Geen idee PP .. Ik kijk best wel veel voetbal , maar hoe dat dan qua toernooi weer in elkaar zit hou ik me pas mee bezig tegen de tijd dat ze begonnen zijn en ik ook de schemas hebquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met wat pech of geluk net zoals je het ziet komen ze gelijk tegen Brazilie.
Ik mis het vermalen poedelvlees in de groeven van mijn radiaalbanden.quote:
Die legging in de op is echt spuug lelijkquote:
Dan moet je MM qouten en niet mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die legging in de op is echt spuug lelijkMarkt ding
Oh ja poep gebeurtquote:
Sorry, ik heb er al een tijd geen één gekocht...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die legging in de op is echt spuug lelijkMarkt ding
Dat wordt steeds meer de maatstaf helaas.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:40 schreef FANN het volgende:
Hij ziet er héél stevig uit op de website maar tis een gammel ding in het echt...
Ik voel me best een beetje genept eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt steeds meer de maatstaf helaas.
Zet mijn naam er dan nu maar vast op .. voordat je het weer vergeet of je stuurt me haar gegevens ... Dan doe ik het zelfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
enne Chuf... ik ben vergeten om op de kaart van Heks je naam erbij te zetten![]()
doe ik wel bij de volgende kaart...
Gelijk terugsturen. Koop op afstand en zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik voel me best een beetje genept eigenlijk
Ik hou het bij pure Naturalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt steeds meer de maatstaf helaas.
Nou ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet mijn naam er dan nu maar vast op .. voordat je het weer vergeet of je stuurt me haar gegevens ... Dan doe ik het zelf
Mja, denk dat ik dat maar doe, wel weer een gezeik enzo... maar ja..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelijk terugsturen. Koop op afstand en zo.
Nee hoor word niet boos..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik wist niet dat je boos werdIk doe het wel bij de volgende
ik beloof het....
In je hoofd of in je broek?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit nog steeds met de OP in mijn hoofd.
Ik was het effe vergetenquote:
Ieder heb zn ding toch.. Geeft niets Fannquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was het effe vergetentoen ik heb op de bus had gedaan dacht ik er weer aan
heb ik wel vaker ...
Halve finales tellen alleen op WK.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
Songfestival heb ik ook gemist door dat geklooi, ook vergeten
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
enne Chuf... ik ben vergeten om op de kaart van Heks je naam erbij te zetten![]()
doe ik wel bij de volgende kaart...
nah... ik vind het best lullig eigenlijk.. van mezelf dan..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]Oh ja de envelop is nog open, ja zo lief ben ik wel
Kijk nu ..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]Oh ja de envelop is nog open, ja zo lief ben ik wel
Zo'n leggin met wat kant.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat? Songfestival of zo'n slap straf uitziend LT kastje?
Maak je niet druk..quote:Op iolgens mij wdinsdag 6 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ik vind het best lullig eigenlijk.. van mezelf dan..
hé? beide gevraagd?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk..
EN ja ik heb het jullie beide gevraagd ,, ? Mijn schuld als dit weer op ruzie uit loopt
Jij ook niet...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
hé? beide gevraagd?
Ik volg je weer effe nietneh... heb geen zin in ruzie waarom zou ik ?
ik ben iets vergeten wat ik had beloofd dat vind ik lullig, maar ja verder niks aan te doen,
volgende kaartje beter.
maak je niet druk!
Je hebt mij niks gevraagd hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk..
EN ja ik heb het jullie beide gevraagd ,, ? Mijn schuld als dit weer op ruzie uit loopt
ik ken hem niet, maar jezus .. 28 jaarquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier schrok ik wel heftig van toen ik het las. CUL / Rust zacht, MaximusTG![]()
Pizza bakken heb ik echt gevolgd.
Ik zag je post, maar ik ken hem hélemaal niet en dan vind ik het een beetje raar om dat te doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jong idd ...Soms heeft leven geen grenzen ... Helaas
Ik heb de boodschap hier maar even doorgegeven Chuf ... sorryquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jong idd ...Soms heeft leven geen grenzen ... Helaas
Lief van je Fann..quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de boodschap hier maar even doorgegeven Chuf ... sorry![]()
UTO / We missen Toverheks !!
en Welterusten ...
Dat pizza gedoe volgde ik idd een tijdjequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
Ik bedoel ik ken hem ook niet van Posts ofzo, ik zal wel nooit iets pver Pizza's hebben gelezen..
In ben dol op pizza, de saus die is overgebleven van de macroni kan daar mooi op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat pizza gedoe volgde ik idd een tijdje
Altijd verschrikkelijk dit soort berichten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier schrok ik wel heftig van toen ik het las. CUL / Rust zacht, MaximusTG![]()
Pizza bakken heb ik echt gevolgd.
Ja, schrikken is dat altijd, in de RLS hadden we ook een jongen toen, die was ook eigenlijk plotselingquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd verschrikkelijk dit soort berichten.
Ik had het ook met het bericht over het overlijden van BwennieBren vorig jaar en een paar jaar geleden met Uzumaki_Naruto. Mensen die je persooonlijk niet kent, maar met wie je hier toch een soort van band hebt opgebouwd.
Ook Fok'kers zijn soms net mensen...
mja. ik denk dat ik hem toch maar hou, het is niet helemaal wat ik ervan verwacht had, alsquote:
Inderdaad, ManU, dat hakte er toen in die sc goed in.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, schrikken is dat altijd, in de RLS hadden we ook een jongen toen, die was ook eigenlijk plotseling
en harstikke jong. ik geloof dat maar weinig mensen hem hadden gezien, maar toch schrok iedereen
zich kapot, tenminste bijna iedereen wel denk ik, ik hoef iemand niet persé gezien te hebben om zoiets
te voelen, dus ik heb het ook wel meer dan één keer gehad dat gevoel, is niet zo prettig...
Je hebt gekke mensen rondlopen ....quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
Kopje koffie iemand?
http://www.focus.de/panor(...)eche_id_3825013.html
Nee, geen vleugelmoertjes je moet iets indrukken, maar dan moet je het wel aan beidequote:Op woensdag 7 mei 2014 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Is het zo'n ding met vleugemoertjes en zo?
Dat kan je op de afbeelding niet goed zien...
Heb ooit voor mijn laptop, die ik soms gebruik tijdens wat DJ-activiteiten, ook een standaard aangeschaft, waarop de laptop kan staan en daaronder dan het mengpaneel. Dat zag er ook simpeler uit dan de praktijk is...
Manu bedoelde ikquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ManU, dat hakte er toen in die sc goed in.
En nu weer, vreselijke ziekte is het ook
Moederkoekje erbij, heerlijk...quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
Kopje koffie iemand?
En dat voor 'maar' internetquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Manu bedoelde ik, dat was de eerste die ik meemaakte, daarvoor had ik nooit bedacht dat zoiets
zou kunnen gebeuren, stom eigenlijk, maar dat is zo... Tja, voor mij was DK de tweede waar ik
écht wel moeite mee heb gehad...
Nou jaaaaaaaa!!!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
Kopje koffie iemand?
Ze is nu beter daar af dan thuis...Er wordt echt goed voor haar gezorgd, maar het duurt gewoon evenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
Gaat toch écht niet zo goed met Heksie... bah... ligt ze daar in zo'n kloteziekenhuis...
Ja, dat is waar natuurlijk, maar gewoon je snapt wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is nu beter daar af dan thuis...Er wordt echt goed voor haar gezorgd, maar het duurt gewoon even
Deze post wilde ik nog even op reageren Chuf, het is , tenminste voor mij, een beetje een ongeschrevenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief van je Fann..
Wie weet komt het er zelfs ooit van dat ik een kaartje stuur .. naar iemand die ik nog niet heb mogen ontmoeten .. tot mijn spijt
Begrijp ik Fann en zo hoort het ook te zijn ...quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze post wilde ik nog even op reageren Chuf, het is , tenminste voor mij, een beetje een ongeschreven
wet om geen privégegevens van iemand anders door te geven of ik moet het aan die persoon
gevraagd hebben, dus het is niet iets persoonlijks dat ik jou niet even naam en adres doorgeef hoor![]()
Ik denk zomaar dat het wel zou mogen, maar ik heb toch liever dat Laysa het aan je doorgeeft,
snap je???
Heb je het adres gekregen dan? Dat zou ik toch niet willen hoor, Fokkers aan mijn ziekbedquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijp ik Fann en zo hoort het ook te zijn ...
Ik fiets wel een keer langs ..Meet and Greet aan het Bed,,,
Ja, ik dacht alquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:11 schreef Laysa het volgende:
Dat wil ze niet chufi....Dus doe dat maar niet.....Ze ziet het terecht niet zitten om vreemden aan haar bed te hebben terwijl ze zo ziek is
Ik heb toch met dr lopen te DMen toen ze net in het iekenhuis lag... Weet natuurlijk echt wel waar dat is ,,, Heb er zelf ook wel eens gelegen ... Maar nee ik hou me gedeisdquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je het adres gekregen dan? Dat zou ik toch niet willen hoor, Fokkers aan mijn ziekbed![]()
maar misschien vindt Heks het wel gesellig zoals ze altijd zegt
Kaartje sturen mag vast wel hoor, maar om nou de eerste keer dáár kennis te komen maken is ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb toch met dr lopen te DMen toen ze net in het iekenhuis lag... Weet natuurlijk echt wel waar dat is ,,, Heb er zelf ook wel eens gelegen ... Maar nee ik hou me gedeisd
Nee dat zou ik ook niet willen.. gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:11 schreef Laysa het volgende:
Dat wil ze niet chufi....Dus doe dat maar niet.....Ze ziet het terecht niet zitten om vreemden aan haar bed te hebben terwijl ze zo ziek is
Fijn dat je het begrijpt...Die ontmoeting komt toch wel een keerquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat zou ik ook niet willen.. gaat ook niet gebeuren
Die afspraak staat idd al een tijdje .. Ik hou dr er aanquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn dat je het begrijpt...Die ontmoeting komt toch wel een keer
Topquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die afspraak staat idd al een tijdje .. Ik hoe dr er aan
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
Ondertussen zit ik aan de koffie en een héle lekkere tompouce trouwens![]()
ik ga eens googelen waarom zo'n ding zo heet eigenlijk... ik moet altijd aan Olie B Bommel
denken als ik dat ding eet.
De Opa van mijn moeder leek trouwens precies op Olie B Bommel, volgens mij had ik die foto ook
gescand ga ik zo even opsnorren
snap ik wel........................quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
typo , die ik helaas te laat had verbeterd ....
Ah... hebben ze daar ook al een eigen taal?quote:
Een weetje dus, want ik eet zoiets nooit .. (bijna)quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:40 schreef FANN het volgende:
oh... de Tompouce verwijst naar klein Duimpje, dat had ik nooit zelf kunnen bedenken![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tompoes
Toch weer een leuk weetje
Ik vind die pudding altijd zo lekkerquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Een weetje dus, want ik eet zoiets nooit .. (bijna)
Ja, de pudding is ook het lekkerstquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:49 schreef Laysa het volgende:
ik vind de pudding ook het lekkerst, maar over het algemeen ben ik niet zo gebakkerig.
En gaat het een beetje makkelijk als je moet plassen? Want dan moet je de hele boel weer aftuigen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:50 schreef FANN het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, het zit wel luxe zo met dat tafeltjegeen zware laptop meer op schoot.
scheelt wel een stuk eigenlijk, ik heb ook best een oude laptop en die is nog zwaar, die nieuwere
zijn een stuk lichter, dat dan weer wel...
Nee, in dit geval gewoon even opzij zettenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gaat het een beetje makkelijk als je moet plassen? Want dan moet je de hele boel weer aftuigen.
ik had net een 3 laags tostiquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind juist de combi van zo'n tompouce het lekkerst, een hap waar alles inzit, bladerdeeg, room en glazuur![]()
[ afbeelding ]
Anders had je altijd nog een plastuitje van chufi kunnen lenenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, in dit geval gewoon even opzij zettenhet is geen jumpsuit
Oeh... dat is een dubbele dan heb je gelijk een hele maaltijd naar binnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind juist de combi van zo'n tompouce het lekkerst, een hap waar alles inzit, bladerdeeg, room en glazuur![]()
[ afbeelding ]
Ik had aardappeltjes, verse snijboontjes en een ongelofelijk goed gelukte Vega gehaktbal gewoon in de croma dan krijg je van die lekker jusquote:
klink gevarieërd ... maar niet heusquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
3 donkerbruine sneetjes brood, met kaas, ham, kaas en kaas ham kaas
Geen idee wat dat precies is om eerlijk te zijn, maar ik hoop dat het lekker was?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had tussen de middag al een fajita kip en een quiche brokkoli , blauwe kaas
Gatverdammequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had aardappeltjes, verse snijboontjes en een ongelofelijk goed gelukte Vega gehaktbal gewoon in de croma dan krijg je van die lekker jus
Je lust echt weinig... Ik eet ook niet alles , maar een stinkende kaas stinkt niet in de mond ....quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee wat dat precies is om eerlijk te zijn, maar ik hoop dat het lekker was?
Blauwe kaas lust ik niet trouwens, Brie enzo ook niet, nou... Brie een béétje, maar écht lekker vind
ik het niet, of het moet van die jonge Brie zijn, die niet zo stinkt... die gaat dat nog wel.
Utopiaans is datquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
brokkoli![]()
Jij hebt soms écht een eigen taaltje
Croma is zo smerig, lees dan ook eens de verpakkingquote:
Nee hoor ik lust best veel eigenlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Je lust echt weinig... Ik eet ook niet alles , maar een stinkende kaas stinkt niet in de mond ....
Stinkkaas is des te beter. Het loopt van je bord afquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Je lust echt weinig... Ik eet ook niet alles , maar een stinkende kaas stinkt niet in de mond ....
Ja, zal best, ik vind die jus lekker, die dingen die jij vreet zijn ook niet altijd gezond...quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Croma is zo smerig, lees dan ook eens de verpakking
Ik ben er niet zo fel mee bezig, ik eet wat ik lekker vind.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, zal best, ik vind die jus lekker, die dingen die jij vreet zijn ook niet altijd gezond...
Toch?
Ik toch ook, anders vrat ik geen cromaquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo fel mee bezig, ik eet wat ik lekker vind.
En die zijn lekker met mayoquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
Jij vreet verdomme Frikandellen, daar zit Koeienkut in
je hebt ook Croma met olijfolie, is helemaal niet zo slecht...quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een pot vol met olijf-mayo die op moet
Ik koop liever Hellmann's mayo. Die is echt de bestequote:Op woensdag 7 mei 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een pot vol met olijf-mayo die op moet
Spettert nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt ook Croma met olijfolie, is helemaal niet zo slecht...
http://www.croma.nl/product/croma-mild-met-olijfolie
Nou ga ik je zomaar voor één keertje gelijk gevenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop liever Hellmann's mayo. Die is echt de beste
Is dat dan een principe ofzo?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ga ik je zomaar voor één keertje gelijk geven![]()
maar daar ga ik geen gewoonte van maken
Doe nog eens zo'n geile foto met hoed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ga ik je zomaar voor één keertje gelijk geven![]()
maar daar ga ik geen gewoonte van maken
die heb jij vast al op je harde schijf staanquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe nog eens zo'n geile foto met hoed.![]()
Dat gelul over mayonaise interesseert me echt geen fuck.
Dat sowieso, maar ik dacht dat er mss nog wel meer in dezelfde serie waren die je nog niet geplaatst hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
die heb jij vast al op je harde schijf staan
Klopt... en die ga ik niet plaatsen ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik dacht dat er mss nog wel meer in dezelfde serie waren die je nog niet geplaatst hebt.
Dat was me ook al opgevallen....icm zijn vraag over jouw pop-art ava, was dat natuurlijk een hint dat jij een gleufhoed in je ava gaat shoppen!quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
MM heeft nu zijn bolhoed in zijn AVA zag ik trouwens
Heel snel onder een spoiler en ik zal niet quoten.quote:
Gleufhoed.... dat klinkt ook weer zo raarquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was me ook al opgevallen....icm zijn vraag over jouw pop-art ava, was dat natuurlijk een hint dat jij een gleufhoed in je ava gaat shoppen!
[..]
Heel snel onder een spoiler en ik zal niet quoten.
Dat is smerigquote:
Ik eet ook plantaardig. Ik bak niet in die shitquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Je rookt wel plantaardig, dus je moet niet zeuren...
Jij bakt in frituurvet, weet je wat dat voor troep is?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet ook plantaardig. Ik bak niet in die shit
Ik frituur met ossenvetquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bakt in frituurvet, weet je wat dat voor troep is?
Wat maak je je nou druk om wat IK eet trouwensik maak me toch ook niet druk om wat jij eet?
Mhoeeeeeequote:
Zit je tegen jezelf te lullen? Als je die ene zoekt moet je in de andere SC zijn denk ik, die kwam gewoonquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
Ik frituur eigelijk nooit echt meer... Als ik dan nog eens iets moet bakken in de olie doe ik dat in een pan, maar met maar een gering laagje aan extra olie... Net dompelen en niet meer
ja, cool!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Let op vet, altijd zorgen dat je genoeg binnen krijgt.
Ik had een tompouche Lightquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die magere zooi smaakt nergens naar.
welke magere zooi?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die magere zooi smaakt nergens naar.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, van die koe die eerst naar de sportschool is geweest?
Om die mevrouw die vrijwillig magere melk doneerde aan haar collega's nou meteen een koe te noemen is ook wel een beetje onaardig van je.quote:
dat was best goor trouwensquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om die mevrouw die vrijwillig magere melk doneerde aan haar collega's nou meteen een koe te noemen is ook wel een beetje onaardig van je.
Volgens mij is moedermelk zoet, heb ik wel eens gehoord of gelezen ofzo denk ik...quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik drink m'n koffie altijd zonder melk, dus ik zit goed.
ik heb geen idee, dat is zo lang geledenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij is moedermelk zoet, heb ik wel eens gehoord of gelezen ofzo denk ik...
geen idee wat je met dat weetje moet maar jah
Ik weet het ook niet meer ... Maar de bedoeling is dat alle basics er in zouden moeten zitten ... Of die mix dan zoet, zuur of zout is boeit een baby in het begin blijkbaar niet echt ...quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen idee, dat is zo lang geleden
volgens mij juist wel hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer ... Maar de bedoeling is dat alle basics er in zouden moeten zitten ... Of die mix dan zoet, zuur of zout is boeit een baby in het begin blijkbaar niet echt ...
Nee een tepel is wat ie wil ...quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij juist wel hoorgeef een baby maar eens een augurk, dat mot ie niet
Ik ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
geef een baby maar eens een augurk, dat mot ie niet
Is je broertje Homo? of heet hij Peter?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
Maar goed tis al weer bijna bedtijd ...
Liedje over mn broertje ...
Oh OK laat het hem dan maar niet horenquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Is je broertje Homo? of heet hij Peter?![]()
Volgens mij gaat dit liedje over een jongen die geen belangstelling heeft voor meisjes
tenminste dat dacht ik altijd![]()
Peter vindt de meisjes dom
kijkt niet naar ze om
want zooooooooo is Peter...........
Ja dat is naam die je tegenwoordig niet meer zo vaak hoort...quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! Dus hij heet gewoon Peter...dat kan ook natuurlijk
Nee, want da's niet hipquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is naam die je tegenwoordig niet meer zo vaak hoort...
Was ook altijd de begintune van het radioprogramma van Peter Hollandquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Is je broertje Homo? of heet hij Peter?![]()
Volgens mij gaat dit liedje over een jongen die geen belangstelling heeft voor meisjes
tenminste dat dacht ik altijd![]()
Peter vindt de meisjes dom
kijkt niet naar ze om
want zooooooooo is Peter...........
zegt me niks geloof ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was ook altijd de begintune van het radioprogramma van Peter Holland
Mijn moeder had altijd De Groenteman opstaan, ken je die?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was ook altijd de begintune van het radioprogramma van Peter Holland
Zegt me zo niets....maar ik ben dan ook niet echt gezellig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn moeder had altijd De Groenteman opstaan, ken je die?![]()
Tsja tsja tsja, Tsja wat zullen we eten?
Tsja tsja tsja Tsja wie kan dat weten?
Wie is de man die mij dat zeggen kan?
De groenteman![]()
Vond ik gezellig![]()
Hanneke?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn moeder had altijd De Groenteman opstaan, ken je die?![]()
Tsja tsja tsja, Tsja wat zullen we eten?
Tsja tsja tsja Tsja wie kan dat weten?
Wie is de man die mij dat zeggen kan?
De groenteman![]()
Vond ik gezellig![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zegt me zo niets....maar ik ben dan ook niet echt gezellig.
Héérlijk wijf vond ik dat die Rita Coritaquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]Was ik nog ''piep'' géén idee wat ik er gezellig aan vond, waarschijnlijk omdat er muziek tussendoor
werd gedraaid, zulk soort...
Nee daar moet ik niet aan denken bij Rita..quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... gezellig om koffie te drinken.... niet als ze op je gezicht gaat zitten natuurlijk
is dit jouw kloon eigenlijk?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
één was genoegik kon niet meer reageren daaro
doe ik het gewoon hiero
en wat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en in de late uurtjes eet je en sultana en.....
Ik zit het Songfestival te kijken, luister ik deze later oké?quote:
Doe je altijd toch... Later luisteren ..quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit het Songfestival te kijken, luister ik deze later oké?
Nee, hoor, vaak klik ik ze meteen aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je altijd toch... Later luisteren ..
zolang je het maar herkentquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit het Songfestival te kijken, luister ik deze later oké?
Ik sla altijd een hoop dingen over... Ik klik echt niet altijd op al die linkjes... Dan blijf je de hele dag bezig ...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hoor, vaak klik ik ze meteen aanjij niet dan?
Die van Piet sla ik meestal overquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sla altijd een hoop dingen over... Ik klik echt niet altijd op al die linkjes... Dan blijf je de hele dag bezig ...
Ja ik ook , maar niet altijd alles... Soms denk ik van toch eens luisteren en dan hangt het maar net vn de mood af ...quote:
Heb je die van mij aangeklikt? Nee zeker?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook , maar niet altijd alles... Soms denk ik van toch eens luisteren en dan hangt het maar net vn de mood af ...
Net gemist.. Ik hoor het morgen wel van al die Grieken op het werk ...quote:
Nah... was niet écht bijzonder hoor...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Net gemist.. Ik hoor het morgen wel van al die Grieken op het werk ...
Echt he er werken daar meer Spanjolen en Grieken op de vloer dan Nederlanders ... Volgens mij krijg je daar als bedrijf subsidie voor... Volgende week komt er een nieuwe in mijn team... Iemand uit Roemenie ...
Ik die van jou eerst niet, net nog wel maar toen ging ik naar het toilet... Op de achtergrond meegeluisterd... Maar in eerste instantie was mn gedachte ,,,, Die boerendochter ken ik al ,,,quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
Ik had die van jou vanmiddag wel aangeklikt, die van Peter, je broer...
ow........?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik die van jou eerst niet, net nog wel maar toen ging ik naar het toilet... Op de achtergrond meegeluisterd... Maar in eerste instantie was mn gedachte ,,,, Die boerendochter ken ik al ,,,
Die Grieken praten Grieks, engels spaans en soms een woordje Nederlands ... Spanjolen spreken woordjes Grieks.. Ieren dansen hier de Sirtaki en Nederlanders staan erbij en kijken er naar...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... was niet écht bijzonder hoor...
Spreken die gasten dan allemaal Engels met elkaar, neem aan van wel toch?
Als je die Grieken maar geen Malakka gaat noemen, want dan heb je een probleem
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Grieken praten Grieks, engels spaans en soms een woordje Nederlands ... Spanjolen spreken woordjes Grieks.. Ieren dansen hier de Sirtaki en Nederlanders staan erbij en kijken er naar...
Niet op mn werk nee..quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]Heb jij de Sirtaki al meegedanst? Nee zeker?
heuj, lok je mij nou naar 40 plus?quote:
Ik eigenlijk niet zoquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op hier... Die oude Milfen lusten wel een jong blaadje ...
sssssssstttttttquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat woord moesten we je een tijdje terug nog uitleggen ...
Wats gebeurt met Kingtoppi... BTWquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
Maar ik heb géén idee hoe oud Life2.0 is, maar een beetje jong bloed kan ook geen kwaad toch?
Nee, da's waar, dan moet je toch minstens één koter hebben, dus ik val buiten die categoriequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar OK je bent er ook geen dus waarom zou je je er druk om maken
Géén idee, dat vroeg ik me laatst ook al af, die kwam je altijd overal tegen, maar al een tijdjequote:
Niet dat ik weet,quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, da's waar, dan moet je toch minstens één koter hebben, dus ik val buiten die categorie![]()
Hebben ze ook zo'n soort afkorting voor vaders eigenlijk?
Soms wel soms niet ... Hing een beetje van de sfeer af..quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
Maar hier was hij ook niet écht welkom altijdvond ik wel sneu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel soms niet ... Hing een beetje van de sfeer af..dat is wél héél langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen ban?
Maar hij kon af en toe ook echt een pijn in je kont zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
Maar hier was hij ook niet écht welkom altijdvond ik wel sneu...
Had ik geen last van bij hemquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij kon af en toe ook echt een pijn in je kont zijn.
antwoord op wat ... heb ik iets gemist ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
Godsamme Chuf, ik moet een uur wachten op antwoord
of KT een ban heeft???quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
antwoord op wat ... heb ik iets gemist ?
Acht, wat is last.... Maar hij was af en toe wel een betweterige snotneusquote:
Ja, vond ik altijd juist wel leukquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Acht, wat is last.... Maar hij was af en toe wel een betweters snotneus
Geen idee... Dat volg ik niet meer zo.. Vroeger kreeg ik nog wel eens een PM vamn hem als het weer eens zo ver was ..quote:
Ik kreeg ook vaak Dmmetjequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Dat volg ik niet meer zo.. Vroeger kreeg ik nog wel eens een PM vamn hem als het weer eens zo ver was ..
ik keek effe nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit naar iemand te kijken die verslaafd is aan inhalatiezalf, ze eet het
Maar heeft ie een streep door zijn naam? Dan heeft hij namelijk een ban...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Dat volg ik niet meer zo.. Vroeger kreeg ik nog wel eens een PM vamn hem als het weer eens zo ver was ..
Ik heb ook weleens dm's van hem gehadquote:
Of hij voelde zich weer kut... of iemand had weer eens rot tegen hem gedaan...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
Bij mij vroeg ie altijd om
[..]
Bij mij vroeg ie altijd om zn gelijk / erkenning toch Chuf ?
Hij zocht gewoon contact en een beetje erkenning wat Chuf zegt...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens dm's van hem gehad![]()
Alsof dat een wonder is
In zn laatste berichten ook volgens mij..quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Of hij voelde zich weer kut... of iemand had weer eens rot tegen hem gedaan...
ach gossie, daar blijf ik gelukkig verschoond vanquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
Bij mij vroeg ie altijd om
[..]
Bij mij vroeg ie altijd om zn gelijk / erkenning toch Chuf ?
Bij mij ook ...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
In zn laatste berichten ook volgens mij..
Misschien zoekt die Aap van je later ook steun, is toch wel leuk als hij dat soms krijgt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ach gossie, daar blijf ik gelukkig verschoond van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |