P
F means you're fucked
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:50:51 #301
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139687831
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Aah zonde ja, dan maar de trail des Fantomes! Daar al iets meer over bekend?
Nee, nog niet :)
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')