oh en als ze dat daadwerkelijk is dan?? Je wilt toch geen chago daten??quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ben er ook allergisch voor. Van die vrouwen die werkelijk overal haha xD achter zetten.
Kijk mij vrolijk en spontaan zijn xD xD![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die op zo'n manier zeggen dat ze vrolijk en spontaan zijn proberen vooral zichzelf te overtuigenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oh en als ze dat daadwerkelijk is dan?? Je wilt toch geen chago daten??
Wacht maar tot het een paar keer bij jezelf gebeurd, dan wordt je er heel makkelijk inquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:45 schreef Digi_Djeff het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je een speeddate hebt (Paiq uiteraard) en je zijn/haar foto's ziet en uiteindelijk denkt van, nee sorry![]()
Heel slecht eigenlijk want het gesprek is doorgaans wel oké (anders kom je uiteraard ook niet tot elkaars foto's). Aan het einde van de rit mag je dan kiezen om verder te chatten of te stoppen maar ik durf dan nooit op stoppen te klikken. Komt lullig over en van mijzelf is het ook zo oppervlakkig (althans, zo voelt dat dan).
Dat is het ook. Daarom daten wij hier ook alleen maar lelijke mensen waar we ons niet tot aangetrokken voelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:45 schreef Digi_Djeff het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je een speeddate hebt (Paiq uiteraard) en je zijn/haar foto's ziet en uiteindelijk denkt van, nee sorry![]()
Heel slecht eigenlijk want het gesprek is doorgaans wel oké (anders kom je uiteraard ook niet tot elkaars foto's). Aan het einde van de rit mag je dan kiezen om verder te chatten of te stoppen maar ik durf dan nooit op stoppen te klikken. Komt lullig over en van mijzelf is het ook zo oppervlakkig (althans, zo voelt dat dan).
Dat meer mensen het doen maakt het natuurlijk helemaal ok! xDxDquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:22 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Nee, niemand doet dit inderdaad. Is echt super ongebruikelijk dat mensen daarop letten :S.
Val je op dikke vrouwen of dunne dames?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:19 schreef habitue het volgende:
Oh god niet de oppervlakkigheid BS weer.
Nee je mag alleen iemand afwijzen op een gebrek aan humor, de rest is oppervlakkig.
Wie er betaalt hangt toch af van of ze dik is of dun?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Val je op dikke vrouwen of dunne dames?
En wie betaalt op de eerste date?
Doorgaans val ik op een BMI van 25,13 en ik betaal alleen als ik kans op puntang heb uiteraard.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Val je op dikke vrouwen of dunne dames?
En wie betaalt op de eerste date?
That's my girlquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Fat girls try harder he. En hebben ervaring met grote brokken vlees in hun mond. Gag-reflex=weggegeten.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Fat girls try harder he. En hebben ervaring met grote brokken vlees in hun mond. Gag-reflex=weggegeten.
Nee eigenlijk doet het uiterlijk me niks, zo oppervlakkig ben ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:35 schreef SilentChaos het volgende:
HABITUE IS VAN DE DIKKERDJES! HABITUE IS VAN DE DIKKERDJES!
Verdomme, zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moet je een vrouw daten die binnenstebuiten is gekeerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee eigenlijk doet het uiterlijk me niks, zo oppervlakkig ben ik niet.ik val puur op innerlijk.
Had jij vandaag geen date?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien moet je een vrouw daten die binnenstebuiten is gekeerd.
COPY PASTE COPY PASTEquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zou kunnen dat ik m'n ochtendhumeur op de hey-jongen heb losgelaten.
Ja vanavond. Inmiddels alweer 3e datequote:
Top! Benieuwd hoe het verder loopt. Werd eens tijd dat je hier weg was he.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja vanavond. Inmiddels alweer 3e date
Jep, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Tot nu toe voelt het goed en als het serieus wordt zou ik dat niet erg vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Top! Benieuwd hoe het verder loopt. Werd eens tijd dat je hier weg was he.
Een beetje als ook_gek op een blauwe maandag neerkijken op het datingvolk en vertellen hoe de wereld in elkaar steektquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Tot nu toe voelt het goed en als het serieus wordt zou ik dat niet erg vinden. Wordt het dat niet, prima, ben (nog) niet verliefd
T'is gewoon erg gezellig nu, dus ik geniet lekker van de momenten
En denk maar niet dat ik wegga hier hoor mocht ik een relatie krijgenSterker nog, dan ga ik net als een aantal anderen mijn wijsheden ventileren als een ware dating-goeroe
Hij was niet de persoon waarop ik doelde omdat hij aan z'n berichten te zien altijd redelijk nuchter/niet wereldvreemd erin staatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Een beetje als ook_gek op een blauwe maandag neerkijken op het datingvolk en vertellen hoe de wereld in elkaar steekt
Ben wel benieuwd naar haar BMI eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Tot nu toe voelt het goed en als het serieus wordt zou ik dat niet erg vinden. Wordt het dat niet, prima, ben (nog) niet verliefd
En denk maar niet dat ik wegga hier hoor mocht ik een relatie krijgenSterker nog, dan ga ik net als een aantal anderen mijn wijsheden ventileren als een ware dating-goeroe
En dit!quote:
ik schat 20-21... Net als klaverblad verzekeringen, gewoon goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:03 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar haar BMI eigenlijkveel plezier!
Klinkt goed man, lekker van genieten!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt goed man!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Conflict of emotions eef?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:34 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb iets verkeerd gedaan hoor, het wordt Hollandsche Pot omdat ik aangaf veel groente bij het eten te willen te willenIk zorg voor het toetje. Nog één nachtje slapen
Misschien heeft hij nog wat anders in petto om zn schulgevoel af te kopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:34 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb iets verkeerd gedaan hoor, het wordt Hollandsche Pot omdat ik aangaf veel groente bij het eten te willen te willenIk zorg voor het toetje. Nog één nachtje slapen
Veel groente?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:34 schreef eefje801 het volgende:
Dacht dat jij zo op je gezondheid lette?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Veel groente?
Tussen ons wordt het nooit wat
Eigenlijk vind ik het wel leuk dattie Hollandsche Pot gaat makenquote:
Oh I do hope soquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog wat anders in petto om zn schulgevoel af te kopen.
Maar veel plezier alvast!
Ik ben een enorme vleeseterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo op je gezondheid lette?
[..]
Eigenlijk vind ik het wel leuk dattie Hollandsche Pot gaat maken
[..]
Oh I do hope so
Dankje!
Vleesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben een enorme vleeseter
een van de redenen dat het uit ging met m'n exgezeik op mijn vlees-eet-gedrag
Wat een lul ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft me al geblockt. Ik was niet lief.
Als iemand het zelfde verhaal van de andere kant had gepost had je exact dezelfde reactie gegeven maar dan in vrouwelijke vormquote:
Het is al laatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iemand het zelfde verhaal van de andere kant had gepost had je exact dezelfde reactie gegeven maar dan in vrouwelijke vorm![]()
Thijs toch![]()
Who's Captain Obvious now?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je lult met iedereen mee ongeacht tijd, Captain Obvious aka Prof. OpenDeur.
vlees jammieeeequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben een enorme vleeseter
een van de redenen dat het uit ging met m'n exgezeik op mijn vlees-eet-gedrag
Je bent er stil van.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nou ik beloofde jullie mn date verhasl.. hier komt ie :
Last-minute afgezegd?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nou ik beloofde jullie mn date verhasl.. hier komt ie :
niet heel erg last minute... s middags al... zn vader was met spoed opgenomen in het ziekenhuis en hij had niet geslapen ed... dus helaas...quote:
De arme man wilde alleen maar vriendelijk zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft me al geblockt. Ik was niet lief.
Die smoes hoor ik wel vaker voorbijkomen hier.... Just saying....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet heel erg last minute... s middags al... zn vader was met spoed opgenomen in het ziekenhuis en hij had niet geslapen ed... dus helaas...
Gewoon altijd aardig zijn tegen de dames, ook als de relatie over is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:11 schreef habitue het volgende:
[..]
De arme man wilde alleen maar vriendelijk zijn
Oh en nicky je moet rickario dm'en die heeft vaker met dit bijltje gehakt.
Aardig is op m'n tas letten als ik moet pissen, of m'n vrouwelijke taalgebruik complimenteren. Dagelijks iemand die je nooit gesproken of gezien hebt lastig vallen is een voorteken van psychopathie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:11 schreef habitue het volgende:
[..]
De arme man wilde alleen maar vriendelijk zijn
Zo zwart-wit kun je het bekijken jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aardig is op m'n tas letten als ik moet pissen, of m'n vrouwelijke taalgebruik complimenteren. Dagelijks iemand die je nooit gesproken of gezien hebt lastig vallen is een voorteken van psychopathie.
Sinds wanneer weten vrouwen wat ze willenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zoek als vrouw eerst maar uit wat je wil én (erg belangrijk) spreek dat ook uit.
Niet en daar zit het probleemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer weten vrouwen wat ze willen
#oxymoron
Weissheid; hoofdstuk 17, vers 8: ''Een vrouw is nooit het probleem''.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet en daar zit het probleem
En toch ik zie hem al voor me, vrolijk fluitenddoor zijn woonkamer, grijze pantoffels en badjas aan, mok koffie in zijn hand. Zijn laptop start hij op om wat dames vriendelijk te vragen naar hun dagplanning, en dan...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aardig is op m'n tas letten als ik moet pissen, of m'n vrouwelijke taalgebruik complimenteren. Dagelijks iemand die je nooit gesproken of gezien hebt lastig vallen is een voorteken van psychopathie.
Bitch please, ik weet prima wat ik wil. Het krijgen, dat is een tweede.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
#oxymoron
nee is ook niet normaal. Tenminste elke sapien met IQ > 85 zou dat niet normaal vinden. Maar je hebt er van die koekers bij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kom op. Jullie gaan me toch zeker niet vertellen dat het ok is om 6 ochtenden achter elkaar een heyyy/ben je er?/hoe is het? eruit te gooien, als je niet een keer antwoord heb gehad.
Gaan jullie echt zo te werk? Gewoon net zo lang zeuren tot iets met een gleuf hapt?
In be4 Faxquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Iedereen krijgt berichtjes. En ja, 99% is pulp.
Wahaha, ondertussen wel benieuwd wat er verder nog meer in staatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weissheid; hoofdstuk 17, vers 8: ''Een vrouw is nooit het probleem''.
Nee, dat is zeker niet normaal en begrijpelijk dat je hem eruit gooit op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kom op. Jullie gaan me toch zeker niet vertellen dat het ok is om 6 ochtenden achter elkaar een heyyy/ben je er?/hoe is het? eruit te gooien, als je niet een keer antwoord heb gehad.
Gaan jullie echt zo te werk? Gewoon net zo lang zeuren tot iets met een gleuf hapt?
Nog arrogant ook, als je dat wist dan had je het allang gehadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bitch please, ik weet prima wat ik wil. Het krijgen, dat is een tweede.
Dat je op een datingsite staat wil niet zeggen dat je 24/7 beschikbaar bent voor gesprekken hè. En zo'n gesprek is nou net iets wat, als het een beetje ok loopt, wel redelijk wat tijd in beslag neemt. Een dm met een grapje erin kan je uren later ook nog wel beantwoorden, maar zo gaan die gesprekken meestal niet. Ik heb iig liever dat ik een uur volklets met iemand dan uitgesmeerd over 4 dagen 3 zinnen eruit werp. Dus het blijft ook een kwestie van timing: heeft degene aan de andere kant op dat moment wel zin/tijd in zo'n gesprek? Bij mij was het antwoord de afgelopen week 'nee', en dat had ik 'm wel willen zeggen (heb tegen een andere match die me aansprak gewoon gezegd dat ik de laptop af ging sluiten dus of het een andere keer kon) ware het niet dat ik een stortvloed aan berichtjes kreeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker niet normaal en begrijpelijk dat je hem eruit gooit op een gegeven moment.
Om even door te gaan op het andere vlak, het blijft vreemd dat negen van tien gewoon geen reactie of antwoord terug sturen, initiatief nemen is schijnbaar ook moeilijk en dan maar piepen dat je niet vind wat je hebben wil.. Vind je dat gek?![]()
.
Nee en neequote:Nog arrogant ook, als je dat wist dan had je het allang gehad
* weethetevennietmeer = op oorlogspad![]()
Dat is niet wat ik bedoel, ik snap best dat je niet 24/7 op een datingsite zit, doe ik zelf ook niet. En af en toe dan kan een reactie best op zich laten wachten. En indien je wel verder wil kletsen met iemand dan kaart je dat aan, zoals je al deed of het een andere keer kon, prima tochquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat je op een datingsite staat wil niet zeggen dat je 24/7 beschikbaar bent voor gesprekken hè. En zo'n gesprek is nou net iets wat, als het een beetje ok loopt, wel redelijk wat tijd in beslag neemt. Een dm met een grapje erin kan je uren later ook nog wel beantwoorden, maar zo gaan die gesprekken meestal niet. Ik heb iig liever dat ik een uur volklets met iemand dan uitgesmeerd over 4 dagen 3 zinnen eruit werp. Dus het blijft ook een kwestie van timing: heeft degene aan de andere kant op dat moment wel zin/tijd in zo'n gesprek? Bij mij was het antwoord de afgelopen week 'nee', en dat had ik 'm wel willen zeggen (heb tegen een andere match die me aansprak gewoon gezegd dat ik de laptop af ging sluiten dus of het een andere keer kon) ware het niet dat ik een stortvloed aan berichtjes kreeg.
[..]
Nee en nee.
Denk je...dat het een smoes....is...of niet...misschien vader wel...echt in ziekenhuis...tijd om te slapen...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet heel erg last minute... s middags al... zn vader was met spoed opgenomen in het ziekenhuis en hij had niet geslapen ed... dus helaas...
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Denk je...dat het een smoes....is...of niet...misschien vader wel...echt in ziekenhuis...tijd om te slapen...
Jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Het komt op zijn minst dubieus en desperate over.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat weten ze toch ook niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
#oxymoron
Wanneer komt de gedrukte versie nu eens uit weiss? Ik ben old skool en heb liever iets in mijn handen dan alleen digitaal. Nt als bij vrouwen dus...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:42 schreef habitue het volgende:
[..]
En toch ik zie hem al voor me, vrolijk fluitenddoor zijn woonkamer, grijze pantoffels en badjas aan, mok koffie in zijn hand. Zijn laptop start hij op om wat dames vriendelijk te vragen naar hun dagplanning, en dan...
"HEB JE NIKS BETERS TE DOEN DAN VREEMDE VROUWEN LASTIG TE VALLEN CREEP!!!"
uit schrik laat hij zijn koffie over zijn laptop vallen, en slaat stijl achterover. Daar ligt hij dan. "Ik wilde alleen maar aardig zijn"
Nope. Ik geef ze twee kansen op een leuk gesprek, loopt dat niet of komt er geen reactie haak ik afquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso wil ik eigenlijk zodra een gesprek een beetje loopt iemand gewoon face to face ontmoeten. Dat werkt wat mij betreft beter dan online en je krijgt beter een idee wat voor persoon iemand is. Alleen moet ik misschien wat beter op de tijd leren letten tijdens een date, de laatste date was zo gezellig dat ik pas rond 4.00 uur naar huis ging terwijl we al om 16.00 uur op een terrasje zaten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat je op een datingsite staat wil niet zeggen dat je 24/7 beschikbaar bent voor gesprekken hè. En zo'n gesprek is nou net iets wat, als het een beetje ok loopt, wel redelijk wat tijd in beslag neemt. Een dm met een grapje erin kan je uren later ook nog wel beantwoorden, maar zo gaan die gesprekken meestal niet. Ik heb iig liever dat ik een uur volklets met iemand dan uitgesmeerd over 4 dagen 3 zinnen eruit werp. Dus het blijft ook een kwestie van timing: heeft degene aan de andere kant op dat moment wel zin/tijd in zo'n gesprek? Bij mij was het antwoord de afgelopen week 'nee', en dat had ik 'm wel willen zeggen (heb tegen een andere match die me aansprak gewoon gezegd dat ik de laptop af ging sluiten dus of het een andere keer kon) ware het niet dat ik een stortvloed aan berichtjes kreeg.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Echt welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst wel idd.. later nog wat geappt en toen begreep ik van hem dat dat niet het enige was en dat hij er even doorheen zat.. ik geloof hem nu wel.. maar laat het nu wel aan hem over.. hij mag zelf met een voorstel komen voor een date.. en anders helaas pindakaasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Denk je...dat het een smoes....is...of niet...misschien vader wel...echt in ziekenhuis...tijd om te slapen...
Bal ligt nu bij...hem..inderdaad...goed bezig...anders genoeg andere mannen...die wel pindakaas lusten...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst wel idd.. later nog wat geappt en toen begreep ik van hem dat dat niet het enige was en dat hij er even doorheen zat.. ik geloof hem nu wel.. maar laat het nu wel aan hem over.. hij mag zelf met een voorstel komen voor een date.. en anders helaas pindakaas
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bal ligt nu bij...hem..inderdaad...goed bezig...anders genoeg andere mannen...die wel pindakaas lusten...
his loss!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst wel idd.. later nog wat geappt en toen begreep ik van hem dat dat niet het enige was en dat hij er even doorheen zat.. ik geloof hem nu wel.. maar laat het nu wel aan hem over.. hij mag zelf met een voorstel komen voor een date.. en anders helaas pindakaas
Wow, jij snapt vrouwen echt helemaal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Echt wel
Gelukkig is chocola altijd een oplossing
Absoluut nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wow, jij snapt vrouwen echt helemaal.
daarom.. al lust ik geen pindakaasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bal ligt nu bij...hem..inderdaad...goed bezig...anders genoeg andere mannen...die wel pindakaas lusten...
veel plezier eefje!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:54 schreef eefje801 het volgende:
Hier nog geen afzegging voor vanavond. Vooralsnog overleeft hij de date.
geloof t wel... al heb k niet geschaatst masr toegekekenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
DankHeb ik niet geschaatst met jou?
quote:
Dit was toch de date met wie je niks serieus wou? Dat jullie beide wisten dat het alleen lust was. Of ben ik weer in de war met iemand anders?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Zo mijn date van gisteren is nu net richting huis gegaan. Het was een erg geslaagde avondinmiddels was het de derde date dus ben benieuwd welke kant het op gaat. Het wordt langzaamaan voor m'n gevoel wel iets serieuzer dan scharrelen voor beide kanten.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit was toch de date met wie je niks serieus wou? Dat jullie beide wisten dat het alleen lust was. Of ben ik weer in de war met iemand anders?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, je beperkt jezelf er alleen nogal meequote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:32 schreef Weissman het volgende:
Laten we het er op houden dat ik daar een andere mening over hebieder zijn ding
Veel plezier![]()
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
Moet je vooral doen, je beperkt jezelf er alleen nogal mee
Precies zoals ik het zeg. Waarom zou je niet met een scharrel iets serieus kunnen beginnen als blijkt dat het heel erg goed klikt? op alle fronten.quote:
Eensch. Ik scharrel over het algemeen ook liever een relatie in op een gemoedelijk tempo dan dat ik er bloedserieus op insteven. Alhoewel je achteraf vaak al wel wist dat er meer in zat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg. Waarom zou je niet met een scharrel iets serieus kunnen beginnen als blijkt dat het heel erg goed klikt? op alle fronten.
Dat...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eensch. Ik scharrel over het algemeen ook liever een relatie in op een gemoedelijk tempo dan dat ik er bloedserieus op insteven. Alhoewel je achteraf vaak al wel wist dat er meer in zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |