Bal ligt nu bij...hem..inderdaad...goed bezig...anders genoeg andere mannen...die wel pindakaas lusten...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst wel idd.. later nog wat geappt en toen begreep ik van hem dat dat niet het enige was en dat hij er even doorheen zat.. ik geloof hem nu wel.. maar laat het nu wel aan hem over.. hij mag zelf met een voorstel komen voor een date.. en anders helaas pindakaas
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bal ligt nu bij...hem..inderdaad...goed bezig...anders genoeg andere mannen...die wel pindakaas lusten...
his loss!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst wel idd.. later nog wat geappt en toen begreep ik van hem dat dat niet het enige was en dat hij er even doorheen zat.. ik geloof hem nu wel.. maar laat het nu wel aan hem over.. hij mag zelf met een voorstel komen voor een date.. en anders helaas pindakaas
Wow, jij snapt vrouwen echt helemaal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Echt wel
Gelukkig is chocola altijd een oplossing
Absoluut nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wow, jij snapt vrouwen echt helemaal.
daarom.. al lust ik geen pindakaasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bal ligt nu bij...hem..inderdaad...goed bezig...anders genoeg andere mannen...die wel pindakaas lusten...
veel plezier eefje!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:54 schreef eefje801 het volgende:
Hier nog geen afzegging voor vanavond. Vooralsnog overleeft hij de date.
geloof t wel... al heb k niet geschaatst masr toegekekenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
DankHeb ik niet geschaatst met jou?
quote:
Dit was toch de date met wie je niks serieus wou? Dat jullie beide wisten dat het alleen lust was. Of ben ik weer in de war met iemand anders?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Zo mijn date van gisteren is nu net richting huis gegaan. Het was een erg geslaagde avondinmiddels was het de derde date dus ben benieuwd welke kant het op gaat. Het wordt langzaamaan voor m'n gevoel wel iets serieuzer dan scharrelen voor beide kanten.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit was toch de date met wie je niks serieus wou? Dat jullie beide wisten dat het alleen lust was. Of ben ik weer in de war met iemand anders?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd hoe het gaat lopen. Tot nu toe voelt het goed en als het serieus wordt zou ik dat niet erg vinden. Wordt het dat niet, prima, ben (nog) niet verliefd
T'is gewoon erg gezellig nu, dus ik geniet lekker van de momenten
En denk maar niet dat ik wegga hier hoor mocht ik een relatie krijgenSterker nog, dan ga ik net als een aantal anderen mijn wijsheden ventileren als een ware dating-goeroe
Moet je vooral doen, je beperkt jezelf er alleen nogal meequote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:32 schreef Weissman het volgende:
Laten we het er op houden dat ik daar een andere mening over hebieder zijn ding
Veel plezier![]()
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
Moet je vooral doen, je beperkt jezelf er alleen nogal mee
Precies zoals ik het zeg. Waarom zou je niet met een scharrel iets serieus kunnen beginnen als blijkt dat het heel erg goed klikt? op alle fronten.quote:
Eensch. Ik scharrel over het algemeen ook liever een relatie in op een gemoedelijk tempo dan dat ik er bloedserieus op insteven. Alhoewel je achteraf vaak al wel wist dat er meer in zat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg. Waarom zou je niet met een scharrel iets serieus kunnen beginnen als blijkt dat het heel erg goed klikt? op alle fronten.
Dat...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eensch. Ik scharrel over het algemeen ook liever een relatie in op een gemoedelijk tempo dan dat ik er bloedserieus op insteven. Alhoewel je achteraf vaak al wel wist dat er meer in zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |