Geen idee PP .. Ik kijk best wel veel voetbal , maar hoe dat dan qua toernooi weer in elkaar zit hou ik me pas mee bezig tegen de tijd dat ze begonnen zijn en ik ook de schemas hebquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met wat pech of geluk net zoals je het ziet komen ze gelijk tegen Brazilie.
Ik mis het vermalen poedelvlees in de groeven van mijn radiaalbanden.quote:
Die legging in de op is echt spuug lelijkquote:
Dan moet je MM qouten en niet mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die legging in de op is echt spuug lelijkMarkt ding
Oh ja poep gebeurtquote:
Sorry, ik heb er al een tijd geen één gekocht...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die legging in de op is echt spuug lelijkMarkt ding
Dat wordt steeds meer de maatstaf helaas.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:40 schreef FANN het volgende:
Hij ziet er héél stevig uit op de website maar tis een gammel ding in het echt...
Ik voel me best een beetje genept eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt steeds meer de maatstaf helaas.
Zet mijn naam er dan nu maar vast op .. voordat je het weer vergeet of je stuurt me haar gegevens ... Dan doe ik het zelfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
enne Chuf... ik ben vergeten om op de kaart van Heks je naam erbij te zetten![]()
doe ik wel bij de volgende kaart...
Gelijk terugsturen. Koop op afstand en zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik voel me best een beetje genept eigenlijk
Ik hou het bij pure Naturalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt steeds meer de maatstaf helaas.
Nou ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet mijn naam er dan nu maar vast op .. voordat je het weer vergeet of je stuurt me haar gegevens ... Dan doe ik het zelf
Mja, denk dat ik dat maar doe, wel weer een gezeik enzo... maar ja..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelijk terugsturen. Koop op afstand en zo.
Nee hoor word niet boos..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik wist niet dat je boos werdIk doe het wel bij de volgende
ik beloof het....
In je hoofd of in je broek?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit nog steeds met de OP in mijn hoofd.
Ik was het effe vergetenquote:
Ieder heb zn ding toch.. Geeft niets Fannquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was het effe vergetentoen ik heb op de bus had gedaan dacht ik er weer aan
heb ik wel vaker ...
Halve finales tellen alleen op WK.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
Songfestival heb ik ook gemist door dat geklooi, ook vergeten
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
enne Chuf... ik ben vergeten om op de kaart van Heks je naam erbij te zetten![]()
doe ik wel bij de volgende kaart...
nah... ik vind het best lullig eigenlijk.. van mezelf dan..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]Oh ja de envelop is nog open, ja zo lief ben ik wel
Kijk nu ..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]Oh ja de envelop is nog open, ja zo lief ben ik wel
Zo'n leggin met wat kant.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat? Songfestival of zo'n slap straf uitziend LT kastje?
Maak je niet druk..quote:Op iolgens mij wdinsdag 6 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ik vind het best lullig eigenlijk.. van mezelf dan..
hé? beide gevraagd?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk..
EN ja ik heb het jullie beide gevraagd ,, ? Mijn schuld als dit weer op ruzie uit loopt
Jij ook niet...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
hé? beide gevraagd?
Ik volg je weer effe nietneh... heb geen zin in ruzie waarom zou ik ?
ik ben iets vergeten wat ik had beloofd dat vind ik lullig, maar ja verder niks aan te doen,
volgende kaartje beter.
maak je niet druk!
Je hebt mij niks gevraagd hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk..
EN ja ik heb het jullie beide gevraagd ,, ? Mijn schuld als dit weer op ruzie uit loopt
ik ken hem niet, maar jezus .. 28 jaarquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier schrok ik wel heftig van toen ik het las. CUL / Rust zacht, MaximusTG![]()
Pizza bakken heb ik echt gevolgd.
Ik zag je post, maar ik ken hem hélemaal niet en dan vind ik het een beetje raar om dat te doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jong idd ...Soms heeft leven geen grenzen ... Helaas
Ik heb de boodschap hier maar even doorgegeven Chuf ... sorryquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jong idd ...Soms heeft leven geen grenzen ... Helaas
Lief van je Fann..quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de boodschap hier maar even doorgegeven Chuf ... sorry![]()
UTO / We missen Toverheks !!
en Welterusten ...
Dat pizza gedoe volgde ik idd een tijdjequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
Ik bedoel ik ken hem ook niet van Posts ofzo, ik zal wel nooit iets pver Pizza's hebben gelezen..
In ben dol op pizza, de saus die is overgebleven van de macroni kan daar mooi op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat pizza gedoe volgde ik idd een tijdje
Altijd verschrikkelijk dit soort berichten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier schrok ik wel heftig van toen ik het las. CUL / Rust zacht, MaximusTG![]()
Pizza bakken heb ik echt gevolgd.
Ja, schrikken is dat altijd, in de RLS hadden we ook een jongen toen, die was ook eigenlijk plotselingquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd verschrikkelijk dit soort berichten.
Ik had het ook met het bericht over het overlijden van BwennieBren vorig jaar en een paar jaar geleden met Uzumaki_Naruto. Mensen die je persooonlijk niet kent, maar met wie je hier toch een soort van band hebt opgebouwd.
Ook Fok'kers zijn soms net mensen...
mja. ik denk dat ik hem toch maar hou, het is niet helemaal wat ik ervan verwacht had, alsquote:
Inderdaad, ManU, dat hakte er toen in die sc goed in.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, schrikken is dat altijd, in de RLS hadden we ook een jongen toen, die was ook eigenlijk plotseling
en harstikke jong. ik geloof dat maar weinig mensen hem hadden gezien, maar toch schrok iedereen
zich kapot, tenminste bijna iedereen wel denk ik, ik hoef iemand niet persé gezien te hebben om zoiets
te voelen, dus ik heb het ook wel meer dan één keer gehad dat gevoel, is niet zo prettig...
Je hebt gekke mensen rondlopen ....quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
Kopje koffie iemand?
http://www.focus.de/panor(...)eche_id_3825013.html
Nee, geen vleugelmoertjes je moet iets indrukken, maar dan moet je het wel aan beidequote:Op woensdag 7 mei 2014 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Is het zo'n ding met vleugemoertjes en zo?
Dat kan je op de afbeelding niet goed zien...
Heb ooit voor mijn laptop, die ik soms gebruik tijdens wat DJ-activiteiten, ook een standaard aangeschaft, waarop de laptop kan staan en daaronder dan het mengpaneel. Dat zag er ook simpeler uit dan de praktijk is...
Manu bedoelde ikquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ManU, dat hakte er toen in die sc goed in.
En nu weer, vreselijke ziekte is het ook
Moederkoekje erbij, heerlijk...quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
Kopje koffie iemand?
En dat voor 'maar' internetquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Manu bedoelde ik, dat was de eerste die ik meemaakte, daarvoor had ik nooit bedacht dat zoiets
zou kunnen gebeuren, stom eigenlijk, maar dat is zo... Tja, voor mij was DK de tweede waar ik
écht wel moeite mee heb gehad...
Nou jaaaaaaaa!!!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
Kopje koffie iemand?
Ze is nu beter daar af dan thuis...Er wordt echt goed voor haar gezorgd, maar het duurt gewoon evenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
Gaat toch écht niet zo goed met Heksie... bah... ligt ze daar in zo'n kloteziekenhuis...
Ja, dat is waar natuurlijk, maar gewoon je snapt wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is nu beter daar af dan thuis...Er wordt echt goed voor haar gezorgd, maar het duurt gewoon even
Deze post wilde ik nog even op reageren Chuf, het is , tenminste voor mij, een beetje een ongeschrevenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief van je Fann..
Wie weet komt het er zelfs ooit van dat ik een kaartje stuur .. naar iemand die ik nog niet heb mogen ontmoeten .. tot mijn spijt
Begrijp ik Fann en zo hoort het ook te zijn ...quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze post wilde ik nog even op reageren Chuf, het is , tenminste voor mij, een beetje een ongeschreven
wet om geen privégegevens van iemand anders door te geven of ik moet het aan die persoon
gevraagd hebben, dus het is niet iets persoonlijks dat ik jou niet even naam en adres doorgeef hoor![]()
Ik denk zomaar dat het wel zou mogen, maar ik heb toch liever dat Laysa het aan je doorgeeft,
snap je???
Heb je het adres gekregen dan? Dat zou ik toch niet willen hoor, Fokkers aan mijn ziekbedquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijp ik Fann en zo hoort het ook te zijn ...
Ik fiets wel een keer langs ..Meet and Greet aan het Bed,,,
Ja, ik dacht alquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:11 schreef Laysa het volgende:
Dat wil ze niet chufi....Dus doe dat maar niet.....Ze ziet het terecht niet zitten om vreemden aan haar bed te hebben terwijl ze zo ziek is
Ik heb toch met dr lopen te DMen toen ze net in het iekenhuis lag... Weet natuurlijk echt wel waar dat is ,,, Heb er zelf ook wel eens gelegen ... Maar nee ik hou me gedeisdquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je het adres gekregen dan? Dat zou ik toch niet willen hoor, Fokkers aan mijn ziekbed![]()
maar misschien vindt Heks het wel gesellig zoals ze altijd zegt
Kaartje sturen mag vast wel hoor, maar om nou de eerste keer dáár kennis te komen maken is ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb toch met dr lopen te DMen toen ze net in het iekenhuis lag... Weet natuurlijk echt wel waar dat is ,,, Heb er zelf ook wel eens gelegen ... Maar nee ik hou me gedeisd
Nee dat zou ik ook niet willen.. gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:11 schreef Laysa het volgende:
Dat wil ze niet chufi....Dus doe dat maar niet.....Ze ziet het terecht niet zitten om vreemden aan haar bed te hebben terwijl ze zo ziek is
Fijn dat je het begrijpt...Die ontmoeting komt toch wel een keerquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat zou ik ook niet willen.. gaat ook niet gebeuren
Die afspraak staat idd al een tijdje .. Ik hou dr er aanquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn dat je het begrijpt...Die ontmoeting komt toch wel een keer
Topquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die afspraak staat idd al een tijdje .. Ik hoe dr er aan
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
Ondertussen zit ik aan de koffie en een héle lekkere tompouce trouwens![]()
ik ga eens googelen waarom zo'n ding zo heet eigenlijk... ik moet altijd aan Olie B Bommel
denken als ik dat ding eet.
De Opa van mijn moeder leek trouwens precies op Olie B Bommel, volgens mij had ik die foto ook
gescand ga ik zo even opsnorren
snap ik wel........................quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
typo , die ik helaas te laat had verbeterd ....
Ah... hebben ze daar ook al een eigen taal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |