Ja vanavond. Inmiddels alweer 3e datequote:
Top! Benieuwd hoe het verder loopt. Werd eens tijd dat je hier weg was he.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja vanavond. Inmiddels alweer 3e date
Jep, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Tot nu toe voelt het goed en als het serieus wordt zou ik dat niet erg vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Top! Benieuwd hoe het verder loopt. Werd eens tijd dat je hier weg was he.
Een beetje als ook_gek op een blauwe maandag neerkijken op het datingvolk en vertellen hoe de wereld in elkaar steektquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Tot nu toe voelt het goed en als het serieus wordt zou ik dat niet erg vinden. Wordt het dat niet, prima, ben (nog) niet verliefd
T'is gewoon erg gezellig nu, dus ik geniet lekker van de momenten
En denk maar niet dat ik wegga hier hoor mocht ik een relatie krijgenSterker nog, dan ga ik net als een aantal anderen mijn wijsheden ventileren als een ware dating-goeroe
Hij was niet de persoon waarop ik doelde omdat hij aan z'n berichten te zien altijd redelijk nuchter/niet wereldvreemd erin staatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Een beetje als ook_gek op een blauwe maandag neerkijken op het datingvolk en vertellen hoe de wereld in elkaar steekt
Ben wel benieuwd naar haar BMI eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Tot nu toe voelt het goed en als het serieus wordt zou ik dat niet erg vinden. Wordt het dat niet, prima, ben (nog) niet verliefd
En denk maar niet dat ik wegga hier hoor mocht ik een relatie krijgenSterker nog, dan ga ik net als een aantal anderen mijn wijsheden ventileren als een ware dating-goeroe
En dit!quote:
ik schat 20-21... Net als klaverblad verzekeringen, gewoon goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:03 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar haar BMI eigenlijkveel plezier!
Klinkt goed man, lekker van genieten!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt goed man!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Conflict of emotions eef?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:34 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb iets verkeerd gedaan hoor, het wordt Hollandsche Pot omdat ik aangaf veel groente bij het eten te willen te willenIk zorg voor het toetje. Nog één nachtje slapen
Misschien heeft hij nog wat anders in petto om zn schulgevoel af te kopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:34 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb iets verkeerd gedaan hoor, het wordt Hollandsche Pot omdat ik aangaf veel groente bij het eten te willen te willenIk zorg voor het toetje. Nog één nachtje slapen
Veel groente?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:34 schreef eefje801 het volgende:
Dacht dat jij zo op je gezondheid lette?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Veel groente?
Tussen ons wordt het nooit wat
Eigenlijk vind ik het wel leuk dattie Hollandsche Pot gaat makenquote:
Oh I do hope soquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog wat anders in petto om zn schulgevoel af te kopen.
Maar veel plezier alvast!
Ik ben een enorme vleeseterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo op je gezondheid lette?
[..]
Eigenlijk vind ik het wel leuk dattie Hollandsche Pot gaat maken
[..]
Oh I do hope so
Dankje!
Vleesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben een enorme vleeseter
een van de redenen dat het uit ging met m'n exgezeik op mijn vlees-eet-gedrag
Wat een lul ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft me al geblockt. Ik was niet lief.
Als iemand het zelfde verhaal van de andere kant had gepost had je exact dezelfde reactie gegeven maar dan in vrouwelijke vormquote:
Het is al laatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iemand het zelfde verhaal van de andere kant had gepost had je exact dezelfde reactie gegeven maar dan in vrouwelijke vorm![]()
Thijs toch![]()
Who's Captain Obvious now?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je lult met iedereen mee ongeacht tijd, Captain Obvious aka Prof. OpenDeur.
vlees jammieeeequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben een enorme vleeseter
een van de redenen dat het uit ging met m'n exgezeik op mijn vlees-eet-gedrag
Je bent er stil van.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nou ik beloofde jullie mn date verhasl.. hier komt ie :
Last-minute afgezegd?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nou ik beloofde jullie mn date verhasl.. hier komt ie :
niet heel erg last minute... s middags al... zn vader was met spoed opgenomen in het ziekenhuis en hij had niet geslapen ed... dus helaas...quote:
De arme man wilde alleen maar vriendelijk zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft me al geblockt. Ik was niet lief.
Die smoes hoor ik wel vaker voorbijkomen hier.... Just saying....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet heel erg last minute... s middags al... zn vader was met spoed opgenomen in het ziekenhuis en hij had niet geslapen ed... dus helaas...
Gewoon altijd aardig zijn tegen de dames, ook als de relatie over is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:11 schreef habitue het volgende:
[..]
De arme man wilde alleen maar vriendelijk zijn
Oh en nicky je moet rickario dm'en die heeft vaker met dit bijltje gehakt.
Aardig is op m'n tas letten als ik moet pissen, of m'n vrouwelijke taalgebruik complimenteren. Dagelijks iemand die je nooit gesproken of gezien hebt lastig vallen is een voorteken van psychopathie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:11 schreef habitue het volgende:
[..]
De arme man wilde alleen maar vriendelijk zijn
Zo zwart-wit kun je het bekijken jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aardig is op m'n tas letten als ik moet pissen, of m'n vrouwelijke taalgebruik complimenteren. Dagelijks iemand die je nooit gesproken of gezien hebt lastig vallen is een voorteken van psychopathie.
Sinds wanneer weten vrouwen wat ze willenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zoek als vrouw eerst maar uit wat je wil én (erg belangrijk) spreek dat ook uit.
Niet en daar zit het probleemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer weten vrouwen wat ze willen
#oxymoron
Weissheid; hoofdstuk 17, vers 8: ''Een vrouw is nooit het probleem''.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet en daar zit het probleem
En toch ik zie hem al voor me, vrolijk fluitenddoor zijn woonkamer, grijze pantoffels en badjas aan, mok koffie in zijn hand. Zijn laptop start hij op om wat dames vriendelijk te vragen naar hun dagplanning, en dan...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aardig is op m'n tas letten als ik moet pissen, of m'n vrouwelijke taalgebruik complimenteren. Dagelijks iemand die je nooit gesproken of gezien hebt lastig vallen is een voorteken van psychopathie.
Bitch please, ik weet prima wat ik wil. Het krijgen, dat is een tweede.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer weten vrouwen wat ze willen
#oxymoron
nee is ook niet normaal. Tenminste elke sapien met IQ > 85 zou dat niet normaal vinden. Maar je hebt er van die koekers bij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kom op. Jullie gaan me toch zeker niet vertellen dat het ok is om 6 ochtenden achter elkaar een heyyy/ben je er?/hoe is het? eruit te gooien, als je niet een keer antwoord heb gehad.
Gaan jullie echt zo te werk? Gewoon net zo lang zeuren tot iets met een gleuf hapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |