Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Vanavond m'n nieuwe sloffen met de groep uitproberen en kijken hoe m'n eigenste flip-belt-lookalike- prototype (met m'n initialen erop geborduurd) bevalt:
leerzaam projectje geweest; ik weet iig hoe ik 'm de volgende keer netter en beter (deze is voor het goede 1cm te smal) kan maken en dat ik volgende keer echt gewoon lycra/spandex moet halen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Op woensdag 7 mei 2014 09:57 schreef E.T. het volgende: Vanavond m'n nieuwe sloffen met de groep uitproberen en kijken hoe m'n eigenste flip-belt-lookalike- prototype (met m'n initialen erop geborduurd) bevalt: [ afbeelding ]
leerzaam projectje geweest; ik weet iig hoe ik 'm de volgende keer netter en beter (deze is voor het goede 1cm te smal) kan maken en dat ik volgende keer echt gewoon lycra/spandex moet halen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
en Quoi.....it's 5 o'clock somewhere in the world!
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-05-2014 10:08:32 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op woensdag 7 mei 2014 09:57 schreef E.T. het volgende: Vanavond m'n nieuwe sloffen met de groep uitproberen en kijken hoe m'n eigenste flip-belt-lookalike- prototype (met m'n initialen erop geborduurd) bevalt: [ afbeelding ]
Ziet er goed uit voor een prototype!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Haha stip, ik kan helaas niet quoten op mobiel, maar ik loop nog geen eens 1x een 10k in 36 minuten . Die 230 kwam van die reclame... maar ik hoop hem nog steeds graag een keer onder de 3 uur te lopen. Als het niet de eerste keer lukt, dan moet ik het vaker proberen
Echt netjes gemaakt ja! Ziet er best comfortabel uit ook, waar heb je hem nu van gemaakt dan en hoe is die onder het lopen? (Oh vanavond de test )
vannacht weer eens even met de hartslagband om geslapen. gemiddelde hartslag van 51. Wat mij wel verraste dat ik behoorlijk slaapwandel. In de 5,5 uur dat mijn klokje het bleef doen heb ik maar liefst 6,27 km afgelegd.
Op woensdag 7 mei 2014 09:57 schreef Quoi het volgende: En nu zit ik dus vast in het OV. Alleen geen potentiele biertjestijd
Dat was wel mijn redding gisteren idd, maakte het wachten een stuk minder onaangenaam. Hopelijk rijden ze snel weer normaal, en blijven ze normaal rijden, want ik moet nog weg met de trein vanmiddag.
Op woensdag 7 mei 2014 10:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende: vannacht weer eens even met de hartslagband om geslapen. gemiddelde hartslag van 51. Wat mij wel verraste dat ik behoorlijk slaapwandel. In de 5,5 uur dat mijn klokje het bleef doen heb ik maar liefst 6,27 km afgelegd.
Op woensdag 7 mei 2014 10:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende: vannacht weer eens even met de hartslagband om geslapen. gemiddelde hartslag van 51. Wat mij wel verraste dat ik behoorlijk slaapwandel. In de 5,5 uur dat mijn klokje het bleef doen heb ik maar liefst 6,27 km afgelegd.
Daarom ook GPS uitzetten als je dat doet. Houdt hij het ook de hele nacht vol.
Wat cool!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op woensdag 7 mei 2014 10:30 schreef Jero_nimo het volgende: Haha stip, ik kan helaas niet quoten op mobiel, maar ik loop nog geen eens 1x een 10k in 36 minuten . Die 230 kwam van die reclame... maar ik hoop hem nog steeds graag een keer onder de 3 uur te lopen. Als het niet de eerste keer lukt, dan moet ik het vaker proberen
Ik zeg ook niet dat je het nu kan, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat je het ooit kan . Weet je wel hoe snel asfalt is?
Ik wil een zwarte met een fluoriserende groen-gele rand En compartimenten
Leuk knutselproject E.T.! Ben benieuwd hoe ie bevalt tijdens het lopen.
Gisteren dus niet gegaan want moe en meh en nog niet helemaal fit. Vanochtend werd ik weer helemaal fris en fruitig wakker en toch maar even een rondje gelopen. Heb het wel bij een klein rondje gehouden omdat de donderdagavondtrainingen bij de AV altijd best pittig zijn. Was lekker. Me nu nog even in wat onmogelijke bochten wringen tijdens wat yoga-oefeningen en dan kan ik vanavond lekker alle verbrande calorieën er weer aan eten met een berg sushi.
Het was eigenlijk vakantie-leesvoer ik heb niet het geduld om te wachten dus zo direkt maar beginnen aan "De Knip"'s hardloopbjbel
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Ziet er stoer uit! Misschien wel handig ook voor versnaperingen voor onderweg, dat gekloot met zakjes en ritsen is wel eens irritant
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Wel een beetje prijzig, 100eu voor een HRM, maar het lijkt me een stuk handiger dan die borstband. Plus dat ik vaak, en zeker tijdens een LDL, niet genoeg zweet om de band nat genoeg te houden.
Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef Levitas het volgende: Die garmin 610 zonder HRM op bijv. Coolblue he, kun je daar wel een ANT+ hartslagband op connecten, of is dat helemaal onmogelijk??
Dus, dan zou ik deze kunnen kopen, maar m`n ANT+ borstband die nu bij m`n Timex zit gewoon gebruiken? M`n Timex's garantie is net een paar weken voorbij
Op woensdag 7 mei 2014 11:52 schreef La_Tramposa het volgende: Alleen is hij dan niet gecodeerd lijkt me? Met hardlopen niet zo erg, maar in een sportschool kan dat een probleem zijn.
Van sportscholen heb ik geen verstand, maar in principe zou je gewoon alle ANT+ hartslagmeters aan apparaten die ANT+ snappen moeten kunnen koppelen. Die optische HRM die ik net postte kun je ook probleemloos met een Garmin gebruiken.
Dus, dan zou ik deze kunnen kopen, maar m`n ANT+ borstband die nu bij m`n Timex zit gewoon gebruiken? M`n Timex's garantie is net een paar weken voorbij
Van sportscholen heb ik geen verstand, maar in principe zou je gewoon alle ANT+ hartslagmeters aan apparaten die ANT+ snappen moeten kunnen koppelen. Die optische HRM die ik net postte kun je ook probleemloos met een Garmin gebruiken.
Ik bedoel meer dat als er meer mensen met een HR meter in de buurt zijn, en hij is niet gecodeerd, dat je dan dubbele signalen gaat opvangen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik bedoel meer dat als er meer mensen met een HR meter in de buurt zijn, en hij is niet gecodeerd, dat je dan dubbele signalen gaat opvangen.
Maar hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk in elkaars vaarwater gaat zitten? Ik heb nog nooit iemand met een HRM in de sportschool gezien. In ieder geval niet in het gedeelte waar je met gewichten aan de slag gaat.
Ik vind een HRM die je om je middel moet doen overigens waardeloos.
Wel een beetje prijzig, 100eu voor een HRM, maar het lijkt me een stuk handiger dan die borstband. Plus dat ik vaak, en zeker tijdens een LDL, niet genoeg zweet om de band nat genoeg te houden.
Vet ding. Enige minpunten zijn batterylife en natuurlijk het feit dat je twee dingen moet dragen.
Garmin moet echt snel ook een deal met Mio sluiten, want zoals die tests laten zien is de nauwkeurigheid van deze methode al prima.
Ik heb op zich weinig problemen met m'n hartslagband, maar als het gewoon in je horloge zit is toch wel stukken relaxter.
Interessant Irriteer me soms best wel aan mijn HRM. Hij schuurt mijn huid steeds open en nu plak ik het elke keer af, maar ook niet echt ideaal natuurlijk
Maar hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk in elkaars vaarwater gaat zitten? Ik heb nog nooit iemand met een HRM in de sportschool gezien. In ieder geval niet in het gedeelte waar je met gewichten aan de slag gaat.
Ik vind een HRM die je om je middel moet doen overigens waardeloos.
Tja, ik heb die ervaring alleen met roeien, waar je naast elkaar op ergometers zit en iedereen zo'n ding om heeft.
Ik vind het uberhaupt gek dat er nog steeds geen goede pols HR meters zijn, gewoon in het horloge. Ik krijg toch vaak schuurplekken van zo'n borstding, en het zit weer niet onder alle sportbh's goed.
Tja, ik heb die ervaring alleen met roeien, waar je naast elkaar op ergometers zit en iedereen zo'n ding om heeft.
Ik vind het uberhaupt gek dat er nog steeds geen goede pols HR meters zijn, gewoon in het horloge. Ik krijg toch vaak schuurplekken van zo'n borstding, en het zit weer niet onder alle sportbh's goed.
Die nieuwe TomToms hebben dat dus wel. En met de Mio Link kan het nu dus ook (maar dan heb je dus een horloge en een een hrm om, maar de meeste mensen hebben wel twee polsen.
Ik heb een HRM-band in een van m'n sportbh's, dat maakt het wel iets makkelijker. Van die band krijg ik schuurplekken. Maar omdat m'n HRM het sowieso niet erg goed doet, gebruik ik 'm bijna nooit.
Als het even kan heeft mijn volgende sportklokkie een optische sensor. Welk merk dat dan is boeit me weinig, als het maar een beetje goede reviews heeft
Op woensdag 7 mei 2014 12:13 schreef Guard het volgende: Als het even kan heeft mijn volgende sportklokkie een optische sensor. Welk merk dat dan is boeit me weinig, als het maar een beetje goede reviews heeft
Welke sporthorloges met GPS en geïntegreerde HRM zijn er op dit moment?
Op woensdag 7 mei 2014 12:08 schreef Murmeli het volgende: Ik ga vanmiddag toch eens op jacht voor nieuwe sloffen De oude hebben best wel slijtplekken op de zolen
Iemand nog adviezen naar welke winkel ik wel of juist niet moet gaan in rotterdam? Of kan ik gewoon een willekeurige run2day ed binnenlopen?
In Rotterdam heb ik betere ervaringen met de Hardloopwinkel (bij Oostplein) dan met Run2Day
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Die kan niet onder water, en de FR15 is nog niet verkrijgbaar...toch? Dan blijft er voor mij maar één model over, namelijk de TomTom Multi-Sport. Dat is niet bijster veel om uit te kunnen kiezen...
Die kan niet onder water, en de FR15 is nog niet verkrijgbaar...toch? Dan blijft er voor mij maar één model over, namelijk de TomTom Multi-Sport. Dat is niet bijster veel om uit te kunnen kiezen...
tis ook nog relatief nieuw, die optische sensor dus is het wachten inderdaad totdat andere fabrikanten dit ook gaan gebruiken of hun eigen variant ontwikkelen.
Ik heb vandaag ook weer een lesje gelopen. De eerste van week 5: 6 x 3 minuten, matig tempo/ zone 3, 2 minuten wandelpauze. Het ging lekker met af en toe een verfrissend buitje of bomen die me nat spetterden.
Op woensdag 7 mei 2014 12:47 schreef te-brengla het volgende: Ik heb vandaag ook weer een lesje gelopen. De eerste van week 5: 6 x 3 minuten, matig tempo/ zone 3, 2 minuten wandelpauze. Het ging lekker met af en toe een verfrissend buitje of bomen die me nat spetterden.
met een optische sensor zou ik wellicht wat vaker met lopen. had bij m'n oude horloge wel een band, maar die heb ik geloof ik maar 3 keer omgehad. En bij m'n nieuwe horloge zit geen band (en ik heb nooit gekeken of de oude zou werken).
Maar ik heb ook niet het idee dat ik 'm mis, dus ik blijf net zo lief op de huidige manier doorlopen. Is weer een getalletje minder om me druk om te maken tijdens het lopen.
Zo toch maar even een afspraak met de sportfysio gemaakt voor mn knie. Gister nog geen 6 gelopen en nu toch last met voornamelijk traplopen. Ik vrees dat ik geen lange afstanden kan lopen in de toekomst. . Na de marikenloop maar goed rust nemen. .
Ik loop de laatste tijd m'n duurloopjes wat vaker met hartslagmeter, en dat vind ik best fijn lopen. Ik probeer dan over het algemeen m'n hartslag zo rond de 150 te houden (volledig arbitrair getal, aangezien het me nog niet is gelukt om m'n max te meten) en dat geeft wel een bepaalde rust. Ik heb m'n Garmin dan ook alleen op het HRM-scherm, en let verder nergens op. Nouja, op de beestjes enzo dan.
Ik ben al een week allemaal van die Radler's aan het drinken met heel weinig alcohol. Mijn meneer werkt bij dat ene groene Nederlandse biermerk met die ster (tot mijn schaamte ) en krijgt elke week nieuwe producten mee. Die gaven we tot nu toe elk week weg aan een willekeurige pilsdrinkende buurman, maar nu zelf maar eens begonnen met die fruitige shit. Na een training moet ik zeggen:
Op woensdag 7 mei 2014 13:16 schreef MaleDuck het volgende: Zo, pm's voor Ekiden verstuurd, mocht je mee willen doen, maar deze niet gehad hebben, stuur me dan een pm
Was ik de eerste met een reply? En win ik dan nog iets?
Op woensdag 7 mei 2014 13:06 schreef Quoi het volgende: Ik ben al een week allemaal van die Radler's aan het drinken met heel weinig alcohol. Mijn meneer werkt bij dat ene groene Nederlandse biermerk met die ster (tot mijn schaamte ) en krijgt elke week nieuwe producten mee. Die gaven we tot nu toe elk week weg aan een willekeurige pilsdrinkende buurman, maar nu zelf maar eens begonnen met die fruitige shit. Na een training moet ik zeggen:
ieeuw groen merk met een ster
Ik heb inmiddels alweer genoeg van die radler hype.. niet dat ik het gedronken heb, ik hoef geen bier met aanmaaklimonade.
Als alternatief voor het biertje waar ik automatisch naar grijp na de training Dan geniet ik liever van een echt biertje in het weekend.
Maar dit soort voornemens duren nooit lang hier hoor
Ik drink nooit een biertje na de training (of na een wedstrijd). Regelmatig thuis genieten van echte biertjes inderdaad. En natuurlijk eens in de zoveel tijd mezelf vol laten lopen met pils, maar dat laatste moet ik toch maar even niet meer doen, past niet bij een een marathontraining
Op woensdag 7 mei 2014 14:04 schreef CRX_master het volgende: Ben ik wellicht een van de weinigen die bijna nooit bier drinkt. Niet dat ik het niet lust, maar ach, een colaatje is ook wel lekker
Ik drink tegenwoordig ook eigenlijk geen bier meer, tenzij iemand glutenvrij bier heeft
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ik drink alleen in de weekenden. Ik vind het heerlijk een koud heineken biertje. Laat het absoluut niet staan. Doordeweeks let ik goed op mijn voeding en beweeg ik meer dan genoeg. Je mag ook wel een beetje genieten van het leven
Op woensdag 7 mei 2014 14:09 schreef GlenHighland het volgende: Zo, de bevestiging voor mijn verjaardagsloop is ook gemaild naar Maleduck. Ik hoop dat het net zo'n feest wordt als vorig jaar
YUR, zou je mij toe willen voegen in de WLWW: De HM aller HM's: [ code verwijderd ]
En voor de 'Wet van Pijll' aanhangers: Hij is gecertificeerd
tis ook nog relatief nieuw, die optische sensor dus is het wachten inderdaad totdat andere fabrikanten dit ook gaan gebruiken of hun eigen variant ontwikkelen.
Ik zie dat de TomTom Multi-Sport Cardio ook niet gemaakt is voor metingen in open water . Dat gaat hem dus ook niet worden. Er blijven voor mij eigenlijk maar vier drie sporthorloges over die enigszins in de buurt komen van wat ik zoek.
Ik zie dat de TomTom Multi-Sport Cardio ook niet gemaakt is voor metingen in open water . Dat gaat hem dus ook niet worden. Er blijven voor mij eigenlijk maar vier sporthorloges over die enigszins in de buurt komen van wat ik zoek.
Biergist is ook het probleem niet, maar de tradionele gist, binnen mijn intolerantietest kwam die in de zone terecht van voedingsmiddelen die ik tijdelijk moet vermijden.
Maar volgens mij zit er traditionele gist in dit merk bier, maar goed om nog eens te checken
Biergist is ook het probleem niet, maar de tradionele gist, binnen mijn intolerantietest kwam die in de zone terecht van voedingsmiddelen die ik tijdelijk moet vermijden.
Maar volgens mij zit er traditionele gist in dit merk bier, maar goed om nog eens te checken
Pfff, ingewikkeld...
Al wel wat lekkere dingen gevonden die je wel aan kan?
Al wel wat lekkere dingen gevonden die je wel aan kan?
Ja, begin mn draai te vinden. Ben wijn aan het leren drinken qua drank En heb een goed recept voor mueslirepen die ik als ontbijt eet en qua lunch eet ik hetzelfde als de avond ervoor, omdat we dan nu wat meer koken En als tussendoortjes eet ik veel fruit en noten
Mijn training van vanavond is een soort Evy stijl.. 2x5 minuten D3 Maar op zich maar goed ook, ik heb weinig tijd en voel me nog steeds niet 100% jofel..
Ja, begin mn draai te vinden. Ben wijn aan het leren drinken qua drank En heb een goed recept voor mueslirepen die ik als ontbijt eet en qua lunch eet ik hetzelfde als de avond ervoor, omdat we dan nu wat meer koken En als tussendoortjes eet ik veel fruit en noten
Bier zonder gist is wel wat lastig idd
Maar wel fijn dat je je draai begint te vinden! Ik zou denk ik toch wel vooral de biertjes missen
Maar wel fijn dat je je draai begint te vinden! Ik zou denk ik toch wel vooral de biertjes missen
Jep, met bier had ik het ook wel lastig hoor, maar ben vrij rationeel in mijn denken dus weet dat het niet kan en ga op zoek naar lekkere alternatieven
Jep, met bier had ik het ook wel lastig hoor, maar ben vrij rationeel in mijn denken dus weet dat het niet kan en ga op zoek naar lekkere alternatieven
Pilsje op zn tijd is wel lekker. Ik ben niet zo van de speciaal bier en alles. Gewoon een Grolschje is goed. Maar laatste tijd Erg weinig. Niet heel veel behoefte meer aan, wordt er sneller brak van volgende dag en hardlopen . Mja, als je maar lol hebt!
PM gestuurd MD! Tof dat je het weer regelt! Ik hoorde net dat Mr.B er ook weer bij is?
Werd meer tijd genomen, het idee dat er meer (relevante) vragen werden gesteld.. voelde allemaal net ff iets fijner bij Run2Day kreeg ik na het testloopje op film drie schoenen aangeboden om uit te kiezen en 'zoek het maar uit' kreeg ik een beetje het gevoel.. geen vragen als 'wat vind je niet fijn aan die schoen, of waarom zit die lekkerder' om bij de meest perfecte schoen uit te komen
Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef mosselmossel het volgende: Nog twee maanden bier en wij drinken. Na de vakantie stoppen met alcohol voor een maand of drie.
Neem het ervan! Elke dag een krat
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Werd meer tijd genomen, het idee dat er meer (relevante) vragen werden gesteld.. voelde allemaal net ff iets fijner bij Run2Day kreeg ik na het testloopje op film drie schoenen aangeboden om uit te kiezen en 'zoek het maar uit' kreeg ik een beetje het gevoel.. geen vragen als 'wat vind je niet fijn aan die schoen, of waarom zit die lekkerder' om bij de meest perfecte schoen uit te komen
Dat is wel fijn! Ik ben al geweest. Het zijn deze geworden
Zijn de opvolgers van xie ik nu heb, zaten het lekkerst. Weer herenschoenen, die zitten mij blijkbaar beter. Geen roze
Godzijdank drink ik zelden tot nooit. Ik heb in mijn zondige jeugd zoveel gezopen werkelijk dat ik er nu geen enkele behoefte (meer) aan heb. Op een zeldzaam witbiertje en heel af en toe een 43 na. De laatste keer dat ik stevig baco's heb weggetikt kan ik me niet meer heugen.
Biertjes in veel verschillende soorten en sterktes. Meestal sowieso maar 2 per week ofzo, maar o-o-o wat zijn ze dan ook lekker! Is ook fijn om gewoon een heel arsenaal aan biertjes te hebben staan om uit te kunnen kiezen! Na een wedstrijdje ofzo, of gewoon op een vrijdagavond bij een film. Ben een echte bier/whisky-liefhebber, maar geen alcoholist!
Nimbus 15? Wat verschilt er tussen de dames- en herenschoen eigenlijk?
Leuke kleurtjes ook
Klopt. Ik loop ook op een bezem Geen idee wat het verschil is, misschien breder ofzo. @tp: rozezou vloeken bij mijn rode rokje. Neutrale kleur schoen is tof En er zit lime groen in
Klopt. Ik loop ook op een bezem Geen idee wat het verschil is, misschien breder ofzo. @tp: rozezou vloeken bij mijn rode rokje. Neutrale kleur schoen is tof En er zit lime groen in
Hier ook een Nimbus-loper. Fijn toch, die demping Het zou niet in me opkomen om de mannen-versie te gaan passen. Hoe kom je daar dan bij? Stelt de verkoper dat voor?
Hier ook een Nimbus-loper. Fijn toch, die demping Het zou niet in me opkomen om de mannen-versie te gaan passen. Hoe kom je daar dan bij? Stelt de verkoper dat voor?
Het zijn echt net pantoffels
De verkoper van de vorige schoenen kwam daarmee omdat het damesmodel niet goed zat ofzo (beetje vergeten, lang geleden). En nu ook wel de dames gepast maar die zat niet lekker. Dus ik ben gewoon weer een jongetje
Ik zeg: 7 september nimbusgirls on a mission (Ok, nimbusgirl en nimbusmanwijf)
De verkoper van de vorige schoenen kwam daarmee omdat het damesmodel niet goed zat ofzo (beetje vergeten, lang geleden). En nu ook wel de dames gepast maar die zat niet lekker. Dus ik ben gewoon weer een jongetje
Ik zeg: 7 september nimbusgirls on a mission (Ok, nimbusgirl en nimbusmanwijf)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 7 mei 2014 16:00 schreef Murmeli het volgende: Bier Maar ik ben aan t minderen. Zit geen rem op drank bij mij. Gisteren lekker aan het fris en ook super avond gehad.
Ik heb trouwens au aan mijn heup. Ff kijken of dat doorzet
*steekt hoofd weer naar binnen* Waar precies? Ik heb namelijk nog steeds au aan heup...
*steekt hoofd weer naar binnen* Waar precies? Ik heb namelijk nog steeds au aan heup...
Soort van binnenin. Bovenkant rechterbeen, waar die mijn heup raakt en daar middenin. Als ik duw direct onder de bolling van mijn rechterbil kom ik er het dichtst bij geloof ik
Soort van binnenin. Bovenkant rechterbeen, waar die mijn heup raakt en daar middenin. Als ik duw direct onder de bolling van mijn rechterbil kom ik er het dichtst bij geloof ik
Ah, als ik het dan met mijn "kennis" goed zeg is het de aanhechting van je bilspier/bovenbeen en dat betekent rust houden (ik heb namelijk precies hetzelfde).
Wanneer voel je het? En voel je het alleen aan de buitenzijde (dus rechterzijde van je rechterbeen)?
Ah, als ik het dan met mijn "kennis" goed zeg is het de aanhechting van je bilspier/bovenbeen en dat betekent rust houden (ik heb namelijk precies hetzelfde).
Wanneer voel je het? En voel je het alleen aan de buitenzijde (dus rechterzijde van je rechterbeen)?
Smorgens vaak. En nu dus ineens kwam het opzetten toen ik schoenen aan het uitzoeken was. Het zit niet aan de buitenkant, het zit echt binnenin
Op woensdag 7 mei 2014 17:14 schreef Murmeli het volgende: Ik bespreek het vanavond wel ff met de renjuf Als het blijft klieren dan ga ik wel eerder weg en ff kijken wat ik de komende dagen doe
Dit. Als je ergens last van hebt, bespreek het dan met een professional ipv hier. Diagnoses op afstand zijn vaak zo lastig.
Vandaag lekker 34 KM gefietst ipv lopen. Mezelf een beetje sparen voor de HM volgend weekend, gezien de onverklaarbare pijnlijke, maar ook genezen knie.
Ze hebben wel 2 keer geld afgeschreven. Eerst voor de marathon. Die heb ik laten omzetten naar een halve marathon en daar is weer geld voor afgeschreven. En terug storten ho maar
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef _MvN_ het volgende: Vandaag lekker 34 KM gefietst ipv lopen. Mezelf een beetje sparen voor de HM volgend weekend, gezien de onverklaarbare pijnlijke, maar ook genezen knie.
Ze hebben wel 2 keer geld afgeschreven. Eerst voor de marathon. Die heb ik laten omzetten naar een halve marathon en daar is weer geld voor afgeschreven. En terug storten ho maar
Hmmm twijfel: wel of niet naar loopgroep? Heup doet pijn, lijkt soort van vast te zitten. Maar wil het eigenlijk daar ook wel ff bespreken wat het kan zijn en wat ik ermee aan moet. T is wel een eins fietsen heen en terug ook en bla moeilijk moeilijk
Op woensdag 7 mei 2014 18:37 schreef Murmeli het volgende: Hmmm twijfel: wel of niet naar loopgroep? Heup doet pijn, lijkt soort van vast te zitten. Maar wil het eigenlijk daar ook wel ff bespreken wat het kan zijn en wat ik ermee aan moet. T is wel een eins fietsen heen en terug ook en bla moeilijk moeilijk
Ik ben niet geschikt voor pijntjes en blessures
Als je redelijk kunt fietsen dan gaan, kan het niet dan niet gaan.
Graag gedaan.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
"Ja, jij bent nog wezen joggen in Wenen!" "En, nog lekker kunnen joggen gisteravond?" "Altijd als ik ga joggen, moet ik aan jou denken. Jij bent daar zo goed mee bezig!"
"Ja, jij bent nog wezen joggen in Wenen!" "En, nog lekker kunnen joggen gisteravond?" "Altijd als ik ga joggen, moet ik aan jou denken. Jij bent daar zo goed mee bezig!"
Ik hen op Endomondo van een zekere mannelijke eend een uitnodiging gehad voor de Ekiden. Maar ik had me niet aangemeld.. Ik weet niet eens of ik dan in NL ben, toch eens mijn agenda checken.
Op woensdag 7 mei 2014 14:04 schreef CRX_master het volgende: Ben ik wellicht een van de weinigen die bijna nooit bier drinkt. Niet dat ik het niet lust, maar ach, een wijntje is veel lekkerder
Trimmen! Dat was vroeger! Met een zweetband en zo!
het boek van de Knip (voor het eerst uitgegeven in 1978, tijdens het hoogtepunt van de jog-hype) heeft het hier nog over..... Ik heb zo maar het idee dat niet het boek voor iedereen weg gelegd is, hij had nogal een aparte kijk op hardlopen en de beleving daarvan....
Ik denk dat het wel wat voor MoBlo is om te lezen, gewoon lekker je eigen plan trekken en doen wat goed voelt....dat was Knippenberg pur sang
Mijn rustig herstelloopje na de 13km van zondag ging op een wat harder tempo dan ik had gepland. Bleek uiteindelijk een vrij rap herstelloopje (voor mijn doen) te zijn. Als ik ooit weer ergens een 5km wedstrijdje ga lopen moet mijn PR er toch wel aan kunnen..
Nou, de bierfabriek is dus een soort colorrun inderdaad. Dan liever de oude bruine kleine bierkroeg, het "trimloopje" onder de wedstrijden, met een zweetband en hardloopfossielen die met de Tomos komen
Ja, dat! Al wil ik ook wel graag het keffertje van mn ouders meenemen voor een hobbelrondje, maar die mort eerst nog even wat ouder worden. Hij is nu nog wat te jong.
Oh, ik reageerde op Gup. Al waag ik me ook nooit in de Bierfabriek.
Op woensdag 7 mei 2014 20:54 schreef hatsaflats het volgende: Ja, dat! Al wil ik ook wel graag het keffertje van mn ouders meenemen voor een hobbelrondje, maar die mort eerst nog even wat ouder worden. Hij is nu nog wat te jong.
Ja ze moeten eerst gewoon volgroeid zijn. Het is trouwens een Amerikaanse Stafford.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ik heb ook de intervalfunctie op mn Ambit 2 R ontdekt. Dat levert grafiekjes op
Blij met mn horloge.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Op woensdag 7 mei 2014 20:54 schreef hatsaflats het volgende: Ja, dat! Al wil ik ook wel graag het keffertje van mn ouders meenemen voor een hobbelrondje, maar die mort eerst nog even wat ouder worden. Hij is nu nog wat te jong.
MD, bedankt voor de uitnodiging om mee te doen aan de Ekiden maar ik denk dat het niets wordt dit jaar
Op woensdag 7 mei 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende: MD, bedankt voor de uitnodiging om mee te doen aan de Ekiden maar ik denk dat het niets wordt dit jaar
Ajoh partypooper!... vlakbij toch
ja,heel misschien ben ik dan wel in NL voor een paar dagen maar de Ekiden wordt wel erg krap
ja,heel misschien ben ik dan wel in NL voor een paar dagen maar de Ekiden wordt wel erg krap
Wel een kans om een groot deel van alle zolerkamerautisten te zien. Als zou je natuurlijk druk genoeg zijn met andere belangrijkere dingen dan een beetje in een dichte tent zitten bij 30 nerds die op een laptop gpxjes fixen.
Wel een kans om een groot deel van alle zolerkamerautisten te zien. Als zou je natuurlijk druk genoeg zijn met andere belangrijkere dingen dan een beetje in een dichte tent zitten bij 30 nerds die op een laptop gpxjes fixen.
Soort van campzone dus
Mij enige broer is dan 25 jaar getrouwd en heeft me al 17 jaar onderdak geboden tijdens mijn bezoeken aan NL dus heel misschien dat ik even over wip, vrijdag aankomen, woensdag weer weg...maar hangt op dit moment nog van een hoop dingen af... o.a. mijn werk en de voortgang van de nieuwbouw bij ons
Op woensdag 7 mei 2014 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende: Mij enige broer is dan 25 jaar getrouwd en heeft me al 17 jaar onderdak geboden tijdens mijn bezoeken aan NL dus heel misschien dat ik even over wip, vrijdag aankomen, woensdag weer weg...maar hangt op dit moment nog van een hoop dingen af... o.a. mijn werk en de voortgang van de nieuwbouw bij ons
Zie maar joh First things first.
enige die in aanmerking komt voor een bezoek is Nanook, die woont bijna in Enkhuizen dus dat red ik hardlopend nog wel
Was een fijn rustig aan traininkje. Nog steeds au helaas. Morgen fysio maar bellen. Grrrrr! Grappig detail: alles doet pijn: wandelen, fietsen, traplopen, de gekke oefeningetjes van de juf. Alleen hardlopen doet het minst pijn van alles
Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef Murmeli het volgende: Was een fijn rustig aan traininkje. Nog steeds au helaas. Morgen fysio maar bellen. Grrrrr! Grappig detail: alles doet pijn: wandelen, fietsen, traplopen, de gekke oefeningetjes van de juf. Alleen hardlopen doet het minst pijn van alles
Nja ik probeer er maar wat positiefs van te maken Ik knijp em behoorlijk to be honest. Ik zie al mijn toffe hardloopafspraken van de komende dagen/weken al in het water vallen enzo
Nja ik probeer er maar wat positiefs van te maken Ik knijp em behoorlijk to be honest. Ik zie al mijn toffe hardloopafspraken van de komende dagen/weken al in het water vallen enzo
heel langzaam samen lopen is toch ook een optie...??!!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch wel erg lekker gelopen
Ik heb eindelijk m'n Forerunner 610 ook via Garmin Express weten te syncen etc., ik vol goede hoop dat ik 'nieuwe features' op Garmin Connect zou zien, is er nog steeds niks veranderd bij mij.
Zeg die hardloop afspraak van vrijdag dan maar af, ik heb een haas nodig in Hoorn volgende week dus tot die tijd ga jij gewoon rust houden.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ik doe waarschijnlijk ook met een team mee aan de Ekiden. Zal zeker even zwaaien naar #teamFok! Blijkbaar zijn jullie herkenbaar als nerds met laptopjes. Je herkent mij als die ene nerd bij een van de andere teams
Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef cafca het volgende: Ff een vraagje aan mossel: die Maliskampse Bosloop zondag, is daar de 10km 2 rondjes van 5 of een grotere route? Weet jij dat?
Ik heb geen flauw idee. Er lopen er nog een paar van de club mee, dus ik vond het wel leuk om ook mee te doen, maar heb me verder niet verdiept eigenlijk. Ik kan op de fiets er heen, dat was ook een overweging
Waarom de haat tegen rondjes? Ok meer dan 2 is eigenlijk wel ruk. Maar persoonlijk zijn 2 ofzo wel fijn. Je weet precies wat je te wachten staat 't tweede deel.
Ik heb geen flauw idee. Er lopen er nog een paar van de club mee, dus ik vond het wel leuk om ook mee te doen, maar heb me verder niet verdiept eigenlijk. Ik kan op de fiets er heen, dat was ook een overweging
cafca kan er ook op de fiets heen, die draait zijn hand niet om voor een retourje DenBosch
Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef Daywalk3r het volgende: Waarom de haat tegen rondjes? Ok meer dan 2 is eigenlijk wel ruk. Maar persoonlijk zijn 2 ofzo wel fijn. Je weet precies wat je te wachten staat 't tweede deel.
Daarom... Saai Al zit er natuurlijk wel een verschil in 2x een rondje van 5 en 2x een HM Die rondjes van 5 zijn zo voorbij
Pffr, voor jou is Alkmaar ook maar een klein stukje hardlopen
nu je het zegt...60km is een mooi duurloopje zo vlak voor Naseby
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of enkelen van jullie zondag nog meedoen aan de marathon van Nieuw West (De Groene van Amsterdam). Ik loop namelijk zelf de 10km, maar haast me daarna naar het 33km punt om water aan de marathonners uit te delen. Leuk als ik iemand nog extra toe kan schreeuwen.
Trouwens een heel leuk initiatief hoor, die loop. Allemaal crowdsourcing, en het maakt van Amsterdam een van de weinige (de enige?) stad met twee marathons.
OK. Had ff spontaan zin in een loopje, dus ik denk dat ik ook ga. Twijfel nog even tussen de 5 en de 10.
Zag dat ze bij de Aldi vanaf komende zaterdag meerdere hardloopspullen hebben, misschien toch maar keer hardloopsokken kopen om te kijken of dat fijn zit.
Op woensdag 7 mei 2014 22:47 schreef thettes het volgende: Ik ben trouwens ook wel benieuwd of enkelen van jullie zondag nog meedoen aan de marathon van Nieuw West (De Groene van Amsterdam). Ik loop namelijk zelf de 10km, maar haast me daarna naar het 33km punt om water aan de marathonners uit te delen. Leuk als ik iemand nog extra toe kan schreeuwen.
Trouwens een heel leuk initiatief hoor, die loop. Allemaal crowdsourcing, en het maakt van Amsterdam een van de weinige (de enige?) stad met twee marathons.
Dit had mijn marathon moeten zijn, maar helaas... Hopelijk is er volgend jaar weer een.
Ik ken inderdaad geen andere stad met 2 marathons. Den Haag heeft er 3.
Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef Voccar het volgende: Zag dat ze bij de Aldi vanaf komende zaterdag meerdere hardloopspullen hebben, misschien toch maar keer hardloopsokken kopen om te kijken of dat fijn zit.
Ik vroeg het vandaag bij de hardloopwinkel en daar zeiden ze dat het enige verschil is dat naden zijn weggewerkt en dat de stof niet te gauw glad wordt, waardoor je zou gaan schuiven.
Edit: lopen was een slecht plan vanavond Kan niet eens normaal liggen zonder pijn. Heb er maar wat paracetamol ingemikt. Ik voel me echt een aansteller
Balen. Ga je dan zondag een rotdag hebben of valt dat wel mee?
Hehe, nee hoor. Dat ik daar niet mee kan doen weet ik al sinds de CPC, en het is niet de eerste marathon die ik af moest zeggen. Was ook nog niet zo ver in mijn voorbereiding.
Vorig jaar baalde ik wel van de marathon van Leiden. Ik had me daar al voor opgegeven, had al 30km gelopen, en het zou mijn eerste geweest zijn.
Maar er komen er nog heel wat andere loopjes, waaronder ook marathons. Misschien dat ik zondag met Zwabber meega naar de Rondehoeploop. Die kans wordt nu wel wat groter...
Hehe, nee hoor. Dat ik daar niet mee kan doen weet ik al sinds de CPC, en het is niet de eerste marathon die ik af moest zeggen. Was ook nog niet zo ver in mijn voorbereiding.
Vorig jaar baalde ik wel van de marathon van Leiden. Ik had me daar al voor opgegeven, had al 30km gelopen, en het zou mijn eerste geweest zijn.
Maar er komen er nog heel wat andere loopjes, waaronder ook marathons. Misschien dat ik zondag met Zwabber meega naar de Rondehoeploop. Die kans wordt nu wel wat groter...
Gelukkig dat je je er niet teveel door op de kast laat jagen. Wat had je vorig jaar dan waardoor je niet kon gaan?
Gelukkig dat je je er niet teveel door op de kast laat jagen. Wat had je vorig jaar dan waardoor je niet kon gaan?
Toen was het iets aan mijn bovenbeen, geloof ik. Wat het precies was, weet ik niet. Intereseert me ook weinig. In ieder geval iets anders dan waar ik nu na de CPC last van gehad heb (eerst mijn knie, daarna mijn enkel). Wel allemaal aan dezelfde kant.
Toen was het iets aan mijn bovenbeen, geloof ik. Wat het precies was, weet ik niet. Intereseert me ook weinig. In ieder geval iets anders dan waar ik nu na de CPC last van gehad heb (eerst mijn knie, daarna mijn enkel). Wel allemaal aan dezelfde kant.
Misschien. Ik denk zelf dat het door die enkel komt dat ik niet helemaal goed loop, rechts. Die is namelijk al een half jaar gevoelig.
Eigenlijk zou ik gewoon weer een tijdje helemaal moeten stoppen met lopen tot alles over is. Maar er zijn nog zoveel leuke loopjes die ik moet doen Maar maak je om mij maar niet druk. Zorg eerst maar dat je zelf weer pijnvrij rondloopt.
Misschien. Ik denk zelf dat het door die enkel komt dat ik niet helemaal goed loop, rechts. Die is namelijk al een half jaar gevoelig.
Eigenlijk zou ik gewoon weer een tijdje helemaal moeten stoppen met lopen tot alles over is. Maar er zijn nog zoveel leuke loopjes die ik moet doen Maar maak je om mij maar niet druk. Zorg eerst maar dat je zelf weer pijnvrij rondloopt.
Als het goed is heb je nog jaren de tijd voor al die loopjes
Ja, ga ik doen. Het zou fijn zijn als ik kon slapen. Ga zo nog ff proberen. Jij ook vast slaap lekker
Dit had mijn marathon moeten zijn, maar helaas... Hopelijk is er volgend jaar weer een.
inderdaad, een marathon is niet "the be all and end all" Maar het is wel frusterend als je er voor getrained hebt en het gaat niet door, voordeel van Nederland is dat bij jullie de marathons voor het oprapen liggen. Hier moet ik blij zijn met 4 wegmarathons per jaar die " op reisafstand" liggen
The favorite toe-shoe of vegan restaurant servers and 55-year-old men with ponytails has settled a class action lawsuit brought against it by what sounds like every person who ever wore its foot-condoms.
sorry Jero.... maar ik moest lachen
Ik ken inderdaad geen andere stad met 2 marathons. Den Haag heeft er 3.
Amsterdam heeft er 2. De ene 'van Amsterdam', de andere 'de Groene' door West
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
jij heb makkelijk praten, jij heb inside information!!
aan die hint heeft mijn google.co.nz nog niets....ik kom niet verder dan de vredesmarathon en de Strandmarathon
En jammer voor je trail YUR...maar zoals eerder gezegd...er is altijd een volgdende keer!
ook hier zo direkt een rondje hobbelen en wat trappen
Wil ook Maar ik betwijfel of ik überhaupt kan staan enzo
ongeveer 36 uur om te herstellen en de klok tikt....