Voor of na de koffie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe mij maar middenindenachtsexytimes, en dan afrollen en in coma vallen. Knuffelen komt in de ochtend wel dan.
Tijdens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:18 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Voor of na de koffie?
* Clicks_nl is geen ochtendmens
Da's leuk jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe mij maar middenindenachtsexytimes, en dan afrollen en in coma vallen. Knuffelen komt in de ochtend wel dan.
PaiQ dus?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:59 schreef habitue het volgende:
Hoihoi. Alles goed daarr? xD
- ja prima met jou ook zie ik.
Haha xD En wat doe je hier??
Pareltje weer
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:26 schreef Weissman het volgende:
Vooral vaag blijven, niet duidelijk zijn en shit
Verwachten dat de ander je gedachten kan lezen op afstand
Hij heeft wel gelijk hoor, wat is dat voor ultiem vage manier om je punt over te brengen dan. Laat ik eens EEN PAAR UUR!! niks op whatsapp zeggen. Dat zal dr leren!quote:
Was te verwachten eigenlijk ja.quote:
What's up met die smiley trouwens?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:59 schreef habitue het volgende:
Hoihoi. Alles goed daarr? xD
- ja prima met jou ook zie ik.
Haha xD En wat doe je hier??
Pareltje weer
Ik ben er ook allergisch voor. Van die vrouwen die werkelijk overal haha xD achter zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
What's up met die smiley trouwens?Zelfs relatief normale vrouwen zie ik 'm weleens gebruiken. Krijg altijd het idee dat er een kwijlende downie wat zit te typen.
Nou jaa zeg :Squote:Op donderdag 8 mei 2014 16:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ben er ook allergisch voor. Van die vrouwen die werkelijk overal haha xD achter zetten.
Kijk mij vrolijk en spontaan zijn xD xD![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:29 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, wat is dat voor ultiem vage manier om je punt over te brengen dan. Laat ik eens EEN PAAR UUR!! niks op whatsapp zeggen. Dat zal dr leren!
Ik heb ze ook weggegooid, al die datingapps het zag er gwn desperate uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, de knul van de kwart-over-acht-'s ochtends-berichtjes stuurt nu ook een middagberichtje. Echt. Wat de neuk. Ik ga iig even de app verwijderen, want dit wordt een beetje gay.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:29 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, wat is dat voor ultiem vage manier om je punt over te brengen dan. Laat ik eens EEN PAAR UUR!! niks op whatsapp zeggen. Dat zal dr leren!
Wat een rare manier om je punt over te brengen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, de knul van de kwart-over-acht-'s ochtends-berichtjes stuurt nu ook een middagberichtje. Echt. Wat de neuk. Ik ga iig even de app verwijderen, want dit wordt een beetje gay.
Nee, niemand doet dit inderdaad. Is echt super ongebruikelijk dat mensen daarop letten :S.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:29 schreef habitue het volgende:
[..]
oh en als ze dat daadwerkelijk is dan?? Je wilt toch geen chago daten??quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ben er ook allergisch voor. Van die vrouwen die werkelijk overal haha xD achter zetten.
Kijk mij vrolijk en spontaan zijn xD xD![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die op zo'n manier zeggen dat ze vrolijk en spontaan zijn proberen vooral zichzelf te overtuigenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oh en als ze dat daadwerkelijk is dan?? Je wilt toch geen chago daten??
Wacht maar tot het een paar keer bij jezelf gebeurd, dan wordt je er heel makkelijk inquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:45 schreef Digi_Djeff het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je een speeddate hebt (Paiq uiteraard) en je zijn/haar foto's ziet en uiteindelijk denkt van, nee sorry![]()
Heel slecht eigenlijk want het gesprek is doorgaans wel oké (anders kom je uiteraard ook niet tot elkaars foto's). Aan het einde van de rit mag je dan kiezen om verder te chatten of te stoppen maar ik durf dan nooit op stoppen te klikken. Komt lullig over en van mijzelf is het ook zo oppervlakkig (althans, zo voelt dat dan).
Dat is het ook. Daarom daten wij hier ook alleen maar lelijke mensen waar we ons niet tot aangetrokken voelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:45 schreef Digi_Djeff het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je een speeddate hebt (Paiq uiteraard) en je zijn/haar foto's ziet en uiteindelijk denkt van, nee sorry![]()
Heel slecht eigenlijk want het gesprek is doorgaans wel oké (anders kom je uiteraard ook niet tot elkaars foto's). Aan het einde van de rit mag je dan kiezen om verder te chatten of te stoppen maar ik durf dan nooit op stoppen te klikken. Komt lullig over en van mijzelf is het ook zo oppervlakkig (althans, zo voelt dat dan).
Dat meer mensen het doen maakt het natuurlijk helemaal ok! xDxDquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:22 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Nee, niemand doet dit inderdaad. Is echt super ongebruikelijk dat mensen daarop letten :S.
Val je op dikke vrouwen of dunne dames?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:19 schreef habitue het volgende:
Oh god niet de oppervlakkigheid BS weer.
Nee je mag alleen iemand afwijzen op een gebrek aan humor, de rest is oppervlakkig.
Wie er betaalt hangt toch af van of ze dik is of dun?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Val je op dikke vrouwen of dunne dames?
En wie betaalt op de eerste date?
Doorgaans val ik op een BMI van 25,13 en ik betaal alleen als ik kans op puntang heb uiteraard.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Val je op dikke vrouwen of dunne dames?
En wie betaalt op de eerste date?
That's my girlquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Fat girls try harder he. En hebben ervaring met grote brokken vlees in hun mond. Gag-reflex=weggegeten.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Fat girls try harder he. En hebben ervaring met grote brokken vlees in hun mond. Gag-reflex=weggegeten.
Nee eigenlijk doet het uiterlijk me niks, zo oppervlakkig ben ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:35 schreef SilentChaos het volgende:
HABITUE IS VAN DE DIKKERDJES! HABITUE IS VAN DE DIKKERDJES!
Verdomme, zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moet je een vrouw daten die binnenstebuiten is gekeerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee eigenlijk doet het uiterlijk me niks, zo oppervlakkig ben ik niet.ik val puur op innerlijk.
Had jij vandaag geen date?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien moet je een vrouw daten die binnenstebuiten is gekeerd.
COPY PASTE COPY PASTEquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zou kunnen dat ik m'n ochtendhumeur op de hey-jongen heb losgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |